משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
אהלן אנשים, אני יודע שאני חיי קצת בדיליי, אבל רק לפני כמה ימים התחלתי לשחק ב-COH. בשלב הרביעי כמדומני, כשצריך לחלץ את dog company, יש לי בעיה קטנה. כמובן שהרגתי את כל הנאצים בסביבה, והשתלטתי על האיזור הזה. אבל מסיבה כלשהי עדיין רשום לי בצד שלא השלמתי את המשימה, והם נשארים בתוך המבנים. מה אני צריך לעשות כדי "לחלץ" אותם? תודה, Anatoli.
-
- 0 תגובות
- 731 צפיות
-
-
היי!!! אני פשוט אמנסה לשחק עם אח שלי ברשת (אלחוטית) ומשתגע עוד שניה. למה אנחנולא רואים אחד את השני ? (פרוטוקול IPX מותקן)? וגם כשרואים - למה אני לא רואה את המשחק שהוא מארח (ולהפך)? תודה! אני פשוט עומד לשבור את המחשב מעצבים למה זה לא עובד!!!!! :bash: :bash: :bash:
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אתם מוזמנים לספר על המשחק המאכזב ביותר שיצא לכם לשחק בו השנה ולמה מבחינתי האכזבה של הנה זה K&L- dead man משום הגראפיקה הגרועה המשחקיות הלוקה בחסר וכן התנהלות המשחק הכללית
-
- 83 תגובות
- 5.6k צפיות
-
-
היי יש לי מחשב פנטיום 4 3 גיגהרץ 1024 ראם 6800 גי טי. עד עכשיו שיחקתי בהגדרות גבוהות-בינונית המשחק טס ופעל מעולה. פתאום עכשיו אני לא מצליח לשחק כמו שצריך המשחק ממש איטי בטירוף.עשיתי ניסוי ושמתי הכל על הכי נמוך עדייון אותה בעייה. מה יכולה להיות הסיבה?יש לי דרייברים אחרונים חשוב לציין שמשחקים אחרים פועלים מעולה כמו קול אוף דיוטי 4 הכל על הכי גבוה ואין בעיות. וגם בניד פור ספיד לא היו ופתאום יש. אפילו עשיתי איחוי להרדיסק. מה הבעייה?אולי מישהו יודע?
-
- 8 תגובות
- 863 צפיות
-
-
פעם אחרונה שניסיתי להתקין ניסיתי על WIN2000 והמשחק לא פעל רק תולעים תלת מימד פועל ואני מחפש משחק 2D בסגנון כמובן אם מצב מולטי ומצב רשת למישהו יש רעיונות ?
-
- 23 תגובות
- 5.5k צפיות
-
-
לילה טוב! התקנתי לאחרונה את המשחק NFS-Most Wanted, וכאשר אני בוחר בהגדרות של הכפתורים, אז אני מגדיר את ההגה, ובהגדרה, כל הכפתורים בהגה עובדים. אבל רק כאשר שאני בוחר איפה לשים את הכפתור "ברקס" או "אחורה" ואני לוחץ בדוושות על ה"ברקס" אז המשחק לא קולט את הכפתור הזא. למישהו גם קרה את הבעיה הזא? חשוב לציין שההגה והדוושות בסדר גמור ובמשחקים אחרים יש לי ברקס והכל תקין.
-
- 4 תגובות
- 575 צפיות
-
-
טוב אז אפשר המלצה לסימולטור טיסה? ניסיתי בעבר את FLIGHT SIMULATOR X, אבל הוא לא היה ממש קרב לפי מה שהבנתי.... אז שהמשחק יהיה כמה שיותר מציאותי... גרפיקה פחות משנה, אבל שלא יהיה ממש עלוב... כמו כן עדיף שהמטוסים יהיו יחסית חדשים... תודה
-
- 1 תגובה
- 968 צפיות
-
-
תהנו http://www.gametrailers.com/player/28750.html המשחק הגדול חוזר למנה שניה
-
- 4 תגובות
- 802 צפיות
-
-
-
מי שגמר את כל משימות במשחק שידבר איתי בבקשה!!!
-
- 1 תגובה
- 671 צפיות
-
-
האם אפשר להפעיל את המשחק על כרטיס מסך בעל SM2?
