תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
כרגע הוא שומר לי כ-10 כתובות אחרונות ומתחת להן יש היסטורי ומועדפים, איך ניתן לעשות שהוא יציג רק שורות כתובת אחרונות אבל יותר מהן, משהו כמו 20...
-
- 1 תגובה
- 726 צפיות
-
-
בזמן שיש לי כתוביות בסרטים , הם מופיעות בג'יבריש. כאשר אני פותח את הקובץ בNOTEPAD הכל מופיע בג'יבריש. מה צריך לעשות כדי לתקן את הענין ואיך תודה.
-
- 0 תגובות
- 726 צפיות
-
-
-
היי, חיפשתי כבר כמה פעמיים ואני מוצא דרייבירם של זה בכללי, שום דבר לא אומר בברור שיש את זה גם לוויסטה. מישהו יודע אם אני יוכל להתקין הכרטיס קול הזה על וויסטה והוא יעבוד כראוי?
-
- 5 תגובות
- 726 צפיות
-
-
שלום אנשים, מה התכנה לדעתכם הכי מומלצת לתחזוקת מחשב? אני עובד על ויסטה ובזמנו ב XP עבדתי עם ה SYSTEM MECHANIC 7 רק שהוא עשה לי קצת בעיות אבל באמת היה משהו מיוחד... יש משהו מומלץ יותר? או להתחיל שוב איתו? חשוב תמיכה מלאה בויסטה...
-
- 8 תגובות
- 726 צפיות
-
-
התחלתי הורדה של איזה משהו זה הגיע ל30 מגה ופתאום זה נעצר ( paused ) וכשאני לוחץ על (remouse) כדי להמשיך בהורדה אני שומע צפצוף מהמחשב (לא מהרמקולים) ואני לא מצליח להמשיך בהורדה יש לכם מושג מזה??? תודה!
-
- 4 תגובות
- 726 צפיות
-
-
יש לי כמה אתרים מאוד חשובים במועדפים בדפדפן פיירפוקס, הרבה מהם שאני לא זוכר אותם בעל פה. עבדתי על המחשב, סתם גלשתי בתפוז כשהמחשב פתאום נהיה ממש איטי ואתרים פעלו לאט. לחצתי על כפתור הריסטרט מרוב עצבים, וכשעלה ווינדאוס נכנסתי לפיירפוקס והמועדפים לא היו שם!!! איך אני יכול לשחזר אותם? אגב, כל האתרים שנכנסתי אליהם עדיין שמורים וגם כל הקוקיס!
-
- 1 תגובה
- 726 צפיות
-
-
שלום חברים. אני מכין PACKAGE להתקנה של Java גירסה 6 עדכון 26, ואני לא מצליח להבין מה ה-Syntax שאני צריך להכניס בשביל לבצע התקנה אוטומטית. חיפשתי בגוגל מצאתי כמה דברים שייכים לגירסאות ישנות יותר אבל זה כנראה לא עובד בגירסה הנוכחית. אודה לכם אם תשטפו אותי בפתרון לבעיה. תודה, צחי.
-
- 1 תגובה
- 726 צפיות
-
-
מחפש תוכנה להמרת סרטים מפורמט DIVX לפורמט DVD כך שיהיה ניתן לצרוב את הקובץ המומר לדיסק דיוידי ולצפות בו במכשיר DVD....
-
- 2 תגובות
- 726 צפיות
-
-
אני חייב לדעת איזה כפתור נכנס לאפשרות הזאת לSAFEMODE בGA-P53-DS3
-
- 1 תגובה
- 726 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה כמו gracenote בשביל windows media player.
-
- 0 תגובות
- 726 צפיות
-
-
צריך תוכנה ליתקשר מהמחשב חינם אבל שיהיה משהו קל שאני יוכל ליתקשר גם לפלפון.
