עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. העבודה ללא צבע , אני עדיין לומד את העניין (מדריכים לצביעה , PAINT FX וכד' יתקבלו בברכה ) לקח לי בערך 5 שעות לכל העניין תגובות , הערות ומכתבי נאצה יתקבלו בברכה . [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 868 צפיות
  2. האם יש תוכנות בלימודי הנדסת חשמל? איזה תוכנות ולאיזה שימושים? אני סטודנט במכינה, מקווה להתחיל שנה א' בספטמבר הבא.

    • 5 תגובות
    • 868 צפיות
  3. Started by Shaharrr,

    התקנתי עכשיו את הווינדוס מחדש (בלי פירמוט) וגיליתי שאחרי שהתקנתי את ה Java Virtual Machine אין לי עברית בכל מה שנוגע לזה רואים סימני שאלה או ג'יבריש איך אני מתקן את זה?

    • 1 תגובה
    • 868 צפיות
  4. שלום, אני אמור לפרמט את המחשב שלי בימים הקרובים אך לצערי נאבדו לי הדיסקים של הדרייברים האם יש תוכנה שאמורה לזהות לי את הדרייברים לבד לאחר פרמוט ? הצעות ?

    • 5 תגובות
    • 868 צפיות
  5. מחפש תוכנה שיודעת להפוך מסמך באנגלית בפורמט תמונה, מהסורק למסמך טקסט קריא בוורד או PDF. תודה.

    • 2 תגובות
    • 868 צפיות
  6. אם עוד חלון אחד קופץ לי מול העניים אני משתגע. אני חייב POPUP KILLER שפשוט יסגור לי כל כל חלון שעומד לקפוץ. פעם הייתה לי תוכנה כזאת טובה אבל שכחתי את השם שלה. יש המלצות ? תודה מראש!

    • 1 תגובה
    • 868 צפיות
  7. Started by NadavAfuta,

    התקנתי את התוספות הבאות לכרום: Aniweather Facebook for google chrome הבעיה היא שכשאני לוחץ על האייקונים של התוספות משמאל לשורת הכתובת החלון שנפתח יוצא מהמסך. למישהו יש מושג למה?

    • 1 תגובה
    • 868 צפיות
  8. Started by Yellow,

    כשאני מתקין את Avast! AntiVirus Home Edition אז הוא מבקש KEY,למרות שזה גירסא חינמית,מה לעשות? (או ללחוץ על Demo???)

    • 3 תגובות
    • 868 צפיות
  9. Started by Dmoney,

    התקנתי אופיס אקס פי והכל היה בסדר...בלי שום בעיות, עד שיום אחד פתחתי את הWord ולא הצלחתי לרשום כלום כאשר אני מנסה ללחוץ על מקש כלשהו רשום למטה "פקודה זו אינה זמינה משום שהמסמך נעול בפני עריכה". לא ניתן להוסיף תמונות, להיכנס להגדרת עמוד, לשנות פונטים....בקיצור אי אפשר לעשות כלום!! ניסיתי לפתוח מסמכים ששמרתי פעם..כאשר הכל היה בסדר וגם בהם לא הצלחתי לעשות כלום! נכנסתי לExcel ול-Power Point ואותה הבעיה מה זה הדבר הזה? 10x

    • 8 תגובות
    • 868 צפיות
  10. שלום חברים יש לי בעיה קשה ומעצבנת עם אינטרנט אקספלורר כמעט כל קובץ שאני מוריד , אחרי כמה אחוזים פשוט נעצר ולא ממשיך לרדת יותר. החלון של האקספלורר נשאר תקוע על כמה אחוזים , הדף המעצבן הזה ממשיך לעבור מול העיניים וההורדה לא זזה. וזה מעצבןןןןן שזה קורה במיוחד עם RapidShare. ! לפעמים החלון של ההורדה נסגר סתם ככה לבד באמצע כאילו לא היה.. אני עם Windows XP SP3 Pro , ו-IE6. (אני אפילו לא יודע איך לנסח את זה בחיפוש בגוגל .... ) מישהו מכיר את הבעיה? פיתרון ?? תודה רבה!

