תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום יש לי שלוש בעיות במחשב ושלוש הודעות הנה התמונה שלהם..אני יפרט הבעיה הראשונה אני פשוט לא שומע כלום מהמחשב.. הבעיה השניה שאני מפעיל את האנטי וירוס (NOD32 2.70) עולה ההודעה הבאה: הבעיה השלישית היא שהוינדוס עולה אז התוכנה MICROSOFT DEFENDER נותנת את ההודעה הבאה (הורדתי חדשה אתמול) וגם אני לא מצליח לאתחל את המחשב במצב בטוח הוא שואל אותי אם אני רוצה להפעיל קובץ מסוים או לצאת וזהו..ובין אם אני עושה YES ובין אם NO זה לא עוזר..בשניהם אני לא מצליח להפעיל במצב בטוח זהו.. תודה רבה
-
- 3 תגובות
- 880 צפיות
-
-
נריד הורדתי משחק ויש לו קווץ שנקרא BIN והשני CUE איך לצרוב את שניהם?
-
- 3 תגובות
- 880 צפיות
-
-
שלום, אני רוצה להפעיל צ'טים ובלוגים אבל לא יכול כי אין לי את התוכנה של הצ'טים. המחשב אמור להוריד לבד את זה אחרי אישור, אבל לא מופיע אישור ולא מופיע לי גם ההורדה ולכן אני לא יכול להפעיל את התוכנה .. מישהו יכול לעזור לי בבקשה? אני רק יודע שהתוכנה שאמורה להטען ולרדת, היא של משהו בשם: i2isolutions . תודה .
-
- 2 תגובות
- 879 צפיות
-
-
לחבר שלי כבר יש ניסיון דיי גדול בפוטושופ והוא רוצה להרחיב את הידע הזה עוד בעזרת מדריכים, הבעיה היא שהוא חרש על המון אתרי מדריכים לפוטושופ ולא מצא מה שהוא ביקש - מדריכים שמלמדים טכניקות ציור ולא אפקטים וכו'. מישהו מכיר מדריכים ספציפיים כאלה ברמה גבוה ויכול להפנות אותי? תודה.
-
- 2 תגובות
- 879 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני משתמש במדיה פלייר 12. התהליך המצויין בכותרת פשוט אונס את הCPU שמגיע ל25%!! [מעבד Q8300]. אשמח לעזרתכם, מצטער אם הכותרת לא עונה לחוקי הפורום וכו'.. תודה רבה מראש, אני ממש צריך את העזרה בנושא הזה.
-
- 8 תגובות
- 879 צפיות
-
-
יש קישורים שלed2kלאימיול, כמו באתר lionetworkשלוחצים וזה ישר זורק להורדה את הקובץ באימיול, אז זה עבד אצלי ופיתאום זה נותן על כל קישור ולא משנה מאיזה אתר הודעת שגיאה של האקספלור . מה עושים ? איך מסדרים את זה ? ואני חוזר ואומר שוב,זה עבד אצלי ,באימיול אני חושב שזה מוגדר נכון. אשמח לעזרה בתודה, עמית
-
- 12 תגובות
- 879 צפיות
-
-
אני מחפש את התוכנה של ההתקנה שבאה עם הדיסק באריזה של של הצורב CRX175A2\C2 או CRX175E2, אם מישהו יכל להשיג לי אז בבקשה תודיעו לי ואני ידבר איתכם. [move] תודה[/move] :smoke:
-
- 2 תגובות
- 879 צפיות
-
-
דווקה קראתי חוקים ולא מוזכר שאסור לבקש באופן חד משמעי ולהפך, דווקה הבנתי שזה המקום X_X
-
- 1 תגובה
- 879 צפיות
-
-
אם אפשר שתהיה ב TRAY
-
- 4 תגובות
- 879 צפיות
-
-
היי אני מחפש תוכנה שתעשה RIP של CD לקבצי MP3 התוכנה צריכה למלא את תגי השם של הקובץ מהאינטרנט (שאני לא אצטרך לתקתק את השמות...) לתמוך ב RIPPING ברזולוציה של 320KBPS המטרה לעשות גיבוי ל CDS שיש לי, אז אני לא צריך לצרוב אותם תודה
-
- 3 תגובות
- 879 צפיות
-
-
שלום. נכנסתי לאתר השוואות הביצועים הזה: http://www.futuremark.com/hardware/cpu שהבנתי שאמור להיות אמין ברמה גבוהה. אני רואה מעבדי מובייל מסדרת U של אינטל עם יותר נקודות מאשר מעבדי HQ. יש הגיון או שאלו שטויות?
