תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
ITUNES - שהיה בריא לוקח המון מקום מבגלל השירים הלא דחוסים. ברצוני לעביר את כל הסיפריה למחיצה אחרת ....הכיצד ..? למשהו יש קישור מומלץ ..כי אני לא היצלחתי לעשות את זה ...
-
- 5 תגובות
- 728 צפיות
-
-
השאלה היא כמה יעלה לי לפי הערכה גסה שלכם לעשות באנר בפלאש לאתר שלי
-
- 1 תגובה
- 728 צפיות
-
-
קניתי היום כרטיס קול חדש לגמרי, ולפי מה שהמוכר אומר, הוא של קריאטיב.. וחוץ מעל איזו מדבקה לא מצוין שזה של קריאטיב. כתוב למעלה EPOWER, מישהו מכיר את זה? עכשיו, חוץ מזה שחיברתי אותו לPCI אני צריך לעשות עוד משהו?
-
- 5 תגובות
- 728 צפיות
-
-
-
בעיה מעצבנת! אני מוריד משו בביטורנט ופתאום קפץ הפיוז! ועכשיו כשאני מכמס לביטורנט הוא מראה כמה הורדתי וכמה נשאר לי אבל האחוזים ב 0 % ובמקום להמשיך את הקבצים שירדו כבר זה ממשיך את אותם קבצים מההתחלה בתיקיה נפרדת! מה אני עושההה יש דרך לתקן את זה? זה כבר קרה לי פעם במשהו שהורדתי וזה פשוט המשיך להוריד אחריי(הרבה אחריי) גודל הקובץ שאמור להיות! [attachment deleted by admin]
-
- 9 תגובות
- 728 צפיות
-
-
חברה שלום. מה היא גירסת GHOST המתקדמת ביותר היום, ואם איזה גירסה אתם ממליצים לעבוד. תודה לכולכם.
-
- 1 תגובה
- 728 צפיות
-
-
היי, יש לי כ-200 תאים בטור ב EXCEL שכולם בפורמט שבתמונה(בתמונה רואים 2 מתוך כל ה-200) מה שאני מעוניין לעשות זה: 1: שבטור חדש יוצגו רק 3 המספרים לאחר ה-1(בדוגמא הראשונה 334). 2: שבטור ליד זה יוצג שאר הטקסט. 3: לסדר את שני הטורים מהקטן לגדול(מהמספרים), ככה , למשל בדוגמא הפשוטה פה אז 256 יהיה מעל 334 ועדיין לשמאלו יהיה Huntsville. 4: לצבוע בצהוב כל תא(ואת התא עם המספר שלידו) שרשומה בו מילה מסויימת(נגיד Alabama). ממש תודה לעוזרים. [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 728 צפיות
-
-
הדרייבר: 163.69_forceware_winvista_32bit_english_whql יש לי מערכת הפעלה ווינדוס ויסטה 32 bit והכרטיס מסך שלי הוא geforce8800 gts בעת התקנת הדרייבר האחרון שnvidia הוציאה המסך הופך לשחור ושום דבר לא קורה... זה קורה שאני מגיע לשלב שבו הוא כבר מתחיל להתקין את הדרייבר בערך באמצע ההתקנה.. בבקשה חייב עזרה! תודה לעונים!
-
- 6 תגובות
- 728 צפיות
-
-
-
שלום, עד היום השתמשתי בגרסה החינמית של Everest ואני דיי מרוצה ממנה. לצערנו הרב הם הפסיקו את הפיתוח של הגרסא החינמית לפני כמעט שנתיים כך שהתוכנה לא עומדת להתעדכן. למזלי המחשב שלי ישן יותר אז אין איתה בעיות. היום שמעתי על PC Wizard 2008 שגם היא תוכנת ניטור חומרה חינמית. אני אנסה אותה קצת אבל אשמח לשמוע גם על הניסיון שלכם. אז, מכירים את שתי התוכנות? מה לדעתכם מומלץ? תודה!
-
- 1 תגובה
- 728 צפיות
-
-
כול כמה זמן לפעמיים דקות לפעמיים שעות אני מקבל תהודעה הזאת זה רק מזהיר אותי ואומר לי שאני מוגן או שיש דרך לטפל בזה או משהו? [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 728 צפיות
-
-
;D , אפשר למחוק (אהם אהם תחזירו את האופציה למחוק תארדים ללא תגובות אהם אהם..!!!! >)
-
- 2 תגובות
- 728 צפיות
-
-
טוב אני מקווה שאני בפורום הנכון שלום, אני משתמש בתוכנה AVI RECOMP כדי להדביק כתוביות על סרטים, כשאני מדביק את הכתוביות אני רוצה למקם אותה כמה שיותר בחלק התחתון של הסרט, ניסיתי לעשות זאת על ידי המרת קובץ ה SRT ל SSA ואז בתוכנה AVI RECOMP ישנה אפשרות למקם את הכתובית, ניסיתי וזה לא עזר. (אני רוצה שהכתובית תופיע בפס השחור מתחת לסרט). בנוסף, רציתי לשאול האם קיימת אפשרות לבטל את הפסים השחורים בסרטים שנמצאים מלמעלה ומלמטה על מנת שהתמונה תיהיה על כך המסך ולא בחצי ממנו.(ועדיין לשמור על האיכות כרגיל) תודה רבה על העזרה!
