תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
מישהו יודע כיצד להגדיר את התוכנה כך שהיא לא תסרוק לי קבצים ב Real Time ?,היא פשוט מאיטה לי את המחשב בצורה מטורפת כל דבר פשוט שרוצים לבצע כגון: פתיחת חלון ,פתיחת IE לוקח המון המון זמן . אודה להגדרות שיפחיתו על העומס שהתוכנה גורמת במחשב ויחד עם זאת שתשמור בצורה סבירה מפני וירוסים. ככה באמת לא ניתן לעבוד !!!! אני מתחיל להצטער שהסרתי את ה AVAST PRO שהייתה לי.
-
- 2 תגובות
- 724 צפיות
-
-
היי ראיתי שיש תוכנה כזו להורדת דרייברים של AMD בלבד, האם מומלץ להשתמש בה , או שיש תוכנות אמינות יותר? רוני
-
- 1 תגובה
- 724 צפיות
-
-
באיזו תוכנה אתם משתמשים תנו שמות אנשים והמלצות לאחרים
-
- 4 תגובות
- 724 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש תוכנה לשידור של וידיאו מכרטיס הטלויזיה שלי ברשת הביתית. פעם הייתה לי איזו תוכנה שרצה במחשב שבו הכרטיס נמצא וכל לקוח יכל לראות את הוידיאו דרך דפדפן האינטרנט. זו הייתה תוכנה בעלת רישיון חופשי כמובן. אינני זוכר את שמה. אשמח אם מישהו יכל לסייע. תודה!
-
- 0 תגובות
- 724 צפיות
-
-
הטקסט נימצא בעברית בקובץ-word2003 האם יש דרך להפוך אותו בצורה חינמית לרוסית? חשבתי על האפשרויות הבאות: תוכנה \אתר אינטרנט\אופציה אחרת. התרגום לא חייב להיות מושלם ,מבחינתי מספיק שהוא יהיה קריא ומובן לבן אדם ממוצע שדובר רוסית. אני חייב פיתרון דחוף וכל הצעה תתקבל בברכה תודה מקרב לב לכל המגיבים
-
- 2 תגובות
- 724 צפיות
-
-
שלום! .. התקנתי לא מזמן ווינדוס XP בלאטפטופ [ IBM ThinkPad 300].. כן קצת ישן.. הכל עובד טוב אבל כשרצינו לחבר את הלאפטופ למחשב שלי נתקלנו בבעיה שהכרטיס רשת אינו מותקן במחשב [צריכים דרייבר כנראה].. :-\ חיפשתי וחיפשתי בגוגל ולא מצאתי שום דרייבר מתאים חוץ מאתר אחד שביקש הרשמה ומסיבות טכניות לא יכלתי להוריד את הדרייבר.. כרטיס הרשת הוא: Texas Instruments PCI-1250 CardBus Controller אודה לכם אם תמצאו לי דרייבר מתאים !! זה ממש ממש חשוב לי תודה מראש נב. לא מצאתי דריבר מתאים מת'רד שיש על אתרי הדרייברים
-
- 1 תגובה
- 724 צפיות
-
-
קיבלתם ממישהו לינק בסגנון http://*mypicture.info/index***=[your mail] ? לא להוריד את הקובץ! ככלל, לא לפתוח שום לינק לפני שמוודאים שהוא אכן נשלח ע"י איש הקשר ששלח אותו. http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=346255.msg2993467#msg2993467
-
- 1 תגובה
- 724 צפיות
-
-
במסגרת נסיונותי לעבוד עם JAVASCRIPT (שפה ממש חביבה האמת), אמרתי, למה שלא ננסה לעשות משהו עם האתר... מה זה עושה ??? ובכן, הקוד הבא, מאפשר לכם לברור האם להציג את ההודעות החדשות בהודעות הפורום בלבד או כולם (ע"י לחיצה כמובן). למי שלא הבין, נגיד שאתם נמצאים ברשימת ההודעות בפורום מסוים, כשאתה לוחצים על זה, הוא ישר מעיף את ההודעות שכבר קראתם מהרשימה. אתם לוחצים שוב, הוא מחזיר אותם לרשימה. איך משתמשים בזה? פשוט עשו NEW BOOKMARK (עדיף ב BOOKMARK TOOLBAR ולא בתפריט), ב NAME תכתבו משהו (TOGGLE OLD POSTS) או משהו שאתם רוצים, ב LOCATION תעתיקו את הקוד הנ"ל, וזהו, תלחצו OK: javascript:(function(){if (document.URL.indexOf(%22http://www.hwzone.co.il/community/index.php?board=%22) != -1…
