תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
התוכנה עבדה מצויין גם העלאות וגם הורדות עד העדכון האחרון של WINDOWS , מאז אחרי כמה זמן שהתוכנה פועלת ההעלאות בשלב מסוים הופכות אדומות כלומר לא מעלות לאתר הרצוי את המידע. איך אפשר לחזור אחורה?
-
- 8 תגובות
- 726 צפיות
-
-
כול סרט שאני מנסה לחלץ ( סרט שמחולק בערך ל 30 קבצי RAR) הוא אומר שיש בעיה ואין בעיה או פגם בחלקים כי תמיד הוא אומר חלק אחר ניסתי היום לחלץ 10 דקות אני מנסה שוב ושוב עד שזה נתן לי ואז רציתי לחלץ סרט אחר לא הצלחתי אפילו אחרי חצי שעה איך אפשר לפתור תבעיה הזאת? וזה לא שהקבצים פגומים זה הוינראר מפגר(_) יש דרך אחרת להוציא תקובץ מהקובץ RAR?
-
- 7 תגובות
- 726 צפיות
-
-
בעייה מוזרה.. לא שמתי לב לזה ועכשיו התחלתי לשים לב לבעייה הזאת.. המחשב שלי לא מראה אנימציות.. הוא מראה תתמונה אבל בלי אנימציה... מישהו יודע מה הבעייה?? ואיך מסדרים אותה???
-
- 1 תגובה
- 726 צפיות
-
-
יש לי 3 אי סי קיו עכשיו 2 מהם מיתחברים ללא בעיה ודווקא המרכזי מבינהם והכי שימושי רק הוא לא מתחבר ? יש לי את ההודעה . FAILD TO CONNECT .PLEASE TRY AGIN LATER INFO NUMBER 0121 מה קרה??? מישהו יודע? 2 המספרים האחרים עובדים כמו גדולים רק החשוב לא..( מחקתי והתקנתי מחדש לא עזר... הגירסה היא לייט 4.1 מישהו יכול לעזור??? תודה
-
- 2 תגובות
- 726 צפיות
-
-
שלום רב! כתבתי כותביות לאתר מסויים, ואחרי כמה זמן ראיתי את הכתוביות שלי באתר אחר ושמי בכלל לא מופיע שם. ואני יודע בוודאות שזה הכתוביות שאני יצרתי כי לפני זה הם פשוט לא היו. מה אוכל לעשות? והאם יש דרך להגן על מה שאני יוצר? תודה רבה.
-
- 5 תגובות
- 726 צפיות
-
-
אני מעוניין להתקין תוכנת vnc. האם ניתן לגשת למחשב המרוחק דרך דפדפן או שחייב את התוכנה בצד השני?
-
- 0 תגובות
- 726 צפיות
-
-
מעניין אותי לדעת איך זה שאי אפשר ליראות סיסמא שמותקנת לי במחשב בדרך פשוטה... דוגמא, התקנתי תוכנה פשוטה מאוד שאמורה לנעול חלק מהתיקיות שלי ולכל תיקיה עשיתי קוד משלה, והשאלה שלי היא איפה בדיוק נשמר הקובץ של הסיסמא? הוא פשוט מוחבא איפשהו במחשב או שאני יכול לעבור קובץ קובץ בתוך תיקית ההתקנה של התוכנה הפשוטה הזאת עם Notepad ולמצוא ססמאות? תודה למי שיש לו מושג בזה
-
- 2 תגובות
- 726 צפיות
-
-
^ כשרק קובץ מסוג sfv וקבצים עם סיומת ממוספרת מופיעים? תודה
-
- 2 תגובות
- 725 צפיות
-
-
לא מצליח להפעיל את ה VIRTUAL MACHINE 2007 SP1 על הויסטה-ברגע שאני לוחץ START אני שומע את הFLOPPY עושה קרחצ ואז יש קישקושים על המסך והמחשב תקוע, ניסיתי כל מיני קונפיגים. אני מחפש להריץ CUBASE שיעבוד לי על הויסטה 64BIT והבנתי מחיפושים שזו הדרך היחידה אם אין לך גרסא מותאמת. אולי יש VIRTUAL MACHINE אחר שאתם ממליצים אבל שידוע שעובד טוב יחסית?
