עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by elad_jacoby,

    פירמטתי את המחשב שלי, התקנתי את הדרייבר ושאני בא להדפיס (רק להדפיס, סריקה עובד) הוא פשוט עושה לי ERROR : SEND / DON'T SEND. בכל תוכנה שניסיתי: notepad, office word. ניסיתי לחבר את המדפסת למחשב אחר וזה עובד טוב. מה יכולה להיות הבעיה? המדפסת היא 425CN MFC

  2. למישהו יש לינקים לתמונות איכותיות ברזולוציה גבוהה (כ 2MB+) של הסרט 300 ? תודה

    • 8 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. יצרתי גיבוי של המחשב , זה יצר לי 2 פיילים ... אחד שהוא התמונה של הכונן עם סיומת : v2i והשני , עם השם של המחשב עם סיומת sv2i עכשיו השאלה היא איך אני צורב את זה כך שזה יהיה BOOTABLE? או במילים אחרות : מה לעזאזל אני עושה עם הקבצים האלה? תודה רבה על העזרה

    • 4 תגובות
    • 775 צפיות
  4. מקווה שזה קשור לפה... שאני גולש באתר כל הזמן מופיע לי ההודעה הזאת: היא מופיעה הרבה פעמים אז אני מתעלם ממנה. לאחר זמן מסויים מופיע דוח שגיעות. גם אותו אני מזיז הצידה. ואחרי זה מסויים האתר פשוט נתקע ואז אני יוצא. שיש את ההודעה. אם אני לוחץ על מקש מסויים הוא סוגר לי את האקפלורר של האתר הזה בלבד! זה הקטע. שאתרים אחרים הוא לא סוגר. והוא מופיע רק שאני נמצא באתר הזה... מה אפשר לעשות? תודה לעונים!

    • 4 תגובות
    • 690 צפיות
  5. Started by lordgod,

    זאת שפחות אהבתי (אבל גם אהבתי) : צבעונית : השקעתי , תגיבו

    • 2 תגובות
    • 794 צפיות
  6. Started by shmil_y,

    היי מה הדרך המהירה והפשוטה לחתוך קובץ mp3 כדי שישמש כרינגטון?

    • 2 תגובות
    • 626 צפיות
  7. אני מחפש את זה למחשב עם Windows XP. חשוב שהשימוש יהיה פשוט ככל האפשר (ההתקנה לא חייבת להיות פשוטה)

    • 9 תגובות
    • 630 צפיות
  8. Started by abudy,

    התמונות והמשחקים נגיד ניד פור ספיד ההמכוניות התמונות הכל התרחב איך אני מסדר את אםא פשר בכלל לסדר תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 594 צפיות
  9. Started by DorCo,

    הווינדווס כביכול עולה עד שמראה הודעת שגיאה: כותרת: Explorer.exe system error "(אין אפשרות לאתר רכיב) הפעלת יישום זה נכשלה מכיוון שלא אותר BROWSEUI.dll התקנה מחדש של היישום עשויה לפתור בעיה זו." בנוסף הווינדווס לא עולה בsafe mode... השאלה שלי היא אם חייבים לפרמט או שיש פיתרון אחר?

    • 3 תגובות
    • 710 צפיות
  10. היתקנתי היום ביטורנט עכשיו מראה לי שם הרבה מספרים גבוהים 800 + הגיע לי גם ל 970 הורדה אבל האחוזים לא זזים דוגמה אני כבר כמה דקות מביט על ההורדה הראשונה ברשימה המהירות קבועה אבל האחוזים לא זזים למרות המהירות שרשום אז העלתי תמונה אולי תוכלו להסביר לי איך זה עובד תודה לעוזרים... [attachment deleted by admin]

  11. Started by xTz,

    אהלן אני בונה image של Win XP SP2 ואני יודע שיש אפשרות להכניס לשם גם דרייברים שהחומרה שלהם לא נמצאת כרגע אצלי במחשב [כדי שהimage יתאים גם למחשבים אחרים עם חומרה טיפה שונה] איך ניתן לעשות זאת? תודה

    • 3 תגובות
    • 795 צפיות
  12. Started by BIGWOLF,

    שלום לכולם ללקוח שלי כל הזמן יש את ההודעה הזאת: Critical System Error ! Your computer was infected by Worm.Win32.Sober It's dangerous for your system, some files can be lost and your browser can be slow! Click OK to download the antispyware program to clean your computer! מישהו יודע מה זה אומר ? מה צריך לעשות ? גם אחרי התקנה מחודשת של מערכת הפעלה, + NOD32 וכל העדכונים... ההודעה הזאת חוזרת אחרי מספר שבועות. תודה לכם

    • 2 תגובות
    • 675 צפיות
  13. Started by tintin,

    יש לי את התוכנה הזאת שאמורה להפעיל משחקים ישנים על הWINDOWS. אני מנסה לשחק ב FULL THROTTLE אבל הוא מציג לי את המשחק בחלון קטן מאוד שאי אפשר להגדיל אותו לכל המסך. הסאונד בסדר, יש שם מלא הגדרות של הגראפיקה ואני לא יודע מה להגדיר כדי שזה ירוץ לי על מסך מלא. יש לי מסך dell 24" וכרטיס גראפי 8800gts win xp sp2 תודה לעוזרים.

