תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני משתמש גם ב AVANT וגם ב FIREFOX ולעיתים האתר מרענן את עצמו אוטומאתי וזה קורה בזמן שאני קורא כתבה וזה מעצבן, איך מבטלים את זה מישהו יודע? ועוד שאלה קטנה, כשאני רואה סרטים כמו טריילרים בSTREAMING אז המסך של המחשב נכבה אחרי 5 דקות כי הגדרתי אותו ככה ב POWESAVE ואז אני תמיד צריך להזיז את העבר בשביל שהמסך ידלק וזה מעצבן, יש דרך להגדיר שבזמן שרואים סרט זה לא יקרה? תודה
-
- 7 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
רציתי לדעת איך אני מכניס קובץ פלאש לאתר יש לי תפריט שאני רוצה לשים עכשיו אני יודע איך אני שם והכול טוב ויפה אבל הבעיה היא שכדאי ללחוץ על הכפתורים אתה צריך ללחוץ פעמיים איך אני מכניס את זה שפשוט ילחצו פעם אחת וזה יגיע למקום המצוין כמובן HTML תפקודה שעושה את זה תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 545 צפיות
-
-
http://img146.imageshack.us/my.php?image=weqeq0.jpg תמונה תראה את השיגאה הכי טוב שאפשר , ממה היא יכולה להיווצר .
-
- 0 תגובות
- 552 צפיות
-
-
שלום! רציתי להתקין בבית Windows Defender על Windows XP Professional x64, אבל לא מותקן לי במחשב בבית WGA, ואני גם לא רוצה להתקין. לכן, הורדתי Windows Defender במחשב בעבודה. עכשיו, השאלה שלי היא האם אני יכול להתקין את התוכנה במחשב שלי בבית בלי WGA ובלי שהתוכנה תנסה לבדוק את החוקיות של המערכת הפעלה, או שאני יכול להתקין את התוכנה והיא לא תנסה לעשות בדיקה או לדווח משהו למיקרוסופט.
-
- 6 תגובות
- 857 צפיות
-
-
לכרטיס מסך GE FORCE 8800 gt sonic
-
- 2 תגובות
- 782 צפיות
-
-
שלום לכולם אני לא מצליח לצרוב קבצי FLAC וזאת עם הנרו 8 ואחרי שהורדתי את ה nero mega plugin pack . שאני מנסה להוסיף קבצים אלו הוא נותן לי הודעה כי הקבצים הם לא אודיו ומסרב להוסיף אותם.
-
- 3 תגובות
- 711 צפיות
-
-
מתאריך (כותרת) האנטי וירוס לא מתעדכן... כל הנסיונות לבדוק הרשאות בפיירוול וכו' נמצאו כמותרות, לא נעשה שינוי זה או אחר באף הגדרה, העדכונים של התוכנה בעבר היו יומיומים ומשום מה כעת (מיום תחילת השנה הנוכחית) ,הוא לא מתעדכן כלל ! נתתי לו אופציה לבחור server אוטומטית, ולמרות זאת הוא מראה לי כאילו העדכון האחרון הוא העדכני אבל בפועל הוא לא מעדכן... מה עושים ?
-
- 12 תגובות
- 925 צפיות
-
-
שלום! אני משתמש ב-ZoneAlarm, אבל עכשיו ניסיתי להתקין אותו על Windows XP Professional x64, וקיבלתי הודעה שהגירסה לא מתאימה. בדקתי באתר של ZoneLabs, וכתוב שם שהם לא תומכים ב-64 ביט. בקיצור, אני צריך המלצה לפיירוול ברמה ובידידותיות של ZoneAlarm שתומך במערכת הפעלה של 64 ביט (XP ו-Vista). תודה מראש!
-
- 8 תגובות
- 941 צפיות
-
-
מותקת אצלי ערכת קודקים cole2k שאיתה אני DVIX ללא בעיה. אודה מאוד לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 581 צפיות
-
-
נתקלתי בתיבת דואר שמיד אחרי מחיקת הכמות העצומה של דואר הזבל שהתקבל, התיבה מתמלאת שוב בכמות עצומה של דואר זבל. מה עשוי להיות הפתרון?
-
- 2 תגובות
- 575 צפיות
-
-
אנטי וירוס -שלא יקח הרבה משאבים -עדכון אוטומטי , או לפחות שיתעדכן על בסיס יומי -ממשק נוח אנטי וירוס - שתיהיה סריקה יחסית מהירה ואיכותית -זמינה לעדכונים -ממש יחסית מובן וידידותי. לא אכפתי לי אם חינמי או לא , רק שיעמוד בקריטריונים.
-
- 2 תגובות
- 597 צפיות
-
-
אז קיבלתי ווירוס. אני מנסה לכתוב קספרסקי בגוגל, איך שאני משלים את המילה , נסגר לי הדפדפן, כ"נל עם NOD32. ניסתי בsafe mod ולא הצלחתי מה לעשות?? עדכון- הצלחתי להוריד, אבל איך שאני נכנס להתקנה, נסגר לי החלון.
