תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
צריך קצת עזרה...אני צריך לתרגם איזה עבודה אישית שלי ובכלל אני רוצה קצת להרחיב את הידע... אז הייתי רוצה לדעת באיזה תוכנה טובה אני יכול להישתמש לתרגום משמיעה וגם מקריאה להכול מהכול...אם יש דבר כזה משו נוח ולא מסובך מידי. תודה מראש לכול...=] אוקי אז לנושא אחר לגמריי יש לי מחשב חדש בן פחות משנה : מעבד: INTEL CORE 2 DUO S775 2.4GHz(E6600) 1066MHz/FSB 4MB - BOX ¤1290 לוח אם: GIGABYTE GA-965G-DS3 REV3.3 ¤654 כרטיס מסך: SPARKLE PCI-EX GeForce 8800GTS 320MB GDDR3 320 BIT TV/O DVI - DX10 - RETAIL ¤1647 דיסק קשיח: WD 250GB 16MB SATA2 7200 RPM - RAID 24/7 - WD2500YS ¤430 צורב DVD: LITEON DVDRW LH-20A1S DOUBLE LAYERED X20 - SATA - RETAIL ¤209 זיכרון: G.SKILL 2048MB (1024MBX2) DDR2 80…
-
- 4 תגובות
- 616 צפיות
-
-
מה ההבדל בין שני המקודדים האלה http://img168.imageshack.us/img168/8785/38995647hz3.jpg
-
- 4 תגובות
- 588 צפיות
-
-
אני צריך תוכנה שבודקת כמה FPS הוא מביא לי במשחקים... (עם אפשר גם הורדה..) תודה מראש יניב.
-
- 7 תגובות
- 802 צפיות
-
-
וset margins לא מחזיר אותם, איפה לעזאזל אני מוצא אותם?
-
- 0 תגובות
- 530 צפיות
-
-
נמאס לי מ - nero אני מחפש משהו פשוט ויעיל שיעשה עבודה טובה בצריבה.
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מחפש תוכנה לשרטוט מכונה [במקרה שלי אופניים אם זה משנה ]
-
- 2 תגובות
- 978 צפיות
-
-
שלום, קניתי מחשב חדש עם כרטיס מסך מובנה Radeon X1250 ומסך Samsung SyncMaster 22". חלק מהסרטים מוצגים ברזולוציה גבוהה, אך חלק מוצגים ב-16 צבעים. לדוגמא, כאן http://survivor.nana10.co.il/. מה ניסיתי: 1. להתקין את הדרייבר המעודכן ביותר של כרטיס המסך. 2. להחליף את ה-Codec Pack מ-K-Lite ל-All in One. 3. להוריד את הרזולוציה ואת ה-color quality בקמבינציות שונות. 4. להסיר ולהתקין את ה-flash player (באתר הנ"ל מדובר בסרט שמוצג ע"י flash - אך זה קרה גם בסרט אחר שלא קשור). נגמרו לי הרעיונות, עכשיו תורכם... :s05:
-
- 0 תגובות
- 469 צפיות
-
-
יש לי חייגן (012) והאימיול לא מתחבר לשום שרת (הקדמילה מתחבר) מה עושים?
-
- 4 תגובות
- 968 צפיות
-
-
האם מישהו מכיר תוכנה כלשהי שיכולה לגרום לכך שפלייליסטים ב-2 מחשבים המחוברים ביניהם ברשת מקומית יתעדכנו בו זמנית? למשל, הוספתי שיר מסויים לרשימת ההשמעה במחשב מס' 1 אז התוכנה יכולה לגרום לכך שבאמצעות הרשת המקומית ( + אינטרנט אם יש צורך כמובן) הרשימה במחשב השני (שמן הסתם גם עליו תותקן אותה התוכנה) תתעדכן אוטומטית וכך יוצגו בדיוק אותן רשימות השמעה ב-2 המחשב. נ.ב. יש כונן משותף כמובן בי המחשבים שמכיל את השירים המבוקשים. בנוסף, האם ישנה תוכנה שיכולה לגרום לכך שבאותו רגע ששיר מסויים סיים את ההורדה שלו (באימיול או ליימוויר או בכלל..) הרשימה מקבלת אותו אליה?? ואם יש תוכנה שמקיימת את 2 השאלות ששאלתי זה בכלל יהיה מצויין. בשילוב של שני השאלות הללו אגיע למצב מושלם שבו שיר שמסיים את הה…
-
- 0 תגובות
- 746 צפיות
-
-
טוב כשיש כל מיני לינקים של ג'אוהסקריפט (אין לי משוג ממש מה זה אניר ק ידוע שזה קשור לג'אוהסקריפט) אז זה לא עובד לי המחשב עושה מן צפצוף מוזר כשאני לוחץ על לינק כזה (צפצוף שבא מהמחשב עצמו ,לא ששומעים ברמקולים) פתחתי פה פעם אשכול לגבי זה ולא הבנתי כל כך תהסברים שנתנו לי שמה וגם חסמו לי תאשכול הקודם ככה שאני בעצם לא יכול להקפיץ אותו או משהו כזה אז, תודה מראש לעוזרים.. נ.ב שכחתי לציין שזה רק באקספלורר קורה נ.ב 2 חחח דוגמה למקום שלא עובד לי הלינק: http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-1398,00.html נכון יש שמה כל מיני משחקי אונליין, אז כשאני לוחץ על "שחקו עכשיו" קורה לי המש אמרתי, הצפצוף הזה במחשב ואח"כ פשוט אין תגובה לא פותח כלום..
