תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם מקווה שהגעתי לאזור הנכון אם לא אז תפנו אותי.. תודה ! בת דודה שלי כתבה עבודה אתמול היא נכנסה אלייה שינתה איזה משהו ומאז הקובץ לא נפתח הוא אומר לה אירעה שגיאה משהו כזה.. אין לי מושג מה עושים במצב הזה. ניסיתי הכל וורד 2007 , 2003 כלום אף אחד לא מוכן לפתוח את הקובץ עשיתי פתח ותקן כלוםםםם העליתי את הקובץ תנסו לפתוח אותו אני באמת חייב את עזרתכם !! תודה רבה רבה http://www.turboupload.com/ivlp0cjp4zrt/עמית.doc.html תודה אנשים !
-
- 2 תגובות
- 717 צפיות
-
-
שלום חבר'ה יש לי סרט שעשיתי ואני צורב אותו על DVD ואני לא רוצה שאנשים יווכלו להעתיק אותו/לצרוב אותו/או כל אפשרות אחרת למדיה אחרת רציתי לדעת אם אפשר לשים לדיסק הגנה כלשהי שבעזרתה לא יוכלו לעשות זאת תודה רבה מחכה לתשובות :-*
-
- 6 תגובות
- 717 צפיות
-
-
יש לי היתחברות LOWID באימיול.. קודם כל יש לי רשת ואני יודע שזה בגלל זה.. צריך להגדיר את הPRXOY לא? www.emule-project.net/home/per...mp;topic_id=110 הלכתי לפי זה אבל על מה אני צריך לשים שם לא הבנתי ומה אני אמור לרשום בProxy Host לא הבנתי,מישהו מכון להסביר לי ד"א לא מצאתי את ההודעה ה1 שרשתי אז רשמתי שוב
-
- 4 תגובות
- 717 צפיות
-
-
שלום התקנתי לאחרונה תוכנת AVAST אבל הוא היא מונעת גלישה לאינטרנט. רק כשמנטרלים אותה האינטרנט עובד. מה צריך לעשות כדי שהכל יעבוד?
-
- 2 תגובות
- 717 צפיות
-
-
אני חושב שדי ניסיתי הכל. אני משתמש בגרסא האחרונה: 5.5.10.20.
-
- 3 תגובות
- 717 צפיות
-
-
אני רק רוצה לוודא אם לעוד אנשים הדרייבר הזה קורס בנתיים במשחקים האלה הדרייבר קורס קבוע warcraft 3 roboblitz יש עוד מישהו עם בעיות?
-
- 7 תגובות
- 717 צפיות
-
-
שלום לכולם... אני צריך מישהו שעובד עם התוכנות תלת מימד שתומכות בפלאש... העבודה לא מסובכת מדי... תשלום נאה למתאימים... (כספי). או לחילופין הנפשה לפי בקשה. נא ליצור קשר איסיקיו: 163879318 מסן: kola2003@walla.co.il
-
- 0 תגובות
- 717 צפיות
-
-
איך אני יכול להפעיל מצגת של Windows Movie Maker שנשמרה בווינדוס ויסטה על Windows Movie Maker בווינדוס XP?? זה ההודעת שגיאה כשאני מנסה להפעיל:
-
- 4 תגובות
- 717 צפיות
-
-
Nero Exp'6 לא מצ ליחה , מכניס את הדיסק של הדי וי די , והוא כותב עדיין שיש לי על הדיסק 700 מגה. מכירים תוכנה?
-
- 4 תגובות
- 717 צפיות
-
-
רצוי לינקים לתוכנות... אבל כול עזרה שהיא גם טוב... תודה...
-
- 6 תגובות
- 717 צפיות
-
-
שלום, החלפתי היום את הדיסק הקשיח בנייד שלי ועל כן נדרשתי להתקין מחדש את מערכת ההפעלה. רציתי לשאול על איזה אנטי וירוס אתם ממליצים להתקין עכשיו?
-
- 2 תגובות
- 717 צפיות
-
-
היי, ניסיתי לעשות במשחק כפי שהוסבר בהוראות: קיצור דרך, ואז לחצן ימני מאפיינים, ולהוסיף בקיצור דרך, היכן שה"יעד" נמצא, שורה של מילים בכדי שיתאפשרו צ'יטים.. (משחקים ישנים לאחי..) בכל מקרה, ברגע שאני מנסה להוסיף את הכיתוב שצריך אחרי ה EXE. אני לוחץ אישור, ואז מתקבלת שגיאה שאומרת כי מה שאני מנסה לעשות הוא לא חוקי, ולא נותן לי להוסיף או למחוק מהיעד שום דבר בלי שאני יראה את ההודעת שגיאה הזו. קרה לי עד עכשיו עם כל קובץ שניסיתי...אפילו סתם. יש דרך לבטל את הדבר המעצבן הזה? תודה!
