עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by Styx,

    כפי שאנרמ בכותברת אבל לא WINDOWS MOVIE MAKER וגם לא premiere(כי זה כבד מידי למשב שלי ומסובך בשביל חדשים) משהו באמצע אני מניח

    • 0 תגובות
    • 720 צפיות
  2. ואז להעביר לשם את הקבצים כל אחד לסיפריה המתאימה לו.

    • 2 תגובות
    • 720 צפיות
  3. Started by Vidati,

    בוקר טוב לכולם, אני משתמש בכרום כבר תקופה ארוכה ואני מאוד אוהב את הדפדפן, אבל מישהו יודע איך אני מגדיל את הקיצורים שלי לאתרים ליותר מ-8 אתרים כמו פה? תודה.

    • 0 תגובות
    • 720 צפיות
  4. Started by Crazy Bigi,

    האלן ושלום לכולם קניתי מטיוזאראס משחק פפיה 2007 מקורי כשבאתי להתקין היה חסר לי דרייבר של ה6600 שלי אז הורדתי אותו מ nvidia.com אני מתקין שוב תמשחק המחשב מראה לי חלון שחור ומעיף אותי חזרה לה WIN עכשיו התקשרתי ודיברתי עם התמיכה של המשחק והבחור אמר לי להתקין DirectX חדש יותר את הגירסה האחרונה של ה9 עם מישהו יכול לתת לי לינק להורדה של הDirectX כי חיפשתי ולא מצאתי יש שם הרבה מאוד ואני לא יודע תמספרים שלהם תודה וסליחה על החפירה אני חדש פה :-X :-[

    • 2 תגובות
    • 720 צפיות
  5. אני משתמש בסרגל של גוגל וזה פשוט חלום... לגלוש בלי אף פרסומת!!! נקי, ידידותי, מעולה! מה גם שכמובן יש כל מימ תוספות למי שאוהב את גוגל.... בבקשה: http://toolbar.google.com/intl/iw/install

  6. אוקיי הסיגייט שלי לא עולה בסטרטאפ עם עליית המחשב... ניסיתי להפעיל אותו דרך Administrative Tools in the control panel... תחת "Extended" אני מצליח להפעיל את הסרביס שלו... אך תחת "STANDARD" אני מקבל את ההודעה הבאה [להלן תמונת מסך]. [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 720 צפיות
  7. קניתי כונן של 250, שאלתי היא איך אתםפ ממליצים לי לחלק את הכוננים. חשבתי על חלוקה לצרכים אלו: C מערכת. D מסמכים וגרפיקה (צריך לבדוק אם יש אפשרות לשים את DOCUMENTS AND SETTING בכונן שונה מהכונן של מערכת ההפעלה) E שיתוף והורדות... אולי כדאי גם לשים את התוכנות והמשחקים בכונן אחר, אם יש לכם המלצות, כולל גם כמה להקצות לכל דבר (אני לא מתכוון לשתף יותר מ20 ג'יגה) אשמח. דבר שני, מכיוון שהמחשב חדש, רציתי לדעת אם כדאי להתקין עליו כבר ויסטה, או להתקין XP ובהמשך לשדרג. (השאלה אם לחסוך את הכאב ראש של אחר כך)

    • 7 תגובות
    • 720 צפיות
  8. Started by nim901,

    כן, לכבוד הצורב החדש שלי אני צריך תוכנה חדשה אז, אני מחפש תוכנה שצורבת CD רגיל & DVD ואת כל התוכנות שאני צריך (ז"א אם אני רוצה לעשות העתקה מדיסק DVD לדיסק DVD אז הבנתי שצריך תוכנה מיוחדת) ועדיף את התוכנה לצריבה שהיא תיהיה מבית NERO

    • 6 תגובות
    • 720 צפיות
  9. Started by Rammler1983,

    שלום לכם, אני מחפשת תוכנה כמו Process Explorer או What's running now הדגש הוא על רמת הפירוט,כי לפני כמה ימים היה לי סוס טוריאני במחשב אבל אף תוכנה מהשתיים לא הראתה שיש משהו שרץ ברקע. תודה מראש, פרנסי

    • 0 תגובות
    • 720 צפיות
  10. אני צריך תוכנה שתנקה לי את השאריות שנשארו אחרי שאני מוחק תוכנות מכונן C. [אחרי שמחקתי את התוכנות, נגיד נשארה התיקיה או איזה קובץ פה ושם אז שימחוק]. תודה.

    • 3 תגובות
    • 720 צפיות
  11. Started by TimoTy,

    טוב אני רוצה לעשות screen shot באמצע סרט שאני רואה ב-MP אז אני לוחץ על הכפתוק Print scrn וכשאני פותח את הפוטושופ ועושה הדבק הוא נותן לי מסך שחור על הדף..... איך אני מצליח לעשות screen shot ושתישאר כמו שאני רואה בסרט??? תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 720 צפיות
  12. Started by toska,

    שלום. אני זקוק לתוכנה אשר יהיה אפשר איתה לקחת מספר תיקיות שבהן יש קבצי MP3, ולמרכז להם את הוואליום?ז"א, שלכולם תיהיה אותה רמת וואליום ככה שכשאני אצרוב אותם על דיסק, לא אצטרך כול פעם לשנות ת'נוב וואליום במערכת סטריאו. תודה רבה!