-
- 7 תגובות
- 725 צפיות
-
-
ניסיתי אותה והיא מהירה מאוד. באיזה שיטה היא עובדת?
-
- 4 תגובות
- 725 צפיות
-
-
הורדתי את העונה הראשונה של חברים יש 24 פרקים כל סיומת של פרק היא OGM יש לי די.וי.די קורא דיוקס אבל את הפורמט הזה הוא לא קורא מה אני יכול לעשות כדיי שאני יוכל לראות את זה בדי.וי.די ואיך לעשות את זה? תודה דרך אגב על העטיפה של הפרק שצרבתי כתוב ogg vorbis אם זה עוזר במשהו
-
- 5 תגובות
- 725 צפיות
-
-
שלום לכם, האם יש פה אחד היודע כיצד להסיר את HOME SEARCH??? שימו לב, חיפשתי בגוגל, השתמשתי בכלים המוצעים כמו HSREMOVAL ו HijackThis, בנוסף ביצעתי את הפעולות המוצעות ב http://computercops.biz/postp236341.html. בנוסף -> Adware, S&D ו SpySweeper לא עזרו. NAV2004 מצא חלק מהקבצים אך לא הצליח להוריד חלקם (לא היו בזיכרון). בנוסף ניסיתי להשתמש בנעילה על אתר הבית ובקובץ HOSTS. שום דבר לא עזר. הצעד הבא הוא פירמוט, זה לא כזה קריטי אבל הייתי רוצה למצוא פיתרון אחר. לשמחתי הבעיה לא אצלי אלא אצל חבר, אבל עדיין צריך לעזור לו!
-
- 5 תגובות
- 725 צפיות
-
-
קפץ לי העדכון של ה NET FRAMEWORK 3.5 אז אשרתי לו להוריד ולהתקין אחרי ריסט המחשב עולה ואחרי איזה חצי דקה BSOD יש לי את הקובץ DMP אבל אני לא יודע איך לקרוא אותו? מה עושים איך אני יודע ממה זה נגרם?
-
- 4 תגובות
- 725 צפיות
-
-
אני אודה למי שימצא לי תוכנה שתציג אנימציה (כמו למשל קבצי GIF) כרקע של הדסקטופ. תודה 8)
-
- 2 תגובות
- 725 צפיות
-
-
התחדשתי היום ב nec 3550, ואני מחפש לו תוכנות... אני מתכוון להשתמש בנרו, אבל שמעתי שיש גם תוכנות טובות כמו למשל dvd shrink. עם מה אתם עובדים ועל מה אתם ממליצים?
-
- 4 תגובות
- 725 צפיות
-
-
זאת בעיה שיש לי מאז שהתקנתי את התוכנה... היא פשוט נסגרת אחרי כמה זמן שהיא פעילה לפעמים זה עוזר שמשאירים אותה פתוחה כשהחלון שלה הוא האקטיבי... אבל לפעמים זה עדיין נסגר יש למישהו רעיון למה זה קורה?
-
- 4 תגובות
- 725 צפיות
-
-
אז ככה בזמן האחרון, כל סרט DVD שאני שם בכונן, לא מוכן לעלות כמו שצריך... המדיה פלייר מסרב לנגן אותו (או שהוא מוציא הודעה או שהוא נתקע), windvd PowerDVD מתחיל להעלות את הסרט ונסגר מעצמו.... הדרך היחידה שהצלחתי לראות את הסרט זה דרך DVDx :-\ זו לא נראית לי כמו בעית חומרה, כי הכונן כן מצליח בסופו של דבר לנגן את הסרט (אפילו עם זה בדרכים עקיפות), והוא גם מתפקד טוב עם דיסקים רגילים והכל, ואני גם יכול לראות את התיקיות שנמצאות על הדיסק עצמו. למישהו יש רעיון? אולי קודקים? או תוכנות אחרות? תודה מראש...
