תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
יש לי zonealarm וכאשר אני משתמש במסנג'ר אני לא יכול ליצור שיחת קול בגלל הפיירוול. הוא מנסה ליצור קשר אך נכשל. רק כאשר אני מבטל את הפיירוול הוא מצליח. ניסיתי כבר למחוק את המסנג'ר מהרשימה של הפיירוול ולאשר שוב אך זה לא עוזר. יש למישהו פיתרון?
-
- 3 תגובות
- 719 צפיות
-
-
אני מנהל לוח שנה באוטלוק 2007 לאחרונה שמתי לב שהמחשב שלי עובד באזור זמן 3+... ואנחנו הרי 2+ ברגע שמשנים את אזור הזמן לאזור הנכון, זמני הפגישות יזוזו לי שעה אחורה... ואני לא רוצה שזה יקרה הורדתי כלי מיוחד מהאתר של מקריסופט שאמור לסדר את זה.... אבל הוא אומר: "לא נמצאו ארועים"
-
- 0 תגובות
- 719 צפיות
-
-
אהלן חברה- אני צריך כמה דברים... 1. גרסה טובה של אי מיול שתעבוד סבבה גם עם low id 2. תוכנת אנטי וירוס ופיירוול טובה שאפשר לפרוץ בקלות תודה רבה מראש!
-
- 2 תגובות
- 719 צפיות
-
-
כיצד מכניסים סרט לפאור-פוינט? פנימה, לא על ידי לינק? כדי שיעבוד בכל מחשב ללא בעייה תודה, יהודה
-
- 0 תגובות
- 719 צפיות
-
-
תודה רבה....התקנתי כל חבילה שראיתי אבל כלום לא עבד :s05:
-
- 5 תגובות
- 719 צפיות
-
-
שלום. אני רוצא להעלות תמונה שלי לאתר כלשהו אבל הבעיה היא שהקובץ גדול מדיי, גמעת מגה, ואני צריך לקבץ את זה לחצי מגה. איך אני עושה את זה? תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 719 צפיות
-
-
שלום, לאחרונה ניתקלתי בבעיה עם תוכנת האנטי וירוס AVAST. אני משתמש בתוכנה כשנה ולאחרונה היא הפסיקה להתעדכן... כאשר התוכנה מנסה להתעדכן היא מנסה להתחבר לשרת כ5-10 דקות ולאחר מכן מקפיצה לי הודעה כי ניסיון חיבור לשרת העידכון ניכשל... אודה לכם אם תוכלו לעזור לי לפתור את הבעיה. תודה.
-
- 0 תגובות
- 719 צפיות
-
-
יש לי EASY X VIDEO CONVERTOR....... אבל לוקח כמעט אותו הזמן לעשות קונברט מקובץ של WMV ל AVI או MPG יש תוכנה שעושה את זה הרבה יותר מהר ? זה סיוט ... (צריך להמיר 17 קליפים של 45 דקות ב WMV ל AVI) !! תודה.
-
- 3 תגובות
- 718 צפיות
-
-
על איזה פיירוואלים הייתם ממליצים לשימוש אישי? (אין לי רשת ביתית)
-
- 2 תגובות
- 718 צפיות
-
-
שלום. זאת לא הפעם הראשונה שאני מתעסק עם תוכנת עיצוב, ועם כל התוכנות למדתי להשתמש ברמה חובבנית+ בכוחות עצמי (פוטושופ,אימג' רדי,פלאש,גוגל סקאצ' ועוד) אבל התוכנה הזאת ממש מסובכת... ניסיתי קצת להתעסק איתה ולא הבנתי כלום. אפשר הסבר קצר מה בתכלס התוכנה הזאת עושה? הבנתי שהיא עורכת וידיאו ואפשר להוסיף עליהם אפקטים, דבר שתמיד רציתי לעשות, אבל לא הבנתי איך עושים את זה? הביאו לי מדריכים אבל הם לא מתחילים ממהתחלה וזה לא מובן לי. ממה שהבנתי אני גורר סרטון וידאיו לליר חדש ואז בצד ימין יש אפקטים ואני מוסיף אותם וזהו? איך עושים לדוגמא כדור אש (מישהו פה פרסם סרטון של זה) או כל מיני אפקטים מגניבים? (באופן כללי) תודה
-
- 4 תגובות
- 718 צפיות
-
-
שלום , יש לי מחשב אחד בבית שהWindows Installer לא עובד בו משום מה . לא יודע אם זה ככה הרבה זמן רק אתמול ניסיתי להתקין שם משו ולא הצלחתי . אי אפשר להתקין במחשב הזה דברים בגלל זה . ניסיתי כל מיני דברים לא הצלחתי . אפשר עזרה בבקשה ? תודה מראש , אבי
-
- 1 תגובה
- 718 צפיות
-
-
ניסיתי את מה שיש בOUTLOOK ומה שיש במוזילה וזה לא עוזר! אני מחפש תוכנת ANTISPAM בשביל הEMAIL, ולא מצאתי אחת חינמית מישהו מכיר תוכנה כזאת?
