עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. היי! אני מחפש תוכנה למסגר בעזרתה תמנות . תודה!

    • 2 תגובות
    • 725 צפיות
  2. Started by miki_michal,

    היי, יש לי מערכת הפעלה win 2000 וoffice 2000 הכל עבד לי מצויין (99% מההדעות מתחילות כככה..) אין לי מושג מה גרם לשינוי, אבל לאחר כמה דקות שימוש בתוכנה outlook2000, שמאפשר לי לעשות הכל, היא פתאום נסגרת לבד ומוציאה הודעת שגיאה, מצורפת למטה.אודה לכם אם תעזרו לי בזה, מה בדיוק אומרת הודעת השגיאה וכיצד ניתן לתקן אותה, אני מעדיף לא להתקין מחדש שום דבר שלא צריך...אז תיקון הדרך העדיפה בעיני, אגב ניסיתי תיקון וזיהוי וזה לא עבד. בתודה.

    • 3 תגובות
    • 725 צפיות
  3. Started by tnt studios,

    ומתי *לעזאזל* יוצא KASPERSKY ANTI-VIRUS 6? ואנשים אל תאמרו לי NOD32 הכי טוב כי זה מש לא קשור לנושא....

    • 9 תגובות
    • 725 צפיות
  4. Started by IlanF,

    יש אפשרות שווינאמפ ימחוק מהפליי-ליסט שירים כפולים?

    • 2 תגובות
    • 725 צפיות
  5. למי שלא ממש הבין, יש לי דיסק עם 20 טראקים נגיד אני רוצה קובץ TXT עם שמות השירים, כאילו במקום לעשות ידנית קופי פייסט אחד אחד, רצוי גם אם יש אופציה של זמן הטרק וכל הדברים האלה תודה רבה!

    • 2 תגובות
    • 725 צפיות
  6. Started by טל אזולאי,

    יש לי תיקיית התקנה של Quake 4 אני רוצה ליצרוב את המישחק וברגע שאני מכניס את הדיסק ! המישחק יעלה ( ההתקנה ) .. מה אני צריך לעשות ? לקווץ את התיקייה ? או רק את הקבצים שנימצאים בתוך התייקייה ? ליצרוב אני יודע .. רק רוצה שזה יעבוד לי 100 % חבל על הדיסק .. :-\

  7. Started by IG,

    אם מישהו מכיר ויכול להסביר לי מאיפה אני מוריד ואיך להישתמש, אני אודה לו מאוד

    • 0 תגובות
    • 725 צפיות
  8. Started by teri,

    הבעיה היא בסריקה הוא לא סורק לי בכלל לא מראה כלום למה? חיכיתי הרבה זמן אפילו לא מראים תזה שסורק הוא עולה לי למעלה עד הסוף (הירוק הזה) ולא עושה כלום אז מה הבעיה? http://img95.echo.cx/my.php?image=150015001488151315014ks.jpg זה כבר חצי שנה עושה לי ככה ואני מתקין את התוכנה כל פעם מחדש ועדיין יש תבעיה מה לעשות יש פתרון?

    • 2 תגובות
    • 725 צפיות
  9. בצעתי את היצוא מפיירפוקס וייבוא לאקספלורר וכל שמות המועדפים יצאו בג'יפריש איך ניתן לבצע באופן תקין?

    • 1 תגובה
    • 725 צפיות
  10. ב ie7 היה ניתן להגדיר איזה מנוע חיפוש שרוצים, אך באקספלורר 8 מצאתי רק אפשרות להגדיר מנוע חיפוש מתוך רשימה של מיקרוסופט. האם יש דרך כלשהי להגדיר איזה מנוע חיפוש אחר?

    • 1 תגובה
    • 725 צפיות
  11. יש את NERO שהוא הכי מפורסם.. אבל הוא גם הכי טוב? יש תוכנות אחרות שמוגדרות כטובות מנרו..? או משו כזה.. ??? תודה ;D

  12. תוכנה למשל כמו BOOTICE.EXE אם אני משנה דרכה את הMBR של הארדיסק עם שתי מחיצות, אין סכנה שהחלוקה תעלם?

