עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. אהלן אנשים, אני יודע שאני חיי קצת בדיליי, אבל רק לפני כמה ימים התחלתי לשחק ב-COH. בשלב הרביעי כמדומני, כשצריך לחלץ את dog company, יש לי בעיה קטנה. כמובן שהרגתי את כל הנאצים בסביבה, והשתלטתי על האיזור הזה. אבל מסיבה כלשהי עדיין רשום לי בצד שלא השלמתי את המשימה, והם נשארים בתוך המבנים. מה אני צריך לעשות כדי "לחלץ" אותם? תודה, Anatoli.

    • 0 תגובות
    • 731 צפיות
  2. Started by badtoyboy,

    היי!!! אני פשוט אמנסה לשחק עם אח שלי ברשת (אלחוטית) ומשתגע עוד שניה. למה אנחנולא רואים אחד את השני ? (פרוטוקול IPX מותקן)? וגם כשרואים - למה אני לא רואה את המשחק שהוא מארח (ולהפך)? תודה! אני פשוט עומד לשבור את המחשב מעצבים למה זה לא עובד!!!!! :bash: :bash: :bash:

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by player_1,

    אתם מוזמנים לספר על המשחק המאכזב ביותר שיצא לכם לשחק בו השנה ולמה מבחינתי האכזבה של הנה זה K&L- dead man משום הגראפיקה הגרועה המשחקיות הלוקה בחסר וכן התנהלות המשחק הכללית

    • 83 תגובות
    • 5.6k צפיות
  4. Started by bennnn,

    היי יש לי מחשב פנטיום 4 3 גיגהרץ 1024 ראם 6800 גי טי. עד עכשיו שיחקתי בהגדרות גבוהות-בינונית המשחק טס ופעל מעולה. פתאום עכשיו אני לא מצליח לשחק כמו שצריך המשחק ממש איטי בטירוף.עשיתי ניסוי ושמתי הכל על הכי נמוך עדייון אותה בעייה. מה יכולה להיות הסיבה?יש לי דרייברים אחרונים חשוב לציין שמשחקים אחרים פועלים מעולה כמו קול אוף דיוטי 4 הכל על הכי גבוה ואין בעיות. וגם בניד פור ספיד לא היו ופתאום יש. אפילו עשיתי איחוי להרדיסק. מה הבעייה?אולי מישהו יודע?

    • 8 תגובות
    • 863 צפיות
  5. פעם אחרונה שניסיתי להתקין ניסיתי על WIN2000 והמשחק לא פעל רק תולעים תלת מימד פועל ואני מחפש משחק 2D בסגנון כמובן אם מצב מולטי ומצב רשת למישהו יש רעיונות ?

    • 23 תגובות
    • 5.5k צפיות
  6. Started by eladh7,

    לילה טוב! התקנתי לאחרונה את המשחק NFS-Most Wanted, וכאשר אני בוחר בהגדרות של הכפתורים, אז אני מגדיר את ההגה, ובהגדרה, כל הכפתורים בהגה עובדים. אבל רק כאשר שאני בוחר איפה לשים את הכפתור "ברקס" או "אחורה" ואני לוחץ בדוושות על ה"ברקס" אז המשחק לא קולט את הכפתור הזא. למישהו גם קרה את הבעיה הזא? חשוב לציין שההגה והדוושות בסדר גמור ובמשחקים אחרים יש לי ברקס והכל תקין.

    • 4 תגובות
    • 575 צפיות
  7. Started by RDS,

    טוב אז אפשר המלצה לסימולטור טיסה? ניסיתי בעבר את FLIGHT SIMULATOR X, אבל הוא לא היה ממש קרב לפי מה שהבנתי.... אז שהמשחק יהיה כמה שיותר מציאותי... גרפיקה פחות משנה, אבל שלא יהיה ממש עלוב... כמו כן עדיף שהמטוסים יהיו יחסית חדשים... תודה

    • 1 תגובה
    • 968 צפיות
  8. Started by SciFi7,

    תהנו http://www.gametrailers.com/player/28750.html המשחק הגדול חוזר למנה שניה

    • 4 תגובות
    • 802 צפיות
  9. Started by lader,

    האם המשחקים תומכים ב SM2?

    • 2 תגובות
    • 529 צפיות
  10. מי שגמר את כל משימות במשחק שידבר איתי בבקשה!!!

    • 1 תגובה
    • 671 צפיות
  11. Started by lader,

    האם אפשר להפעיל את המשחק על כרטיס מסך בעל SM2?