-
- 6 תגובות
- 725 צפיות
-
-
תראו נדפק לי הווינדוס והוא לא עולה (מראה שגיאה באמצע) ואני רוצה להגיע לדוס כדי לפרמט פעם היתה לי תוכנה מווינדוס 98 שהעלתה לי ישר את הדוס ונתנה לי בחירה אם אני רוצה שיהיה תמיכה בדיסקים הקחצר אני צריך אחת כזו אתם מכירים??? ואם אפשר שיהיה אפשר לשים אותה על דיסק כי כונן a שלי נדפק קצת והוא לא תמיד עובד
-
- 4 תגובות
- 725 צפיות
-
-
הכל בכותרת
-
- 0 תגובות
- 725 צפיות
-
-
אני רוצה ללמוד את התוכנה והייתי רוצה כמה מדריכים מהפשוטים ביותר עד למתקדמים כאלה , מומלץ ביותר בעיברית אבל אנגלית גם יהיה בסדר
-
- 2 תגובות
- 725 צפיות
-
-
אז ככה, אני בתיכנונים לפרמט, מתישהו אני פותח את הקופסא של הלוח אם (אני שומר שם את כל המסמכים ודרייברים וכו'), פתאום אני מוצא את הדיסק של הלוח אם (אשר בו דרייברים לצ'יפסט, כרטיס קול, כרטיס רשת) פשוט שבור לחצי :'( ואז אני אומר לעצמי (OMGGGG) והחלטתי לבקש עזרה פה. אז מישהו בבקשה יכול להעלות אימג' של הדיסק שלו?
-
- 8 תגובות
- 725 צפיות
-
-
היי חבר'ה, אני מתלבט בין שני האנטי וירוסים הללו תתנו לי חוות דעת מה יותר שווה לקנות ומה יותר יתן לי 100% הגנה עם המחשב בעת בעיות חמורות! אני צריך הגנה טובה/סריקה טובה כמו אצל כולם..אני מוריד הרבה דברים! אני צריך משהו 100% שהרבה משתמשים ויודעים איך הוא פועל תודה.
-
- 0 תגובות
- 725 צפיות
-
-
כשאני בא לפתוח סרט עם המדיה פלייר אני מקבל הודעת שגיאה (יש לי את החבילת מקודדים של K LITE) אבל עם הנגן של ה-DIVX הסרטים נפתחים. יש לי גם את החבילות Gordian.Knot.Rip.Pack ו-Gordian.Knot.Codec.Pack. אני חייב לציין שזוהי בעיה חדשה שקוראת לי גם עם החבילת מקודדים של LH. מה יכולה להיות הבעיה כי נראה לי שיש משהו שמפריע.
-
- 0 תגובות
- 725 צפיות
-
-
שלום לכולם, בגלל וירוס התקנו מחדש את הווינדוס XP SP2. אבל האינטרנט לא עובד. לפי מה שהבנתי אני צריך להתקין את הדרייבר של הלוח M, שככל הנראה הכרטיס רשת נמצא בתוכו. זה ממש חשוב כי פשוט המחשב מושבט. אני ממש אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי בנושא. מצ"ב תמונות של המפרט. ניסיתי לחפש בכל מיני אתרים אבל פשוט לא הצלחתי. אני אשמח אם מישהו יוכל לתת לי לינק ישיר להורדה, או לינק ישיר לאתר וישלח תמונת מסך שהוא יסמן לי איזה אפשרויות לבחור בדגם וכו'. המון תודה לעוזרים. הינה הפרטים: http://up38.siz.co.il/up3/gmjtnjzz1ikn.jpg http://up47.siz.co.il/up3/iniwmmjjnjjf.jpg תודה מראש, רותם
-
- 7 תגובות
- 725 צפיות
-
-
טוב שלום לכולם השאלה שלי היא כזאת יש לי קבצים של אנימצית וידאו במחשב שהסיומת שלהם היא ALZ. ניסית כל תוכנה מוכרת כדי להריץ את הקבצים אך לשווה כולל ניסיון לרשום סיומת שונה mpg avi וכו יש למישהו רעיון??????? עריכת המודר: דימן שאלה אחד מספיק. תודה.
-
- 2 תגובות
- 725 צפיות
-