-
- 8 תגובות
- 726 צפיות
-
-
המחשב איטי לאללה התקנתי כבר מלא תוכנות נגד וירוסים לא מצא כלום וגם הרבה תוכנות נגד תוכנות ריגול וגם לא עזר... אני חושששששד שזה בגלל התוכנה EXEEM - יכול להיות? Logfile of HijackThis v1.99.0 Scan saved at 17:51:32, on 29/01/2005 Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\csrss.exe C:\WINDOWS\SYSTEM32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\Explorer.EXE C…
-
- 6 תגובות
- 726 צפיות
-
-
האימיול של דלוק 24 שעות לא שזה מפריע לי אבל אני מוריד טונות של דברים והיום בבוקר הופיע לי הודעת שגיאה של אימיול ולכן הוא יסגר, ברגע שעמדתי לפתוח אותו כל הקבצים שהיו לי הורדות נעלמו ולפעמיים יש לי הודעות כאלה שהקרידיט שלי פגום ולכן הוא ימחק.. מה עושים? emule v0.46c תודה לכל העונים
-
- 4 תגובות
- 726 צפיות
-
-
התוכנה עובדת בכל מחשב חוץ מבמחשב של חבר שלי שהוא 64BIT אבל מותקן לו Windows של 32 אז מה יכולה להיות הבעיה??? תודה מראש
-
- 6 תגובות
- 726 צפיות
-
-
לאחר שהמסנג'ר כבר הותקן האם השיחה עצמה במסנג'ר מייצרת הורדה כלשהיא download ?
-
- 5 תגובות
- 726 צפיות
-
-
היום הפעלתי את התוכנה והיא העלתה לי הודעה שצריך למחוק ולהתקין אותה מחדש... תופעה שכבר נתקלתי בה בעבר... עשיתי את זה היום ובניגוד לפעם שעברה כאשר אני מתקין היא אומרת לי עוד פעם למחוק ולהתקין.. ניסיתי זאת 5 פעמים היום ולא הצלחתי... מיש'ו יודע על מה אני מדבר ?! למיש'ו יש תוכנה אנטיוירוס טובה יותר ?! אם תוכלו לענות באייסי אני יודה לכם מאוד !!!
-
- 3 תגובות
- 726 צפיות
-
-
שלום אני לא בטוח שזה קשור לפה, אז תסלחו לי אם לא. הרבה פעמים שאני מנסה לצרוב דיסקים של מוזיקה וכד', שהם מקוריים אני לא מצליח. עכשיו ממה שהבנתי זה קשור לעובדה שהם מוגנים. אני משתמש בתוכנה clone cd גרסה דיי ישנה. זאת יכולה להיות הסיבה שחלק מהדיסקים אני לא מצליח לצרוב? וחוץ מזה, יש תוכנה אחרת מומלצת לצריבה שהיא חינמית ושאפשר לצרוב בעזרתה כמעט את כל הדיסקים המוגנים? אשמח לשמוע תשובות. תודה.
-
- 2 תגובות
- 726 צפיות
-
-
שלום,לא ידעתי אם לרשום את זה כאן או במקום אחר.מנהלים,אם אתם חושבים שהבעיה הזו קשורה לפורום אחר,תעבירו אותה לפורום המתאים. אז ככה,בזמן האחרון אני ניתקל באי הצלחת כיבוי המחשב.אני מכבה את המחשב בצורה שצריך(התחל-כיבוי..) זה כותב לי שהוא שומר נתונים ואז נתקע ולא נכבה.זה קורה בד"כ שהמחשב דלוק הרבה זמן .יש לי מעבד אטלון 64,3200Mhz (אם זה משנה). בעיה שניה,האינטרנט לא מתנתק לי.לפעמים שהאינטרנט מחובר למשך יותר משעתיים(פחות או יותר)שאני לוחץ על "התנתק" החייגן נתקע ומופיע לי מין שעון חול שכזה(העכבר),והמחשב לא מגיב עד שאני עושה ריסטארט.מישהו יודע מה מקור הבעיה? תודה לכולם.
