תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
התקנתי את הגרסה האחרונה, עכשיו קשה לי להתחבר לשרתים בגלל בעיות עם הפורטים וכאלה, וגם זורק אותי משרתים בגלל LOWID מה זה אומר? איך אני מתקן את כל זה? ואיזה פורטים מומלצים לאימיול?
-
- 4 תגובות
- 795 צפיות
-
-
זה מופיע כסתם ג'יבריש...יש לי תמיכה ברוסית במערכת הפעלה(יכול לכתוב,לקרוא, אתרים ברוסית עובדים מצויין), אבל בכל זאת זה ג'יבריש...איך אני מסדר את זה?
-
- 0 תגובות
- 775 צפיות
-
-
עברתי ל Dazzle emule, עדיין אין מהירויות
-
- 19 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
היי אני מחפש תוכנה שמסוגלת לייצר קובץ PDF מתוך תכולת תקייה באופן אטומטי כלומר יש תיקייה עם המון קבצי תמונה ואני פשוט רוצה לעשות PREVIEW באופן אוטומטי - לקובץ PDF תודה,
-
- 3 תגובות
- 669 צפיות
-
-
שלום לכולם פירמטתי את המחשב של חבר שלי ויש לו כרטיס מסך מובנה, ואין את הדיסק של המחשב, ועכשיו רואים מה זה מגעיל,אם אפשר לקרוא לזה רואים, משהו יכול לעזור לי?להגיד לי איך אני מטפל בזה?
-
- 5 תגובות
- 602 צפיות
-
-
-
אין לי תוכנה לצפיית סרטים ... אתם יכולים להמליץ לי איזה תוכנה טובה??
-
- 6 תגובות
- 824 צפיות
-
-
כמה זיכרון הוא תופס? יעיל לעומת תוכנות אחרות כמו Ad-Aware, Spyware Doctor ו- Spybot - Search & Destroy?
-
- 1 תגובה
- 623 צפיות
-
-
אפשר לשלוח פקס דרך המחשב?? (אין לי מכשיר פקס)
-
- 8 תגובות
- 860 צפיות
-
-
מישהו יכול להנחות אותי כיצד להוסיף פורט מסוים לזון אלרם כלומר פורט מאושר
-
- 0 תגובות
- 555 צפיות
-
-
פתאום במקום להראות לי חלון שמירה כזה: הוא מראה לי חלון כזה: זה קורה רק בקבצים מסויימים כמו exe וrar. איך אני מחזיר שזה יראה לי בכל סוגי סיומות הקבצים, את החלון שמירה מהסוג הראשון
-
- 5 תגובות
- 688 צפיות
-
-
פעם הביאו לי אתר או תוכנה, אני לא זוכר בידיוק לבדיקת דרישות המערכת של משחקי מחשב, כלומר האם המחשב שלי מתאים לדרישות של איזה משחק מסוים מישהו זוכר שיכול להביא לי קישור לאתר/תוכנה?
-
- 0 תגובות
- 553 צפיות
-
-
היי אני רוצה להמיר כמה קבצי בו זמנית AVI לMPG ואח"כ לצרוב אותם,ניסיתי לעשות את זה עם נרו אבל הוא לא נותן לי בגלל שהגודל לאחר ההמרה הוא 2 ג'יגה ואז זה כבר דיסק רגיל. משהו מכיר תוכנה שעושה את זה או שאולי אפשר לעשות את זה עם נרו? תודה AIC
-
- 0 תגובות
- 558 צפיות
-
-
אז ככה יש לי ראוטר ואני צריך תוכנה לפיצול המהירויות של האינטרנט (שמעתי שיש כזה דבר) אז הבקשה שלי היא שתמליצו לי על תוכנות בבקשה ..... ותודה!
