משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
יוצא לפיסי, XBOX360 ו-PS3 Just days after Game Informer revealed their cover story exclusive for Eidos' Batman: Arkham Asylum, here we have our first screens, and the words "totally badass" come to mind. The images confirm the game's "dark" and "gritty" feel, with an angry looking and ripped Batman pounding filthy thugs' faces in with his dirty bat-gloves. The game is said to feature a number of Batman's most notorious villains, and we can see at least two of them in these screens -- The Joker and an interesting choice, the less-popular -- but completely terrifying -- Killer Croc. The dude was born with a rare condition that made him look like a crocodile for Pete's sak…
-
- 20 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
היי כבר ניסיתי 3 פעמים אבל אני ינסה שוב ..... קניתי גינרלס וגינרלס זירו מקורי התקנתי אותו ושאני מנסה להיכנס אז מופיה התמונה של הטעינה בהתחלה תמונה של המשחק זה מחכה חצי דקה ואז נעלם ולא עושה כלום...... יש לציין תמפרט שלי אולי הבעיה שם intel 6750 2.66+OC 3.5 ati 4870 512 4 giga ram osz win vista אני מאוד מאוד מבקשעזרה למה שילמתי על המשחק 100 שקל וזה ממש מעצבן שאתה צריך לזרוק אותו בגלל בעיה מסויימת במחשב עשיתי את כל העידכונים ניסיתי לשנות רזולציה וכלום לא עוזר.........אני מזה נואש בא לי לשבור תדיסקים זה פ]שוט עושה כאילו טוען ואז יוצא בלי שום אירור (טעות) וזה עוד יותר מעצבן למה עם הייתה טעות לפחות הייתי יודע מה הבעיה... תודה לעוזרים ולאיזי בוי תגידי לי אתה בסדר? אני מסביר לך …
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי כבר ניסיתי 3 פעמים אבל אני ינסה שוב ..... קניתי גינרלס וגינרלס זירו מקורי התקנתי אותו ושאני מנסה להיכנס אז מופיה התמונה של הטעינה בהתחלה תמונה של המשחק זה מחכה חצי דקה ואז נעלם ולא עושה כלום...... יש לציין תמפרט שלי אולי הבעיה שם intel 6750 2.66+OC 3.5 ati 4870 512 4 giga ram osz win vista אני מאוד מאוד מבקשעזרה למה שילמתי על המשחק 100 שקל וזה ממש מעצבן שאתה צריך לזרוק אותו בגלל בעיה מסויימת במחשב עשיתי את כל העידכונים ניסיתי לשנות רזולציה וכלום לא עוזר.........אני מזה נואש בא לי לשבור תדיסקים זה פ]שוט עושה כאילו טוען ואז יוצא בלי שום אירור (טעות) וזה עוד יותר מעצבן למה עם הייתה טעות לפחות הייתי יודע מה הבעיה... תודה לעוזרים
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי את שנייהם שאני מנסה להיכנס ל FIFAM זה מראה לי או FIFA Manager 08 requires at least 640MB of free swat file space. Please free the required space and re-run the game או שמראה לי מסך שחור לשניה ואז מראה לי שליחת דו"ח שגיאות או אל תישלח ב Championship Manager 08 Direct3D failed to initialise - please ensure you have a Direct3D compatable card and driver יש לי כרטיס מסך:NVidia GeForce FX 5200 זיכרון פנימי: 512 (אני יודע מחשב שלא ממש טוב למשחקים אבל זה מה שיש לי לבנתיים) עזרה בבקשה :s05: תודה מראש
-
- 13 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
עם איזה דיירקטX המשחק אמור לעבוד ? 9c ? או שרק 10 ? ואיפה אפשר להוריד את גירסא 10? לא מצאתי אותה באתר של מיקרוסופט. הצלחתי להוריד רק את 9. תודה לעוזרים! מנהלים אם זה לא הפורום הנכון אודה אם תעבירו
-
- 7 תגובות
- 823 צפיות
-
-
אני רוצה להעדכן אותכם במה שראיתי ההגדרות :o http://www.crymod.com/thread.php?threadid=34404 האתר הראשי שקם לא מזמן http://crysiswarhead.ea.com/ לפי ההגדרות קרייסיס הזה עבר אופמזציה עצבנית
-
- 2 תגובות
- 943 צפיות
-
-
-
יש לי בעיה ב GTA 2 וגם במחשק חדש שהורדתי CITYRACING חינמי http://forum.vgames.co.il/xtreme_cherry.php?do=info&id=275 יש קטעים במשחקים שפשוט ניתקעים זה ניראה כאילו שהמחשב שלי חלש מדיי למשחקים האלה רק שזה לא יכול להיות בעיקר בגלל שזה קורה רק במקומות מסויימים מה הבעיה?
