תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אם יש לי מעבד C2D E6400 אני אוכל להריץ עליו vista 64 bit? זה תלוי רק במעבד או זה גם תלוי אם הלוח אם שלי תומך במערכת 64 bit?
-
- 1 תגובה
- 721 צפיות
-
-
רב שלומות! היום הגעתי למסקנה שאין מנוס מלפרמט. כמה שאני מנקה ומנקז, המחשב עדיין איטי ולאחרונה התחיל לקרוס. עכשיו, אני מעוניין לגבות חומר. אין לי כונן חיצוני ולא את הכוחות הנפשיים לצרוב את כל מה ששאני מעוניין לשמור. מדובר פשוט בקבצים וסרטים, לא תוכנות מותקנות. השאלה שלי היא אם וכיצד אפשר לבודד את הקבצים שאני מעוניין לשמור כן שהפירמוט יפסח עליהם ואוכל לגשת אליהם לאחר מכן. תודה.
-
- 3 תגובות
- 721 צפיות
-
-
התקנתי את האופיס הכל הלך יפה אוטלוק עובד מצויין הכל טוב אבל הוא לא מוכן לפתוח קבצי וורד הוא אומר *****.doc לא זמין הכוכביות זה כל פעם שם אחר של המסמך... זה קורה גם עם מסמכים ישנים ששמרתי וגם אם חדשרים שכותבים ושומרים הוא לא מוכן לפתוח מישהו יודע על זה ויכול לעזור?
-
- 2 תגובות
- 721 צפיות
-
-
תוכנה שמשנה את הקול אולי? עם כן אני יודה לכם מאוד תודה רבה מראש אדיר
-
- 8 תגובות
- 721 צפיות
-
-
עד הגירסא החדשה השתמשתי בsession saver שאני לא בטוח שהיא כזאת טובה מבחינת השימוש בזיכרון אבל לא מצאתי פתרון אחר. עכשיו כשיצא הגירסא החדשה ואין עדכון לSS אני מחפש תוסף אחר כי די מעצבן לעבוד בלי תוכנה כזאת. האמת אני לא מבין למה זה לא מגיע כבר בתוך הפיירפוקס זה דבר נחוץ לכל אחד וברוב דפדפני הIE יש את זה.
-
- 1 תגובה
- 721 צפיות
-
-
^ זו הודעה, בעת התקנת אקרובט רידר (הגרסה האחרונה). מה הבעיה, וכיצד ניתן לפתור אותה? תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 721 צפיות
-
-
אוקיי אז ככה אני מחפש תוכנה שאפשר להוסיף אלייה גם שירים וגם קליפים ושזה יהיה בתפריט תצוגה למשל עד עכשיו הייתה לי את התוכנה הזאת: ROXIO CREATOR ULTIMATE והיא יוצרת את התפריט לקליפים באמת היא מומלצת הבעייה היחידה שאי אפשר להוסיף לה שירים בנוסף כאילו היא מאפשרת לי רק את הסוג של קבצי וידאו ולא מאפשרת לי להוסיף גם קבצי מוזיקה. אני מחפש איזו תוכנה שאפשר להכין איתה תפריט תצוגה שבו ניתן להכניס גם סרטונים וגם קבצי מוזיקה.. תודה רבה לעוזרים הנחמדים
-
- 1 תגובה
- 721 צפיות
-
-
הייי שבוע טוב לכולם אז ככה אני צריך לקחת תמונה רגילה ולהפוך אותה לקובץ AI FOR PC אם למישו יש פריהנד (אני לא יודע אז זה רק למק או גם לPC) ויכול לעשות לי את זה בבקשה שילחו לי הודעה בפרטי....
-
- 2 תגובות
- 721 צפיות
-
-
אוקי נתחיל כחה יש לי תוכנות בכלל לא מותקנות על המחשב כמו - limewire שהקובץ על המחשחב הוא exe וזה לא רוצה להסגר אני כמעת בטוח שזה הגורם ללגים אצלי במשחקים. מה אני צריך לעשות כדי לסגור אותם ? ושהם יעבדו רק כשאני לוחץ עליהם ויסגרו שאני סוגר תודה עריכה : וגם אי אפשר למחוק את הקבצים
-
- 4 תגובות
- 721 צפיות
-
-
מי שמעוניין להיות חלק מהצוות להיכנס שותף בתור מעצב של הפרוייקט שיצור עימי קשר פרטים על הפרוייקט ניתנות ע"י יצירת קשר בלבד. מסנג'ר: wibes16@gmail.com אימייל: NesheR16@gmail.com מירק: סרבר Qnet חדר NesheR# הנושא דחוף, תודה מראש לפונים. ד"א אני חדש בפורום
-
- 2 תגובות
- 721 צפיות
-
-
-
השאלה בכותרת אבל אני לא רוצה פירוואל חינמי אני רוצה את הכי טוב ואני מוכן לשלם תודה רבה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 721 צפיות
-
-
אני רוצה לשמור תמונות בPIC של פרינט סקרין (אנדרגרוונד וכדומה) אך זה שומר לי את זה כמפת סיביות 900 מגה (!!!) יש לי דרך לשנות את זה לJPEG איכשהו?