-
- 2 תגובות
- 535 צפיות
-
-
שלום, לא ממזמן עברתי את COD4 ואני מחפש משחקים אחרים כדי לשחק בהם, והעיקר שהם יהיו מעניינים כי חבל לי לבזבז כסף סתם. המחשב שלי: Q6600, 2GB, X1950PRO, והארד דיסק די גדול של 250GB המשחקים שכבר עברתי או שיחקתי ולא אהבתי: COD 4, CRYSIS, TIMESHIFT, ORANGE BOX, NWN2, BIOSHOCK, GEARS OF WAR כמו שאתם יכולים לראות אני אוהב FPS, אבל שתהיה לו עלילה בינונית+ לפחות, וגם משחקי RPG, מה שלא אהבתי זה CRYSIS שהוא מצועצע מדי עם הגרפיקה הנוצצת בלי שום עלילה ו\או הגיון. תודה ! נ.ב- קראתי את הטרד של המשחקים המומלצים, הבעיה שהוא ממש לא מעודכן
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי. אני מחפש אתר שיגיד לי אם אני מסוגל להריץ על המחשב שלי את היטמן blood&money אני מכיר את System Requirements Lab אבל אין שם את המשחק הזה, מישהו מכיר עוד אתר? תודה
-
- 6 תגובות
- 747 צפיות
-
-
שמתם לב שבשניהם (המשח והסרט) לעיר הרדופה קוראים ראקון
-
- 8 תגובות
- 730 צפיות
-
-
צריך עזרה המפרט: 8800GTX Q6600 @ 3.2 2GB 800Mhz אני מקבל בקרייסיס fps שלא מצליח להגיע ל30!בהגדרות של very high פרוץ בלי סינון... אמרו לי לעדכן דרייברים נכנסתי לאתר של nvidia הורדת דרייברים בטא לא הרגשתי הבדל אחר כך הורדתי דרייברים שלא בבטא........ מה עושים? אפשר קישור אולי לדרייבר המתאים? הווינדווס xp sp2 32 bit תודה רבה מראש
-
- 16 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
בשבוע שבועיים הקרובים אני קונה מחשב חדש למשחקים(כ.מ 8800GT, 2GB זיכרון, 320 ג'יגה וכו') ואני רוצה לקנות איתו משחק שינצל את היכולות שלו ושיהיה כיף למשחק ברשת, ההתלבטות העיקרית שלי היא בין COD4 ו-Crysis, אני חושב שבסופו של דבר את שניהם אני אקנה אבל בינתיים אני רוצה אחד שבאמת יהיה כיף ושיגרום לי להגיד "ואוו איזה כיף עם המחשב החדש..." אם יש לכם עוד הצעות למשחקים שכדאי לי לקנות אל תחששו להביע דעתכם. תודה :hi: :hi:.
-
- 10 תגובות
- 829 צפיות
-
-
שאני בשלב של נוד אני ממשיך קצת עם החיילים , ופתאום זה נתקע לי ומוציא את ההודעה הבאה (לינק מצורף) מה לעשות? נ.ב אני מדבר על c&c הישן(95) ו לא החדש. תודה על העזרה [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 784 צפיות
-
-
שלום לכולם מי יודע אך לעשות קודים במשחק Heroes of Might and Magic V - Tribes of the East פשוט אני לא מצילח לעבור שם משימה תודה!@@@@@@@@@
-
- 8 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
היי אני מנסה להתקין משחק ישן שתומך בDX7 על XP והמשחק לא מצליח לעלות. בXP יש DX9 . מישהו מכיר פתרון לבעיה? :s05:
-
- 6 תגובות
- 823 צפיות
-
-
-
- 2 תגובות
- 663 צפיות
-
-
קניתי לא מזמן אחד בשביל משחקי מירוצים וגוף שלישי נחמדים למינהם.. אם אתם יכולים להמליץ לי על משחקים שיהיה נחמד לשחק בהם עם הבקר אני אודה לכם תודה
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני משחק ב-HL2. כל פעם כשאני יוצא מהמשחק, אני נשאל עם לשמור או לא לשמור את המשחק לפני היציאה. לא משנה באיזו אפשרות אני בוחר, המחשב נתקע לי (רואים את השלב שבו אני נמצא), ואני חייב לעשות אתחול. מישהו נתקל בזה? יודע במה מדובר? המיפרט שלי כתוב בצד
-
- 1 תגובה
- 535 צפיות
-
-
אם יש לכם את המשחק LOST PLANET תכתבו בבקשה איזה פיירמים אתם מקבלים בבדיקה הגרפית של המחשק ואיזה מחשב יש לכם...! (כרטיס גרפי ומעבד...) אני רוצה לדעת איזה מחשב צריך כדי להריץ את המשחק הזה סבבה
-
- 3 תגובות
- 604 צפיות
-
-
היה לי פעם (למחשב) את אחת הגרסאות הממש משוגעות שהכל שם זז מהר בצורה מטורפת והמשחק בנוי על קומבואים של עשרות מכות. מישהו זוכר איך קוראים לגרסה הזאת(בין אם זה למחשב או למשהו אחר). תודה לעונים, כסף לעניים.
-
- 8 תגובות
- 979 צפיות
-
-
אפשר להפעיל את המשחק הזה על SM2? כאילו יש איזה טלאי או משהו לעשות בשביל שזה יפעל? אותה שאלה לגבי ביושוק...
-
- 1 תגובה
- 539 צפיות
-


