עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by רומן גרוס,

    זה נחשב תקין ? יש לי 1GB זיכרון וכל הזמן אני רואה שיש לי פחות פנוי :-\

    • 8 תגובות
    • 718 צפיות
  2. Started by shloosh,

    לא רק שפתאום מהירות ההורדה נהיית די גרועה, כמעט כל ההורדות שלי נעצרות מספר אחוזים קטן לפני סופם. המהירות יורדת בצורה דרסטית לאיזה חצי Kb בשניה, וההורדה פשוט לא מסתיימת!! אני מרגיש שאני משתגע, יש לי איזה 7 הורדות שפשוט מסרבות להסתיים למרות שהמחשב ממשיך להוריד אותם אל איזה 500 בייטים לשניה.(זה אמור לקחת כמה שעות אבל זה כבר כמה ימים פתוח ולא מסתיים!) מישהו נתקל במשהו כזה?

    • 3 תגובות
    • 718 צפיות
  3. מאז שנכנסתי לאיזה אתר מחיפוש בגוגל הדפדפן נדפק הוא עובד לאט הטאבים לא נסגרים ונפתחים ויש עוד מלא בעיות אפשר לעשות לו תיקון או משהו ?

    • 7 תגובות
    • 718 צפיות
  4. שלום חבר שלי קיבל במתנה מצלמת אינטרנט חדשה שמסרבת לפעול בכל מחשב שבדקנו..אבל הבעיה היא לא המצלמה...היא בדריברים.. שמכניסים את המצלמה למחשב המחשב מזהה אותה אבל היא לי פועלת...ניסיתי להתקין את הדריברים ללא הצלחה...כאילו..המחשב מחפש את הדריברים אבל לא מוצא..אבל בא עם המצלמה דיסק אבל יש בוא תוכנה של ניהול תמונות ולא שום דבר אחר.. שם המצלמה: Soc pc camara או CIF singel chip תעזרו לי למצוא דריברים...למצלמה בבקשה \ תודה רבה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 718 צפיות
  5. יש לי מקאפי, חדש, רגיל, הוא עובד, סבבה. אבל אני רוצה להיות מסוגל לנתק אותו, אני נכנס לאפשרויות שלו ועושה DISABLE, ואחרי 2 דקות הם חוזרים לבד לENABLE!!!! חפרתי באפשרויות בכל מיני מקומות ולא מצאתי איך אני מנתק אותו?!?!? :s05: :s05: :s07: :'( :'(

    • 1 תגובה
    • 718 צפיות
  6. חוץ מ"מאחה דיסק" יש עוד עיניינים לשפר את הביצועים? זה פיסחות לשמה שקונים מחשב חדש הוא טס במהירות האור כמו שהוא צריך להיות, ואחרי כמה עשרות התקנות , נגמר לו הסוס, לא בטירוף, אבל עד שהאייקונים עולים בDESKTOP, או עד שהם מוצגים שפותחים WINDOWS EXPLORER. כמובן שיכול להיות בגלל שזה ויסטא, אבל זה לא נכון כי בהתחלה זה טס וידוע שהארד דיסקים דופקים את הביצועים(המחשב בן חצי שנה-8 חודשים נדמה לי)

    • 1 תגובה
    • 718 צפיות
  7. Started by tiktoka,

    איך התוכנה הזאת?? יש עוד תוכנות מומלצות שיכולות להילחם ב SPYWARE? בנוסף .. לאחר השימוש ב SPYWARE DOCTROR זה מצא לי 67 "טרואינים" וזה לא מצליח למחוק? יש לכם מה המושב?

    • 0 תגובות
    • 718 צפיות
  8. Started by Aviv C,

    מישהו יודע איך אפשר לקשר בין תוכן של עמודה אחת לתוכן של עמודות אחרות כמו ב- Excel? אני מתכוון לאפשרות ב- Excel שאפשר לכתוב בתוכן של תא דבר כזה: =(b2+b3) ואז זה יבצע את הפעולה.

    • 0 תגובות
    • 718 צפיות
  9. ניתן להורידה מכאן http://www.free-av.com/antivirclassic/avira_unerase.html http://www.free-av.com/down/windows/unerase_en_h.exe שימושית מאוד

  10. שלום לכולם ! אתמול צרבתי דיסק של שירים ושכחתי להוסיף שניים .... התבעסתי רצח...... רציתי לשאול אם יש תוכנת צריבה שמאפשרת להוסיף לדיסק כל סוג של data בתנאי שנשאר מקום בדיסק ? נ.ב. : או שאפשר לעשות זאת דרך הנרו .