-
- 0 תגובות
- 879 צפיות
-
-
-
יש לי סרט בפורמט Xvid שהסאונד מקודד בפורמט AC3 כשאני מתקין את מקודד ה- AC3 אז הוא מפעיל את הסאונד של הסרט כמו שצריך אבל הוא גורם לסרט לפעול בצורה לא חלקה זאת אומרת איכות התמונה טובה אבל הסרט עצמו לא זז חלק כשאני מסיר את מקודד ה- AC3 אז הסרט פועל לי חלק אבל בלי סאונד... מה יכולה להיות הבעיה?
-
- 4 תגובות
- 879 צפיות
-
-
אני משתמש ב - 4 3D Studio MAX כבר הרבה זמן... ידוע לי שאפשר להעביר מודלים של 3Ds Max ל-Director אבל אני לא יודע בדיוק איך... אז עם מישהו יודע בבקשה שיעזור... :'( תודה מראש...
-
- 0 תגובות
- 879 צפיות
-
-
שלום, תוכנת ריגול בשם SweetIM התקינה עצמה במחשב שלי ואינני מצליח למחוק אותה , למרות שהשתמשתי ב ספייבוט וגם ב תוכנת ההוספה והסרה של וינדוס התוכנה מסרבת להימחק ואני מקבל כל מיני הודאות שגיאה ללא שום היגיון . אנא מכם , תודה
-
- 2 תגובות
- 879 צפיות
-
-
תביאו לי הרבה שמות של תוכנות לכרטיס טלויזיה!
-
- 2 תגובות
- 879 צפיות
-
-
פתאום לחבר שלי נכנס וירוס אין לא אנטי וירוס יש לו ADWARE הקובץ הוא wans.exe בSYSTEM32 איך מסירים אותו? תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 879 צפיות
-
-
איזה דרייבר הכי טוב שיש עבור כרטיס GEFORCE4 TI4400?
-
- 1 תגובה
- 879 צפיות
-
-
יש לי בעיה בפתיחת דפי pdf ואני לא יודע איך לפתור אותה
-
- 1 תגובה
- 879 צפיות
-
-
יש ברשותי צורב DVD. 1. הבנתי שאם אצור סרטון HD ב-After Effects דיסק DVD רגיל לא יתמוך ב-HD ולכן אין טעם. אני צודק? 2. הבנתי שדיסק AVCHD תומך ברזולוציות HD ואפשר לצרוב אותו על דיסק DVD ולנגן בנגן bluray ביתי, אבל איזה סוג קובץ צריך ליצור ב-After Effects ב-render queue? אפשר פשוט ליצור קובץ AVI לא דחוס ברזולוציית 720 או 1080 ולאחר מכן להמיר אותו ל-AVCHD עם Nero Vision? תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 879 צפיות
-
-
אהלן. קניתי לאחרונה כרטיס גרפי מסוג radeon 5850. לאחר שהכל חובר כמו שצריך ולאחר שהורדתי עידכון לכרטיס מסך ועשיתי reboot בסופו , עדיין מופיעות לי נקודות וקווים ירוקים וקווים מטושטשים על המסך (בעיקר בדסקטופ). מה יכולה להיות הבעיה?
-
- 4 תגובות
- 879 צפיות
-
-
שלום רב, ברשותי מספר תכנים בפורמט TS שמהם אני מעוניין לחתוך קטעים מסוימים. בנעוץ של הפורום, יש אזכור לתוכנה Easy Video Splitter , אלא שאינני בטוח אם יש בה גם תמיכה לקבצים בפורמטים ה"כבדים" יותר, כגון M2TS כמו כן, למיטב ידיעתי התוכנה הזו לא מתאימה עבור חלונות 7 לכן אשמח לדעת על תוכנות אחרות (רצוי חינמיות) שיודעות לעשות את אותה עבודה, וגם מתאימות לחלונות 7 תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 879 צפיות
-
-
יש לי סרט והורדתי לו תרגום מ-Subtitles.2ya.com, הבעיה היא שהסימנים (סימני קריאה, שאלה וכו') מופיעים לימין הטקסט ולא לשמאלו, דוגמא: ?הספקת לעשות קניות !כן במקום: הספקת לעשות קניות? כן! האם יש תוכנה שמסדרת את הבעיה ומשנה את מיקום הסימנים כך שיופיעו כראוי? תודה.
-
- 0 תגובות
- 879 צפיות
-
-
שלום אני מחפש תוכנה שלמעשה מדגימה EQ, היא מעלימה או מגבירה צילים מסויימים ואני צריך למצוא אותם והשתיק או להגביר אותם, אני חייב עזרה בלמצוא אותה
-
- 5 תגובות
- 879 צפיות
-
-
שלום - אני מנסה לפתוח קובץ של סרט מתוך קובץ rar, הסרט עצמו בגודל גדול מ 4 ג'יגה. בשלב מסויים המחשב לא נותן לי לעשות זאת ואומר שה destination full. נראה לי שאי אפשר לשים בספריה יותר מ 4 ג'יגה. למישהו יש פתרון?
-
- 2 תגובות
- 879 צפיות
-