-
- 0 תגובות
- 728 צפיות
-
-
היי. אני חייב עזרה, הסאונד במחשב שלי התחיל להשתגע . פירמטתי את המחשב והתקנתי את הדרייברים של הכרטיס קול (כרטיס של אינטל7.1) וכשאני שם מוזיקה הסאונד עולה ויורד לבד בלי שאני נוגע במשהו. וזה ככה בכל דבר שדורש סאונד במחשב לא רק במוזיקה. מישהו יודע מה הבעיה שלו? איך אפשר לפתור את זה? אששמח לכל עזרה שיש תודה.
-
- 2 תגובות
- 728 צפיות
-
-
אני לא יודע אם זה קשור לפורום הזה אבל הנה הבעיה יש אתרים ותוכנות שלא נראים טוב, הם לא מציגים תמונות למשל האתר שלכם-HWZone: או נורטון אינטרנט סקויריטי(לא יודע איזה גרסה או 2005 או 2006) אני לא יודע לתאר איזה בעיה זאת, זה בנייד של חבר הוא אמר שזה התחיל אחרי שהוא התקין תוכנה מסוימת לפני הרבה זמן אני אשמח אם תוכלו לזהות את הבעיה ולהציע פתרון. תודה לעונים
-
- 3 תגובות
- 728 צפיות
-
-
מה שכתוב בכותרת לצורך העניין ניסיתי את Taksi היא בעייתית.. FRAPS אינה חינמית.. ו-IrfanView לא מצלמת כלום במשחק שניסיתי אותה (GRID)
-
- 3 תגובות
- 728 צפיות
-
-
-
שלום,אני משתמש בזון אלארם ונוד 32 כל כמה זמן לא קבוע האינטרנט מתנתק וזה בוודאות מהפיירוול אין לי מושג איך לנסות ולהגדיר את זה ,ניסיתי לאפשר פינג וזה לא עזר אשמח לעזרה
-
- 2 תגובות
- 728 צפיות
-
-
כמו בכותרת [בדיסק זה פורמט של CDA] ולא על תיתנו לי את CDEX.
-
- 4 תגובות
- 728 צפיות
-
-
הורידו את האפשרות הזאת?אני מתכוון לגירסה 7,ואיך אני מחזיר את זה
-
- 2 תגובות
- 728 צפיות
-
-
-
היום נפל לי הפקק בבית, שחזרתי להפעיל את התוכנה שמתי לב שהוא טוען לי רק חלק מהקבצים שיש שמה. בדקתי בTEMP והקבצים שהורדו עדיין שמורים אבל התוכנה לא מזהה אותם. מה אפשר לעשות?
-
- 8 תגובות
- 728 צפיות
-
-
היי הדלקתי בבוקר את המחשב, ופוףף נמחקו לי כל הסימניות וגם את כל האתרים שיש מתחת לשורת חיפוש (והיו לי שם המוון אתרים) יש דרך כלשהי לשחזר את זה? היו לי שם עשרות אתרים חשובים ביותר.. ולמה בכלל זה קרה? מה קרה פתאום שהFireFox החליט שהוא מוחק לי הכל? תודה מראש Install -- עריכה: מצאתי עכשיו גיבוי שהFF עשה לbookmarks שלי, איך אני משתמש בגיבוי הזה? ואיך עכשיו אני משחזר את כל הסימניות?
-
- 2 תגובות
- 728 צפיות
-
-
הפעם לא מכונית על קיצונית ואקזוטית. הכיוון היה מכונית עירונית קטנה עם דגש על ההנאה בנהיגה. מפרט - מנוע אחורי (לא חסר לה תחת). 3 מקומות ישיבה, נהג במרכז (הרבה יותר כיף וגם מאפשר 3 מושבים במקום 2). דלתות פרפר (חוסך מקום בחנייה, הרבה פוזה). משקל, 900 קילו+ - . גג נפתח וחלון אחורי חשמלי שיורד שהופכים את המכונית לפוחה בלי לאבד את הקורות המרכזיות(פטנט שלי....לפחות נראה לי). מנוע - טויוטה ;D. עשיתי צעד קדימה הפעם והצלחתי לעשות החלקה נורמאלית למודל פעם ראשונה, עדיין יש קצת עבודה בכמה פינות אבל אין בעיה. הצעד הבא זה ללמוד לרנדר.
-
- 3 תגובות
- 728 צפיות
-
-
4 מחשבים שמחוברים ברשת. מחפש המלצה לתוכנת גיבוי שתוכל: 1. לגבות קבצים מכל מיני מקומות ברשת לכונן קשיח. 2. שתדע לא לשכפל סתם קבצים אלא רק כאלה שהשתנו. ומה שנמחק במקור גם יימחק מהגיבוי. 3. שיהיה אפשר לקבוע לה זמנים לגיבוי אוטומטי. כרגע משתמש ב Aisbackup אבל היא קצת מסובכת. אשמח להמלצות וקישורים. תודה! [br]פורסם בתאריך: 18.09.2008 בשעה 18:52:40 לאחראי הפורום. אם זה שייך יותר לפורום תוכנה אנא העבר לשם?תודה מראש!
-
- 1 תגובה
- 728 צפיות
-