    • 5 תגובות
    • 718 צפיות
  11. Started by gromeck,

    אני צריך תוכה שיכולה לצרוב סרטי DVD מקוריים.

    • 0 תגובות
    • 718 צפיות
  12. שלום, אני רוצה להתקין וינדוס 7 64 ביט, אבל אני לא מוצא דרייברים ללוח האם שלי abit IP35-E מה לעשות? דרייברים של ויסטה 64 יתאימו? תודה.

  13. מכיוון שאני לא הכי טוב בעיצוב, והעיצוב הישן שלי על הפנים אפשר להגיד. החלטתי לבנות את האתר שלי מחדש ומ-0 בניתי מערכת שלמה ב-PHP (אני חדש ב-PHP...) האתר ממש ממש בסיסי אבל ניתן לניהול ויש גם פאנל ניהול בכול מקרה הינה הקישור: http://shynet.freetzi.com/ אני מרגיש שהוא משעמם אחרי שהייה קצרה באתר, מה שגורר אותי לשאול מה לדעתכם יש להוסיף , ולשנות באתר, האם יש לשנות את הפונט, את העיצוב בכלל לגוון יותר בצבעים...? לשנות את ה-Layout? בעיקרון אני יודע, האתר לא משהו (אין מידע כי אני צריך עדיין לסיים את המערכת ב-PHP) אבל חוות דעת והצעות לא יזיקו.

    • 0 תגובות
    • 718 צפיות
  14. Started by shaithebest,

    שלום חברים מדובר על מחשב נייח עם XP PRO HEB עם 6 יציאות USB תקינות אבל כל הזמן קופץ בלון משורת המשימות ואומר שיש USB לא תקין אז הפכתי את כל התקני הUSB ללא זמינים במנהל המשימות גם הסרתי התקנות לגמרי והתקנתי מחדש לא עובד וממשיך לקפוץ הבלון בלחיצה על הבלון מופיע ההתקן ואז אני אומר לו הפוך ללא פעיל ועדיין ממשיך לקפוץ הבלון המעצבן אם יש למישהו רעיון אני אשמח תודה מראש

  15. Started by Bebush,

    שלום, הורדתי לפני שבועיים בערך את גרסת הpreview של 3.7 ואתמול מחקתי את הגרסה הזאת 3.7 ואיתה נמחקו לי כל התוספים שהיו לי ל3.6.. יש איזו שהיא דרך לשחזר את כל התוספים שהיו לי? גם סקריפטים לקוף המשומן וכו'..?

    • 1 תגובה
    • 718 צפיות
  16. Started by zolder,

    פירמטתי את המחשב שלי (רק כונן C),של השירים ששמרתי בכונן אחר לא עובדים עם ה-WINAMP,אז הורדתי אותו מחדש ושוב הם לא עובדים אלא רק ב-WINDOWS MEDIA PLAYER,גם סרטים לא עובדים לי עם ה-RADLIGHT,התוכנה נפתחת וכשאני לוחץ על הסרט ולוחץ OPEN אז זה לא מגיב,הם כן עובדים ב-WINDOWS MEDIA PLAYER. דרך אגב,ניסיתי כבר כמה פעמים להתקין את התוכנות מחדש-וכלום,וכשאני מביא סרט על דיסק אז הוא כן עובד עם ה-RADLIGHT. מה הבעיה?

    • 2 תגובות
    • 718 צפיות
  17. Started by IG,

    אני מחפש הרחבה שתאפשר לי להגביר תדרים מסויימים (איקוואלייזרים) בWMP, או תוכנה אחרת שמאפשרת השמעה של כל סוגי קבצי הסאונד ותהייה נוחה כמו הWMP, ומאפשרת שליטה על תדרים מבלי להרוס את הסאונד (כמו האיקוואלייזרים המובנים של הWMP...) תודה

    • 0 תגובות
    • 718 צפיות
  18. Started by bykeking,

    השאלה בכותרת, תודה!