-
- 2 תגובות
- 724 צפיות
-
-
היי, לפני הפירמוט היה לי במחשב ESET SMART SECUIRTY כזה שבא עם קובץ שכל פעם שהמחשב עולה ,עולה עם האנטי וירוס אייקון צהוב למטה והוא עושה לו UPDATE ופורץ אותו או משהו כזה ..ואז אף פעם האנטי-וירוס לא היה עושה לי בעיות.. אבל אני לא מוצא את זה אז עם אפשר את זה.. או לפחות משהו כזה.. ותוכנת סריקה עם פריצה Ad-aware pro לא חייב PRO אבל העיקר שלא יעשה בעיות תודה מראש לכולם
-
- 4 תגובות
- 724 צפיות
-
-
היי לכולם ברצוני לסנכרון את חשבון ה- Gmail שלי לקליינט, אבל להמנע מסנכרון תיקיות spam & trash לחלוטין (וזאת ללא צורך במחיקה חוזרת של המיילים המגיעים אליהן). 1. ניסיתי לעשות זאת ע"י ה- outlook 2010 beta, לא מצאתי אופציה כזו, שאלתי חברים לגבי ה- outlook 2007 - לא הכירו את האופציה (אם יש אמורה להיות גם ב- 2010). נאמר לי שלפחות בעבר ניתן היה להגדיר את העניין ב GMAIL - לא מצאתי אופציה כזו. אם אתם מכירים אופציה כזו בתוכנה אודה לכם אם תדריכו אותי בנושא. 2. כמו כן, אם הדבר אפשרי ב- Thunderbird (עדיף portable) שמהמעט שקראתי היא קטנה ומהירה יותר אשמח גם לשמוע. ואם כבר מדובר עליה, אשמח לדעת אם היא כוללת את כל הפיצ'רים שב- outlook, האם עובדת טוב עם עברית והאם צפויה לעשות לי בעיו…
-
- 0 תגובות
- 724 צפיות
-
-
יש לי תוכנת צריבה Nero ואני לא יודע איך לצרוב סרט שהקובץ שלו Avi . אני רוצה לצרוב את הסרט כדי שיעבוד בדי.וי.די, אין לי צורב DVD. איך אני עושה את זה בתוכנת Nero? {לא ידעתי איפה לשבץ את הנושא שלי, זה היה נראה לי בפורום הזה. מצטער אם טעיתי} תודה...
-
- 1 תגובה
- 724 צפיות
-
-
שלום לכם!!! רציתי לשאול כמה שאלות על התוכנה daemon tools. 1. מה השימוש שלי איתה? למה בעצם אני צריך אותה? 2. ובגדול מה התוכנה הזאת עושה? (עם יש מאמר אז מצויין). בתודה מראש בר לוי!!!
-
- 2 תגובות
- 724 צפיות
-
-
שלום הורדתי את התוכנה לפתיחת קבצי dump אבל משום מה אני לא מוצא את התקייה שלהם {הסתכלתי בסטיקי } ועדיין לא מצאתי ניסיתי דרך שורת ההפעלה אבל הוא אומר שאין תיקייה כזאת מותקן אצלי וינדוס אקס פי , מה שמוזר שעים הויסטה הוא כן פתח לי מה אפשר לעשות ?
-
- 1 תגובה
- 724 צפיות
-
-
האם מישהו מכיר דרך שאני יוכל להריץ אצלי בבית סרט וידו ולראות אותו ממחשב מרוחק. לא, ב-remote desktop זה לא עובד.
-
- 3 תגובות
- 724 צפיות
-
-
מצטער מראש אם זה לא המקום, אבל פורום זה נראה לי הכי מתאים.. איזה אתר יכול לאכסן לי תמונה לתקופה ממושכת? תודה מראש, דור
-
- 3 תגובות
- 724 צפיות
-
-
היי בזמן האחרון נכנסתי דיי חזק לעניין של עריכת סרטים. רציתי לשאול על התוכנות אדובי פרמייר ואדובי אפטר אפקט: מה כל אחת מהן עושה ומה ההבדל בינהן (עד עכשיו אני עושה הכל עם WIN MOVIE MAKER2). אם יש מישהו שממש מבין ולא איכפת לו להקדיש כמה דקות לעזור לי אז שבבקשה ייצור איתי קשר באיי סי קיו תודה!!
-
- 0 תגובות
- 724 צפיות
-
-
שלום, אני משתמש בתוכנת המסנג'ר לייב 8 ויש לי בעיה מוזרה. כל הזמן אני מופיע לאנשים במצב לא מחובר ללא קשר למצב האמיתי שלי. מישהו יודע מה אפשר לעשות? (הבעיה מופיעה בשני מחשבים שונים)
-
- 0 תגובות
- 724 צפיות
-
-
-
שלום יש לי צורב DVD של LG והמחשב לו מזהה אותו בכלל . במנהל התקנים הוא רושם שגיאה :ל- Windows אין אפשרות לטעון את מנהל ההתקן עבור חומרה זו. ייתכן שמנהל ההתקן פגום או חסר. (קוד 39) . ניסיתי להסיר התקנה ולהתקין שוב וזה לא עוזר . במנהל התקנים > כונני DVD תקליטורים הוא רושם את השגיאה הנ"ל לשלושה דברים : 1) HL-DT-ST DVDRAM GSA-H62N 2) QP6945C JGN694P SCSI CdRom Device 3) WNQF KHIR09Y3 SCSI CdRom Device האם יש פתרון לבעיה זו? תודה לעוזרים.
-
- 5 תגובות
- 724 צפיות
-
-
התקנתי ACE MEGA CODEC והוא בא ביחד עם media player classic גירסה 6.4, הבעיה היא בצפייה בקובץ MOV. קיבלתי איזשהו ERROR לגבי FOURCC... האם אני צריך QUICK TIME בנוסף? תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 724 צפיות
-
-
אני כבר יותר משבוע מחפש את הגרסה הזאת בכל מקום אפשרי גוגל ,קאזה,פורומים , מיול עצמו ועוד עוד ולא מצאתי את הגרסה הזאת שמעתי שהיא הכי מהירה ולכן אני כל כך רוצה אותה אז אם מישהו יכול להביא לי לינק ישיר או לשלוח לי את זה ב icq cceav תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 724 צפיות
-
-
איך אני מבטל את הtoolbar? אני לא יכול למחוק את הקבצים של הtoolbar אחרי שעשיתי uninstall
-
- 4 תגובות
- 724 צפיות
-
-
אני צריך תוכנה שמראה לי מי קורא את ההודעות לא נמצא באי סי קיו שלי ? תודה !! שימו קישורים אל תיתנו לי רק שמות של תוכנות
-
- 4 תגובות
- 724 צפיות
-
-
היי, אז במסגרת פרויקט בעבודה שלי עלתה הדרישה הבאה: במשרד הראשי של החברה יש תוכנה שניגשת למסד נתונים ראשי שנמצא על מחשב מקומי (תוכנה ישנה, אין חיבור מרחוק\ על גבי אינטרנט לתוכנה). כעת מקימים משרד נוסף עם מחשב אחד בלבד, ורוצים שלמחשב הזה תהיה גישה לתוכנת מסד הנתונים במשרד הראשי. למיטב הבנתי דרך טובה לפתור את זה תהיה לאפשר למחשב במשרד הנוסף להשתלט על מחשב שנמצא במשרד הקיים ומחובר לתוכנה, ולשלוט בו מרחוק כך שיהיה אפשר לעבוד עם התוכנה מרחוק. האם הדרך שחשבתי עליה נכונה? במידה וכן אשמח אם יש עצות לתוכנות מומלצות לעבוד איתן שבנויות בשביל זה. בנוסף חשבתי שכדי שיהיה אפשר לעבוד מרחוק על מחשב במשרד הראשי (זה שמשתלטים עליו) להתקין מחשב חדש בלי מק…
-
- 1 תגובה
- 724 צפיות
-
-
שלום, אני רוצה ליצור טבלאת המרה של NON UNICODE האם יש תוכנה ליצירה של תכונה זו כל טוב, גבריאל
-
- 0 תגובות
- 724 צפיות
-


