עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. קראתי שיש המון בעיות לקרייטיב עם ויסטה אבל על בעיה כמו שלי עוד לא יצא לי לקרוא. יש לי את ה- Creative X-Fi Fatality Gamer התקנתי את הדרייברים האחרונים מהאתר של קרייטיב וכשאני נכנס ל-Volume Panel לבדוק אם אני שומע מכל הרמקולם כמו שצריך אני לא מצליח לשמוע מהסנטר ומהסאב והדבר גם מתבטא במשחקים/סרטים. יש למישהו מושג מה זה יכול להיות? הכבל מחובר כמו שצריך אגב.

    • 2 תגובות
    • 727 צפיות
  2. Started by shmoolm,

    מישהו מכיר תוכנה טובה שמראה את הטמפ' של המעבד.. אבל אני צריך שהיא תראה אותה בצורה קבועה.. כאילו ב tray או משהו כזה ...

  3. Started by DrowNz,

    אהלן. אני מחפש את תיקיית ה Favorites של FireFox, כדי שאני יוכל להעביר את כל תכולת ה Favorites הישנה שלי מהאקספלורר, היות ומשום מה, התוכנה לא העבירה את הכל בעצמה. אני יודע שאפשר דרךImport וכד', אך משום מה לא עובד לי אז אני רוצה לעשות את זה ידנית, תודה מראש לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 727 צפיות
  4. Started by Or ei,

    יש לי את הכרטיס טלוויזיה של לידטק winfast 2000XP כל פעם שאני מעלה את התוכנה שלו (שקיבלתי עם הדיסק של לידטק) הוא נתקע לי בזמן הטעינה , אותו דבר עם עוד כמה תוכנות ... חוץ מהMMC8.1 הדריברים של הכרטיס הכי חדשים (ניסיתי גם ישנים יותר) הכרטיס קול\לוח אם מעודכנים ביוס הכי חדש עדיין אותו דבר... גם אחרי פרמוט לא השתנה כלום ... התוכנה של MMC היא מעולה אבל אין לי אפשרות להשתמש בשלט וזה ממש מפריע בלילה ... יש למישהו איזה רעיון איך אפשר לסדר את זה או שנתקל\מכיר בעיה כזאת ?

    • 1 תגובה
    • 727 צפיות
  5. Started by shanibh,

    אני לא בטוח שזה הפורום הנכון אבל זה נראה לי הכי מתאים יש אפשרות לצרוב מספר IMAGES על דיסק אחד? עם איזו תוכנה? איך? מדובר על קבצים IMG שיש להם קובץ CUE...

    • 6 תגובות
    • 727 צפיות
  6. צריך תוכנה שתעשה כאילו אני לא משתמש בכונן וירטואלי תודה

  7. Started by omri_ro,

    יש שמה בסוגריים TOTAL ו SESSION?

    • 0 תגובות
    • 727 צפיות
  8. קניתי עכשיו את המארז השלם של חברים בסטימצקי.. את כל 10 העונות.. עלה לי 900 שקל וזה מגיע עם כל מיני שפות תרגום בין היתר גם עברית... האם יש תוכנה שיכולה לקחת את הפרק המסויים שאבחר "ולקרוע" אותו מהדיוידי למחשב עם התרגום של העברית ישירות?

    • 0 תגובות
    • 727 צפיות
  9. Started by NOSTREDAMUS,

    שבת שלום ושנה טובה. לאחרונה הורד.... קניתי את התוכנה אדיו קלינינג לאבס, יש לומר שאני התרשמתי מהאיכות שלה לנקות סאונד אבל יש בעייה אחת קטנה! התוכנה שומרת את הפרוייקטים בקבצי VIP ואני מעוניין לשמור את הקבצים ב- MP3..... הכיצד ? :-\ בתודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 727 צפיות
  10. מישהו מכיר אחת כזאת? אם כן, מאיפה אפשר להוריד?

    • 4 תגובות
    • 727 צפיות
  11. אוקי פתחתי דיון אחד בשביל שתי נושאים כי שניהם מתאימים לפה אבל אין קשר בינהם חוץ מהעובדה ששניהם קשורים לתוכנות.. אוקי: 1) באימיול יש לי lowId למרות שאני משתף די הרבה, אח שלי ואני חושבים שזה בגלל שיש לנו רשת ואני מחובר דרך אח שלי והוא הראשי... אז הוא הציע לי לשאול פה אם מישהו יודע מה לעשות... מישהו יודע מה לעשות? 2) אני מעוניין בתוכנה שכל פעם שאני ילחץ על המקש Print Scrn תעשה לי פרינט סקרין אבל תשמור לי אותו כבר בתיקיה קבועה מראש ושאני לא יצרך להדביק את זה בצייר... יש משהו כזה? שפוט תשמור את הקובץ כבר בלי שאני יצטרך להכין אותו.. תודה מראש.. תומר אורן

    • 9 תגובות
    • 727 צפיות
  12. Started by arik_bulldog,

    הכול היה בסדר, כבר שנים שהכול בסדר, אני רואה קבצי וידאו רק עם bsplayer, ופתאום לחלק מהקבצים אין סאונד. הקבצים תקינים- עם תוכנה אחרת יש סאונד. יש קבצים שבסדר, בד"כ אלה סרטים, הקבצים שלא עובדים טוב אלה בד"כ קבצים שהורדתי מיוטיוב. (שעבדו בעבר) יכול להיות שהסרתי איזה תוכנה קודם ולכן זה קרה, אבל התקנתי שוב כל מה שהיה מותקן קודם, לא עוזר. התקנתי גם קודקים למינהם. מה זה יכול להיות?

