תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
CPU-Control handles the CPU-affinity for multicore-systems (supports quadcores as well). Instead of running each process on both CPUs you can define it as you want it. For example, if you want to seperate the firewall and the anti-virus-software from the graphics-application. CPU-Controls offers five different ways to control the CPU-affinity: Automatic: It chooses alternatingly one CPU for each new process Manual: You define a list, where you can set the way to handle each process All processes run on CPU 1, which is useful for old applications which crashes on a dual core system All processes run on CPU 2 Deactivated קישור להורדה: http://www.koma-code.de/ProgsZ…
-
- 10 תגובות
- 978 צפיות
-
-
משום מה היום הדפים באתר (HWZONE כמובן) לא מפסיקים להיטען לי למרות שכל המידע כבר מופיע. אני משתמש בFF. מישהו מכיר את הבעיה?
-
- 2 תגובות
- 590 צפיות
-
-
מע' הפעלה של VISTA64 על שני דיסקים RAID 0 ניסיתי GHOST9 .ACRONIS לא מצליחות לשחזר מתקבלת הודעה קובץ הרוס אבל גיבוי מבצעות ללא בעיה . אם יש למישהו פתרון אשמח.
-
- 0 תגובות
- 441 צפיות
-
-
שלום כולם, לאחר ימים ולילות של חיפוש - אני מיואש!, ומה אני בסך הכל מחפש? שבצד יהיה לי שעון ולוח הודעות? כל מה שאני מוצא או שזה רק ל-Vista או שההתקנה לא עובדת. בבקשה עזרו לי למצא את מבוקשי!.
-
- 15 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
בטעות מחקתי את אחת התיקיות שלי משולחן העבודה ורוקנתי את סל המיחזור. האם יש תוכנה שיכולה לשלוף את הקבצים מהתיקייה. שיחזרתי את המערכת אבל היא נתנה לי רק תיקייה ריקה בלי הקבצים... :-\
-
- 1 תגובה
- 631 צפיות
-
-
לוקח ממש הרבה זמן לטעון סרטונים הפועלים על נגני FLASH, מה עושים???
-
- 6 תגובות
- 708 צפיות
-
-
היי :] רציתי לדעת אם יש אפשרות לשנות תשפה של התוכנה לאנגלית כי התקנתי אותה בשפה מוזרה,איטלקית ניראה לי.. תודה לעוזרים . :]
-
- 3 תגובות
- 567 צפיות
-
-
שלום יש לי בעיה בWINDOWS MOVIE MAKER, (ווינדוס XP) כשאני מנסה לפתוח שיר או תמונה אני מקבל הודעת שגיאה - UNSPECIFIED ERROR. וכשאני יוצא ונכנס לתוכנה אז המוזיקה והתמונה נמצאים שם (אבל אי אפשר להכניס אותם לסרט) אשמח לפתרון, תודה. וניסיתי להתקין כבר גרסה חדשה יותר של התוכנה.
-
- 0 תגובות
- 624 צפיות
-
-
שלום בעת התקנת כרטיס קול (realtek hd sound card) לאחר סיום ההתקנה אני מקבל הודעת שגיאה שאומרת כי HD inf file not found וההתקנה מתבטלת מה לעשות בתודה.
-
- 3 תגובות
- 589 צפיות
-
-
-
היי שלום לכולם אולי מישהו יכול לעזור בבקשה : היתקנתי את SYSTEM MECHANIC PRO ואני מנסה להסיר אותו ולא מצליח ,ניסיתי להסיר אם YOUR UNINSTALLER 2008 וגם בדך הרגילה וזה מה שהוא כותב לי : מצורף תמונה מישהו יכול לעזור לי איך להסיר את זה בבקשה בתודה מראש [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 507 צפיות
-
-
מאיפה הכי כדאי להוריד את הדרייבר... מהאתר של nvidia: http://www.nvidia.com/object/winvista_x86_169.25_whql.html או מהאתר של gigabyte: http://www.gigabyte.com.tw/Support/VGA/Driver_Model.aspx?ProductID=2726
-
- 2 תגובות
- 816 צפיות
-
-
יש לי את ההופעה של אינפקטד משרום, ואני רוצה לשמוע את זה בקובץ של mp3 איך אני עושה את ההעברה הזו ?
-
- 3 תגובות
- 527 צפיות
-
-
נמאס לי שפתוחים לי 3-4 חלונות "סייר הקבצים" של WINDOWS בכל זמן נתון. האם יש סייר קבצים שמאפשר לעבוד בטאבים (כמו שיש בFIREFOX) כולל גרירה\העתקה מאחד לשני וכדומה?
