עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by foxil821,

    אני מחפש תוכנה שאוכל לקבוע איזה רמת קול, בשביל למנוע צלילים חזקיים פתאומיים או להגביר את צלילים חלשיים. הצלילים שמגיעים מאתרי וידאו, תכנים פלאש, משחקים בתוך מחשב וכו' מחשב שלי הוא XP. תודה רבה על תשובה וחג שמח!

    • 1 תגובה
    • 876 צפיות
  2. Started by benor,

    נראה לי ששלחו לי פאץ' לסאב סבן או לנטבס ! אני צריך את עזרתכם יש תוכנה שיכולה לאתר את המזיקים ולהיפטר :AR15: מהם??

    • 1 תגובה
    • 876 צפיות
  3. Started by Gnome,

    כל הזמן אני רואה ICQ גרסה ביתה או ICQ גרסה אלפא. אף פעם לא ראיתי גרסה סופית. אז רציתי לדעת אם יש כזה דבר!!

    • 4 תגובות
    • 876 צפיות
  4. שלום, אני מצרף תמונה- בתמונה את רואים TASK MANNAGER- רואים שיש 3 INTERNET EXPLORER - ורואים גם ששניים מהם ממש לוקחים משאבי מערכת בצורה חזקה, את רואים גם את הדסקטופ- שאקספלורר בכלל לא פתוח אצלי. אם אני עושה END TASK אז הוא פשוט מחדש את שלושתם- עכשיו בדרך כלל זה לא היה מפריע לי (עוד תוכנה קטנה ברקע) אבל במקרה הזה- שניים מהם ממש לוקחים משאבי מערכת ואני לא מצליח להעיף אותם- מי שהו יכול לעזור לי?? (אגב 3 האקספלוררים האלה תמיד מופיעים לי- כל פעם שאני מפעיל מחשב וכל פעם מחדש, ושוב גם אם אני עושה להם END PROCESS הם פשוט מתחדשים אחרי שניה) וזה ממש מעצבן כי זה נראה לי מאיט את המחשב) מה עושים ?? [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 2 תגובות
    • 876 צפיות
  5. Started by koboc9,

    אני מחפש תוכנה/דרך שתמנע גישה לתקיות. מי שירצה להיכנס לתקיות או להפעיל קבצים שבתוך התקיות יצטרך להכניס קוד. יש דבר כזה? תודה!

    • 1 תגובה
    • 876 צפיות
  6. Started by free fraek,

    מחפש תוכנה לצריבה מהירה ונוחה מבחינת הממשק (לצריבת DVD) ואם אפשר נתיב להורדה אני אשמח מאוד.. תודה רבה..

    • 12 תגובות
    • 876 צפיות
  7. Started by Alexkmr,

    ביום אחד התוכנה הזאת החליטה לא לעבוד יותר. ניסיתי להסיר ולהתקין וזה לא עוזר. התוכנה פשוט לא עולה. משהו ניתקל בבעיות כזאת?

    • 3 תגובות
    • 876 צפיות
  8. Started by atila3,

    ערב טוב לכולם אני מחפש תוכנה שעולה דרך הבוט ודרכה אני יכול לבדוק חומרה כגון כונן קשיח , זכרונות... אודה מקרב לב לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 875 צפיות
  9. צילמתי משהו בWEBCAM שלי ובאמצע המחשב נכבה... עכשיו זה שמר קובץ ששוקל 140 מגה ואני לא יכול לפתוח אותו.. ניסיתי הרבה תוכנות כמו divfix וכל אלה.. אבל הם לא קוראות את זה.. כתוב לי תמיד שזה לא קובץ AVI... איך אני יכול לתקן את זה?... או לפחות לחלץ חלק מהמידע שבקובץ?... כי הקובץ הזה חשוב לי...

    • 9 תגובות
    • 875 צפיות
  10. שלום יש לי כונן DVD רגיל לא DIVX. איך אני צורב בנרו סרט (ובנוסף לו את קובץ הכתוביות שלו) ולראות אותם ב DVD? תודה לעונים

    • 4 תגובות
    • 875 צפיות
  11. Started by FresH-MeaT,

    יש לי windows live mail שבו אני משתמש בשביל האימייל של הספק לי שבו אני תמיד משתמש.. בנוסף לאימייל הזה אני משתמש בעוד 2 אימיילים רגילים אחד של נענע ועוד אחד של mail.ru איך אני יכול להוסיף לתוכנה הזאת שזה יבדוק לי גם את שני האימיילים השניים?

