עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. תודה רבה מראש

    • 6 תגובות
    • 870 צפיות
  2. Started by eladh16,

    שלום יש לי סרט, ויש לוגו של הערוץ בצידו הימני של הסרט. כיצב בעזרת sony vegas 9 או כל תוכנה אחרת, אני יכול להדביק על אותו הלוגו, לוגו שלי שיש לי, סתם תמונה שאני ישים והיא תופיע שם לאורך כל הסרט. איך אפשר לעשות את זה?

    • 4 תגובות
    • 870 צפיות
  3. שלום, מדי פעם אני צריך להעביר קבצי טקסט פשוטים (רגילים או מהרשת) לתוך מסמך word. אחת הסיבות היא שקבצים שאני מעוניין להדפיס ניתן לעצב ביתר נוחות מתוך word. לעיתים קובץ טקסט יכול להיות 50 עמודים אבל אחרי שמקטינים את הפונט, מצמצמים שורות, מגדילים שוליים מגלים שאפשר בהרבה פחות עמודים. אחת התקלות שנתקלתי בה הרבה היא גלישת שורות או wrapping. למשל, בקובץ טקסט השורה תגלוש לשורה הבאה באמצע המשפט השני נניח. אם אני אפתח את הקובץ ב- word או אעתיק ואדביק את הטקסט למסך חדש, השורה תראה תקינה אבל word חושבת שיש enter בסוף כל שורה ככה שהיא למשל חושבת שכל מילה בתחילת שורה צריכה אות גדולה (באנגלית). ואז אם אני אקטין את גודל הפונט או ארחיב את השוליים אז השורה לא תתאים את עצמה. המשפט ישאר חת…

    • 0 תגובות
    • 870 צפיות
  4. Started by shirinol,

    שלום לכולם, אני חדשה פה והגעתי בעקבות המלצה חמה של חבר. בעקבות לימודי התואר שלי יוצא לי להתקין תוכנות רבות למחשב חלקן חוקיות וחלקן לא חוקיות. מכיוון שחלקן לא חוקיות חלקן גם לא עובדות או שיש בעיה עם ה-activation ולכן חלקן משאירות לי כנראה שאריות התקנה גם לאחר שאני עושה הסרת תוכנה דרך לוח הבקרה. לאחר שאני מנסה להתקין תוכנה חדשה שוב, התוכנה כבר דורשת לעשות ישר activation או פולטת אותי החוצה כי כביכול נגמרה תקופת הניסיון. הומלץ לי להוריד את תוכנת registry cleaner לשם ניקוי המחשב מעודפי התקנה. רציתי לשתף אתכם בקורה ולקבל ממכם תשובה לגבי מה כדאי לי לעשות? האם ההמלצה שקיבלתי טובה? ואם כן, מאיפה להוריד את התוכנה? מה הכי טוב? נאמר לי שאתם הטובים ביותר ותגובתכם מהירה ואדיבה אז תודה…

  5. Started by overload,

    מישהו פה משתמש באתר למכירה או קנייה?

    • 0 תגובות
    • 870 צפיות
  6. Started by Vidati,

    אני רוצה להשתמש בצמחייה במאיה אבל היא לא מתרנדרת בMENTAL RAY ורק בMAYA SOFTWARE ואני רוצה במנטל ריי... איך עושים את זה? אם אפשר בכלל.. ואם לא איפה אני יכול למצוא תוכן למאיה שעובד בMENTAL RAY.... תודה

    • 4 תגובות
    • 869 צפיות
  7. בין עם זה מאתרים או מחיפוש ברגע שאני מתחיל להוריד משהוא, זהוא! כל המחשב מקבל עומס של 100%! ולא ניתן לעשות כלום, הכל מקרטע, העכבר בקושי זז, ולא ה EMULE לא נסגר, יש לציין שזו גרסה 4.2 שך LH ואני לא יודע למה פתאום זה קורה. יש הסבר לתופעה?

    • 10 תגובות
    • 869 צפיות
  8. המליצו לי על Hdat שצרבתי כ-ISO ועשיתי מהדיסק BOOT אבל אין לי מושג איזו אופציה לבחור. בחרתי NTFS וזה ביקש ממני לרשום משהו ככה שאין לי מושג מה לעשות בהמשך. יש המלצות לתוכנות טובות אחרות אולי?

    • 1 תגובה
    • 869 צפיות
  9. Started by morbidangel,

    שלום לכולם אני מחפש תוכנה המאפשרת הקלטה של המתבצע ברקע בזמן עבודה שוטפת (סאונד של אתרי אינטרנט ותהליכים במחשב). תודה

    • 2 תגובות
    • 869 צפיות
  10. Started by ofeky1,

    יש למשהו? תודה מראש! זה דחוף!

