תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
הכל פשוט נהיה כזה גדול,זה אצלי או אצלכם?כי זה קורה רק באתר הזה!!
-
- 8 תגובות
- 872 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי וינדוס 7 במחשב אני נכנס למחשב שלי ולא מופיע לי כונן D ולא הצורב לא מופיע בכלל התמונה של שניהם אני מקווה שלא הלך לי החומר גם כשאני מכניס דיסק הוא לא קורא אותו כי לא מופיע לי הסמל של הצורב והכונן D במחשב שלי יש לי דיסק אחד של 500 גיגה ועוד אחד של 500 שמחולק לשלושה הדיסק של 500 גיגה השלם נעלם לי בבקשה אייך אני פותר תבעיה
-
- 1 תגובה
- 872 צפיות
-
-
אני התקנתי יותר נכון ניסיי להתקין לינוקס אחרי זה שהתקני אני מנסה לפתוח את הפרטישן מגיק וזה נותן לי את השגיאה הזו.. אחרי ניסיונות ללחוץ yes no כל מיני אפשריות כלום לא עזר.. אז מה השעשיתי זה התקנתי אותה מחדש.. ואז זה נתן לי את שגיאה הזו...
-
- 0 תגובות
- 872 צפיות
-
-
כמה פעמים כתבתם בטעות כתובת אתר בעברית והתעצבנתם לכתוב אותה מחדש? כמה פעמים כתבתם הודעה באיסיקיו ואחרי ששלחתם גיליתם שבעצם כתבתם הכל באנגלית? אז התוכנה שבניתי מגלה אוטומטית שהכנסתם כתבות אתר בעברית ומשנה אותו לבד לאנגלית, וכמו כן גם בהודעת איסיקיו. אם יש לכם הערות, הצעות או כל רעיון אחר אתם מוזמנים להגיב מקווה שתהנו גיא האתר: http://MakeItHeb.wip.co.il
-
- 11 תגובות
- 872 צפיות
-
-
הייתה לי אותה והיא מנמחקה לי מאיפה אני מסיג אותה: הינה התמונה: http://valid.x86-secret.com/show_oc?id=26325 תודה מראש אהה גם אני צריך רת התוכנה שמראה לי את הטמפרטורה של המעבד
-
- 3 תגובות
- 872 צפיות
-
-
-
איך פותרים תבעיה כל כמה דקות המחשב מיתכבה יש פיתרון לזה????? מה עושים? :-\ תמונה למטה. [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 872 צפיות
-
-
שמעתי ממישהי היום שיש לה לפטופ של Lenovo, שיש עליו מערכת הפעלה ווינדוס כלשהו שiTunes לא עובד עליו. לטענתה זה גם מה שאמרו לה בתמיכה כלשהי של אפל (אנערף איפה). מכיוון שזאת מישהי, אין לי כוח להתחיל לתחקר אותה איזו מערכת הפעלה יש לה או להאמין לה, ולא הצלחתי למצוא בגוגל משהו (לא חיפשתי מעמיק מדי..).. מישהו יודע על מה מדובר? על אילו מערכות הפעלה iTunes לא עובד? (ואני דיי בטוח שיש לה משהו שהוא לפחות XP..)
-
- 0 תגובות
- 872 צפיות
-
-
בעקבות הדיון הזה: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=388115.30;topicseen ובגלל שהFF חמוד, אני בכל זאת ימשיך לנסות למרות שאני בטוח שללא לכל השאלות יש תשובות. אז מה הבעיה שלי... אני רוצה כל מיני דברים מהFF שאני רגיל אליהם בMAXTHON ושעושים את הגלישה בו למהנה ויעילה. אני אשמח כמובן אם מישהו יהיה מסוגל לפתור לי אותם. ואלה הם הדברים: 1) SPLIT VIEW שכולל TABS נפרדים לכל אחד מהSPLIT WINDOWS והופף לSPLIT ובחזרה בלחיצת כפתור אחת על ICON. (זה כל מה שאני רוצה מזה) 2) הזזת ואיחוד TOOLBARS, כמו למשל השורה הבזבזנית עם ה FILE/VIEW וכו... זהו בנתיים, יש עוד דברים, אני הוסיף אותם בהמשך.
-
- 2 תגובות
- 872 צפיות
-
-
xvidvideo.ru כבר לא מדווחים על גירסאות חדשות משום מה(מנהל האתר בחופשה אם אני לא טועה). זו תיקיית הקבצים של אחד מיוצרי MPC-HC http://xhmikosr.1f0.de/index.php?folder=bXBjLWhjX21zdmMyMDA4 עידכונים על בסיס יומי
-
- 0 תגובות
- 872 צפיות
-
-
ראיתי איזה גופן מסויים שאני רוצה להוריד אבל אני לא מוצא אותו ולא יודע איך קוראים לו אם מישהו מכיר אותו אשמח אם הוא יגיד לי את שמו... הנה דוגמא שלו:
-
- 2 תגובות
- 872 צפיות
-
-
אני משתמש בתוכנה BsPlayer כדי להריץ את הסרטים והכתוביות, אך כאשר אני מפעיל את הסרטים, זה כותב לי שהתוכנה ביצעה פעולה לא חוקית והיא תיסגר... מישהו יכול לתת לי תוכנות אחרות להרצת סרטים עם כתוביות, ואם אפשר אז גם לינקים? תודה.
-
- 5 תגובות
- 872 צפיות
-
-
להגדיר בIE שחלונות חדשים שנפתחים בעזרת קליל ימני על העכבר->OPEN IN NEW WINDOW לא יהפכו להיות החלונות הפעילים אלא רק יפתחו ברקע?
