משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
היי, כל פעם אחרי שאני מגיע לירושלים לדבר עם באראו (Memory3) אז השחק יוצא וכותב נתקל בבעיה ועליו להיסגר.. מה אפשר לעשות במקרה הזה?
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הוא של חברה טורקית, נראה לי, אבל יש גרסה באנגלית. בקרוב אני אשחק ויודיע לכם איך, אבל הוא נראה לא רע. http://youtube.com/watch?v=6RvOY9Bxnxk
-
- 6 תגובות
- 955 צפיות
-
-
-
היי, אני משחק עם Cole, מפוצץ את שלושת המתקנים האלה ואז איזה גוויה תופסת אותך ואומרת Welcome to the path of souls. You will learn to give your faith, in time... כעת יש איזה קומבינציה של מקשים שצריך ללחוץ כדי להשתחרר ממנה אבל בניגוד לפעם הראשונה כשאתה נופל ואז צריך לצאת מהבור, הרצף לא מופיע על המסך כך שאני לא יודע על מה לעזאזל אני צריך ללחוץ מישהו יכול לעזור כאן? אופיר
-
- 1 תגובה
- 546 צפיות
-
-
כשאני מחניס את הדיסק לסידי רום הוא מראה לי שגיאה כזאת THE PROCEDURE ENTRY POINT CREATEPROCESSWITHTOKENW COULD NOT BE LOCATED IN DYNAMIC LINK LIBRARY ADVAPI32.DLL.
-
- 1 תגובה
- 632 צפיות
-
-
לא פעם ולא פעמיים אנחנו שומעים (ואפילו זורקים בעצמינו לאוויר) מספרים כמו 15 , 6 , 30 שמתייחסים לכמה שעות לוקח לעבור את הסינגל פלייר. אבל לא ראיתי שנשאלה שאלה "איך בכלל מודדים את זה?" הרי כול אחד עובר בקצב שלו וכמובן שלעבור את COD4 על VETERAN יקח יותר מאשר על הרמה הכי נמוכה. אז איך באמת מודדים את המספר שעות האלה?
-
- 38 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
כרטיס מסך HD2900PRO ומסך 22" ברזולוציה 1680X1050, מה אני עושה?
-
- 1 תגובה
- 670 צפיות
-
-
קיבלתי המלצה מכם על המשחק אך שחכתם לכתוב שהוא רק לחלונות 98 ו95? מוזר... יש דרך לסדר את זה?.
-
- 2 תגובות
- 578 צפיות
-
-
http://file.thisisgame.com/board/files/0/img/20080310122526_1946e71b.jpg http://file.thisisgame.com/board/files/0/img/20080310122536_cdbd140c.jpg http://file.thisisgame.com/board/files/0/img/20080310122547_07808560.jpg http://file.thisisgame.com/board/files/0/img/20080310122602_f09c3c95.jpg http://file.thisisgame.com/board/files/0/img/20080310122621_05d1f2c4.jpg http://file.thisisgame.com/board/files/0/img/20080310122630_313c1733.jpg http://file.thisisgame.com/board/files/0/img/20080310122700_95cb1b83.jpg http://file.thisisgame.com/board/files/0/img/20080310122714_f2a9e9de.jpg http://file.thisisgame.com/board/files/0/img/20080310122724_e2788e14.jpg http://file.thisisgame.…
-
- 2 תגובות
- 594 צפיות
-
-
שלום לכולם התקנתי לפני כמה ימים תמשחק ולא יצא לי הכי לשחק בו... אבל נתקעתי בקטע ממש הראשון שאני צריך לצלם את קייט לחבר איזה משו כמו שמחולק ל- 3 חלקים ניסיתי לצלם תיד שלה שהיא לוקחת תכוס שתיייה במטוס עם אתם זוכרים... אבל לא לא מצליח לעשות כלום מה עושים שמה בבקשה זה מעצבן הקטע הזה?[br]פורסם בתאריך: 9.03.2008 בשעה 21:21:12 מישהו?