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני לא מצליח לפתוח סרט שהורדתי מהאינטרנט ! הורדתי איזה 5 סרטים עכשיו אחד עובד וכל השאר שאני פותח זה כותב לי Cannot Open File אני משתמש ב BSplayer ניסיתי גם בתוכנה DIVX PLAYER וזה לא עובד מה יכולה להיות הבעיה ?
-
- 2 תגובות
- 537 צפיות
-
-
-
שלום לכולם... לאחר שקיבלתי תשובה ורעיון םשוט אבל מצויין לפני כמה שעות מכם אני בא בעוד בקשה קטנה.. התחלתי לפי הצעתכם להשתמש במאיץ ומנהל הורדות זה... כשאני מנסה להוריד יותר משני קבצים הוא לא נותן לי את האפשרות..הוא פשוט מתמקד רק בשתיים ואחת כאילו מושהת.... יש אפשרות לשנות לתוכנה משהו בהגדרות ...?? תודה מראש..
-
- 1 תגובה
- 571 צפיות
-
-
יש איזה גאדג'ט לסיידבאר שמביא לשמור כל מיני קיצורים לתוכנות כמו OBJECTDOCK? ובכלל מישהו יכול להביא המלצות לגדג'טים נחמדים שאפשר לשים על הסיידבאר?
-
- 0 תגובות
- 520 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שהופכת תמונות לקובץ ווידאו ( ל DVD ) ותאפשר לי להוסיף גם מוסיקה כתוביות וכדומה רצוי שתהייה חינמית....
-
- 1 תגובה
- 923 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי בעייה מעצבנת שחוזרת על עצמה ואני לא מבין למה אני מוריד קובץ מהאקספלורר נגיד של 400 מגה בייט והוא מוריד 380 בערך ומסיים ואז הוא לא עובד בגלל זה כי הוא שגוי... מזה? תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 602 צפיות
-
-
-
תוכנה שתעבוד במחשב כמו הדיסקים שקונים מכניסים ויש סיםפור כלשהוא עם תמונות וקול ויש חיצים לעבור הבא וכך עד הסוף גם נגיד כל מיני אפשרויות כמו פנים כלשבם שיגידו דבר מה... לדוגמא: סיפור פסח ולוחצים על משה והוא אומר משהו קשרו...משהו בסגנון לא יודע איך להסביר
-
- 0 תגובות
- 492 צפיות
-
-
יש לי desktop 5000 כל פעם שאני לוחץ על PLAY או MEDIA המדיה פלייר נפתח...מישהו יודע איך לבטל את זה ולגרום לווינאמפ להיפתח?
-
- 5 תגובות
- 697 צפיות
-
-
בין היתר הרזולוציה שבה אני השתמשתי. 1280x800.. שזה ביחס שמציג המסך שלי, מסך רחב 24 אינץ'. היה לי ג'יפורס 3 טיטניום-200 ועברתי למערכת חדשה Q6600, 8800GT... עם המעבר, עברתי גם לDVI-D במקום ה-VGA. מה ניתן לעשות? התקנתי דרייברים של המסך וגם הכרטיס מסך ולא עזר. אני כרגע על רזולוציה ממש גבוהה וזה עושה לי כאב ראש שהכל קטן. תודה ויום טוב. עריכה: קצה חוט חדש... מחקתי את הדרייברים לגמריי, בלי שום דרייברים של כרטיס מסך.. והרזולוציה חזרה לרשימה!! התקנתי דרייברים מעט יותר ישנים שהיו באתר של palit והבעיה שוב חזרה. אין 1280x800.
-
- 9 תגובות
- 866 צפיות
-
-
על פי מה שידוע לי זאת מצלמת אינטרנט Silver Line 330pc מישהו יכול להביא לי דרייבר פירמטתי את המחשב בבקשה !! תודה מראש למי שיביא לי !
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
בבקשה תעזרו לי !!! אני צריך את הדרייבר של המצלמה שלי אני לא יודע מה הדגם אבל הבאתי תמונה שלו תראו ותעזרו בבקשה @@!! [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 957 צפיות
-
-
בשבועעים האחרונים המחשב שלי ניהיה קצת יותר איטי כאילו יותר כבד קצת, ומשום מה תוכנת האנטי ווירוס (נורטו 2007) הפסיקה לפעול וכאילו נמחקה. ומאז ששמתי לב שהיא "נעלמה" אני לא מצליח להתקים אף תוכנת אנטי ווירוס !! כל פעם שאני מתחיל להתקין אז ההתקנה מתחילה ואז נעצרת בטענת ארור כל שהיא. גם את קספרסקי זה לא נתן להתקין...... למישהו יש רעיון מה לעשות ???? תודה
-
- 2 תגובות
- 692 צפיות
-
-
היי אנשים אני חייב עזרה דחופה, המחשב שלי כנראה נגוע במשהו רציני אני לא מצליח להתקין שום תוכנת אנטיוירוס + ה AVG שהיה לי נמחק יחד עם כל התוכנות אנטיוירוס על המחשב. בחיים לא היה לי דבר כזה. אנא התחשבו מנהלים עקב הדחיפות שבדבר להשאיר כאן ת'מסנג'ר שלי. יש לי המון חומר חשוב על המחשב. אם משהו מוכן לעזור לי גם מחוץ לפורום אני במסן yossi.elimelech@hotmail.com תודה רבה מראש.
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-


