עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. לאחר שאני מסיים לצרוב דיסק רשום לי למעלה "Files currently on disk" זה אומר שאני עדיין יכול להוסיף קבצים לדיסק, נכון? אני הסתכלתי בהגדרות של התוכנה ( NERO 6 ) והאופציה של סגירת דיסק מופעלת. למרות זאת זה עדיין רושם לי את המשפט שרשום למעלה. למה זה? ואם יש דרך אחרת לסגור דיסק אני אשמח לשמוע אותה. תודה מראש לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 724 צפיות
  2. לאחר אתמול המחשב נתקלתי במסך הכחול המוכר והמעצבן . צילמתי תמונת מסך: ניסיתי להוציא את המחשב מהחשמל ומהחיבורים לפתוח לאוורר ולקרר אותו קצת אבל זה לא עזר כל כך.. אני מאוד יודה למי שיעזור לי כי אני דיי צריך את המחשב עכשיו עם התקופה של הבגרויות תודה, אלעד

    • 0 תגובות
    • 724 צפיות
  3. צריך דריבר לכרטיס רשת אלחוטי מתחבר דרך USB של חברת DYNAMODE דגם הכרטיס : WL-GI-700XA לא מצאתי באתר החברה וגם לא בDRIVERGUIDE.COM אם למישהו יש רעיון או יודע איפה אני אוכל למצוא את הדרייבר אני אודה לו מאד

    • 0 תגובות
    • 724 צפיות
  4. שלום לכם אני קורא פה בפורום לעיתים קרובות אך עוד לא יצא לי לפתוח דיון, אשמח אם אחד מן חברי הפורום יוכל להמליץ לי על תוכנת מייל (אפשרי חינמי או בתשלום כמובן) שתתאים לעסקים קטנים בכך שתוכל לאפשר מסד נתונים נרחב ולבצע איתו פעולות אוטומטיות.. לדוגמא אוכל להגדיר לה לשלוח מייל מזל טוב לכל לקוחות העסק או לעובדי העסק לאחר הגדרת פרטיהם במסד הנתונים וכדומה... תודה רבה והמשך שבוע נעים תודה רבה לכם על התמיכה והעזרה

    • 4 תגובות
    • 724 צפיות
  5. Started by Yaniv_Uzan,

    אהלן יש לי תוכנה שיושבת בתוך FLOPPY 1.44MB אני רוצה לצרוב אותה לדיסק ושיהיה BOOTABLE... עשיתי את זה דרך NERO אבל לדעתי יש שיטה טובה יותר לעשות את זה אני רוצה שהוא יצור לי קובץ תמונה מדיסקט, שישמר בכונן הקשיח ואז אני אצרוב אותו לדיסק. מה שאני עשיתי זה הגדרתי צריבת IMAGE ובחרתי את הקבצים שאני רוצה לצרוב... מה שאני רוצה זה תוכנה שתיקח את כל הקבצים שיש לי בדיסקט, תעשה לי תמונה לכונן הקשיח ואז אני אצרוב אותה דרך NERO ל CD. תודה יניב

    • 6 תגובות
    • 724 צפיות
  6. מי שיכול לתת לי הדרכה קצרה אז סבבה וגם איך עושים שזה יהיה דחוס ולא חלקים ענקיים? תודה

    • 5 תגובות
    • 724 צפיות
  7. Started by berner,

    חבריה שלום התקנתי את תוכנת OFFICE2007 מדיסק מקורי ההתקנה עברה באופן חלק אבל כאשר אני ניגש להתחל --->תוכניות----> OFFIC--> אני רואה את כל התוכנות למעט את תוכנת WORD מה קרה כאן ולמה היא לא נראת במידע למרות שהיא קיימת באיתור אשמח לקבל הדרכה איך לתקן זאת בברכה

    • 3 תגובות
    • 724 צפיות
  8. Started by fffSSS,

    יש איזה תוכנה שבודקת עם כול החלקים תקנים? זיכרון,אר דיסק, כרטיס מסך ,מעבד?