-
- 4 תגובות
- 706 צפיות
-
-
שלום חברה נתקעתי במשחק הגעתי למקום שמישהו יורה עליי טיל ואני נופל מהמרפסת ואז בא מסוק ומתחיל לחורר אותי אני תופס מחסה ואז אני צריך לגרום למסוק לקרוא לעזרה אז אני יורה עליו ואז הוא יורה עליי טילים שפשוט הורגים אותי... פעם אחת הצלחתי לשרוד את הטילים ואז באו מלא חיילים והרגו אותי ממש באסה... איך אפשר לעבור את זה? והאם זה כבר הסוף??
-
- 12 תגובות
- 927 צפיות
-
-
רציתי לפתוח דיון על משחקי פיזיקה ושכולם יפרסמו איזה משחק שהם מכירים אני יתחיל PHUN 2D Physics SandBox נ.ב האם יש משחק פיזיקה שמשתמש בAGEIA PHYSX ? (אני שואל בגלל הדרייבר האחרון של נוידיה )
-
- 26 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
קודם כל אחלה משחק כמה שהוא ישן הוא עדייין מצויין כל כך מהנה דבר שני יש אפשרות לעשות כל מני שטיות כל מני כפתורים שעושים פעולות אני רוצה לדעת על מה לחוצים כדי לקלל מישהו או לצחוק
-
- 0 תגובות
- 563 צפיות
-
-
זה התמונה של הבעיה http://img379.imageshack.us/img379/2825/codprobdd8.jpg אני נכנס למולטיפלייר נכנס לשרת כבר בפנים בשנייה שאני לוחץ על קבוצה זה עושה לי את זה ואתמול פירמטתי בגלל שגם לפני הפירמוט היה לי את זה ואם אני מתקין מחדש זה עובד ואז יום אחרי כבר לא עובד בבקשהה מה עושייםם ? ? תודה מראש !
-
- 2 תגובות
- 654 צפיות
-
-
בניתי עיר והיא ריווחית, מה הלאה, יש איזה אתגר במשחק הזה?
-
- 0 תגובות
- 659 צפיות
-
-
היי אני מחפש חנויות שמוכרות משחקים, אפילו האתרים המקוריים של החברות משחקים (נניח EA) ככה שאפשר לשלם בPAYPAL לדוגמא, וישר אחרי זה להוריד את המשחק המקורי אני יודע שלדוגמא לEA יש את זה, אבל זה תקף לארה"ב, אני לא בטוח שמישהו מישראל יכול לקנות ולהשתמש בשירותים האלו מישהו יודע? ניסה בעבר? יכול לעזור לי בבקשה למצוא חנויות כאלו וכו'?
-
- 16 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום לכולם כבר המון זמן שאני מחפש מישחק איגרוף למחשב ולא מוצא, פעם היו מישחקים יפים של איגרוף והיום כל המישחקים של איגרוף יוצאים אך ורק לקונסוליות השאלה שלי אליכם הי העם מישהו יודע למה????? בתודה מראש לכל המשיבים
-
- 2 תגובות
- 945 צפיות
-
-
איך אני משחק לעזעזל במשחק? המשחק יפה אבל אני לא מבין איך משחקים ואין הסבר , לחצתי על כל המקשים וכלום לא עובד.. מישהו יכול להסביר לי איך משחקים? וגם איך קוראים שם לכדורסל כי ראיתי שיש אבל אני לא מוצא..
-
- 1 תגובה
- 876 צפיות
-
-
-
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/251271.html?playlist=featured זה רק אני או שממשחק למשחק ומשחקנית לשחקנית רק מקטינים לה את השדיים?
-
- 23 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
http://www.amd.com/us-en/Corporate/VirtualPressRoom/0,,51_104_543~127541,00.html SUNNYVALE, Calif. -- August 12, 2008 --AMD (NYSE: AMD) today announced that it has entered into an agreement with Blizzard Entertainment® that will allow AMD to bundle Blizzards best games across all ATI Radeon graphics products, to deliver a superior gaming experience
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
איפה הימים שלכל משחק היה shareware ???