-
- 4 תגובות
- 721 צפיות
-
-
1) רציתי לדעת על איזה מוד לEMULE אתם ממליצים. 2) איך אני שם את החלון וידאו של WA לALWAY ON TOP?
-
- 5 תגובות
- 721 צפיות
-
-
יש לי רק קובץ bin ואני מחפש תוכנה ליצירת קובץ cue מקובץbin .תודה רבה.
-
- 3 תגובות
- 721 צפיות
-
-
אפשר בבקשה לקבל תכונה שכזאת? חיפשתי בכל הפורומים ולא מצאתי כלום... ושהתוכנה תצרוב עם כתוביות... תודה רבה!!!
-
- 2 תגובות
- 721 צפיות
-
-
בזמן האחרון כל פעם שאני מוריד איזה משחק ואני מחלץ אותו מהRAR מופיע לי את השגיאה הזאת : ! :" ספירת סכום הנתונים נכשלה ב-xxx.iso. הכרך מקולקל". וזה קורה לי כמעט עם כל משחק או קובץ גדול שאני מוריד או מעביר ממחשב אחר ע"י דיסק און קי,בדקתי חלק מהקבצים ובמחשבים של חברים שלי הם עובדים בלי בעיה ואין שום שגיאה. מה הפתרון?! **דרך אגב : עשיתי בדיקת תקינות לדיסק קשיח והכל היה תקין. **
-
- 1 תגובה
- 721 צפיות
-
-
שלום, מישהו יכול להמליץ לי על תוכנה לכתיבת תוים? [רצוי עם אפשרות לכתיבה להרכבים.] תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 721 צפיות
-
-
שלום, שאלת הניובי של היום: מישהו יודע איך אני יכול לשמור קובץ בפורמט DIVX ב- PREMIERE ELEMENTS? תודה!
-
- 1 תגובה
- 721 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש תוכנה חינמית שאול להתקין אותה ובעת שהמצלמת רשת תזהה תענועה היא תתחיל לצלם. יש תוכנה אחת בשם GOTCHA שהיא ממש טובה לזה אבל היא בתשלום ואחי 30 יום אי אפשר להשתמש בה יותר וגם במשך ה 30 יום היא תפעל רק לחצי שעה. אז יש לכם הצעה טובה?
-
- 0 תגובות
- 721 צפיות
-
-
שלום. יש לי win xp עם netmeeting 3 . אני לא מצליח להתחבר לשרת microsoft internet directory . הוא כותב לי שהשרת לא נימצא. למה ? יש לי גם מצלמת רשת. אני רואה את עצמי , אבל איך עושים שמישהו אחר יראה אותי ? כשאני כותב מספר ip הוא כותב לי שהמחשב לא נמצא. בקיצור ,יש למישהו סבלנות בשבילי להסביר לי איך משתמשים בתוכנה הזאת ? בתודה מראש. רוני.
-
- 1 תגובה
- 721 צפיות
-
-
נתקלתי באיזה קובץ מסתורי ומעצבן הוא משגע אותי מבקש PASSWORD לפני שהWINZIP יפתח אותו למישהו יש רעיון ?
-
- 1 תגובה
- 721 צפיות
-
-
יש לי תיקיה שבה אני שם את כל השירים שלי ואין לי כוח כל פעם שאני מוסיף שיר להוסיף אותה לרשימה של הוינאמפ ולשמור רציתי לדעת האם יש דרך(תוכנה או הגדרה בוינאמפ) כדי לגרום לוינאמפ לעדכן את הרשימת שירים מהתיקיה המבוקשת לבד?? תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 721 צפיות
-
-
לאחרונה שמתי לב למשהו מאוד מאוד מוזר ומעניין: התקנתי תוכנה בשם InterVideo WinDVR כדי להקליט מהטלוויזיה למחשב בפורמט SVCD והכל עובד פיקס, אני מקליט, שומר והאיכות מצויינת. הבעיה היא שכשאני פותח את הקבצים שהקלטתי בתוכנה Media Player שבאה עם ה-Windows, ישנו סמל קטן שזה התיאור שלו: הוא נמצא בצד ימין למעלה של הוידאו, הוא בנוי מתשעה ריבועים לבנים/שחורים (בהתאם לרקע שמאחוריהם) כאשר בתוך הריבוע הימני העליון ביותר יש ריבוע נוסף, קטן יותר בצבע שחור/לבן (בצבע המנוגד לצבע הריבוע הגדול יותר שבו הוא נמצא). מה שמוזר ומעניין פה, זה שהסמל מופיע רק כאשר אני פותח את הוידאו ב-Media Player. כאשר אני פותח את הוידאו ב-PowerDVD אין את הסמל! כאילו לא היה שם מעולם! שמתי לב שזה כך גם בכל הקליפים שיש…
-
- 2 תגובות
- 721 צפיות
-
-
Thanks alot ! Try to give couple types so i can choose.. and detail the cons and pros. Thnx again !
-
- 1 תגובה
- 721 צפיות
-