    • 1 תגובה
    • 724 צפיות
  9. Started by daniel1saida,

    <blockquote> שלום אני התקנתי את התוכנה בלנדר ב 2 מחשבים אחד פעל מצוין ואחד הוא ניפתח אבל לא מראה כתב וברגע שמנסים לעשות משהוא הוא נתקע ויוצא אם למישהו יש פתרון אני ישמח יש לציין שניסיתי 2 גרסאות להתקין אחת הכי חדשה ואחת 2.62 מערכת הפעלה WIN7 32BIT וזה שפועל בו הוא WIN XP בנוסף היה מחשב עם אותה מערכת שפעל בו טוב, חשבתי אולי זה בעיה שהתוכנה מנסה להפעיל את עצמה בשפה שWIN לא קורה (אולי) יש לציין שניסיתי להפעיל בהתאמה לWIN קודמים וכמנהל. תודה ויום טוב </blockquote>

    • 0 תגובות
    • 724 צפיות
  10. Started by HaimTS,

    שלום, כשאני מנסה לראות סרט dvd יש סאונד אבל לא רואים כלום תמונה שחורה לחלוטין, מוזר לא? מה זה יכול להיות? תודה, HaimTS

    • 9 תגובות
    • 724 צפיות
  11. משום מה הדרייבר שעבד לי עבור הכרטיס (Edimax EW-7128)בגירסת הבטא של Windows 7 64-bit לא עובד בגירסה הסופית. מישהו הצליח לפתור את הבעיה? תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 724 צפיות
  12. מצאתי במחשב של חבר הרבה קבצי ריגול(ככה ע"פ) התוכנה.השאלה היא האם מחיקת כל אותם קבצים דרך התוכנה יכול לדפוק משו במערכת ההפעלה? תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 724 צפיות
  13. Started by Co[3]LHo,

    קובץ AVI כבד.. אני רוצה לקודד את זה לMPEG3 או משהו שישקול פחות.. איך עושים את זה?

  14. Started by N.S,

    מה לעשות ?זה מוריד לי רק בערך על 20 וכשאני מתחבר זה כותב שיש לי lowID

    • 1 תגובה
    • 724 צפיות
  15. השאלה בכותרת... להרחבה - התקנתי אקס פי היום והתקנתי את ווינאמפ 2.91, בד"כ בגירסא הזאתי (שאני משתמש בה כבר שנים) כשמעבירים שירים בי שיר לשיר אמור להיות כמו מן fade כזה... ז"א, הווליום של השיר מונמך במהירות כשמעבירים אותו... יש מושג למישהו? וופס.. הבנתי מה עשיתי :alcoholic: בהתקנה של הווינאמפ יש אפשרות שנקראת extra audio output support וכניראה שלא סמנתי אותה ******אין צורך בתגובות******

    • 0 תגובות
    • 724 צפיות
  16. שלום, האם מישהו מכיר תוכנה שניתן להכתיב לה בעברית? תודה.

    • 1 תגובה
    • 724 צפיות
  17. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    איך אני עושה שלא יהיה את הדבר הזה שמסומן בעיגול זה מציק רצח, נגיד אני משחק מישחק ONLINE פיתאום זה מופיע לי באמצע ומציק לי או כמו שאתם רואים זה מפריע לי בסודוקו [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 724 צפיות
  18. Started by wooper,

    אני צופה כל שבוע בהשרדות בנענע 10 האם יש דרך לצפות ללא הפרסומות המעצבנות?