    • 4 תגובות
    • 875 צפיות
  12. Started by orior,

    יש לי בעיה חמורה, אני לא מצליח לעשות כלום עם הפונטים העבריים בפוטושופ 6 בWINXP PRO כדי שהאותיות בכלל ייצאו, אני חייב לבחור בMS SERIF (אחרת פשוט לא רואים את האותיות בעברית) לכתוב מה שאני רוצה ואז לשנות את סוג הפונט. ואז נוצרת בעיה נוספת, כאשר אני מגדיל או מקטין את הפונט, הפוטושופ במקום להגדיל או להקטין בהתאמה, פשוט מקטין או מגדיל את רוחב הטקסט, מה שגורם לאותיות שבטקסט לעלות אחת על השנייה. בקיצור, אין אפשרות לעבוד. התחלתי אפילו לחשוש שאולי הAMD אשם... בכל מקרה, האם מישהו נתקל בתופעה בעייתית זו ומצא לה פתרון?

    • 2 תגובות
    • 875 צפיות
  13. Started by yossi126,

    להנאתכם. תמיכה וזיהוי בCore I7 וWindows7 http://www.lavalys.com/products.php?ps=UE〈=en&page=1

    • 3 תגובות
    • 875 צפיות
  14. Started by AmitT,

    היום פירמטתי את המחשב שלי ואחרי זה התקנתי את הפיירפוקס ומאז אני פשוט לא מצליח להפעיל אותו. ניסיתי להסיר, להתקין מחדש, ניסיתי את מצב בטוח. וכלום. פשוט לא עובד. האם מישהו יודע מה יכולה להיות הבעיה?

    • 10 תגובות
    • 875 צפיות
  15. Started by Trin1ty,

    היי , היום צצה לי בעיה ( לאחר כמובן שנגעתי במשהו בטעות .. ) עם הסאונד מהאוזניות והרמקולים . עד עכשיו , הרמקולים היו מוציאים סאונד רגיל , וכאשר הייתי מחבר את האוזניות מקדימה ,הרמקולים היו משתתקים והאוזניות העבירו סאונד . עכשיו משום מה , זה או שהם עובדים ביחד(גם האוזניות וגם הרמקולים מוציאים סאונד ) , או שכשהאוזניות עובדות ואני מנתק אותם , עדיין לא שומעים כלום מהרמקולים . בנוסף, תמיד כשהייתי מחבר את האוזניות, הייתה קופצת לי הודעה כזאת של חיבור התקן סאונד חדש, ועכשיו כבר לא .. : http://www.s i z.co.il/my/kzn24zmiegjg.png - תורידו רווחים הכרטיס קול שלי משתמש בתוכנה REALTEK HD AUDIO MANAGER ניסיתי למחוק את התקן , ולהתקין את הדרייבר מחדש מהדיסק שבא עם הלוח אם , ועדיין…

    • 0 תגובות
    • 875 צפיות
  16. Started by mmMigy,

    שלום, אני צריך להגיש חיבור ובהוראות של העבודה גודל החיבור צריך להיות: רוחב 12 ס"מ, אורך 17 ס"מ. הייתי מוציא את החיבור על דף ומודד עם סרגל, אבל יש לי תחושה שזו הדרך הטיפשית לעשות את זה. האם מישהו יודע איך אני בודק אורך/רוחב בתוכנה עצמה? תודה

    • 2 תגובות
    • 875 צפיות
  17. Started by Kerberos,

    בוקר טוב ! האם למישהו יש מושג כיצד ניתן בהגדרה של מס' חשבונות שכל הדואר הנכנס מכל חשבון בתוכנה הנ"ל ילך למחיצה נפרדת ולא כולם ל InBox ?? בתודה, שחף

    • 2 תגובות
    • 875 צפיות
  18. איך הכי טוב לבצע איחוי? דרך הוינדוס? דרך הנורטון? דרך הדוס? או דרך אחרת?