    • 3 תגובות
    • 720 צפיות
  13. שלום לכולם, צריך את עזרתכם התקנתי Windows Internet Explorer 7 ויש לי בעיה שבאתרים מסויימים כאשר אני לוחץ על איזה שהוא קישורהקישור נפתח בחלון נפרד ולא באותו חלון (כלומר באותו TAB) שיניתי את ההגדרות שיפתח ב באותו חלון אבל בTAB אחר אבל זה לא אמור להיות ככה. בWindows Internet Explorer הקודם כאשר הייתי לוחץ על הקישור הוא היה פותח את הקישור באותו חלון (באותו מקום) מה שלא קורה בWindows Internet Explorer 7 הוא נותן הודעת שגיאה ולא מצליח לפתוח את הקישור בכלל!! מה עושים?!? זה קורה רק במכמה מקומות ספציפים.

    • 4 תגובות
    • 720 צפיות
  14. אהלן, אני קצת לא מבין בכל העניין של המרות סרטים לנגנים, ונתקלתי בבעיה קטנה, אני לא ממש יודע איך עובדים עם התוכנה או ממירים סרטים לנגן הנ"ל, איך אני עושה את זה? עשיתי ADD לסרט ולאחר מכן לחצתי START אך שום דבר לא קורה.. מה אני מפספס פה?

    • 1 תגובה
    • 720 צפיות
  15. Started by big_fishy,

    יש לי dvd שיש עליו 7 ג'יגה.... ניסיתי לצרוב אותו עם dvd x copy אבל יש עליו css או משהו.... הצלחתי לעשות לו ריפ עם smart ripper ומה עכשיו? יש לי 7 ג'יגה על המחשב, איך אני הופך אותם ל-4.7 כדי לצרוב עם נרו?

    • 0 תגובות
    • 720 צפיות
  16. הבקשה בכותרת + תוכנה שהופכת סרט DVD שמורכב ממספר קבצי VIDEO_TS לפורמט AVI של מחשב. תודה רבה לכם על העזרה! הסתכלתי כבר בסטיקי אבל התוכנות שמה לא ממש עזרו לי...

    • 2 תגובות
    • 720 צפיות
  17. Started by e.s,

    למישהו יש? תנו קישור

  18. ניסיתי ACRONIS וPARTITION MAGIC הישנה ושתיהם לא עובדים טוב.

    • 5 תגובות
    • 720 צפיות
  19. Started by Disobey,

    היי. אחד מהכוננים החיצוניים שלי זה Maxtor OneTouch 250GB, די ישן- בן איזה 4 שנים נראה לי. עבד מצויין עד עכשיו, פתאום כשאני מחבר אותו למחשב המחשב מזהה אותו והכל, בהגדרות שלו כתוב שנשארו 70GB פנויים ובלה בלה (שזה נכון)- אבל אם אני נכנס לכונן הוא כביכול ריק לגמרי, אני לא יכול לראות שום תקייה ולא לגשת אליה דרך RUN. מה עושים? הכונן הלך? אפשר להציל את המידע?

  20. יש לי סרטון פלאש שהכנתי בפלאש MX ואני לא מצליח להפוך אותו לקובץ וידאו נורמאלי. הצלחתי להפוך אותו רק לAVI אבל אם אני בוחר בלא COMPRESED יוצא קובץ של כמעט 100 MB (!). אם אני כן עושה קובץ "דחוס" ואני בוחר בפורמט XVID MPEG-4 או DIVX למשל זה יוצא עם רקע אפור במקום רקע לבן (צריך להיות לבן) . מישהו יודע איך אני עושה קובץ וידאו נורמאלי?

    • 1 תגובה
    • 720 צפיות
  21. Started by dbx22,

    אני מתכוון איך אני יכול לשדר את השירים שאני שומע בתוכנה הנ"ל? תודה

    • 3 תגובות
    • 720 צפיות
  22. Started by lennon,

    היי! המחשב שלי די השתגע, אז החלטתי להתקין אותו מחדש. הדבר היחיד שחשוב לי זה המיילים ששמורים ב-OUTLOOK. הבעיה היא שאני לא מצליח להפעיל את התוכנה כדי לייצא את המיילים. מישהו יודע אם יש קובץ של OUTLOOK שאני יכול לשמור ובו שמורים כל המיילים? תודה

    • 1 תגובה
    • 720 צפיות
  23. אהלן חברה! חשבתי שהנושא הזה כבר נטחן פה בעבר, אבל אחרי חיפוש לא נמצא האבדה. אז מישהו יכול להזכיר לי איך עושים את זה? מספיק לשנות את האיזור מישראל לארהב, או שיש עוד משהו שצריך לעשות? תודה

    • 3 תגובות
    • 720 צפיות
  24. שמעו אבא שלי ראה סרטון של שמעון פרס בוואלה והיו רואים את זה בצבע כתום כזה עם צבע ירוק מעורב לא מבינים כלום ואני לא יודע מה זה והתקנתי מקודדים מה זה יכול להיות?

    • 2 תגובות
    • 720 צפיות
  25. Started by t-tomer,

    אהלן, אני משתמש בדפדפן פיירפוס 3.03, ולאחרונה יש לי בעיה קטנה - לגבי סיסמאות ושמות משתמשים באתרים, הוא זוכר אותם, אבל הוא לא מחובר אוטומוטית. כלומר- כל פעם שאני סוגר את הדפדפן ונכנס מחדש לאותו אתר, הוא זוכר את הסיסמא אבל לא מחבר אותי ישר כמו שביקשתי בסימון באתר(ככה לגבי כל אתר). ניסיתי לחפש בהגדרות אם יש אפשרות כזאת, לא מצאתי. גם ניסיתי להתקין מחדש על ההתקנה הזאת וכנראה זה שמר הגדרות או משהו אז עדיין זה ממשיך. בבקשה תעזרו לי לאתר את המקור לבעיה, תודה רבה !

    • 5 תגובות
    • 720 צפיות

דיונים חדשים בפורומים