-
- 8 תגובות
- 718 צפיות
-
-
או קי אז ככה מה זה המדיה סנטר 05 של מייקרופופט והאם הוא יועיל לי המחשב שלי מחובר לטלוויזיה ולמערכת שלי 5.1 עם כבל קוקסיאל מה יתרונותיה אם בכלל? אולי BS PLAYER בעמם עושה אותה עבודה ושוקלת עשירית?
-
- 7 תגובות
- 718 צפיות
-
-
-
הווינדוס כל הזמן מציק לי לגבי דרייבר להתקן הזה ובכלל אין לי מושג מזה... יש לי רק שני כרטיסים במחשב, כרטיס מסך וכרטיס קול AUDIGY 2, את הכרטיס קול התקנתי מדרייבר שהורדתי מהאתר של CREATIVE... את הדרייברים של הלוח הורדתי מהאתר של DFI, ובכל זאת זה לא מתקין לי את זה... למישהו יש מושג מזה זה ? [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 718 צפיות
-
-
חייב תוכנה יכולה להקליט את כל מה שאני עושה את השולחן עבודה לסרטון וידאו???? ושהתוכנה לא תגביל אותי בזמן??? ושהתוכנה תוכל להקליט גם את השיחות וידאו שלי דרך המסנג'ר כולל את המצלמות שלי ושל החבר!! תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 718 צפיות
-
-
שלום חברים רכשתי פלא נוקיה E63 וצילמתי כמה סרטים באורך של כ 40 דק כל קטע בערך 10 דק ועכ אני רוצה לחבר אותם לסרט אחד באורך מלא איך אני עושה את זה? מכירים אולי איזו תוכנה פשוטה ומהירה? תודה לעונים..
-
- 1 תגובה
- 718 צפיות
-
-
אני צריך תוכנה ששומרת על הסדר של הסמלים בשולחן עבודה
-
- 2 תגובות
- 718 צפיות
-
-
idx. מה עושים עם קובץ idx? למה הוא משמש? איך הופכים זאת לקובץ mpg או avi שנגנים מסוגלים להציג? תודה
-
- 1 תגובה
- 718 צפיות
-
-
וזאת התוכנה היחידה שאני לא רואה בה עברית , והכל טוב ב REGIONSL SETTINGS כל הפומנים מותקנים הכל בסדר.רק בתוכנה הזרת זה קורה שזה הופך לגיבריש ,איך אפשר לסדר את זה?
-
- 3 תגובות
- 718 צפיות
-
-
המצלמה הדיגיטלית שלי מצלמת בפורמט AVI, קטע וידיאו של 3 וחצי דקות שוקל 400 מגה בערך. אני צריך תוכנה שתמיר לפורמט וידיאו שתופס פחות נפח, ומאפשר שיתוף בפייסבוק/יוטיוב. עדיפות לתוכנה חינמית.
-
- 3 תגובות
- 718 צפיות
-
-
שלום, אני חדש פה ואני צריך מדריך בעברית או מדריך ברור באנגלית ל3dsmax 7, ממש מדריך כדי להתחיל מ0 וקצת דברים בסיסיים... תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 718 צפיות
-
-
שהשעון .. בצד אך עושים את זה.?!?!?!... כי נמאס לי לראות את ה winamp מול הפנים שלי אני משתמש עם גריסא 5 אך אני יכל למזאר אותה לאיפה שהשעון של הwindwos ועדין שהמוזיקה תפעל
-
- 5 תגובות
- 718 צפיות
-
-
לפניי יומיים התוכנה החליטה יותר לא להוריד מראפיד שר כל שאר השרתים שהתוכנה כן תומכת בהם זה מצליח להוריד וניסתי עשרות פעמים. כלום לא עוזר עם ראפיד. הוא כל הזמן רושם לי Temporally Unavailable וסופר שניות בצבע אדום כזה , אני עושה לו REUSME וזה לא עוזר. הוא עדיין לא סופר 45 שניות של הכרטיס(ticket) שהוא צריך לקחת בשביל להתחיל בהורדה סגרתי אותה והפעלתי מחדש הרבה פעמים, לא עזר, אז עשיתי ריסט - גם אז לא עזר. הסרתי אותה לגמריי, ושמתי עוד הפעם מחדש גירסה יותר ישנה ועידכנתי לגירסה הכי חדשה(כמו שהיה באותה אחת לפני שמחקתי אותה) עדיין יש את הבעיה... וזה רק בראפיד לאחרים יש גירסה כמו שלי אבל אין להם את הבעיה. הם חשבו אולי נגעתי באיזשהי הגדרה או משהו - אבל לא נגעתי בכלום. עובדה שהתק…
-
- 2 תגובות
- 718 צפיות
-
-
יש לי נגן של sandisk sanse בכל מחשב אחר אני מחבר אותו ללא תוכנה הוא עובד שאני מחבר אותו למחשב שלי אני מקבל במנהל התקנים סימן צהוב אחד ואחד רגיל USB MASS STORAGE DEVICE מה זה יכול להיות ו ואיך אני מסדר את זה ניסיתי להסיר את זה זה לא עזר
-
- 2 תגובות
- 718 צפיות
-