    • 0 תגובות
    • 869 צפיות
  11. Started by EG,

    שלום, רציתי לדעת אם קיימת תוכנה שמכוונים אותה לשעה מסויימת ואז היא נדלקת, או אפילו שאפשר להכניס לתוכה שירים (בפורמט MP3 למשל) ואז היא נדלקת ומשמיעה את השירים. תודה.

    • 4 תגובות
    • 869 צפיות
  12. Started by ^Z^,

    הכל בכותרת ;D

    • 2 תגובות
    • 869 צפיות
  13. Started by iakovl,

    קניתי היום SanDisk 1GB Cruzer Micro U3 USB Flash Drive מה אומר : DOK של גיגה שמשתמש במערכת U3 אני מחפש תוכנות הם מתחלקות ל 2- תוכנות USB - תוכנות שנועדו לרוץ מאמצעים ניידים ולא מכוננים קשיחים: תוכנות U3 - תוכנות שנועדו לרוץ דרך U3 הנבחרת הנוכחית שלי: USB - 7ZIP PORTABLE , VLC PORTABLE U3 - AVAST , INFRANVIEW , מחפש עוד תוכנות

  14. Started by davidcohen,

    שלום!!! יש לי מחשב חדש והתקנתי WINDOWS XP של 64 ביט. ועכשיו אני רוצה להתקין OFFICE חדש . איזה OFFICE הכי טוב להתקין ל WINDOWS הזה?, אני מעדיף כמה שיותר חדש ומקצועי תענו מהר, תודה

    • 3 תגובות
    • 869 צפיות
  15. שלום חברים. אני חייב להשיג את גרסאות ה- ICQ 2001a ו- ICQ 2001b. אם יש לכם אחת מהן (או יותר ) אנא שלחו לי אותה לכתובת: yuval151@012.net.il או לחליופין פנו אלי / השאירו הודעה פה. תודה מראש, יובל.

    • 4 תגובות
    • 869 צפיות
  16. היי אני משתמש באימיול של MorphTX ומוריד דברים די נדירים משם (וממש לא מצפה שהם ירדו תוך כמה דקות או כמה שעות)... השאלה אם הפעלת ה WEBCACHE תתן משהו ואולי תעזור לשפר קצת מהירות, או שאם מדובר בדברים נדירים זה לא יעזור כל כך ?

    • 1 תגובה
    • 869 צפיות
  17. התקנתי תתוכנה ולפני ההתקנה הוא אמר לי שאני חייב וינדוס מדיה פלייר לפחות בגירסה 9+ או משהו כזה התקנתי בכול זאת ועכשיו שאני מפעיל אותה הוא נותן לי את ההודעה הזאת in order to run properly,pcmark04 riquires windows media encoder 9 or newer to be installed on your computer יש מושג למישהו? נפתרה הבעיה עכשיו השאלה שלי לגבי התוצאות של התוכנה (המפרט בחתימה)? עריכה: התוצאות שלי הם PCMARK SCORE-4075 CPU SCORE-3627 MEMORY SCORE-3397 GRAPHICS SCORE-1608 HDD SCORE-3899

    • 3 תגובות
    • 869 צפיות
  18. אהלן, יש לי בעיה מוזרה במחשב עם Malware , מסוג "Rough.RemovalTool.M / Malware.Trace" שנכנס באופן קבוע למחשב על בסיס יומי, למרות שהסרתי אותו מס' פעמים באמצעות Malwarebytes ו- SuperAntiSpyware, הוא פשוט חוזר כל פעם מחדש. ניסיתי גם להסיר באמצעות תוכנה (שמריצה קובץ Batch בעצם) שנקראת "Generic Rogue Removal Tool", המסירה את כל סוגי ה-Malwares מסוג "Rough" או "Fake Alert" אך ללא הועיל. התוצאות מהסריקה עם Malwarebytes: ה-Malware עצמו מריץ איזושהי סריקה פיקטיבית של "תוכנה המסירה ספייוארים" וכד', עם אייקון אדום של "התראות אבטחה של Windows" , ניסיתי להסיר ידנית, גם ברג'יסטרי אך כנראה יש איזו פקודה (קובץ) המאפשרת לו להכנס ולהפעיל את עצמו כל פעם מחדש, ביצעתי סריקות גם עם Nod32…

    • 0 תגובות
    • 869 צפיות
  19. Started by imac,

    למשל שאני פותח חלון שני הוא פותח אותו בלי הStatus Bar וכל הזמן אני צריך ללכת לVIEW וSHOW STATUS BAR זה מעצבן יש למשהו רעיון? (אל תגידו לי SP1 כי גם שזה היה מותקן הייתה הבעיה הזאת) תודה לתגובות

