עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by IlanF,

    אני מחפש תוכנה שתרוץ לי ברקע ושתשמור לוג של כל השינויים שעוברים במחשב. (העברת/מחיקת/שינוי שם של קבצים - לא חובה) אבל אני רוצה שהיא תשמור בלוג איזה תוכנות רצות ברקע ואם תוכנה חדשה נפתחה או שתוכנה שכבר פועלת נסגרה. יש איזה תוכנה טובה שעושה את זה?

    • 0 תגובות
    • 721 צפיות
  2. Started by udi,

    האם משהוא מכיר תוכנה כזאת שאפשר בה לקטלג את הדיסקטים שצרבתי ?

    • 4 תגובות
    • 721 צפיות
  3. Started by m.l,

    יש תוכנה ששומעת למשל הרצאה ומעבירה הכול למילים על המחשב? אני יסביר יותר טוב: אחותי מתחילה ללמוד באוניברסיטה ויש לה מחשב נייד אני רוצה לדעת אם יש תוכנה שלמשל היא תחבר מיקרופון וכול מה שהמרצה יגיד התוכנה תכתוב בקובץ WORD נגיד...שמעתי על דבר כזה לא יודע אם זה מעשי או בר ביצוע אבל אני זוכר ששמעתי שזה קיים...יש תוכנה כזאת?

    • 0 תגובות
    • 721 צפיות
  4. ואיזה סגורים? ובכלל כשאני מתקין את התוכנה האם כל הפורטים סגורים\פתוחים?

    • 0 תגובות
    • 721 צפיות
  5. Started by jackok111,

    איפה אני יכול להוריד דיסק התקנה / קבצי הפעלה של DOS כך שאם אני אגדיר את ה- DOK כראשון ב- boot הוא יפעיל לי את ה- DOS ? בעצם זה לעשות תקליטון אתחול רק עם DOK (כי למי באמת יש תקליטון ???)

    • 5 תגובות
    • 721 צפיות
  6. לפי מה ששמעתי הנורטון גוסט לא תמוך בחיבור SATA

    • 5 תגובות
    • 721 צפיות
  7. Started by klips,

    שבת שלום התקנתי היום את SP2 לוויסטה הכל עובד מצויין אבל ברגע שהגדרתי בלוח בקרה של ניוודיה מצב של SLI הוא גורם למסך שלי להיות כחול זה קרה רק לאחר שהתקנתי את הSP2 וכמובן מחקתי והתקנתי כמה פעמים את הדרייברים מהאתר וזה לא עוזר אני משתמש כרגע רק בכרטיס מסך 1 יש לי 9800GT X2 אשמח על כלל עזרה

    • 2 תגובות
    • 721 צפיות
  8. Started by David_Beckham,

    התקנתי קודקים כל מה שצריך מראה לי שחור לבן מה הבעיה אחים שלי ?...! בדרך כלל אני מתקין את הקודק COLE2K והכל עובד טוב עכשיו אני לא יודע מה קרה .. תעזרו לי בבקשה !!

    • 1 תגובה
    • 721 צפיות
  9. Started by TeaTime,

    תודה! [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 721 צפיות
  10. http://www.mozilla.com/en-US/firefox/all-beta.html עפ"י מוזילה גרסה זו כוללת את רכיב החלפת הערוצים, שיפורי ביצועים ויציבות, ותמיכה בתקן אנימציות CSS החדש המאפשר למפתחים לבנות חווית משתמש מרשימה יותר. התרשמות ראשונית שלי: - נראה שאין הבדלים מהותיים בממשק בהשוואה ל-FF4. - באג: העלמות לא עקבית של הסמן בעת כתיבה בפורומים שונים - חזרה ל-FF4.0 פתרה הבאג. - לא נפתרה בעיית היישור לימין בשורת הכתובת - הפתרון של FF4.0 עדיין עובד. - לא נפתרה בעיית הלשוניות הגולשות מחוץ למסך - TMP לא עוזרת (משפרת במעט). - האפשרות למעבר קל בין ערוצי העדכון מייתר את ההרחבה Update Channel Selector. - בינתיים נתקלתי רק בהרחבה אחת שעבדה ב-FF4 ולא היה ניתן לכפות התאמה שלה ל-FF5. לסיכום: נראה שניתן להשתמש…

    • 0 תגובות
    • 721 צפיות
  11. קימיים היום באינטרנט שתי חבילות קודאקים מובילות, K-Lite Codec Pack 64-bit Add-on K-Lite Mega Codec Pack Vista Codec Package 4.3.5 - x64 VistaCodecs x64Components השאלה היא מה אני אמור להתקין אם ברשותי מערכת הפעלה Vista 64Bit ואיזה חבילת ערכות מומלצת ביותר? הבנתי שאני אמור להתקין חבילת קודאקים של 32 ביט וגם של 64 ביט והם עובדים ביחד, והחבילת של ה64 ביט מתאימה לנגן של 64 ביט בלבד ולכן חובה להתקין שתי ערכות. עכשיו השאלה היא מה ההבדל בין VistaCodecs x64Components לבין Codec Package 4.3.5 - x64. בקיצר, אשמח לקצת סדר ואיזה חבילות קודאקים עליי להתקין כדי להיות שקט ורגוע שביידי את החבילה הכי טובה בשוק האינטרנט.

