עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by zzz727,

    הורדתי את red alert 3 ושאני מנסה לדוגמא בסקרימיש כל המפות בסימן שאלה נגיד ואני בוחר באיזה מפה זה יוצא לי מהמשחק ורושם שגיאה עכשיו מצאתי מפה אחת באינטרנט ועכשיו זה עובד אבל רק מפה אחת אתם יכולים להעלות לי את הקובץ של המפות ולהגיד לי איפה לשים את זה בדיוק אני חושב משהו data ואז office או משהו כזה......

    • 0 תגובות
    • 739 צפיות
  2. Started by Gimel,

    http://www.ocremix.org/info/OC_ReMix:_Super_Street_Fighter_II_Turbo_HD_Remix_Official_Soundtrack ממש עושה חשק לשחק. למישהו יש שלט של סגה סאטורן?

    • 0 תגובות
    • 823 צפיות
  3. Started by dennis14,

    יש מודים מעניינים למשחק ? או כאלה שמשפרים את הגרפיקה שלו ? (לא מצאתי שום דבר ב - WORLDOFGOTHIC)

    • 8 תגובות
    • 963 צפיות
  4. Started by oldskool,

    האם המפרט הבא יריץ את המשחק בצורה חלקה על ההגדרות המקסימליות? לוח - gigabyte P35-DS3L מעבד - Core2Duo E6750 @ 2.66GHz זיכרון - Corsair 4GB 800Mhz כ.מסך - Palit Geforce 8800gt 512mb ספק - Enermax Liberty 400W זה ממש חשוב לי מקווה שתעזרו

    • 1 תגובה
    • 747 צפיות
  5. Started by ofer_mat,

    המשחק יצא? משהו קנה? אך משחק הרשת?

    • 1 תגובה
    • 645 צפיות
  6. Started by constantine16,

    מה כדאי לי יותר לקנות TF2 או לחכות עוד כמה ימים ולקנות את GTA, כדאי בכלל לקנות משחק כמו GTA יהיה שם רשת ממש שווה ששווה את הכסף ? :-\

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by t-macc,

    האלן קניתי אתמול מיק,חלק מהמשחקים עובדים אבל יש משחקים שפשוט לא שומעים אותי. כמו HL או CSS.יש אולי משהוא במשחק שאני אמור להגדיר ? תודה

    • 2 תגובות
    • 710 צפיות
  8. ממליץ לכולם משחק כיף שמעביר את הזמן ומאתגר מאוד הינה לינק כנסו דרכו ותרשמו http://www.travian.co.il/?uc=ilx_40449 המטרה של המשחק לבנות עיר על שמכם לכבוש שטחים להלחם וכו' משחק מדהים וממכר !!!

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by IlanF,

    מתלבט מה לקנות אם יצא שאני יקנה רק משחק אחד... מה אתם מעדיפים? אני יודע שאי אפשר כל כך להשוות בינהם, אבל למי שיצא לשחק בשניהם, מה עדיף? אני מעוניין בעיקר במולטי. אז איך המולטי של COD משתווה לזה של L4D?

    • 5 תגובות
    • 987 צפיות
  10. Started by Biatch,

    כל פעם שאני מנסה להתחבר הוא שואל איזה ניק לא משנה איזה ניק אני רושם הוא מביא לי תהודעה הזאת אחרי כמה שניות [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 822 צפיות
  11. יש עכשיו את הBLACK FRIDAY בבאג, היום ומחר ממה שהבנתי. משחק מחשב שני ב70% הנחה. אני מעוניין לרכוש את LEFT 4 DEAD למשל. ייצא שבמקום לשלם 239 על משחק, כל אחד מאיתנו ישלם 156. לא הייתי להוט לרכוש את המשחק, אבל במחיר כזה אני בשמחה אקנה אותו. אז אם מישהו מחיפה רוצה לרכוש את המשחק (או אם בא לו - כל משחק אחר) איתי מBUG במסגרת המבצע - כתבו זאת פה או בהודעה פרטית, בצירוף מסנג'ר או מס' פלאפון.