    • 6 תגובות
    • 868 צפיות
  11. Started by assaf990,

    בתוכנה PAINT אין את האופציה הזו, היא תומכת רק בBMP מישהו יודע איך ניתן לשמור קובץ תמונה בפורמט החסכוני JPG ב-WIN2000 PRO?

    • 4 תגובות
    • 868 צפיות
  12. Started by ofir123,

    כאשר אני מפעיל את התוכנה המחשב עושה ריסטרט ושהוא עולה הוא מראה לי שהמערכת התאוששה משגיאה חמורה ומראה את הקבצים הבאים D:\WINDOWS\Minidump\Mini100502-04.dmp D:\DOCUME~1\ADMINI~1\LOCALS~1\Temp\WER9.tmp.dir00\sysdata.xml התקנתי את הוינדוס מחדש לא עזר עידכנתי לא עזר, מה הבעיה? חלונות XP PRO זה קורה גם ב98

    • 0 תגובות
    • 868 צפיות
  13. שלום, מבקש עזרה בחיפוש תוכנה לנעילת מחשב בזמנים מסויימים לוינדוס xp לדוגמא: אפשרות לקבוע שהיום בתאריך X בשעה X המחשב ינעל בעצמו. אין לי בעיה שהתוכנה תהיה בתשלום העיקר שתעשה את העבודה תודה מראש אליאור

    • 1 תגובה
    • 868 צפיות
  14. Started by My_Name,

    במהלך ההתקנה מופיעה לי ההודעות שגיאה הבאה: "This program wil install SCSI Pas Through Direct (SPTD) layer on your computer. WARNING - SPTD not compatible with kernel mode debuggers (SoftICE, WinDGB etc.)! please cancel setup if you plan to use kernel debugger on this machine." ניסיתי להוריד מכמה מקומות שונים, ניסיתי להוריד גירסת ניסין (ל-30 יום) מאתר היצרן. ניסיתי הכל וזה פשוט לא עובד, תמיד מופיעה השגיאה הזאת, אני עושה אישור ואז רשום "System file write eror" וזה יוצא לי מההתקנה. אני משתמש ב-Windows XP Pro SP2. אותה בעיה יש לי גם בתוכנה Deamon Tools ולכן מותקנת אצלי על המחשב גירסא ישנה שלו כי בכל גירסא אחרת מופיעה ההודעה הזה. כרגע גם הצלחתי להתקין גירסא ישנה של Alcohol 120…

    • 3 תגובות
    • 868 צפיות
  15. Started by paulyoung,

    היי, שתי שאלות: 1. האם יש תוכנה שבודקת תקינות וביצועי ספק 2. אם אני משאיר את המחשב פועל באופן קבוע 24 שעות האם הספק נחלש יותר מהר? תודה

    • 5 תגובות
    • 868 צפיות
  16. Started by 6kwar,

    לפחות תיתן לי את המספר של האסיקיו שלך ונדבר בחחית אחי אני צריך את זה ואני לא מוצא את הדברים שאתה אומר אז אחי לפחות תיתן לי את המספר של האסיקיו שלך תודה גבר 8)

    • 1 תגובה
    • 868 צפיות
  17. אני מחפש משהו אחר כי לא עובד לי שני התוכנות האלה-עושות לי בעיות

    • 1 תגובה
    • 868 צפיות
  18. בס"ד אני מחפש תוכנה או דרך ליצור מולטיבוט ממחיצה על דיסק קשיח חיצוני עד עכשיו אני השתמשתי ב xboot התוכנה נותנת אפשרות לבחור בין syslinux ו grub4dos ועושה את הכונן החיצוני bootable כשעשיתי את זה על דיסק קשיח חיצוני שמחולק למחיצות זה לא עבד

    • 3 תגובות
    • 868 צפיות
  19. כל הזמן קופצת לי ההודעה הזאת: "יש צורך בתוסף נוסף כדי להציג אלמנטים מסויימים בדף זה" בשורה צהובה למעלה אני לוחץ התקן תוסף, ואז השורה נעלמת, ופשוט חוזרת שוב בדף הבא, לא משנה מה אני עושה, אני לא מצליח לגרום לזה להעלם.. יש למישהו רעיון למה זה קורה ואיך אפשר להפסיק את זה? תודה מראש!