  13. מוזר לחלוטין, אבל כל פעם שאני נכנס למסנג'ר מופיעים לי רק 6 חברים במקום 16 וכל פעם אני מוסיף אותם מחדש, וגם ב-ICQ היו לי חברים, נכנסתי ל-ICQ וכולם נעלמו להם.... מה קרה? מה לעעשות? מסנגר 4.7 icq lite גירסת build 1319

    • 2 תגובות
    • 726 צפיות
  14. Started by Booobb,

    תמיד עניין אותי, כאשר צורבים בנרו יש שני פסים של Buffer, מה זה מציין ומה ההבדל בין שני הפסים ? תודה ! [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 726 צפיות
  15. Started by jake_laz,

    החלפתי דיסק קשיח (ע"י GHOST) התקנתי מחדש את נורטון 2004 סיקורטי (פיירוואל). לא מצליח לכתוב בפורמים (כעת זה מנותק זמנית) 8)תודה לכל העוזרים

    • 2 תגובות
    • 726 צפיות
  16. כמו שכתוב בכותרת זאת הבעיה. ניסיתי כבר הכל ואין לי מושג מזה. ווינאמפ 2 פועל. ניסיתי למחוק ולהתקין מחדש, מחקתי את קובץ הINI בתיקיית ווינדוס ואין לי מושג מה לא בסדר! *גם לא עובד עם 5.03 *אני עם ווין XP SP2 עכשיו.

    • 2 תגובות
    • 726 צפיות
  17. שלום אני משתמש בפוטושופ CS2, פתחתי דף A4 חדש. והוספתי view --> show --> grid ויש באתר במדריך שקראתי הוראות. ואני לא הבנתי שאם קיים דבר כזה שינויי רוזולוציה בתוך פוטושופ. הנה משפט: I then created a transparent layer on Photoshop and (after enabling the ruler view) created a relative sized grid 12 squares across and 9 down. I renamed this to GRID. But as I wanted the resolution of this image to be 640x480, I cropped the full grid down to size. העניין הוא האם קיים שינויי רוזולציה 640X480 בדף שפתחתי A4? איך עושים שינויי רוזולוציה בדף A4 ורוצה לעשות שיהיה רוזולוציה 640X480? בתודה מראש מיקי

    • 2 תגובות
    • 726 צפיות
  18. Started by topgun,

    אז ככה בזמן האחרון, כל סרט DVD שאני שם בכונן, לא מוכן לעלות כמו שצריך... המדיה פלייר מסרב לנגן אותו (או שהוא מוציא הודעה או שהוא נתקע), windvd PowerDVD מתחיל להעלות את הסרט ונסגר מעצמו.... הדרך היחידה שהצלחתי לראות את הסרט זה דרך DVDx :-\ זו לא נראית לי כמו בעית חומרה, כי הכונן כן מצליח בסופו של דבר לנגן את הסרט (אפילו עם זה בדרכים עקיפות), והוא גם מתפקד טוב עם דיסקים רגילים והכל, ואני גם יכול לראות את התיקיות שנמצאות על הדיסק עצמו. למישהו יש רעיון? אולי קודקים? או תוכנות אחרות? תודה מראש...

    • 6 תגובות
    • 726 צפיות
  19. שמעתי על זה ואני לא יודע מה זה ,אמרו לי זה כמו קאזזה או משהו כזה .

  20. Started by abarbotel,

    מחקתי בטעות מהרגיסטרי כל מה שהיה קשור בתכנה anti malware malwarebyets anti ועכשיו שאני בא להתקין מחדש אני מקבל הודעת שגיאה צירפתי קובץ תמונה שמראה את ההודעה שאני מקבל איך מסדרים את זה? [attachment deleted by admin]

  21. היי אחרי חיפוש ארוך ואי מציאה - אני מעלה את הבקשה שלי פה בפורום : האם משהו מכיר תכנה שהיא כמו ווינאמפ אבל שאשפר לגרור מהפלייליסט שלה קבצים לתוך ספריות? אני מחפש דרך לסדר את קבצי הMP3 שלי, מכיוון שאי אפשר לסמוך על הIDTAGS שלהם כי חלקם לא נכונים אני רוצה להאזין לשיר לפני שאני מעביר אותו. דרך סייר הקבצים של חלונות זה אפשרי - אבל לוקח המון זמן. האם יש תכנה אחרת שהיא כמו WINDOWS EXPLORER או WINAMP אבל שאחרי ששומעים את הקובץ ניתן לגרור אותו אל ספריה אחרת או למחוק אותו? תודה רון.

    • 0 תגובות
    • 726 צפיות
  22. אני צריך תוכנה באיכות גבוהה שתעתיק לי שירים באיכות גבוההה למחשב תודה לעוזרים !

    • 2 תגובות
    • 726 צפיות
  23. היי אחים שלי, לחבר שלי יש לוו איידי אז אני צריך לפתוח לו את הפורטים של האימיול (אימיול של ליונטוורק גירסא 4.2, הכי חדשה). יש לו נורטון פרסונל פיירוול. מישהו מוכן לכוון אותי איך פותחים שם את הפורטים של האימיול (TCP 5662 ו-UDP 5672)? תודה!

    • 2 תגובות
    • 726 צפיות
  24. Started by AsD[eyal],

    תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 726 צפיות
  25. אני מחפש תוכנה שתקריא משפטים בעברית באופן מדויק(אפילו עד 10-20 משפטים רצוף) כמו שיש בווינדוס.. בלוח בקרה, ה"דיבור" עם הקול של סטיבן הוקינג(microsoft sam הזה מה שמו, מעין רובוט כזה, שבאנגלית אמנם עושה את העבודה לא רעה). יש תוכנה כזאת?

    • 0 תגובות
    • 726 צפיות

דיונים חדשים בפורומים