    • 4 תגובות
    • 875 צפיות
  19. שלום ידידיי השבוע ניסיתי לפתוח קובץ BIN באמצעות קובץ CUE שניהם נושאים את אותו השם בדיוק אך שאני מנסה לפתוח את קובץ הBIN מופיעה השגיאה UNABLE TO MOUNT IMAGE. CUE SHEET:LINE1 - FILE NOT ACCESSABLE WHAT TO DO ?

    • 1 תגובה
    • 875 צפיות
  20. איך אני מגדיר באי מיול הזה שכאשר הוא מתנתק מסרבר יישר ינסה לחייג לשני ? זה לא עושה את זה לבד לצערי ואחרי חצי שעה שעה ...שעתיים תמיד הוא יתנתק מתי שהוא וכמובן שאני לא בבית בכדי לחבר אותו מחדש לסרבר באי מיול אחר לדוגמא זה אוטומטית יתחבר לסרבר אחר , בגרסא שאני משתמש (כתוב בתמונה למעלה) זה משום מה לא . איזו הגדרה להוסיף והיכן? ? תודה [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 875 צפיות
  21. שלום כולם, אני עובד על פרוייקט שבו אני בונה משחק עם גרפיקה תלת מיימדית (לומד עכשיו איך לעשות את זה). אני צריך מודל של מכונית שמתאים לשימוש בXNA. אני יודע שיש הרבה מודלים כאלה ברשת אבל חיפשתי המון ומצאתי רק קבצים מסוג MAX, שלא מתאימים לתכנה, אני צריך קובץ מסוג fbx אני צריך שהמכונית תיהיה בלי גלגלים, כמו מכונית מתנגשת כזאת, זה לא חייב להיראות כמו מכונית רגילה. בנוסף, אני צריך מודל של זירת קרב בתלת מיימד, רק משטח של הזירה בלי דברים מסביב (עדיף) בלי כלום מסביב. אז אם למישהו יש אולי מודל כזה מוכן, או יכול לבנות לי אחד כזה אני אשמח מאוד אם הוא יוכל לעזור לי. תודה מראש (:

    • 0 תגובות
    • 875 צפיות
  22. אין לי במחשב כונן דיסקטים ואני רוצה בסה"כ להכין דיסק הפעלה שברגע שאני מכניס אותו לכונן אני אהיה בדוס ושלא יעלה הוינדוס... פשוט שיהיה לי c:\ בבקשה עזרה......

  23. Started by zzroni,

    שלום לכולם ! אני משתמש בתוכנת הצריבה - nero 5 ואני רוצה לפני הצריבה לעשות טסט. אך בכרטיסייה - burn האפשרות - simulation באפור כך שאני לא יכול לבחור אותה.למה ? עוד שאלה קטנה - ניסיתי לצרוב דיסק אודיו של 79.58 שניות , אך הצריבה לא הצליחה. הדיסק הוא של 80 דקות . למה ?

    • 4 תגובות
    • 875 צפיות
  24. Started by yair23,

    בטעות מחקתי את העזרים של הווינדוס ואין לי פה את הדיסק של ההתקנה .. מישהו יכול לעזור לי ? אני צריך להמיר את היציאות בכרטיס קול המובנה ל REAR ול CENTER ... ומאחר ואין לי את התוכנה שתי הכניסות נשארות בתור כניסה למיקרופון .. יש עוד תוכנה חוץ מהתוכנה שבאה עם הווינדוס שיכולה לשנות את זה ? יש לי כרטיס קול מובנה AC97 ... ומאחור יש 3 כניסות\יציאות .. אחת מהן כרגע פעילה ..

    • 2 תגובות
    • 875 צפיות
  25. יש כמה תוכנות כאלו ברשת שמצאתי אך אני מחפש תוכנה "תמימה" שמוסיפה אך ורק סרגל רדיו ללא שום פרסום או חיפוש או כל דבר אחר. תודה מראש, דודו.

    • 2 תגובות
    • 875 צפיות

דיונים חדשים בפורומים