עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. אני משחק ut יש לי עכבר לייזר מיקרוסופט 6000 מה כדאי לשים באופציות הנוספות תודה מראש וחג שמייח

    • 0 תגובות
    • 641 צפיות
  2. יש לחבר שלי מחשב שמחובר לLCD אצלו בחדר. אנחנו רוצים לשחק במשחקים אחד נגד השני (מכות, מירוצים, יריות וכד'). יש לנו גם שני ג'ויסטיקים של Xbox לPC. אשמח לשמוע המלצות למשחקים בסגנון הזה (כאלה שיש להם מסך אחד ושני שחקנים כמו וורמס, Flatout2; ומשחקים שיש בהם מסך מפוצל, למשל משחקי מכות, מירוצים ויריות, אני זוכר שהייתה אפשרות כזאת בWacky Wheels האגדי). תודה לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 959 צפיות
  3. Started by dj_horse,

    שלום! לאחר התקנת המשחק הופיעה לי השגיאה הבאה{מצורף קובץ}. האם מישהו יודע מה העניין עם זה? [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 633 צפיות
  4. לא מצאתי תמונה אבל אני זוכרת שהוא נראה משהו כזה,יש שני יצורים והם צריכים להרוג אחד את השני. יש במשחק הזה משהו גם כמו דמקה ואז היצורים נלחמים בזירה כמו שציירתי [attachment deleted by admin]

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. היי, רציתי לדעת אילו משחקים כיום תומכים בDX10 או אפילו 10.1? ואילו משחקים מהקרובים שעומדים לצאת יתמכו בDX 10 או 10.1. ואשמח לתאריכי היציאה שלהם... תודה.

    • 3 תגובות
    • 676 צפיות
  6. Started by The Dom,

    הגעתי למשימה בCAMPEIGN של הRED BAL EXPRESS. הכול טוב ויפה, לא יותר מידי מסובך . אבל כשאני בא לחלץ את DOG COMPANY, אחרי שכבר פיניתי את האזור וכבשתי אותו, הם עדיין לא יוצאים מהבתים שהם מבוצרים בהם. מה אני אמור לעשות? http://img397.imageshack.us/my.php?image=cohhj4.png

    • 2 תגובות
    • 680 צפיות
  7. הוא אומר לי לגבי בעיית מקום ...... אבל אני מתקין אותו בהרדיסק עם 200 ג'יגה פנוי ! [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 681 צפיות
  8. הוא אומר לי לגבי בעיית מקום ...... אבל אני מתקין אותו בהרדיסק עם 200 ג'יגה פנוי ! [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 661 צפיות
  9. Started by Omri643,

    בימים האחרונים שמתי לב שהסאונד נשמע ממש שונה במשחקים... שחסר משהו... וגיליתי מה לא שומעים- ב GRID למשל, כמעט ולא שומעים את הרעש של המנוע, רק אם מסתכלים מהזווית... ב AC כמעט לא שומעים את הדיבור... ב CALL OF JUAREZ כנ"ל, לא שומעים את הדיבור... אני די בטוח שהבעיה קשורה לזה שיש לי סראונד אבל לא בטוח איך... ואיך לסדר את זה...

    • 0 תגובות
    • 592 צפיות
  10. Started by frogger81,

    ראיתי את המשחק ביו טיוב והוא נראה מדהים. אני אפילו אסתכן ואומר התחליף ל WOW . בכל אופן רציתי לדעת אם מישהו קנה אותו כבר ואם הוא עובד טוב בארץ, מבחינת פינגים. מחכה לתגובות של אנשים ששיחקו כבר. תודה.

    • 0 תגובות
    • 783 צפיות
  11. Started by Guarding angel,

    שבוע טוב, האם יש מידע חדש אם המשחק HAZE יצא לPC? או שגורלו נגזר להיות משחק קונסולה בלבד?

    • 7 תגובות
    • 815 צפיות
  12. Started by LazyBoy,

    סוף סוף מידע מוצק על המשחק החדש בסדרה המעולה הזו! Gamespot ראיון עם המפתחים + קטעים מהמשחק Warhammer 40,000: Dawn of War II Interview 1 רק הקרבות מהסרטון הקודם (ז"א ללא הדיבורים של המפתחים) והפעם בHD http://www.gametrailers.com/player/34903.html

    • 13 תגובות
    • 2.3k צפיות
  13. Started by dj_horse,

    שלום לכולם! המשחק החדש בסדרת GTA צפוי לצאת בקרוב,ושאלתי היא האם מישהו יכול לתת לי את דרישות המשחק למחשב? תודה

    • 3 תגובות
    • 597 צפיות
  14. Started by arik_mesh,

    שלום :] יש לי נייד של גיגבייט דואלקור 1.8 גיגה זיכרון אני מנסה להעלות את המשחק סימס 2, הוא מעלה את התחלה אבל לא נכנס למשחק עצמו :\ מה עושיםם?