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אינני מצליחה להפעיל במחשב שלי את ה emule הורדתי את התוכנה אך לא מתחברת איפה נמצא מיקומי הרשת שלי בהתחל שלW.VISTA כשה אני נכנסת לרשת במאפיינים לא ניתן להגיע להגדרות מי יכול לעזור בהדרכה? :kopfpatsch:
-
- 2 תגובות
- 524 צפיות
-
-
כל שבוע יוצא דרייבר חדש לכרטיסים של אנווידיה... ואני לא יודע מה הדרך הכי נכונה לעדכן אותם 1- למחוק דרך UNINSTALLER את הדרייברים הקיימים לעשות רסטרט להעתיק את החדשים ושוב לעשות רסטרט 2- או שפשוט אפשר להפעיל את ההתקנה של הדרייברים החדשים וזה יעשה כל מה שצריך?
-
- 2 תגובות
- 770 צפיות
-
-
יש ברשותי אופיס 2007
-
- 7 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
שלום , התקנתי אקספלורר 7 על המחשב החדש במשרד של אמא שלי , משום מה , למרות שהאופציה של הטאבים היא enable הוא לא פותח טאבים... ניסיתי לעשות להם disable וגם , הוא לא פותח טאבים... הצעות?
-
- 4 תגובות
- 691 צפיות
-
-
AVZ- תוכנה אנטי-טרוינית ואנטי-רוגלה מהדור הבא. אתר הבית : http://www.z-oleg.com הורדה : http://z-oleg.com/avz4.zip תוכנה מהווה דור המשך של תוכנות הידועות כמו Adaware 6 LavaSoft , TrojanHunter זה לא רק עוד תוכנה שיש לה בסיס נתונים של תוכנות מזיקות שונות (סוסים טרוינים, רוגלות, קיילוגרים, תולעים , rootkits ...) אשר מתעדכן כל יום , אלה מה שיותר חשוב שזהו כלי מתקדם אשר מאשפר לזהות לאנשים מנוסים את תוכנות מזיקות חדשות הלא ידועות לאנטיווירוסים ותוכנות אנטי אחרות כרגע ( זה ניתן לעשות אפילו מרחוק על ידי קריאת logs( רישום פעילות ) , אשר קודם נוצרו במחשב הנגוע ) . כמו כן, מתוחזק בה בסיס נתונים של קבצים נקיים ,אשר מאפשר להקל על זיהוי תוכנות מזיקות. אתם מוזמנים לעזור ולשלוח…
-
- 0 תגובות
- 664 צפיות
-
-
היי...כל סרט או כל סירטון שאני מוריד או רואה באתר של ספורט זה תוקע לי את המחשב, זה תוקע לי את המחשב ,מה זה אומר חסר לי משהו ? כל סרט שאני שם במחשב או סירטו שאני מוריד או סירטון שאני רואה באתרים זה פשוט תוקע לי את המחשב .. אני ננכס ל youtube מפעיל סירטון וזה תוקע לי את המחשב ...גם סרטי דיוידי במחשב ,כל מה שקשור לוידאו מה אני יכול לעשות מה יכולה להיות הבעיה ויש לי k lite codec pack מה אני עושה ??? מה הבעיה בכלל?? והאם זה קשור ללוח אם אולי בחיבורים?!
-
- 1 תגובה
- 658 צפיות
-
-
שלום לכולם,אני צריך תוכנה חינמית ליצירת קובץ ISO/CSO,שתהיה בין 600-700 מגה דחוף בבבקשה תודה לכולם ויום טוב .
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
-
ברשותי כרטיס מסך של Nvidia, התקנתי את הדרייברים על ווינדוס XP במחשב שלי קיימים מספר משתמשים אם אני משתמש באופציה של החלף משתמש ההגדרות לא נשמרות לי ואז כשחוזרים שוב למשתמש הקודם ההגדרות של בהירות התצוגה הופכות לברירת מחדל. יש דרך לסדר את זה? תודה.
-
- 1 תגובה
- 525 צפיות
-
-
מצגת מה - SIGGRAPH האחרון שמדגימה יצירת מודלים מקטעי וידאו. (לינק)
-
- 3 תגובות
- 907 צפיות
-
-
עד היום עבדתי עם התוסף Download Statusbar הוא עבד בסדר עד לא מזמן שפתאום משהו השתגע, לא משנה כמה אני מוחק ומתקין, או מבטל, אני לא מצליח להוריד תמונות, ולא משנה מה אני מוריד, זה לא מופיע דרך התוסף או דרך החלון המובנה של FF, והוא מוריד ממש לאט... יש פתרונות? :\
-
- 0 תגובות
- 654 צפיות
-
-
שלום ניסיתי למחוק את הנורטוןאבל הווינדוס לא מחק לי אותו טוב שמעתי שיש תוכנה שמוחקת את הנורטון מישו יכול להביא לי קישור ועוד משו ניסיתי להתקין את נוד 32 עשיתי הכל כמו שצריך אבל אני מתחיל את המחשב מחדש הוא לא מעדכן לי אותו אם אני מנסה להתקין גירסה אחרת הוא גם לא נותן לי לעדכן יש למישו פתרון
-
- 1 תגובה
- 671 צפיות
-
-
זוהי גירסת לייט של 2.47 מגה. התוכנה לא מפעילה לי קובץ מסוג MDF או MDS. מה עושים?
-
- 0 תגובות
- 637 צפיות
-