-
- 6 תגובות
- 726 צפיות
-
-
חברים מי יודע איך אני הופף מסמך לקובץ תמונה פשוט שכחתי הכוונה ע"י שימוש בפנקס רישום בחלונות תודה דחוף
-
- 4 תגובות
- 726 צפיות
-
-
יש לי 112GB שאני רוצה לגבות בעזרת הרד דיסק חיצוני. כאשר אני מעביר את כל החומר להרד דיסק חיצוני מתצעת ההעברה אבל באמצע ההעברה אני מקבל הודעה שלא ניתן להעביר קובץ מסויים כי יש בו בעיה. כאשר אני לוחץ על OK מסתיימת העברת הנתונים. כלומר מה שקורה זה שאותו קובץ בעייתי מונע את העברת שאר הקבצים שאינם בעייתיים. האם יש תוכנה שבעזרתה ניתן לדלג על אותו קובץ בעייתי וששאר הקבצים הלא בעייתיים יעברו?
-
- 7 תגובות
- 726 צפיות
-
-
בזמן האחרון בזמן שנאי גולש באינטרנט קופץ לי דו"ח שגיאות ואז כרגיל אני לוחץ על: "Dont Send" והאקספלורר נסגר.... לפעמים זה לא קורה לפעמים זה קורא כל כמה דקות מה זה.. איך פותרים את זה אבא שלי כבר קיבל עליי קריזה רוצה לזרוק את המחשב !! מה אפשר לעשות !? תודה מראש!
-
- 2 תגובות
- 726 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי נורטון אני וירוס פרו 2004 ומה שקורה הוא שכל איזה חודשיים שלושה אני שם לב שהאנטי וירוס מפסיק להיות פעיל-לא מופיע בשורה למטה וגם כשאני פותח אותו ידנית הוא על DISABLE ולא נותן לשנות את זה. ניסית להסיר ולהתקין אך הבעיה חוזרת על עצמה לאחר כמה חודשים ניסית לפרמט......ניסיתי הכול! אני רק אציין שאני גם משתמש ב- AD AWRE 6 SPYBOT ZONE ALARM וכולם מעודכנים תודה לעוזרים!!
-
- 4 תגובות
- 726 צפיות
-
-
לילה טוב כולם דבר ראשון דבר שני אני מנסה ללא הצלחה למצוא תוכנה טובה ששומרת על איכות התמונה והוידאו של הסרט וממירה אותו לאייפוד ... ניסיתי את videora ועוד איזה 5 תוכנות ...אני לא ינקוט בשמם רק עם יהיה צורך בכך... בכל אופן הקובץ המקורי ( avi הסרט שאני מנסה להמיר ) , באיכות גובהה ושאני ממיר אותו האיכות שלו יורדת אני מחבר את האייפוד לטלויזיה וזה בלתי נסבל ...וגם עם בתוכנות שממירות אני שם הכל על הכי גבוה ... רק התוכנה videora שמרה על איכות הסרט אבל עושה באגים בסרט עצמו פתאום הוא בהיר מהרגיל באמצע הסרט כל מיני שטיות כאלה ...למישהו יש המלצה
-
- 5 תגובות
- 726 צפיות
-
-
חבר שלי התקין מחדש את המחשב שלו ולאחר ההתקנה יש לו בעיה ב HD השני (לא הראשי עם מע' ההפעלה) ה-HD השני היה מחולק לשלושה חלקים ומפורמט NTFS ולאחר ההתקנה ה-HD מזוהה ב-BIOS אבל מע'ההפעלה מזהה שיש HD אבל רק את הגודל של הפרטישן הראשון מתוך שלושה וגם את הפרטישן הנוכחי זה לא מזהה את התוכן כאילו שצריך לפרמט אותו מחדש האם יש דרך לסדר את זה ללא פירמוט בתודה מראש לכל מי שיעזור MIKE
-
- 3 תגובות
- 726 צפיות
-