    • 3 תגובות
    • 725 צפיות
  13. Started by GbeTech,

    שלום! אני מחפש תוסף לפיירפוקס, שיעשה מקשי קיצור לסיומות של אתרים. לדוגמא: במקום שאכתוב www.hwzone.co.il ואז ENTER, אכתוב בכתובת hwzone ואז (אם קבעתי כך) אלחץ CTRL+ENTER וזה לבד ישלים לסיומת שהגדרתי. אתם מבינים? שתהיה הגדרה כזאת (נגיד): ENTER = www.*.com CTRL+ENTER = www.*.co.il SHIFT+ENTER = www.*.net. או דברים אחרים. מכירים כזה תוסף? ועוד שאלה, אם יש אפשרות בתוסף Tab Mix Plus, שכל טאב חדש יפתח ברקע. או אם יש תוסף מיוחד לכך. כלומר, שאם אני בטאב מסויים, ואני פותח עוד טאב, אז שהדפדפן ישאר על הטאב שהייתי עליו, ושהטאב החדש פשוט יפתח ברקע. תודה רבה נ.ב. יש אתרים מסויימים שהפרסומות עולות על שאר האתר. בבראוסרים אחרים זה לא ככה. יש אולי תוסף שמתקן את זה?

    • 3 תגובות
    • 725 צפיות
  14. Started by Joli,

    זה מתאים לכמה פורומים אבל נראה לי שזה הכי מתאים לפה... בכל מקרה למי שלא מכיר את התוכנה, התוכנה נועדה כדי להפוך את הפלאפון למצלמת אינטרנט. וכדי לחבר את שהפלאפון צריך להגדיר בתוכנה לאיזה כניסת USB חיברת את המכשיר. הבעיה שהתוכנה מזהה לי רק COM1 שאני לא יודע איזה כניסה זאת, עברתי חיבור חיבור והיא לא מזהה לי את המכשיר. חשוב לציין שכשהיה לי WIN XP התוכנה זיהתה את כל היציאות במחשב (עם אותו מחשב). תודה לעוזרים...

    • 0 תגובות
    • 725 צפיות
  15. http://www.thepcspy.com/articles/other/what_really_slows_windows_down/5 ניתן לראות שנורטון ממשיכים להוביל בגדול! לא... לא לטובה אם הייתה לכם תחושה שהמחשב זוחל אחרי התקנת כלשהי תבדקו ברשימה.

    • 4 תגובות
    • 725 צפיות
  16. עדף תוכנה שלא צריך להתקין אני צריך לדעת איזה מעבד יש במחשב כמות זכרון גודל דיסק קשיח תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 725 צפיות
  17. Started by MacGyver,

    שלום! אני מחפש תוכנה לנעילת המחשב..... שתהיה חינימית או משהו....כי היה לי את LOCK MY PC והיא ממש סבבה אבל נגמר לי ה30 יום ואלא מצאתי קראק אז משהו בסגנון בבקשה..... תודה רבה איתן

    • 7 תגובות
    • 725 צפיות
  18. מה יכולה להיות הבעיה והאם עוד מישהו חווה תופעה דומה?

    • 7 תגובות
    • 725 צפיות
  19. Started by JXK,

    קודם כל אם זה לא הפורם הנכון אז מראש סליחה ואם אפשר להעביר בבקשה לפורם המתאים אם צריך כשאני מריץ סרט מסויים שיש לי במחשב קדימה אז התמונה מתעוותת כזה ואחרי איזה שלוש שניות חוזר לעצמו והתמונה ברורה ככה זה לכל אורך הסרט אם אני לא נוגע בכלום הסרט מתנגן טוב זה קורה לי רק כשאני רוצה להעביר קדימה לזמן מסויים בסרט ויש לציין שאני יודע שזה בעיה בסרט עצמו בכל תוכנות הנגינה שיש לי זה קורה גם עם VLC ניסיתי להמיר את הסרט וזה יצא טוב ואפשר להעביר קדימה אחורה בלי עיוותי תמונה אבל ההמרה יוצאת באיכות יותר גרועה וגם שוקל פי שתיים מהסרט עצמו אז ככה שאני לא יודע מה הבעיה בסרט אולי מישהו מכיר את התופעה הזאת ויכול לעזור