-
- 20 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
פיתוח של Spark Unlimited הפצה Gamecock Media Group נראה מענין http://www.legendarythebox.com/trailer.html
-
- 8 תגובות
- 896 צפיות
-
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=Cknnb03nT78 http://ps3.ign.com/articles/857/857913p1.html
-
- 9 תגובות
- 945 צפיות
-
-
התקנתי את המשחק שבגירסת PROPER-ViTALiTY שמתי את הפאץ החדש 1.01 שמתי קראק של PROPER-ViTALiTY שאני נכנס למשחק לסינגל פלייר במשימה הראשנה זה נתקע ויש קראש, יענו DONT SEND מחקתי והתקנתי את הAGIEA הזה לא עוזר מה לעשות?להוריד את הRAZOR?
-
- 3 תגובות
- 793 צפיות
-
-
שלום לכולם שמעתי שהולך לצאת sc2 האם מישהו יודע מתי הוא יוצא ומהם הדרישות שלו?
-
- 11 תגובות
- 946 צפיות
-
-
המשחק אצלי בשפה האיטלקית אני רוצה בכל זאת שיהיה באנגלית. יש אולי איזה PATCH שיכול לשנות את השפה של המשחק לאנגלית ? תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 720 צפיות
-
-
אהלן, "קניתי" בטעות COD באיטלקית. לצערי, אני לא דובר איטלקית. האם יש איזה LANGUAGE PACK למשחק שישנה את השפה לאנגלית ?! תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 787 צפיות
-
-
אז ככה התחלתי לשחק והכל טוב ויפה עד לשלב הראשון בסנריו השני שבו אני אמור להעביר 400 מזון לכפר שכן אז איך לעזעזל אני עושה כי אני ממש לא מצליח וזה מתסכל כי המשחק נירא שווה ממש ואני ממש מאוכזב מהעובדה שזה לא עובד לי וניסיתי דרך הdiplomcy כמעט בכל צורה אם זה בכל זאת דרך זה או בדרך אחרת אהיה יותר משמח לעזרה בתודה מראש זיו
-
- 0 תגובות
- 613 צפיות
-
-
אומרים שהוא משחק אסטרטגיה שמתרחש בחלל ,בזמן אמת ,להבדיל מ GALACTIC ו MASTER OF ORION האגדי . http://www.gamespot.com/pc/strategy/sinsofasolarempire/review.html?om_act=convert&om_clk=gssummary&tag=summary;review
-
- 2 תגובות
- 709 צפיות
-
-
היי, חשבתי לקנות דרך האתר הזה משחק- אתה משלם ומוריד - מספר הורדות בלתי מוגבל. אבל רציתי לדעת האם הוא בטוח?
-
- 1 תגובה
- 803 צפיות
-
-
קניתי את FSX deluxe edition ובסוף ההתקנה אני מקבל הודעת שגיאה 1722 מישהו יודע מה אפשר לעשות? תודה.
-
- 1 תגובה
- 895 צפיות
-
-
הדמו קרס לי וגם המלא היום ראיתי שיצא דמו חדש שתיקנו בו את הקריסות http://www.gamershell.com/download_23484.shtml - Fixed some very important rendering issues with new ATI cards and drivers - Other fixes like crashes on certain configurations or even new solutions to some puzzles. והוא רץ לי טוב השאלה שלי אם יש תיקון למשחק המלא ?
-
- 1 תגובה
- 573 צפיות
-
-
http://thesims3.ea.com מידע חדש רק ב19 למרץ
-
- 29 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
שלום! יש לי שני מחשבים עם ראוטר אלחוטי ואני משחק קונטר,עכשיו אני ואחי רוצים לשחק יחד. שאנחנו נכנסים לאותו שרת הפינגים מדי פעם קופצים ובוונטרילו בכלל לא שומעים אותנו ושאנחנו עם חברים זה מעצבן.. אם מישהו יוכל לעזור לי אני אשמח שמעתי שפתיחת פורטים משו כזה יעזור אני יודע ... תודה רבה לעוזרים!!!
-
- 1 תגובה
- 506 צפיות
-
-