    • 2 תגובות
    • 718 צפיות
  19. צהרים טובים ושבת שלום חברים, מלב ברירה אחרי שהדיסק קשיח שלי סיים את פעילותו ( ;D ) הייתי צריך להתקין מחדש את הwindows, יש לי בעיה ככל הנראה בדרייבר של הכרטיס מסך, הרזולוציה עצמה תקינה אבל אני נתקל בבעיות רזולוציה בדפדפן, במדיה פלייר בחלונות ועוד.. מצורפת תמונה להמחשה, שימו לב לכרטיסיות למעלה-פרט למה שכן רואים, ישנם עוד שתי כרטיסיות שכאילו יצאו מן הרזולוציה בנוסף שימו לב שהכרטיסיות מסתירות את סמלי השליטה בחלון. לחדי עיין בנינו תוכלו לראות שהטקסט מטושטש וכאילו מתאים לרזולוציה נמוכה יותר. ניסיתי להתקין את אותו הדרייבר פעמים, ניסיתי להתקין גרסא ישנה יותר של הדרייבר. ופה רעיונותיי פסקו, אשמח להצעתכם לציין שמדובר בכרטיס מסך nvidia 9500GT ופועל על מסך ברזולוציה 1920*120…

    • 0 תגובות
    • 718 צפיות
  20. Started by most,

    ערב צח, ביצעתי ריפ להופעה וחילצתי את פסקול ההופעה בשני תוכנות 1. virtualdub mpeg 2. dvd2avi בשניהם חילצתי לקובץ WAVE שהוא LOSSLES כידוע אבל, קיבלתי קבצים בגודל שונה הייתכן?? האם יכול להיות שתוכנה אחת מחלצת באופן יותר איכותי או אולי רק הדחיסה שונה?? אשמח לתגובות ואם מישהו מכיר תוכנה אחרת חינמית שעושה עבודה טובה יותר יבורך

    • 2 תגובות
    • 718 צפיות
  21. Windows Messenger כל הזמן פועל לי ברקע למרות שאפילו חסמתי לו את הגישה לאינטרנט, הוא צורך משאבים (9 מגה בייט מהזיכרון הפנימי) ואם אני מסיר אותו לגמריי מהמחשב אני לא יכול להפעיל את הסיוע מרחוק דרך הMsn Messenger, הוא כותב שחייב להתקין את הWindows Messenge. אז איך לעזאזאל אני יכול לגרום לא לא לפעול ברקע סתם כשמתחשק לו? ודרך אגב מה שורת הפקודה למחיקתו?

    • 2 תגובות
    • 718 צפיות
  22. הורדתי את התוכנה החינמית, ואכן התוצאות בלחיצת כפתור "I Feel Lucky" נהדרות. אבל הבעיה היא שפעולת Export לא שומרת את האפקט ולכן התמונות שאני שולח נראות חסרות חיים ולא זוהרות כמו שתוכנה יודעת לעשות. האם אני עושה משהו לא נכון? עזרו לי... בתודה מראש, אסף.

    • 0 תגובות
    • 718 צפיות
  23. אז. הרצתי תתוכנה, קיבלתי לוג, וראיתי שרץ לי פרוסס בשם CRSS, הבנתי שזה וירוס(?!) אם מישו יכול להסביר לי, תודה! בנוסף, רציתי לדעת אם יש לי ספיווארים למיניהם על המחשב... טנקס! בנוסף, פיירפוקס נהיה ממש איטי, מישו יכול להבין אולי אם זה קשור ללוג הזה? Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 12:05:08 AM, on 5/5/2005 Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\Explorer.EXE C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\WI…

    • 1 תגובה
    • 718 צפיות
  24. Started by POD,

    אם מישהו התקין פעם את התוכנה הזאת, יש לי GEFORCE 3 של ASUS, התקנתי את ה- smartdoctor והיא כל הזמן עושה לי בעיות. אחרי שהתקנתי, עשיתי אתחול, ואז התוכנה עולה אוטומטית אבל בלי אופציה לראות טמפ', מהירות מאוורר וכו' (מה שכן ראיתי לפני שביצעתי אתחול. מה הקטע ???). ואז אני עושה עוד פעם אתחול, עכשיו זה מסתדר אבל היא לא מראה את הטמפ' נכון, כלומר טמפ' המעבד היא 5- מעלות ולאחר שניה 55. ניסיתי הרבה גרסאות, ממה שניתן להוריד ברשת. ואף אחת מהן לא יציבה. מה שעוד מוזר זה שאי אפשר להוריד את התוכנה מהאתר של ASUS. מה לעשות? תודה.

    • 0 תגובות
    • 718 צפיות
  25. Started by dudi2002,

    הורדתי כמה סרטים עם התרגום שלהם. הבנתי שבמדיה פלאייר אי אפשר לראות את הסרט ואיתו את התרגום ורק עם תוכנת mv2 player ניתן לעשות זאת. אני נכנס לתוכנה מפעיל את הסרט, לוחץ לחיצה כפולה על התרגום ומשום מה התרגום לא נכנס לסרט. מה הבעיה?

    • 2 תגובות
    • 718 צפיות

דיונים חדשים בפורומים