    • 3 תגובות
    • 800 צפיות
  14. הנה תמונת מסך של האימייל של וואלה. הוא פשוט לא נותן לי להיכנס אליו מהמחשב שלי בבית. כשניסיתי להתחבר מהעבודה הוא עבד לי. יש מצב שהבעיה אצלי? כי הכל עובד לי בהרצת יישומי אנטרנט. עם זה גלישה מסנג'ר וכו'.. עם עוד מישהו נתקל בזה... אשמח לדעת שלפחות אני לא היחיד. [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 983 צפיות
  15. Started by or,

    היי,אני רוצה להעביר את כל אנשי הקשר והתיקיות שלי מ-outlook מחשב אחד לשני... יש למישהו מושג איך אני עושה את זה? שחקתי שם מלא ולא מצאתי כלום... תודה מראש, אור.

    • 3 תגובות
    • 2.1k צפיות
  16. שלום, אני מחפש את הרקע מטריקס באנימציה (שזה זז ) באיכות גבוהה . ערכתי חיפוש בגוגל ולא מצאתי את זה בשום מקום! תודה !

    • 6 תגובות
    • 1.8k צפיות
  17. אני יודע שיש את - Easy Video Splitter ו-Easy Video Joiner, כשמן כן הן, לאיחוד ופיצול קטעי וידאו. אבל מן הסתם זה לא מתאים לחלק משחק, נכון? אז אני מחפש תוכנה שתחלק את המשחק (כ-6GB) - ל2 חלקים (יש לי דיסקים של 4.7GB) ואז שאני אוכל לצרוב יש בכלל תוכנה כזאתי? :-X תודה מראש לעונים.

    • 0 תגובות
    • 577 צפיות
  18. Started by coorva,

    רציתי לשאול אם התוכנה עדיפה לשימוש על פני winamp מבחינת נוחות ואם יש לה תמיכה מלאה ב- internet radio streaming ?

    • 0 תגובות
    • 512 צפיות
  19. Started by meir3420,

    שלום לפני כמה ימים התקנתי מסנגר גירסא 8.5 אחרי זמן מה המסנג'ר משנה את תצוגת השפה שלו למשהו לא ברור. וזה לא משנה שאני משנה שוב ושוב את השמות לעברית אחרי זמן מה שהמסנג'ר פעיל הוא מחזיר את השמות למשהו לא ברור. ניסיתי הסרת תוכנה והתקנה מחדש. ניסיתי החלפת תוכנה למסנג'ר 8.1 והתקנתה. כל זה לא עלה בידי לפיתרון הבעייה. אם תוכלו לעזור לי... תודה..... למנהל הפורום. אני חדש פה ולכן אינני מבין בדיוק מה אתה רוצה אשמח אם תפנה בפרטי ותסביר לי איפה אני טועה במקום לנעול את ההודעה... ואם אתה יכול לעזור לי בשאלתי אשמח גם ממך לתשובה.. בתודה מראש.... [attachment deleted by admin]

  20. Started by lior007,

    שלום לכולם, לאחר פירמוט שבצעתי היום,חסר לי דרייבר ללוח אם. מדובר במחשב נייד של טושיבה,התקנתי דרייביר לכרטיס מסך ולא הייתה שום בעיה. הבעיה היחידה היא כמו שאמרתי שלא מצאתי דרייביר ללוח אם וכתוצאה מכך אין לי אפשרות לשמוע SOUND ולהפעיל את הכרטיס רשת. הדגם של הלוח אם: Toshiba statellite m35x תודה מראש

  21. חבר שלי הוריד אותה מהאינטרנט הוא שאל אותי אם אני מכיר אותה מכיוון שאין לי מושג, כי לא שמעתי עליה רציתי לדעת את דעתכם בבקשה. תודה לכולם[br]פורסם בתאריך: 19.12.2007 בשעה 17:42:57 מישהו בבקשה

  22. Started by rank,

    למישהו יש פתרון למכה הזאת של הXP, הוא צובר מלא זבל והוא נהיה איטי מאוד יש לי מחשב חזק בן חצי שנה שעובד כמו מחשב שלא פירמטטי שנתיים מישהו מכיר איזה תוכנה טובה שעושה סדר מנקה ..גורמת למחשב שיעבוד יותר מהר . אחרת האופציה היחידה שלי היא לפרמט את המחשב

    • 3 תגובות
    • 543 צפיות
  23. התוכנה הרגילה שיש לרובנו על המחשב דרשה התקנה.. בדרך כלל מתקינים ב-C:\Program Files אז אני מחפש גרסה שלא דורשת התקנה שפשוט אפשר לחלץ את הקבצים בכל מקום במחשב ולהפעיל את התוכנה. אני מקווה שזה קיים. תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 561 צפיות
  24. Started by achiya1,

    שלום שלום. אני מוריד (ומעלה כמובן) הרבה בביטורנט ..עכשיו הזמן שמתאים לי הכי הרבה להורדה והעלאה כמו כולנו זה בלילה בגלל שיקולי רוחב פס . קורה שלפעמים אני שוכח לפני שאני הולך לישון להדליק את הביטורנט ובבוקר אני מתבאס חחח.. ישנן תוכנות שדרכן אני יכול להגדיר לכל תוכנה ותוכנה מתי היא תידלק כמו שעון שבת כזה? או שאפשר דרך הביטורנט עצמה ואני לא יודע ?

    • 2 תגובות
    • 577 צפיות
  25. Started by pak82,

    מחפש מדריך לעריכת תמונות בphotoshop עדיף בעיברית אם יש ועדיף לגירסה האחרונה אם יש מישהו מכיר?

    • 1 תגובה
    • 651 צפיות

דיונים חדשים בפורומים