-
- 1 תגובה
- 565 צפיות
-
-
למשל שאני נכנס ל HWZONE השפה תשתנה אוטומטית ל HEB ושאני (למשל) בGOOGLE שהשפה תהיה ENG, האם הדבר אפשרי? לפעמים אני שוכח להחליף שפה (ALT+SHIFT) ומתחיל להפגיז על המקלדת מבלי להסתכל ולראות שהשפה עדיין נמצאת על ENG, אני צריך למחוק הכל ולהתחיל מהתחלה, ממש מעצבן.
-
- 4 תגובות
- 713 צפיות
-
-
אני צריך לינק לרקעים מגניבים למחשב ברזלוציה גבוהה ואיכות חבלז :s05:
-
- 2 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
-
לא ידעתי אם לרשום את זה במשחקים או פה, אבל פה ניראה לי יותר מתאים. יש לי בעיה עם ההתקנה של פיפא 2007, כשאני מנסה להתקין, קופצת הודעה שאומרת שאני חייב שיהיה לי DIRECTX 9.0C או יותר חדש כדי להתקין. אז הורדתי DIRECTX, התקנתי, אבל שום דבר לא השתנה, התקנתי גם את הדרייברים הכי חדשים לכרטיס שלי GEFORCE 6150 ונשאר אותו דבר. אגב זה קרה לי גם כשניסיתי להתקין את הדמו של ניד פור ספיד החדש. מה הולך פה?! למה אני לא מצליח להתקין אפילו אחרי שהתקנתי את הדיירקטX כדרוש? יש גירסא יותר מתקדמת מ9.0C?
-
- 1 תגובה
- 570 צפיות
-
-
היי לכולם, יש ברשותי מחשב נייד של IBM ומשהו מזור קורה לו גם כאשר אין שום פעילות במחשב, והכל רגוע, CPU כמעט על 0 הנורית של הדיסק דולקת לסרוגין כל שניה. רציתי לדעת איך אפשא לדעת מה קורה בדיסק באותו רגע ולמה הוא קורא/כותב של שניה? האם אתם מכירים תוכה שיודעת לזהות מה נעשה בדיסק בזמן כתיבה/קריאה? תודה
-
- 8 תגובות
- 756 צפיות
-
-
שלום, יש לי במחשב יצאית וידאו הצהובה הזאת כמו בדי וי די אז חיברתי עם הכבר הצהוב של הדי וי די בין המחשב לטלויזיה ולא הצלחתי שיראו את המסך שלך המחשב בטלויזיה.. יש איזה דברים שאני צריך להגדיר במחשב או בטלויזיה? תודה רבה! אם לא מתאים לפה תעבירו בקשה.. תודה.
-
- 1 תגובה
- 527 צפיות
-
-
חיפשתי להוריד את Firefox 2.0 וניסתי להוריד בעיברית אבל אין יש כבר 2.0 בכל השפות חוץ מעיברית!! http://www.mozilla.com/en-US/firefox/all.html למה?
-
- 10 תגובות
- 934 צפיות
-
-
זהו השימוש הראשון שלי ב Firefox, הכול טוב ויפה, אך למה בדיוק הרקע האחורי של האתרים הוא ורוד ?, במעבר בין אתרים רואים זאת היטב. משהו נתקל בבעיה? תודה .
-
- 0 תגובות
- 579 צפיות
-
-
היי אני צריך תוסף או תוכנה כדי לשלוח מייל מתוזמן לפי תאריכים, כמו לימי הולדת לחברים וכו' מי שמכיר איך לעשות את זה או תוסף אשמח לשמוע. תודה.
-
- 0 תגובות
- 546 צפיות
-
-
מחפש תוכנה לצריבה מהירה ונוחה מבחינת הממשק (לצריבת DVD) ואם אפשר נתיב להורדה אני אשמח מאוד.. תודה רבה..
-
- 12 תגובות
- 876 צפיות
-
-
האם התופעה הזאת היא יזומה ע"י מפתחי התוכנה על-מנת למנוע מהווירוס stration להמשיך לתקוף ? אם לא, מהו הפתרון, תודה!
-
- 1 תגובה
- 647 צפיות
-