    • 9 תגובות
    • 725 צפיות
  20. שלום לכם. ברשותי מחשב פנטיום 4 עם מערכת הפעלה xp עם רישיון בעברית. המחשב שלי קרס, הוא לא עולה יותר . לא נכנס יותר מידי לפרטים מה קרה וזה , זה לא חשוב כרגע. אני עכשיו רוצה לפרמט אותו ולהתקין את ה xp מחדש. עכשיו הבעייה היא שיש לי שם ב- outlook express, פנקס כתובות שיש לי שם כתובות של אנשים בערך כ- 60. זה מאוד חשוב לי. מה שעשיתי זה לקחתי את הארד דיסק של המחשב הזה , וחיברתי למחשב אחר . המחשב עלה וזיהה כמובן את הארד דיסק שחיברתי. עכשיו השאלה שלי איפה אני יכול למצוא את הפנקס כתובות הזה בארד דיסק שמחובר. ניסיתי להכנס לאימייל אבל הוא נכנס לאימייל של המחשב הרגיל, אז זה לא עוזר לי כל כך. איפה אני יכול למצוא את הפנקס כתובות האלו? בתודה מראש בר לוי!!!

    • 0 תגובות
    • 725 צפיות
  21. Started by Idan-h,

    כשאני נכנס לפעמים לאתר Hwzone וגם לאתרים אחרים יש את הבעיה בתמונה המצורפת ניסיתי להגדיר בסוגי קבצים, שPHP יפתח עם הפיירפוקס, חשבתי שה1.0.4 יפתור את זה אבל כנראה זה בעיה בהגדרות או משהו.. מישהו יודע מה אפשר לעשות? [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 725 צפיות
  22. Started by Zadu,

    יש לי לוח אם של msi מסוג K8N Neo4 באתר של msi מצאתי את הדייבר לchipset אבל הוא נראה ישן באתר של Nvidia יש חדש יותר השאלה עם הוא מתאים ולא יגרום לבעיות אם msi עשו שינויים בדיירברים הרגילים וכ'ו?

  23. Started by solo53,

    למה נינעל הטופיק הנל

    • 2 תגובות
    • 724 צפיות
  24. Started by The Dom,

    אחרי שהתקנתי את הדרייברים של הכרטיס קול והSP2 המחשב רוצה לעשות ריסטרט אבל יש לי הורדה ברקע שאני לא רוצה לבטל אותה. (הורדת פאצ' למשחק עם FIREFOX). יש דרך כלשהי שאני אוכל להמשיך את ההורדה מאותו מקום?

    • 2 תגובות
    • 724 צפיות
  25. Started by Azmodan,

    לחבר שלי יש בעייה לבצע בדיקת הגהה למסמך שכתב ב-word. הוחזרה לו שגיאה שהמחשב מחפש את הקבצים mssp3hp.dll או mssp232.dll (אני חושב שאילו שמות הקבצים). לא היה לטענתו מספר שגיאה. חיפשתי בגוגל ולא קיבלתי תשובה עיניינית. האם מישהו מכיר את השגיאה הנ"ל? דרך אגב, נזכרתי שבזמנו התקנו רק דיסק אחד מתוך השתיים שהיו לנו בחבילת האופיס (השני אם אני לא טועה היה חבילת שפות). האם יש לכך קשר לבעיה?

    • 2 תגובות
    • 724 צפיות

דיונים חדשים בפורומים