    • 1 תגובה
    • 869 צפיות
  20. מישהו פה מכיר אקסס? טוב, די תיארתי בגדול את הבעיה בכותרת - לקחתי קובץ קיים בפורמט של אקסס 2000 או XP משהו בסגנון, המרתי אותו באקסס 2007 לפורמט של 2007, וכעת אני לא מצליח למצוא איך אני עורך את הטופס הראשי. אני לא יודע אם הבעיה קשורה בכלל לזה שהקובץ מומר, כי גם ככה אני פשוט לא מצליח למצוא איפה אני עורך את הטופס. גם, נניח אם אני מקטין את הטופס (מינימייז רגיל), אני "מאבד" אותו ורק מצליח לפגוש אותו שוב אם אני סוגר ופותח את הקובץ. אני יודע שאני יכול למצוא טוטוריאלז באינטרנט ולהתחיל ללמוד אקסס מאפס ובסוף אני אמצא את זה אבל אני רק רוצה לשנות איזו תמונה בטופס הראשי, זה הכל. אולי מישהו פה מכיר ויכול לתת תשובה ספציפית? רוב תודות

    • 2 תגובות
    • 869 צפיות
  21. Started by esaly,

    אהלן חברה! יש לי בעיה ממש מרגיזה ומוזרה - מקווה שתוכלו לעזור... הבעיה הופיעה כמה ימים לאחר חיבור כרטיס מסך חדש והתקנת הדרייבירים שלו.. בקיצור הבעיה היא - קצת קשה להסביר אותה אבל ככה : כל פעם שאני מנסה לראות את הTASK MANAGER החלון כאילו בורח לצד הימני של המסך ואני לא יכול לראות אותו...הוא כאילו נמצא שם איפשהו אבל אני לא יכול לעשות לו MAXIMIZE וכתוצאה אני לא יכול לראות אותו...הדבר קורה גם עם הNETLIMITER... זה נראה כמו בעיה של דרייברים של כרטיס מסך אבל אני לא בטוח... בגל מקרה אשמח אם תוכלו לעזור....אני עומד בפני פירמוט :-[

    • 11 תגובות
    • 869 צפיות
  22. Started by sarit_co,

    רכשתי נייד מיני של acer שמגיע מותקן עם win 7 starter. בגלל שלמחשב זכרון 1G נראה לי שעדיף לפרמט אותו ולהתקין xp בתקווה שזה ישפר קצת את המהירות האיטית שלו... בדקתי באתר של acer ומצאתי רק דרייברים של win 7. איך אני יכולה לוודא שהמחשב/דרייברים יעבדו עם xp? מישהו אולי עשה זאת (downgrade) ויכול לעזור לי? תודה

    • 1 תגובה
    • 869 צפיות
  23. בשבועות האחרונים התחילה לי בעיה בIE, בה מדי פעם, לא באופן קבוע ולא עם אותה תוצאה, קופץ לי חלון שגיאה, שנותן לי רק להבין שיש בעיה (ולא מאלה עם השורה הארוכה של אותיות ומספרים!), שהוא צריך לסגור את אקספלורר, ושאוכל "לשלוח/לא לשלוח" או לעשות DEBUG. בכל מקרה ייסגר לי החלון המסויים הזה, אבל אי הרציפות באה לידי ביטוי בזה שהאתרים שבהם זה קורה פעם כן נופלים ופעם לא; לפעמים זה קורה ממש בהעלאת עמוד, אבל לפעמים זה קורה דווקא אם אני לוחץ על קישור או פתיחה של משהו בתוך אתר כלשהו (שבעצמו עלה בסדר גמור); לפעמים זה מפיל לי את כל הIE שפתוחים, ולפעמים זה רק סוגר את החלון הספציפי הזה, בעוד שהאחרים מתפקדים נהדר. אל תפנו אותי בבקשה לת'רדים שהתייחסו לסוגי הDEBUG השונים כי חרשתי את הכל וכלום ל…

  24. Started by LIRON1,

    שלום אני מנסה להתקין את התוכנה ובאמצע יש לי שגיאה כמו בתמונה. את התוכנה הורדתי מהאתר של סוני [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 869 צפיות
  25. Started by redead,

    אתם משתמשים בהורדה רגילה של הדפדפן אינטרנט או במנהל הורדות ? ואם במנהל מה הכי מומלץ?

    • 2 תגובות
    • 869 צפיות

דיונים חדשים בפורומים