    • 0 תגובות
    • 721 צפיות
  12. Started by dror_gh,

    שלום אני מחפש תוכנה שדרכה אני אוכל לשלוח SMS בחינם ולהרבה אנשים בפעם אחת מישהו מכיר תוכנה כזו ? עשיתי חיפוש אבל התוצאות לא ממש עזרו לי תודה רבה

    • 4 תגובות
    • 721 צפיות
  13. Started by Dr. David,

    ביומיים האחרונים התעוררה בעייה מוזרה - כאשר אני מנסה להוסיף איש קשר חדש - אני מקבל הודעה האומרת: "לא היה באפשרותנו להוסיף את XXX מאחר שרשימת אנשי הקשר שלך מלאה. נא הסר מישהו מרשימת אנשי הקשר שלך תחילה". העניין הוא שמספר אנשי הקשר שלי נמוך בהרבה מהמקסימום המותר (1500) ובכל מקרה, הסרתי אנשי קשר והתופעה ממשיכה. אודה על עיצה טובה מה לעשות ! בתודה מראש לעוזרים

  14. אני מחפש תוכנה שנגיד אם מפעיל סרט בWMP אני עוצר ואני רוצה לצלם את התמונה הזאתי. איזה תוכנה עושה את זה ? תתודה

    • 3 תגובות
    • 721 צפיות
  15. Started by Yaron-Cohen,

    שאני גולש אני מקבל את ההודעה הזאת (תמונה מצורפת).. וזה מציק...איך אני מסדר את זה...?? [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 721 צפיות
  16. Started by nir_varon,

    היי אני משתמש כבר די הרבה זמן בתוכנה הזאת כדי להוריד תוכנות ריגול ופרסומות.. די טובה.. הבעיה שכאשר אני מכניס נתיב לשורת הrun ומנסה לפתוח אותו הוא מריץ לי סריקה של התוכנה במקום להיכנס לנתיב המצויין. אני לא יודע אם הבעיה התוכנה או בwindows אבל אשמח אם מישהו יוכל לכוון אותי. תודה.

    • 0 תגובות
    • 721 צפיות
  17. Started by D-M-X,

    ?

    • 3 תגובות
    • 721 צפיות
  18. Started by Holy,

    פירמטתי עכשיו לפטופ IBM T40 אין לי שום דיסק שלו אבל ראיתי שניתן להוריד הכל באתר של IBM הבעיה שיש שם כמויות אדירות של תוכנות איזה מהן באמת רצוי להתקין?

    • 0 תגובות
    • 721 צפיות
  19. Started by edoson,

    מישהו מכיר תוכנה פשוטה, בדגש על פשוטה, להמרת dvd ל- svcd ?

    • 2 תגובות
    • 721 צפיות
  20. Started by Liran3331,

    מישהו יכול להסביר מה זאת התוכנה הזאת? הבנתי שזה משהו שקשור לביצועים של כרטיס מסך אבל איך זה עובד בידיוק ומאיפה משיגים את זה?

    • 2 תגובות
    • 721 צפיות
  21. אהלן. אני אחד שמוסיף הרבה מועדפים. במקום הדרך הרגילה של הוספת מועדפים הייתי רוצה לדעת אולי יש איזה תוסף שכולה מוסיף כפתור קטן שכשאני ילחץ עליו , הBOOKMARK יישמר מיידית ללא שאלות. תודה רבה מראש.

  22. בגוגל לא מצאתי הרבה חוץ מהפניות לאתרים בתשלום, או בכלל חרטא! תודה רבה לכל העוזרים.

    • 2 תגובות
    • 721 צפיות
  23. Started by lioron7,

    אנשים מכיון שאני לא מסתדר אם ghost יש לכם המלצות לתוכנות גיבוי אחרות

    • 1 תגובה
    • 721 צפיות
  24. Started by Bingo,

    כל פעם שאני מתקין דריביר לכ.מסך [hd4870 1gb] משום מה הסרטונים ביוטויוב נתקעים וגם באתרי וידאו אחרים אבל כשאני עושה הסרה לדריבר הכל עובד כשורה. מישהו יודע מה הבעיה???

    • 0 תגובות
    • 721 צפיות
  25. איזו תוכנה הכי פשוטה להמיר סרט DVD ל DIVX עם כתוביות ,והכי פחות הסתבכויות??

    • 2 תגובות
    • 721 צפיות

דיונים חדשים בפורומים