משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
קבלו סרטון מצחיק על הדמויות המוכרות לנו ממשחקי Nintendo: http://www.dailymotion.com/us/featured/video/x4z48q_nintendo-oldschool-revolution_shortfilms
-
- 1 תגובה
- 765 צפיות
-
-
עשיתי חיפוש באתר ולא מצאתי איזה דיון רישמי או משהו שיכול לעזור לי. אולי אתם תעזרו לי (וואי אני מרגיש מסכן היום חחחחח, פתחתי שלושה דיונים :). לא נורא, אני וחברים שלי חורשים עליו בלי הפסקה, אבל מתישהו נמאס מהמפות ,ולפעמים כשאני נכנס לסתם סרברים (לא מה שאני פותח), אני רואה מפות אחרות בכלל ,יש לי את הגירסא האחרונ נראה לי 1.08 ,יש אפשרות להוריד ,להוסיף ,לקנות לשנות משהו בשביל לקבל את כל המפות שיש להם? כי אני נשחק רק באיזה 10 מפות רגילות שבאות עם הגירסה. תודה רבה מראש.
-
- 1 תגובה
- 642 צפיות
-
-
ממש בתחילת המשחק יש קטע עם שדה כוח עם ממשק ליד אדם מת על הרצפה ניסיתי קצת לשחק עם הממשק, או לטפס מעל השדה כוח עם חביות אבל זה לא הולך... מישהו זוכר מה צריך לעשות? [attachment deleted by admin]
-
- 8 תגובות
- 901 צפיות
-
-
רשימה ענקית של משחקי הPC שעתידים לצאת ב2008\2009: http://www.systemwars.com/forums/showthread.php?t=69169
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
משחק קווסט שווה ביותר. http://www.gamespot.com/pc/adventure/thelostcrown/index.html?tag=tabs;summary אני על סף סיום אני יכול רק להגיד שחוץ מזה שהמשחק טוב מאוד, הוא מתיש. דיי ארוך. מי שאוהב את הג'אנר של הצבע והקלק זה הכי טוב שיצא השנה.
-
- 4 תגובות
- 799 צפיות
-
-
http://www.gamershell.com/download_24468.shtml נחמד ביותר. סרטונים : http://www.gametrailers.com/player/32345.html http://www.gametrailers.com/player/32345.html http://www.gametrailers.com/player/32342.html [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
נראה דבר נחמד מאוד http://www.yoyogames.com/gamemaker
-
- 4 תגובות
- 959 צפיות
-
-
היה אמור להשתחרר כבר ב1 לאפריל מה נסגר<?למישהו יש מידע בעניין?
-
- 2 תגובות
- 759 צפיות
-
-
ברשותי הגרסה האלחוטית של השלט. בד"כ בפורטים מXBOX360 או משחקים שיצאו גם לXBOX יש התאמה מושלמת לשלט, הפורס-פידבאק עובד היטב ולא צריך להגדיר אפילו כפתור אחד בתפריטים. החוויה מושלמת בעיקר במשחקים כמו כדורגל ומרוצי מכוניות וכמובן סוף סוף ניתן לשחק בזוגות . במשחקי יריות בד"כ תתאכזבו, זה היה נכון לפחות עד ששיחקתי במשחק GEARS OF WAR. ב"PC" עם עכבר ומקלדת המשחק היה נחמד וזהו, לא הבנתי על מה המהומה ... נתתי לו צ'אנס במחשב של אחי שכולל 32" וגיים פאד של XBOX360 החוויה הייתה... סיוט . לאחר שנים של עכבר ומקלדת לא הבנתי איך לעזאזל אנשים משתמשים בגוייסטיק כדי לכוון וזנחתי את המשחק לאחר איזה 20 דקות, גם אחי התלונן שזה ממש משחק קשה עם הבקר. משום מה, לא מזמן מצאתי את עצמי משועמם והפ…
-
- 12 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
התקנתי לאחותי סימס 2 חיי לילה וכשעובר 20 דקות מאז שהיא משחקת אז המשחק נתקע ולא זז המשחק פשוט תקוע ובכלל לא זז יש פיתרון?
-
- 2 תגובות
- 579 צפיות
-
-
http://www.gametrailers.com/player/32515.html :lol: :lol:
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום. זו ההודעה שקופצת: מדובר ב- Windows XP Pro SP2 מעודכן. תודה מראש!
-
- 1 תגובה
- 578 צפיות
-
-
היי, התקנתי את המשחק החמוד הזה היום, ניסיתי להעביר את הכסף לבחור ההוא שמחזיק לי את הכלים (שלב הראשון), אבל איך עושים את זה?? יש עלי 1500 זהב ואני רוצה להעביר אותו לתיבה...
-
- 1 תגובה
- 546 צפיות
-
-
אוקיי למרות שיש לי מחשב יחסית טוב (מפרט מימין) המשחק היחיד בנתיים שאני אוהב זה redalert II שלא מצריך אפילו רבע מהיכולת של המחשב שלי המשחק המודרני היחיד שאהבתי עד עכשיו היה far cry. ניסיתי לשחק גם ב-oblivion, counterstrike, WOW, quake ולא ממש אהבתי אני מחפש משחק אסטרטגיה דומה ל-red alert או משחק סימולציה למשל סימולצית טיסה. אני בכל אופן לא מחפש משחק אינסופי לשקוע בו שעות על שעות כמו oblivion אלא משחק יותר קליל. יש המלצות?