    • 2 תגובות
    • 535 צפיות
  12. Started by Aternus,

    שלום, לא ממזמן עברתי את COD4 ואני מחפש משחקים אחרים כדי לשחק בהם, והעיקר שהם יהיו מעניינים כי חבל לי לבזבז כסף סתם. המחשב שלי: Q6600, 2GB, X1950PRO, והארד דיסק די גדול של 250GB המשחקים שכבר עברתי או שיחקתי ולא אהבתי: COD 4, CRYSIS, TIMESHIFT, ORANGE BOX, NWN2, BIOSHOCK, GEARS OF WAR כמו שאתם יכולים לראות אני אוהב FPS, אבל שתהיה לו עלילה בינונית+ לפחות, וגם משחקי RPG, מה שלא אהבתי זה CRYSIS שהוא מצועצע מדי עם הגרפיקה הנוצצת בלי שום עלילה ו\או הגיון. תודה ! נ.ב- קראתי את הטרד של המשחקים המומלצים, הבעיה שהוא ממש לא מעודכן

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by J0n1,

    היי. אני מחפש אתר שיגיד לי אם אני מסוגל להריץ על המחשב שלי את היטמן blood&money אני מכיר את System Requirements Lab אבל אין שם את המשחק הזה, מישהו מכיר עוד אתר? תודה

  14. שמתם לב שבשניהם (המשח והסרט) לעיר הרדופה קוראים ראקון

    • 8 תגובות
    • 730 צפיות
  15. Started by zombie,

    צריך עזרה המפרט: 8800GTX Q6600 @ 3.2 2GB 800Mhz אני מקבל בקרייסיס fps שלא מצליח להגיע ל30!בהגדרות של very high פרוץ בלי סינון... אמרו לי לעדכן דרייברים נכנסתי לאתר של nvidia הורדת דרייברים בטא לא הרגשתי הבדל אחר כך הורדתי דרייברים שלא בבטא........ מה עושים? אפשר קישור אולי לדרייבר המתאים? הווינדווס xp sp2 32 bit תודה רבה מראש

    • 16 תגובות
    • 2.1k צפיות
  16. Started by Checker,

    בשבוע שבועיים הקרובים אני קונה מחשב חדש למשחקים(כ.מ 8800GT, 2GB זיכרון, 320 ג'יגה וכו') ואני רוצה לקנות איתו משחק שינצל את היכולות שלו ושיהיה כיף למשחק ברשת, ההתלבטות העיקרית שלי היא בין COD4 ו-Crysis, אני חושב שבסופו של דבר את שניהם אני אקנה אבל בינתיים אני רוצה אחד שבאמת יהיה כיף ושיגרום לי להגיד "ואוו איזה כיף עם המחשב החדש..." אם יש לכם עוד הצעות למשחקים שכדאי לי לקנות אל תחששו להביע דעתכם. תודה :hi: :hi:.

    • 10 תגובות
    • 829 צפיות
  17. Started by sgt_flippy,

    שאני בשלב של נוד אני ממשיך קצת עם החיילים , ופתאום זה נתקע לי ומוציא את ההודעה הבאה (לינק מצורף) מה לעשות? נ.ב אני מדבר על c&c הישן(95) ו לא החדש. תודה על העזרה [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 784 צפיות
  18. שלום לכולם מי יודע אך לעשות קודים במשחק Heroes of Might and Magic V - Tribes of the East פשוט אני לא מצילח לעבור שם משימה תודה!@@@@@@@@@

    • 8 תגובות
    • 2.6k צפיות
  19. Started by jungle-man,

    היי אני מנסה להתקין משחק ישן שתומך בDX7 על XP והמשחק לא מצליח לעלות. בXP יש DX9 . מישהו מכיר פתרון לבעיה? :s05:

    • 6 תגובות
    • 823 צפיות
  20. קניתי לא מזמן אחד בשביל משחקי מירוצים וגוף שלישי נחמדים למינהם.. אם אתם יכולים להמליץ לי על משחקים שיהיה נחמד לשחק בהם עם הבקר אני אודה לכם תודה

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by johnwoo,

    אני משחק ב-HL2. כל פעם כשאני יוצא מהמשחק, אני נשאל עם לשמור או לא לשמור את המשחק לפני היציאה. לא משנה באיזו אפשרות אני בוחר, המחשב נתקע לי (רואים את השלב שבו אני נמצא), ואני חייב לעשות אתחול. מישהו נתקל בזה? יודע במה מדובר? המיפרט שלי כתוב בצד

    • 1 תגובה
    • 535 צפיות
  22. Started by look-GOD,

    אם יש לכם את המשחק LOST PLANET תכתבו בבקשה איזה פיירמים אתם מקבלים בבדיקה הגרפית של המחשק ואיזה מחשב יש לכם...! (כרטיס גרפי ומעבד...) אני רוצה לדעת איזה מחשב צריך כדי להריץ את המשחק הזה סבבה

    • 3 תגובות
    • 604 צפיות
  23. Started by silky,

    היה לי פעם (למחשב) את אחת הגרסאות הממש משוגעות שהכל שם זז מהר בצורה מטורפת והמשחק בנוי על קומבואים של עשרות מכות. מישהו זוכר איך קוראים לגרסה הזאת(בין אם זה למחשב או למשהו אחר). תודה לעונים, כסף לעניים.

    • 8 תגובות
    • 979 צפיות
  24. Started by xxdragonxx,

    אפשר להפעיל את המשחק הזה על SM2? כאילו יש איזה טלאי או משהו לעשות בשביל שזה יפעל? אותה שאלה לגבי ביושוק...

    • 1 תגובה
    • 539 צפיות

דיונים חדשים בפורומים