-
- 0 תגובות
- 872 צפיות
-
-
שלום לכולם, התקנתי את תוכנה האבטחה והאנטי-וירוס ESET 5 אבל חוץ מעיצוב חדש לא נראה משהו מיוחד. שימו לב לתמונה. מישהו יודע מה פשר הדבר? בברכת חג שמח [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 872 צפיות
-
-
-
שלום , אני מחפש דרייברים תואמי win_xp ללוח אם p5lp- le של asus (מחשב HP ). חיפשתי באתרים של ASUS ו- HP אך לא מצאתי . תודה מראש על העזרה והמידע
-
- 1 תגובה
- 872 צפיות
-
-
כאשר אני מנגן מדיה במדיה פלייר הישן והטוב (גרסה 6.4) הוא לא מנגן אותם אוטומטית ואני נדרש ללחוץ תמיד על Play לאחר טעינת קובץ מדיה, לפני הפירמוט הכל היה בסדר ורק הייתי צריך להפעיל קובץ מדיה והוא היה מתנגן אוטומטית בלי שאני אצטרך ללחוץ על כפתור ה-Play. האם יש דרך לסדר זאת כך שהנגן ינגן אוטומטית קבצי מדיה? תודה.
-
- 0 תגובות
- 872 צפיות
-
-
אני עכשיו אחרי פירמוט ויש כמה דברים (לא נזכיר בפורום הזה ) שאני רוצה להוריד מתוכנת שיתוף טובה חבר שלי המליץ לי על שראזה איזה הכי טוב? נ.ב הקרטיריונים שלי הם: מהירות, כמה שפחות ווירוסים (ובלי קבצים שקריים), בלי ספיוור ושאשפר יהיה למצוא קבצים בעיברית
-
- 7 תגובות
- 872 צפיות
-
-
אבל הוא גם לא עשה משהו רע [הנורטון לא מצא ווירוסים] אבל אין לי מושג מאיפה הוא הגיע... שום תוכנה חדשה לא יצרה אותו... [אני בדקתי וגם לא שמתי שום תוכנות חדשות] מה זה הדבר הזה? עשיתי חיפוש לזה במחשב והוא מצא לי 4 כאלה בכונן C שעונים לשם DUST.EXE [כולם ככה רק לפעמים חלק מאותיות גדולות או קטנות] ועוד אחד שזה היה קובץ PF [DUST.PF]1 (אל תתיחסו ל1) הוא מצא כאלה בתיקיות: SYSTEM , WINDOWS, SYSTEM32.... ועוד אחת שאני לא זוכר... מישהו יודע מה זה? אני מנסה לשים את זה בסל מיחזור ולעשות ריסט נראה אם הכל טוב... ואגב כל קובץ כזה תופס 200 מגה. תודה לעוזרים נ.ב. יש לי XP PRO ולאח שלי יש 2000 ואין לו את זה וגם לי מעולם לא היה את זה חדש: מחקתי כל דבר שקשור לווירוס הזה א…
-
- 7 תגובות
- 872 צפיות
-
-
כל כמה זמן מומלץ לעשות סריקה במחשב עם ה-AD AWARE? כי כל פעם שאני עושה התוכנה מוצאת איזה 80-100 "NEW OBJECTS"
-
- 2 תגובות
- 872 צפיות
-
-
שלום יש לי גוגל כרום ולא יודע למה אחריי כמה זמן שאני משתמש בו פתאום השפה הופכת לי רק לאנגלית ולא משנה מה שאני עושה בשביל שתיהיה לי עברית אני צריך לצאת לגמריי ולהיכנס שוב אליו ואז העברית חוזרת ואחריי כמה זמן שוב רק אנגלית.. ואם אני במחשב עצמו או בכל דפדפן אחר אין לי את הבעיה הזאת וראיתי שיש את זה לעוד כמה מה עושים אם זהה?
-
- 0 תגובות
- 872 צפיות
-
-
היום נתקלתי בתוכנה "Set Affinity". התוכנה מאפשרת לקבוע על איזו ליבה ירוץ כל process בצורה אוטומטית (שנקבעה ע"י המשתמש כמובן) בנוסף היא מאפשרת לשנות כל קובץ EXE בעצמו ע"מ לקבל תוצאה דומה, אך ללא צורך בהפעלת התוכנה... ניתן אף להתקין service שיעשה את מה שעושה התוכנה, ללא צורך בהרצתה. אז יש לנו 3 אפשרויות בתוכנה אחת, למטרה אחת. מכובד, אבל הסיבה שאני פותח תראד זה היא - האם יש עוד תוכנות כאלו? מעדיף לבחון את כל האפשרויות לפני שאני מתקבע על תוכנת פרופילים מסויימת... אוף, יש לי כבר תוכנת פרופילים לכרטיס מסך \ כרטיס קול ועכשיו גם למעבד : קישור להורדה v1.82: (הוספתי בעצמי את האפשרות להתקין את ה-hook גם על חלונות 64bit, לפי הנאמר בפורומים וזה עובד) http://www.filehosting.cc/…
-
- 0 תגובות
- 872 צפיות
-
-
אני צריך תוכנה שתשמור לי אתר על המחשב בדיוק כמו שהוא נמצא על השרת כולל הכל
-
- 2 תגובות
- 872 צפיות
-
-
-
יש לי windows 98 והתקנתי את התוכנה mv2 player והורדתי אפילו את המקודד. שאני באה להפעיל את מה שאני רוצה לראות מופיעים פסים לאורך כל המסך של התוכנה. איך אני יכולה לפתור את זה? תודה
-
- 4 תגובות
- 871 צפיות
-