-
- 3 תגובות
- 767 צפיות
-
-
שלום לכולם!! יש לי טיפה בעיה על הסאונד במחשב....האקווליזר של REALplayer לא ממש עובד ודי נמאס לי להתאים אקווליזר של כל תוכנה כל פעם מחדש... רציתי לדעת אם יש תוכנה שאני יכול לשלוט בעזרתה על כל הסאונד שהמחשב מוציא(יש לי כרטיס קול מובנה) חיפשתי קצת ולא ממש מצאתי. תודה (אם זה לא הפורום הנכון נא להעביר)
-
- 6 תגובות
- 646 צפיות
-
-
שלום לכולם אני צריך המלצה על FIREWALL טוב כזה שיתן הגנה טובה וביחד עם זאת יהיה קל לשימוש ולא יעמיס כלכך על המחשב, תודה.
-
- 1 תגובה
- 719 צפיות
-
-
יש לי בעיה להתקין את NERO 8 מכיוון שמשהו בהתקנה של NERO 7 נדפק ולכן אני לא יכול להסיר אותו. עד שאני לא מסיר אותו אין אפשרות להתקין את 8. מישהו מבין?
-
- 4 תגובות
- 950 צפיות
-
-
היי שלום לכם. אני רוצה להדביק כתוביות לסרט. עכשיו ניסיתי התוכנה AVI RECOMP אבל כל הנקודות ושאר הסימנים נהיו בצד השני. אולי אתם מכירים אופציה בתוכנה שמתמודדת עם הבעייה הזו. או תוכנה אחרת שיודעת להדביק את הכתוביות . :s05:
-
- 2 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
למי שמבין קצת במסנג'ר וויסטה מאז שעברתי לווינדוס ויסטה אני לא מצליח לעשות קליפ קול במסנג'ר הוא לא מזהה לי את הכרטיס קול שממנו אני בעצם עושה את הקליפ, מישהו מכיר פיתרון? תודה!
-
- 7 תגובות
- 742 צפיות
-
-
כיצד ניתן להתחבר לשתי חשבונות מסנגר לייב בו זמנית
-
- 8 תגובות
- 789 צפיות
-
-
היי יש לי מחשב לנובו נייד שלא מצליח לזהות רשתות אלחוטיות. ניסיתי עם התוכנה סנדרה למצוא איזה דרייבר חסר לי. יש לי כרטיס רשת intel pro wireless 3945bg network connection אני לא מצליח למצוא את הדרייבר המתאים לוינדוס קס פי. מודהלכם על עזסרה במצאית הדרייבר המתאים או בפתרון הבעיה בדרכים אחרות. תודה
-
- 1 תגובה
- 680 צפיות
-
-
היי שלום לכם! מדי פעם אני מקבל הודעת שגיאה שסוגרת לי את הדפדפן. אולי מישהו מכם יוכל לעזור לי ? :s05: [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 457 צפיות
-
-
אהלן אנשים! נתקלתי בבעיה מעצבנת בהתקנת הדרייבר לכרטיס קול 7.1 מובנה, הכרטיס קול של חברת RealTeK אם איני טועה, לקראת סוף ההתקנה עולה הודעה שאומרת שהדרייבר בעצם לא הותקן! מישהו בבקשה יכול לעזור לי למצוא דרייבר שיעבוד על הכרטיס קול והלוח אם הזה? המשחב נקנה אצל אייבורי מחשבים אם זה משנה. בתודה.
-
- 2 תגובות
- 559 צפיות
-
-
רכשתי היום מצלמת רשת מדגם MX5 של TEAC 500K והCD של המחשב שלי אינו עובד לכן איני יכול להתקין את הדריוור. כיצד אני משיג אותו?(נכנסתי לאתר שלהם ואין להם שום איזכור למצלמות רשת).
-
- 1 תגובה
- 802 צפיות
-
-
שלום אני חן ואני מחפש נגן מוסיקה (פורמטים בסיסיים בד"כ), שקיימות בו התכונות הבאות: סימון מקטע מסוים בשיר וחזרת הניגון בלופ רק בקטע הזה, העלאת הקצב (tempo) ולעתים גם שינוי הטון (pitch). אלו קיימים בAmplitube - סימולטור מגברים לגיטרה במחשב, והנגן שבא יחד איתו בגרסאת הstanalone של התוכנה. אך מה הבעיה - בגלל הדמיית המגברים התוכנה צורכתבIDLE בסביבות ה100MB פלוס של זכרון (כשהיא רצה, בתהליך...) בנוסף ניסיתי להסתדר עם פלאגינים לwinamp ודומותיה - אך מכיוון שאין את תכונת סימון קטע וניגונו בלופ - זה לא ממש עוזר לי... אשמח לדעת אם מישהו נתקל בתוכנה דומה / יכול להמליצ אולי על נגן עם תכונות אלו. המון תודה! חן כהן.
-
- 2 תגובות
- 617 צפיות
-