-
- 4 תגובות
- 717 צפיות
-
-
שלום לכל הגולשים אני מחפש דרך לשמור פרקים של סדרות כמו פרוייקט Y וכאלה אצלי במחשב מאתר וואלה עם איזה תוכנה אני עושה את זה אם זה בכלל אפשרי? ד"א אני משתמש בפיירפוקס אז אם יש תוסף כלשהו אז סבבה (ניסיתי VIDEO DOWNLOAD HELPER לפיירפוקס ולא עזר לי) בתודה מראש
-
- 8 תגובות
- 717 צפיות
-
-
במקרה נתקלתי בתוסף הזה, אחלה דבר למי שמשתמש בוינדוס מדיה סנטר ויש לו 2 מסכים (או מסך+טלויזיה). http://HWzone.co.il/downloads/accessories/system/?download=352§ion=597&version=365
-
- 0 תגובות
- 717 צפיות
-
-
אז כך עם כל גירסה חדשה שיוצאת נירו הופכת לכבדה ומעצבנת יותר והחלטתי שאני צריך משהו אחר שיעבוד על ויסטה 64 ביט ושבין היתר יתמוך בצריבת DL DVD תודה
-
- 2 תגובות
- 717 צפיות
-
-
אני צריך תוכנה שתראה לי את המעלות של כול אחד מהדברים למלא! ולא לא להמליץ לי על Speed Fan. נ.ב:יש לי Radeon 9800 PRO של ATI 128 מגה בייט..
-
- 9 תגובות
- 716 צפיות
-
-
אני צריך אפשרות לשנות את האיכת לש השיר ולחתוך..לא יותר מזה
-
- 4 תגובות
- 716 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנת שולחן עבודה מרוחק שלא תשפיע על השימוש במחשב הנשלט, ותעבוד על רשת ביתית דרך ראוטר, רצוי שהתוכנה תהיה חינמית. תודה מראש, אורי
-
- 1 תגובה
- 716 צפיות
-
-
שלום לפני כמה ימים התחיל להיות לי פס מעצבן באמצע כל סרט שמוקרן בBSPLAYER כשרואים את הסרט בגודל החלון המקורי , אין את פס זה. רק כשמגדילים את החלון יש את הפס. בווינדוס מדיה פלייר זה לא קורה ורואים את הסרט כרגיל. יש לי את הגרסה האחרונה והתקנתי גם את חבילת הקודקים של K-LITE, וגם ניסיתי להסיר אותה ולהשתמש במקודדים של BSPLAYER, אבל זה לא הולך. הלוואי והייתי יכול להביא לכם צילום מסך, אבל משום מה בצילום מסך כל מסך הסרט נהיה שחור.... אשמח מאד לעזרה אביעד
-
- 2 תגובות
- 716 צפיות
-
-
התקנתי לפני כמה שבועות שני גירסאות של הנרו 9 , את שניהם לא אהבתי ומחקתי אותם לאחר כמה ימים והתקנתי במקום את הנרו 6 . את הנרו מחקתי דרך קובץ Uninstall שלהם , כשאני נכנס כיום דרך הקונטרול פאנל להוספה והסרה של תוכניות מופעים לי הרבה סמלים של התוכנות שיש בנרו שהם ללא שימוש , כשאני מנסה למחוק אותם מופיע לי ההודעה שמצורפת בתמונה בקישור , מעלימה אותם ובפעם הבאה שאני נכנס הם מופיעים שוב. איך אני מוחק אותם? http://img35.imageshack.us/i/94684808.jpg/
-
- 6 תגובות
- 716 צפיות
-
-
האם אפשרי לארגן את כל השירים מלמעלה למטה מהתאריך הכי עדכני להכי ישן? ככה אוכל לסדר את הרשימה לפי השירים הכי חדשים למעלה והכי ישנים למטה... תודה אנשים יקרים![br]פורסם בתאריך: 14.06.2010 בשעה 17:12:44 מישהו ? בבקשה זה נורא דחוף
-
- 1 תגובה
- 716 צפיות
-
-
שלום לכולם אתמול רציתי לראות סרט וכשאני פותח אותו את הסרט אז הכול סבבה עובד טוב אבל ברגע שאני שם את התרגום לסרט ויש אותיות באנגלית אז כיאלו יש כזה קול אנושי שמתרגם לי את המילים באנגלית למי שלא מבין הנה הסבר קצר יענו יש כאלה תוכנות שאתה נותן להם קןבץ txt באנגלית ובוחר סוג של קול וזה מתרגם לך את המילים אז זה ממש תירגם לי מילים שהיו בתרגום בשפה האנגלית זה היה ממש מוזר ומצחיק ואם מישהו מכיר את התופעה שיסביר איך לבטלה
-
- 6 תגובות
- 716 צפיות
-
-
: אני יודע שתוכנה כזאת קיימת, פשוט נעלם לי הלינק להורדה שלה מהbookmarks. תודה מראש install
-
- 0 תגובות
- 716 צפיות
-
-
כאשר מחברים מצלמה וידיאו כל שהיא למחשב בחיבור FireWire עם איזו תוכנה מבצעים את קליטת החומר מהמצלמה?
-
- 0 תגובות
- 716 צפיות
-
-
אני מנסה לצרוב, ולוקח לו איזה שלוש שעות, ואחר כך אני מגלה שהוא לא צרב כלום! מה זה? יש לציין כי נרו צורב מצויין, אז זה לא בעיה בצורב
-
- 2 תגובות
- 716 צפיות
-