-
- 4 תגובות
- 735 צפיות
-
-
שלום לכולם ובוקר טוב. אישית אני מאוד חובב של הספורט ומשחקי המחשב שעשו עליו חביבים אך עדיין לא מספקים את החוויה... עד ש.... ראיתי לא מזמן בטריילר של NVIDIA לכרטיסי המסך החדשים שלהם כמה שניות של משחק פוטבול שאני לא מכיר ונראה ממש טוב. הסרטון עצמו נמצא בעמוד הזה http://www.nvidia.com/object/geforce_gtx_260.html התמונות מהמשחק נמצאות בתוך הסרטון של GAMING BEYOND לקראת הסוף, אחרי החלק עם הבובות. אני לא יודע מה שם המשחק הזה אבל הוא ממש שווה קניה בשבילי, אם מישהו יוכל לתייג למשחק הזה שם אני אשמח מאוד. בברכה
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
על איזה הגדרות אתם בד"כ משחקים ואיך המשחק רץ אצלכם ? אני במשחקים גם יחסית ישנים משחק על LOW, כמו פאר קריי הראשון נניח או POP T2T, רץ חלק כמו טוסיק של תינוק. במשחקי ספורט אני כבר משחק על מדיום, אבל הם לא רצים הכי הכי חלק. המפרט שלי : מעבד פנטיום 4 3.0 גיגה הרץ ג'יפורס 6200 LE 1.5 ג'יגה זיכרון DDR2 (יש לי 1 בתדר 533 של 512 ואחד בתדר 667 של 1024 שקניתי באיזה 20 שקל מחבר שלא היה צריך אותו, זה בריא למחשב שהזכרונות בתדרים שונים ?) לוח 945GM3 של MSI אגב, הייתם מוכנים לוותר על כמה פריימים בשביל AA גבוה יותר או הגדרות בכללי טובות יותר או שאם הגרפיקה מספיק טובה הייתם מעדיפים שירוץ כמה שיותר חלק ?
-
- 19 תגובות
- 2k צפיות
-
-
Release Date: Q3/2008 Platforms:PC Publisher: Paradox Interactive Developer: Battlefront.com Genres: Strategy, Turn-Based זה אקסלוסיב טריילר גימפליי: http://www.gametrailers.com/player/38198.html פשוט בדיחה
-
- 6 תגובות
- 996 צפיות
-
-
לקראת יציאתו של SC2 הוצאתי את הדיסק העתיק של SC מהארון, ניגבתי את האבק והתחלתי לשחק. החלטתי לנסות לשחק גם בבטלנט ושם ציפתה לי הפתעה - לא משנה מה אני עושה אני לא מצליח להתחבר, אני בוחר את האיזור שלי, מכניס סיסמה ואז הוא כותב שהוא מנסה להתחבר ושום דבר לא קורה. הפיירוול מנותק והפורטים פתוחים. המשחק מקורי עם CDKEY נקי. כ"כ האתר של התמיכה הטכנית של בליזארד בתחזוקה כך שאין את מי לשאול. מישהו יודע מה הבעיה?
-
- 3 תגובות
- 821 צפיות
-
-
היי אנשים קודם כל אני יודע שמה שאני ירשום אולי קצת לא מתאים אבל אני נואש כבר קניתי משחק גינרלס אורגינלי אתם יודעים הישן לא ריד אלרט 3 או כל השטיות חבילה מהחברה והכל כמו שצריך אני מתקין והכל בסדר ואז שאני מנסה להיכנס הוא מתחיל לטעון ואז נעלם כאילו לא עשה כלום ועשיתי כבר פורמט וניסיתי הכל לא יודע מה ההבעיה זה היה באקס פי סירביס פאק 3 אמרו לי שיש מצב שבגלל שיש לי ati 4870 אז זה לא תומך או משו בקשה עם מישהו יכול לעזור או רמז או משו אני יודה לו מאוד! יש לציין שהווינדוס הוא ויסטה 32 כרגע (חבל גם על ה 100 שקל ששילמתי על הגירנלס והגינרלז זירו ) בויסטה הוא עושה שגיאה של טכניקל אירור וזהו
-
- 2 תגובות
- 1.7k צפיות
-