    • 0 תגובות
    • 724 צפיות
  19. Started by ciauai,

    מחפש את המסנג'ר ליב את הגירסה הכי חדשה תודה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 724 צפיות
  20. Started by dvido,

    יש לי בעיה בהתקנת אימיול. אני מנסה להתקין אותו על מחשב דיי ישן - פנטיום 3. קודם היה אימיול על המחשב הזה ועבד כמו שצריך. המחשב היה מלא בוירוסים,טרוינים וכו' אז ניקיתי אותו כמו שצריך שמתי אנטיוירוס חדש ) קספרסקי( ובקיצור המחשב עובד כמו שצריך אבל האימיול משום מה מסרב לעבוד. מחקתי את הישן ושמתי חדש אבל הוא לא עולה בכלל - ההתקנה עוברת בסדר גמור אבל כשאני מפעיל אותו הוא אפילו לא נכנס לתוכנה ונותן את ההודעה הרגילה של ווידוס שהיה eror והוא סוגר את התוכנה ) ווינדוס 98( עברתי על הרג'יסטרי ומחקתי כל מה שקשור אליו אך זה לא עזר. מישהו נתקל בזה פעם או יודע איך מסדרים את זה?

    • 9 תגובות
    • 724 צפיות
  21. Started by Bad-Guy,

    אוקיי אז ככה קוראים לי גיא ואני לא ממש ותיק פה בפורום בכל מקרה אני חייב לציין שהפורום הזה באמת מוצלח ואני אצרף לפה הרבה חברים שלי שיהנו ויתרמו גם הם לאתר בכל מקרה אני מצטער מראש אם זה לא שייך לפה אני מבקש שאם זה לא שייך אז תעבירי לפורום הנכון אז ככה: אני רוצה להכין דיסק ווינדוס XP SP2 משלי מה הכוונה משלי זה שאני רוצה להוסיף לדיסק את הקבצים של ה-SATA מבלי להתחיל לעשות בלאגן עם דיסקים והכל אני רוצה להעלות את כל הדרייברים לדיסק של הכרטיס מסך כרטיס קול וכל השאר אני רוצה להוסיף בנוסף תוכנות שיותקנו אוטומט כמו למשל ווינראר ווינזיפ אנטיוירוס אופיס וכל התוכנות שאני משתמש בהם אני רוצה שזה יתקין לי אוטמט את הכל מבלי לגעת במחשב שאני יתקין את הווינדוס ועד שהוא לא מסיים להתקין את כל ה…

    • 7 תגובות
    • 724 צפיות
  22. שומע שיר בתוכנת WINAMP אז הוא משמיע לי את השיר רק ב 2 רמקולים ולא ב 4 רמקולים וכשאני משמיע את השיר בWINDOWS MEDIA PLAYER אז הוא משמיע לי ב 4 רמקולים למה זה קורה לי ב WINAMP ?? אני רוצה לשמוע שירים דרך WINAMP ולא דרך ה WINDOWS MEDIA...... תודה לעוזרים ..

    • 1 תגובה
    • 724 צפיות
  23. שלום רב יש לי במחשב (ווינדוס ויסטה) אופיס 2007. בשבועיים האחרונים גיליתי להפתעתי הרבה כי האופיס שלי התחיל להתנהג כמו אופיס 2003: אפשרויות ההדבקה שלו למשל ב WORD הן כמו ב 2003 (לא מצליח להעתיק ולהתדביק טבלה כמו שצריך, לא מעתיק את העיצובים הקיימים), או למשל ב EXCEL הוא לא מסוגל להעתיק נוסחאות בין תאים אלא רק מעתיק את הערכים. כ מו כן, באפשרויות ההדבקה המיוחדת נמצאים רק אפשרויות שקיימות באופיס 2003. חשוב לציין כי לאחר הפעלה מחדש של המחשב, האופיס "מתאפס" ומתנהג שוב כמו אופיס 2007 למשך זמן מסויים (לא יודע להגיד האם הוא חוזר להתנהג כמו 2003 לאחר טעינת קובץ מסויים או לאחר ביצוע פעולה מסויימת) כמו כן, לפני כחודש יצרתי קוד באמצעות VB באקסל על מנת שאוכל לבצע איזה שהיא בפעולה בין …

    • 2 תגובות
    • 724 צפיות
  24. ...

    • 2 תגובות
    • 724 צפיות
  25. Started by gal atedgi,

    אני צריך את התכונה שמשפעילה את ipod בעברית את התכונה ipodhe בגרסה הכי חדשה שיצא תודה מראש

    • 9 תגובות
    • 724 צפיות

דיונים חדשים בפורומים