-
- 2 תגובות
- 688 צפיות
-
-
אני לא מצליח למצוא את הדיסקים שלי בשום מקום אני מתגייס ב 18 במאי ואני ממש ממש רוצה לשחק ב battle.net לפני הגיוס. מצאתי את הדיסק של ההרחבה. אבל דרוש לי cdkey של המקורי. אז אם למישהו יש cdkey מקורי שהוא מוכן להביא אני מאד אודה לו. יש לי cdkey של counterstrike ושל never winter nights ל"החלפות".
-
- 3 תגובות
- 783 צפיות
-
-
הגעתי לשלב שבו צריך לחלץ את יוסף פריבוי. הרגתי את כל השומרים ופתחתי את השערים אבל הוא משום מה נשאר תקוע בתא שלו כתוב שאני צריך לתת לו חיפוי בזמן שהוא יוצא אז ניסיתי את כל המגדלי שמירה אבל זה עדיין לא גורם לו לצאת.. יש מישהו שזוכר מה צריך לעשות? [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 849 צפיות
-
-
שלום אני מחפש משחק סימולטור טיסה שעובד עם ג'ויסטיק מיוחד לטיסה (המוט הזה) שיעבוד על מחשב דול קור עם זכרון גיגה אבל כ"מ מובנה דיי חלש. אני מדבר על משחק בסגנון Microsoft Flight Simulator X. אודה לכם אם תעזרו לי למצוא תחליף לMicrosoft Flight Simulator X שיעבוד על המחשב החלש יחסית או אולי לדעתכם הMicrosoft Flight Simulator X כן עובד על מחשבים חלשים?! תודה.
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.gamercenteronline.net/?p=386
-
- 0 תגובות
- 815 צפיות
-
-
הגעתי לשלב 7 במישחקק במשימה האחרונה אתה צריך לפוצץץ תטנקק ולהרוג 3 אנשים אני עושה את זהה ואז אמור להיות סירטון מעבר לשלב הבא ואצלי אין את זה ניסית להתקין תמישחק מחדש לא עזור ניסיתי להתחיל תמשימה כמה פעמים מחדש כי חשבתי שאוליי עשיתי משהו לא נכון במשימה אבל כלום לא עוזרר תעזרוווו בבקשה
-
- 1 תגובה
- 579 צפיות
-
-
מחשבי ה-PC של היום פשוט לא חזקים מספיק בכדי לעמוד במעמסה...לא יהיה מספיק זיכרון גם במחשב עם 4Gb'... נלקח מ: http://www.gamer.co.il/gamer2/php/doc.php?id=112377
-
- 21 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
שלום הגעתי לשלב של ה BOAT שבו יש סירה וצריף להטמין בה את הפצצה, אחרי זה מגיע מסוק שצריך לפוצף אותו. אין מפוצצים אותו לפני דהוא הורג אותי, ניסיתי כבר עשרות פעמים. אין דרך להימלט?
-
- 8 תגובות
- 856 צפיות
-
-
למי שמכיר את המשחק ואוהב/זוכר אותו אם שמתם לב פירסמו דיי מזמן תוספת DX10 למשחק עם אפקטים חדשים עלק,אני מדבר על זה: http://enthusiast.hardocp.com/article.html?art=MTM4NCw2LCxoZW50aHVzaWFzdA== כל הDX10 הזה במשחק זה פשוט זיוניי שכל בידיוק כמו שעשו בקרייסיס. איך אני בטוח? אז ככה:באוגוסט 2007 הורדתי את המשחק לגרסאת המחשב ושחקתי בוא על גראפיקה הכי גבוהה מין הסתם על "DX9". אחריי זה ראיתי את זה שהוסיפו DX10 למשחק שמציג גראפיקה טובה יותר. ובכן קצת התבעסתי כי לא יכולתי לשים DX10. אמרתי לעצמי,בוא נוריד את המשחק לXBOX360 שניראה איך הוא... הפעלתי את המשחק,ולא הופתעתי לגלות שהוא ניראה בידיוק כמו בDX10 הזה שהם עשו בגרסאת המחשב. לדוגמא,הם טוענים שהDX10 מציג טקסטורות טובות יותר ב…
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
זה אולי יהיה ה CROSS-OVER של השנה או אולי רק טריילר מיוחד ליום השקר (ראשון באפריל) שהיה אתמול: http://www.gametrailers.com/player/32438.html שלחתי לכם גם את עמוד הפתיחה המזוייף של GAMESPOT לרגל יום השקר. [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 789 צפיות
-
-
-
שלום חבר'ה. יש מצב שאני לא מעודכן או משהו חחח ,אבל אני חייב לדעת אם יש את המשחק הזה למחשב או שאמור לצאת , אני יודע שיש 1 ,2 ו 3. לא משנה איזה גירסה ,(עדיפות ל3). תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-