  12. Started by shai_123,

    זה עושה לי את הבעיה הזו [attachment deleted by admin]

  13. Started by amir4x4,

    בתודה מראש... אני מחפש תוכנה שתישב קבוע ותהפוך את המפות הזמניות [cache[ האפשרות היחידה שלי היא לעבוד קשה ולחפש בין הקבצים ולהפוך אותם אנחנו כבר ב2008 ואני מאמין שיש בידכם לעזור לי תודה אמיר

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by rroonnii,

    הורדה - http://www.gamershell.com/download_36496.shtml סרטון - http://www.gametrailers.com/player/35150.html

  15. לדוגמא הכין ניתן למצוא את רשימת הדרשיות מהמחשב למשחקים call of duty - החדש red alert החדש prince of princa וכו וכו תודה

    • 3 תגובות
    • 716 צפיות
  16. Started by eladh16,

    שלום אנשים טובים אני חייב את עזרתכם! אני צריך שתעזרו לי למצוא שם של משחק גיפים דיי ישן שאפשר להעלות עם הגיפ על הרבה הרים גבוהים, ולנסוע איתו ממש בכל ההרים הגבוהים. אני כבר מחפש את המחשב הזה הרבה זמן ולא מוצא את השם שלו. מדובר במשחק של יותר מ 6,7,8, שנים. שיחקתי בו מלפני הרבה מאוד זמן ואני כבר לא זוכר. זה היה משחק נוסטלגי, משהו ממש כיף! אני כמעט בטוח שזה היה גיפים דיי קטנים. אם למישהו זה רומז משהו שיזרוק שם! תודה רבה!

    • 0 תגובות
    • 790 צפיות
  17. Started by Epik_yozhik,

    אז ככה קניתי עם חבר את ההגה G25 במצבע של 1+1 בבאג... עכשיו אני מחפש לקנות משחק טוב לשחק בו עשיתי חיפוש ברשת ה 2 משחקים הכי טובים שמצאתי הם GRID ו GTR2 האם יש משהו שפספסתי שאתם יכולים להמליץ?

    • 12 תגובות
    • 3.1k צפיות
  18. Started by zzz727,

    אני מחפש משחק משטרתי משהו יפה ככה שמלמדים אותך כל מיני שיטות משהו כמו טרו קריים רק יותר על משימות מישטרתיות מכירים משחק בסגנון??? תודה לעוזרים!!

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by snaek212,

    תאמת זה בכל משחק שעובד על גרפיקה גבוה המחשב עובד כמו ש8600gt עובד אבל לאחר זמן הוא נכבה אם אני מוריד את הגרפיקה הוא לא נכבה המחשב לא מתחמם עובד על vista c2d 2.0 3gb ram 8600gt

    • 1 תגובה
    • 688 צפיות
  20. http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=34097 אם זה באמת יקרה זה עוד סיבה אחת פחות לקנות XBOX360

    • 23 תגובות
    • 3.1k צפיות
  21. אהלן, (מדובר בGears of War ולא בGod of War) ראיתי איזה בוט שמחזיק 2 רובים, איך זה? ויש שלב מסויים שראיתי שכולם עושים טלפורט ממקום אחד לאחר, לא מקומות ספציפיים - פשוט עושים טלפורט. איך עושים? והאם יש טריקים מסויימים במשחק, יש לאסוף כל מיני שטויות, מאמין שזה בעיקר תחמושת אבל אין פה איזה תוספות לנשקים? כמו שאמרתי, כל מיני טריקים שאני פשוט לא יודע שאפשר לעשות. תודה רבה! עריכה: הסתדרתי עם הטלפורט היו לי גם 2 רובים למרות שאני לא בטוח איך עשיתי את זה

    • 1 תגובה
    • 619 צפיות
  22. בכל משחק המקשים מופיעים לי בג'יבריש ואני לא מבין מה עושה כל מקש לדוגמה כתוב לי במשחק: TO KICK PRESS ואז אות בג'יבריש ואז אני צריך לנחש לאיזה מקש הכוונה הבנתי שזה משהו בהגדרות של השפות בויסטה אני אשמח אם מישהו יעזור לי בזה אגב אני לא בטוח שזה המקום המתאים או שתמיכה טכנית זה המקום המתאים,אז פירסמתי פה מקסימום יעבירו תודה לעוזרים עריכה:לא משנה הסתדרתי לבד

    • 0 תגובות
    • 773 צפיות
  23. Started by אבשה,

    אז ככה התקנתי את המשחק ואת הסריאל והכל ואז כשאני רוצה להיכנס אז אני רואה חלון כזה:

    • 2 תגובות
    • 754 צפיות
  24. Started by RoNeR,

    לפני כמה שעות ניתקלתי במשחק הזה... הוא דיי נחמד לדעתי יחסית למשחק חינמי... הגרפיקה שלו ממש מפתיעה יחסית למשחקים חינמיים אחרים... וגם התוכן של המשחק עצמו..

    • 0 תגובות
    • 545 צפיות
  25. Started by huber,

    http://www.bit-tech.net/news/2008/11/24/us-army-creates-videogame-training-unit/1 ישקיעו 50 מיליון בפיתוח "משחקי אימון". http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3627724,00.html

    • 14 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים