תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
היי ניתקלתי בתופעה הזאת אתמול, כל קובץ אודיו שהורדתי, הEmule הוריד רק 10-20KB, וסימן כאילו ההורדה הסתיימה. כמובן שהקבצים לא עובדים... ניסיתי להתקין מחדש את האימיול, אבל זה לא עזר... הינה תמונה: אז מה הבעיה!? תודה מראש Install
-
- 0 תגובות
- 883 צפיות
-
-
הורדתי קובץ של 6 GB בBITCOMET כשהוא הגיע ל2.3 GB הפסקתי את ההורדה, צרבתי את הקובץ לDVD ומחקתי אותו מהמחשב (כי היתי צריך את השטח דחוף), אבל שמרתי את הטורנט. עכשיו החזרתי את הקובץ לתיקייה של ההורדה מהדיסק שצרבתי, ניסיתי להמשיך את ההורדה,אבל עכשיו התוכנה אומרת שירדו רק 16%...שזה לא הגיוני כי שמרתי מעל 2GB. ניסיתי למחוק ולהוריד מחדש את הטורנט, וזה לא עזר. ביצעתי ב"דיקה ידנית" לקובץ כמה פעמים וזה לא עזר.
-
- 6 תגובות
- 956 צפיות
-
-
פירמטתי את המחשב רק את כונן c ואני לא מצליח להתקין אנטי וירוס ניסיתי להתקין קספרסקי וזה לא נותן גם נוד32 לא ניתן להתקין וכל אחד מהאנטי וירוסים הבעיה היא אחרת אותו דבר עם ה zone alarm ראיתי שיש וירוס תולעת במחשב כשבדקתי באתר של קספרסקי אבל אין שם אפשרות תיקון או מחיקה מה יכולה להיות הבעיה? עדכון: ניסיתי גם AVG לא פועל יש שגיאה באמצע וגם לא נותן להתקין את bitdefender בקספרסקי ו ב bitdefander זה כותב את השגיאה הזאת: http://img222.imageshack.us/img222/1869/2891mz3.jpg
-
- 7 תגובות
- 825 צפיות
-
-
אז ההסרה של NIS והתקנה של NOD32, לא מצליח להתחבר ב windows live messnger! הוא נותן לי את הודעות המצורפות בתמונות למטה. הבנתי שמדובר במשהו עם פורטים אבל אפילו שאני מבטל את nod32 וה netlimiter2 זה לא עוזר! עזרה ??? תודה {עריכה} [glow=red,2,300]נפתר לאחר השלמת הסרה מלאה של כל רכיבי NIS (שנותרו איכשהו על מחשב) , שכנראה חסמו חלק מפורטים![/glow]
-
- 0 תגובות
- 560 צפיות
-
-
יש לי דיסק של DVD שאני רוצה לצרוב לדיסק של C רגיל האם ניתן לעשות זאת בתוכנת נרו ואם כן איך עושים זאת תודה
-
- 0 תגובות
- 572 צפיות
-
-
אז ככה.. כשאני רוצה להוריד סירטון באינטרנט אני צריך לעשות Save Target As.. בקליק ימני.. ואם אני לוחץ שמאלי הוא פותץח לי מדיה פלייר.. איך אני עושה שכשאני לוחץ שמאלי הוא פותח לי חלון ששואל אותי אם אני רוצה לשמור? (שאלה אידיוטית אבל זה ממש מציק לי)
-
- 0 תגובות
- 576 צפיות
-
-
במה יותר טוב Firefox Setup 1.5.0.6 מהאקספלורר ?
-
- 4 תגובות
- 592 צפיות
-
-
אני יודע, הנושא הזה טחון אבל לא איכפת לי... אני רוצה לשאול איזה אני וירוס יש לכם ומה טוב בו? תפרטו אם הוא הרבה וירוסים, מצליח להתמודד איתם, איך העידכון, לוקח הרבה משעבים...? אם שחכתי איזה חברות גדולות אחרות אז תזכירו לי אני יוסיף... פשוט אני עם נורטון בעעעעע והוא לוקח פול משאבים, מפריע בטירוף!!, העידכון בסדר, הסיריקת וירוסים שעה... ואחריי כל זה היית מצפה שהוא יתקן אבל גם זה לא... הוא לא מצליח לתקן כלום, אחרי הסריקה יש 5 וירוסים ואחריי הטיפול של נורטון 5 וירוסים... אז אני לא מצביע נורטון כי אני לא ממליץ עליו לאף אחד, מה יש לכם להגיד?
-
- 8 תגובות
- 664 צפיות
-
-
אז ככה.. כשאני רוצה להוריד סירטון באינטרנט אני צריך לעשות Save Target As.. בקליק ימני.. ואם אני לוחץ שמאלי הוא פותץח לי מדיה פלייר.. איך אני עושה שכשאני לוחץ שמאלי הוא פותח לי חלון ששואל אותי אם אני רוצה לשמור? (שאלה אידיוטית אבל זה ממש מציק לי)
-
- 0 תגובות
- 537 צפיות
-
-
מה הגירסה הכי עדכנית לתוכנת Ad-Aware?