    • 1 תגובה
    • 579 צפיות
  15. יש לי כמובן מקורי שקיבלתי עם הכ"מ ומאז שעברתי לויסטה הוא מבקש ממני דיסק כדי לשחק, התקנתי את כל הפאצ'ים דרך gpgnet ועדיין הוא מבקש.. בxp הוא היה נותן לי לשחק, מה הולך פה? יש לויסטה בעיה בדברים האלו?

    • 0 תגובות
    • 582 צפיות
  16. כשאני נכנס למשחק לאחר סצנות הקומיקס, במשחק או בקטעי הסרטים הקצרים שלו, הסאונד מוזר לחלוטין, או שחלק מהאפקטים מושמעים בfast motion או שיש כל מיני תיקים וקליקים ברקע, כל שנייה. ואם אני רואה סצנת קומיקס עד הסוף, איך שמתחיל המשחק עצמו - קורס היישום. ניסיתי לעדכן את המשחק. ככל הנראה הבעייה החלה מאז שעידכנתי לדרייברים החדשים של nvidia 175.16 אשמח לרעיונות, תודה מראש!.

    • 0 תגובות
    • 624 צפיות
  17. התקנתי HF2&CSS מהדיסקים המקוריים (5 דיסקים, איזה חירפון! מזל שיש לי 3 כוננים) קיצר עכשיו הוא גם רוצה לעדכן את הCSS, והוא מוריד לי על 9KBS, יש מקום אחר שאפשר להוריד את העדכונים חוץ מהסטים? או אי אפשר לשחק בלעדיהם? אני מת כבר לשחק... תודה

    • 2 תגובות
    • 942 צפיות
  18. Started by SyndromE,

    http://www.extremetech.com/article2/0,2845,2317290,00.asp הצצה ל-gameplay של המשחק האגדי, מתחיל ב-4:20, למשך 20 שניות בערך *הוספה ע"י אחראי הפורום* עוד לינק לסרטון: @@@

    • 14 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. Started by guysfa,

    אני לקראת הסוף ונקעתי בבלוק 7: כשכולם הולכים אני לא יודע מה לעשות. תודה לעוזרים.

    • 1 תגובה
    • 837 צפיות
  20. אני עובד עם פנטיום 4 3.0 2כרטיסי זכרון של חצי 533 ועוד שניים של ג'יגה 677 שידרגתי כעת ל9600GT + זלמן. ומשום מה רק המשחק COD4 נכנס ויוצא תוך שניה בערך וזהו המשחק לא עולה....... בבקשה חבר'ה תזרקו לי רעיונות!!! אני עובד עם WINXP PRO SP2

    • 1 תגובה
    • 793 צפיות
  21. Started by yonatanph,

    מישהו מכיר חנות שמתמחה במשחקי מחשב (לא מבאג) באיזור חיפה? לבאג לוקח הרבה זמן עד שהם מקבלים משחקים חדשים בד"כ ולא בא לי לחכות שבוע עד שהמשחק יגיע בדואר מPCGAMES. אני רוצה לקפוץ ביום שישי לקנות את MASS EFFECT.

    • 7 תגובות
    • 2.6k צפיות
  22. Started by saar3,

    שלום! רציתי לבדוק אם הבעיה רק אצלי או לא תגידו במשחק ראינבוי שיקס ויגאס שתים כעבור כול כמה שניות שהולכים הוא עוצר ואז צריך ללחוץ שוב או שזה רק אצלי? תודה מראש!!!

    • 1 תגובה
    • 592 צפיות
  23. Started by danield51,

    הגעתי לירידה לפני שאני מגיע לאזור של הנסיכה בACT 2 ואני לא מצליח להבין את החידה הזאת עם הסמלים...איך פותרים אותה?

    • 0 תגובות
    • 623 צפיות
  24. Started by huber,

    על פי זה נראה כי נווידיה לוחצת על מפתחי משחקים לא ליישם DX10.1 על מנת לא לת למתחרה יתרון. מלוכלך ומכעיס! http://www.anandtech.com/showdoc.aspx?i=3320&p=6

    • 16 תגובות
    • 2.4k צפיות
  25. יש לי מחשב דואל קואר 1.8, כרטיס מסך 7600GT, ג'יגה זיכרון.. ושאני מנסה להריץ משחקים כבדים המחשב נתקע ולאחר כמה שניות עושה ריסט.. אפילו בסימס שתיים שאחותי משחקת אחרי כמה דקות משחק המחשב כבה.. ניקיתי את המחשב גם פיזית מאבק וגם מבחינת תוכנות... הספק כח שלי לפי מה שאני יודע לא שיא הטכנולוגיה וחשבתי שאולי זאת הבעיה.. מה דעתכם? או שיכול להיות שפשוט המחשב שלי עמוס בעקבות איזה וירוס או משהו שדפק כבר תמחשב ואני לא יודע עליו.. או שאני פשוט צריך לשדרג את החומרה שלי? תודה לעוזרים

    • 19 תגובות
    • 1.8k צפיות

דיונים חדשים בפורומים