    • 0 תגובות
    • 868 צפיות
  20. Started by shloosh,

    לעומת פיירוול אחרים ה-sygate הזה תופס די הרבה מהפעילות של המעבד!!! הוא תותח ויותר טוב מאחרים לפי דעתי. אבל הוא תופס מלא מהכוח של המחשב.... לא הרבה זיכרון מה שלא כ"כ חשוב אצלי כשיש 512 ראם,אבל מהמעבד הוא כן תופס לי !! אני מסתכל ב- procceses ,ו-sygate לוקח פעם 13 פעם 2 פעם 8 פעם 10 פעם 18 פעם 5 פעם6 מהמעבד!! זה המון לפי דעתי כפול מאשר חלון האינטרנט אקספלורר. ואם אני ירצה לשחק במשהו רצחני כמו האלף לייף 2 אני אצטרך את כל המעבד לרשותי. זה כמו שאני מפעיל איזה משחק קטן ואז מפעיל עוד משחק. פיירוול אחרים זה ממש לא ככה,הם תופסים הרבה זיכרון אבל לפחות לא מהמעבד,מה לעשות?? אפשר לשנות את זה?? אני רוצה אותו כי הוא תותח וכל הבעיות נפתרו איתו

    • 5 תגובות
    • 868 צפיות
  21. שלום, פתאום בלי ידיעה מקדמת פתחתי מסמך טקסט עם מידע שהיה שמור לי במחשב ונדהמתי לגלות שהכל ברוסית וכך שאר מסמכי הטקסט (TXT) - חיפשתי בהגדרות אבל לא מצאתי דרך לשנות את זה - את הגדרות הקידוד לא מצאתי WIN7 בעברית* תודה רבה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 868 צפיות
  22. שלום לפני פחות מ10 דקות התחיל להפתח חלון אקספלורר עם הכתובת הבאה: http://65.243.103.62/trafc-2/rfe.php?cmp=vm_mg_old&nid=ik&lid=home&uid=b4afa6be055811dcb1f1003048895bfc&guid=6c58594e+e59e8933c32444ed95b053fcc07d9bfb&affid=67508&url=http:%2F%2Fwww.ynet.co.il%2Fhome%2F0,7340,L-8,00.html החלק של YNET זה משתנה בהתאם לאתר שאני נמצא בו כמו כן מופיעה לי ודעה שברגע שתחזור אני אצלם אותה איןלי מושג מזו הכתובת הזאת אבל הנה מה שכתוב שם: ההודעה שמופיע לי מפנה אותי לאתר של תוכנת אבטחה או משו כזה.. מישהו יודע מזה ומה אנ צריך לעשות בשביל להפסיק את זה? עדכון הנה ההודעה שמופיעה לי וזה האתר שנפתח לי בנוגע לתוכנת אבטחה http://www.errorsafe.com/pages/scanner/index.ph…

    • 11 תגובות
    • 868 צפיות
  23. Started by assaf990,

    אני בוחר כל פורט אקראי ואז כשאני לוחץ על: "בדוק הם הפורט מנותב היטב" אז תמיד אני מקבל הודעה: Error! Port 50042 does not appear to be open. (או כל מספר אחר של הפורט) איך פותחים? אני משתמש בפיירוול של XP והפורט נפתח אוטומטית על ידי הביטורנט, אך כאמור לא עוזר

    • 9 תגובות
    • 868 צפיות
  24. Started by TimoTy,

    אין לי מושג איך זה קרה או למה אבל כל פעם שאני מפעיל את הAZ הוא אוכל לי את המעבד ! יש כל הזמן תקיעות ואפילו ואי אפשר לשמוע מוזיקה ...... יש לי BARTON 2.5 ב-OC ל-3.2 ו-GB זיכרון מה אני יכול לעשות כדי שהוא יאט לי את המחשב בצורה כל כך מוגזמת ?

    • 5 תגובות
    • 868 צפיות

דיונים חדשים בפורומים