-
- 3 תגובות
- 608 צפיות
-
-
אני חייב את זה דחוף דחוף אם מישהו יודע בבקשה ישר להגיד לי! תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 900 צפיות
-
-
אני יודע שהרוב מדברים פה על מסכי מסך אבל בכל זאת הפורום ניקרא תצוגה וגרפיקה...... אז אני מבקש שתעזרו לי לבחור חתימה שלי זאת החתימה הראשונה אבל לא חשוב הנה זה בא: הראשונה השניה השלישית אני יודע שהן דומות אבל בבקשה תנו לי את האחת הכי יפה
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום אני מעונין בתוכנה שתפצל לי מילים של שיר מהשיר עצמו ותשאיר לי רק את המוזיקה האם יש כזאת תוכנה ?? אם כן האם אפשר את שמה או קישור להורדה ? בתודה תומר
-
- 6 תגובות
- 28k צפיות
-
-
-
היי, התקנתי את MP11+IE7 לפני כמה ימים, ומאז אני לא מצליח לראות סרטונים ברשת! בטוח שזה לא בעיית קודאקים, כי לפני ההתקנה עם MP10+IE6 היה תקין לחלוטין. האם אחרי ההתקנה של MP 11 צריך להתקין קודקים שוב? הוא אפילו לא עושה BUFFER !!! כשאני לוחץ על מקש PLAY!, כאילו לא מגיב בכלל. היש פתרון לבעייה? האם כדאי לחזור לMP10 (למרות שאני לא כ"כ רוצה... :-\) ? ואם כן, אז איך מסירים את ההתקנה של MP/IE מהמחשב? תודה לעוזרים.
-
- 0 תגובות
- 598 צפיות
-
-
בחלק מהשירים כתוב רצועה ולא את השם של השיר איך אפשר לשנות את השמות ?
-
- 1 תגובה
- 715 צפיות
-
-
-
http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?psn=242&scat=190&tcat=
-
- 0 תגובות
- 816 צפיות
-
-
טוב אז כך סיימתי לבנות בפלאש אתר עכשיו רק מה שאני לא מצליחה זה למקם את קובץ הפלאש בדפדפן באמצע ולבחור צבע לרקע משהו יכול לעזור לי משהו יודע איך עושים זאת למה אני לא
-
- 4 תגובות
- 726 צפיות
-
-
במסנגר החדש יש פרסומת בחלק התחתון של החלון של התוכנה עצמה לא חלונות השיחה האם ישנה דרך להסיר את הפרסומת הזו תודה לעונים
-
- 5 תגובות
- 701 צפיות
-
-
שלום לכולם לפני כמה שעות התנתקתי מהICQ. עכשיו כשאני רוצה להתחבר שוב אני לא מצליח, הוא נתקע לי ב- Loading Contact List... ניסיתי להתקין מחדש, להתקין גירסא אנגלית במקום עברית, כלום לא עזר מה אני עוד יכול לעשות?
-
- 0 תגובות
- 533 צפיות
-
-
אני בטוח שיש תוכנה כזאת פשוט אני לא מכיר אחת, משהו יכול להביא לי שם של תוכנה כזאת? נגיד אם אני עושה OC לזיכרונות שאני אראה שהם יציבים. תודה
-
- 4 תגובות
- 622 צפיות
-
-
אני בטוח שכבר שאלו את זה אבל לא מצאתי בחיפוש את התשובה.... כיצד לייצא את הודעות הדואר לקובץ גיבוי במטרה להעביר אותן למחשב אחר. אני לא מעוניין להשתמש בתוכנה חיצונית לשם כך אלא ב outlook עצמו
-
- 2 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
לפני כמה זמן הפעלתי סריקה של תוכנת ה- Ad-Aware SE ומשום מה הסריקה לא הסתיימה. לאחר מכן ניסיתי לבצע עוד סריקה והבנתי שהתוכנה לא מצליחה לסרוק תיקיה מסוימת במחשב שלי (התוכנה נתקעת כשהיא מנסה לסרוק את התיקיה). הצלחתי לסרוק את כל המחשב חוץ מהתיקיה המסוימת. מה אני עושה?
-
- 3 תגובות
- 598 צפיות
-
-
יש לי את המדפסת Lexmark Z24 ואני לא מוצא לה דרייברים!! הZ24 רשום מקדימה של המדפסת ליד השם של החברה ולדגם הזה אני לא מוצא דרייברים אבל מאחור יש מדבקה ליד איפה שרשום את כל הפרטים על המדפסת כולל מתח זרם ועוד.. ועל המדבקה הזאת כתוב Z25 ואני לא יודע מה הדגם האמיתי שלה!! לעומת הZ24 למדפסת Z25 אני מוצא הרבה דרייברים!! משהו יודע על מה אני מדבר ויכול לעזור לי?! תודה מראש!
-
- 4 תגובות
- 808 צפיות
-


