עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by MoRtZkInG,

    ?? לדעתכם? ומה היתרונות/חסרונות של כל אחת?

    • 10 תגובות
    • 882 צפיות
  2. מה אתם ממליצים?.....

    • 7 תגובות
    • 882 צפיות
  3. יש לי במחשב כמה תמונות וכאשר לוחצים על סוג קובץ כלשהו (מקש ימני) שמתאים לתוכנה זה נותן כל מיני אופציות נוחות... אך כאשר אני לוחץ על אותה האופציה שום דבר פשוט לא קורה... מישהו יכול לעזור לי... איך אפשר לגרום לזה לעבוד? תמונה:

    • 3 תגובות
    • 882 צפיות
  4. Started by Boomer,

    מאז שהתקנתי את ה-Norton Internet Security 2003 יש לי קובץ שרץ ברקע שנקרא ccApp.exe והוא לוקח 15 מ"ב זיכרון פנימי! זה הכתובת שלו: C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared התיאור שלו זה Common Client CC App. מישהו יודע מה הוא עושה ולמה אני צריך אותו ברקע??? עריכה: אין לי מוסג איך הת'רד התחיל בפורום של החדשות...

    • 1 תגובה
    • 882 צפיות
  5. Started by PsyGhost,

    יש לי שני מחשבים שנמצאים במיקומים שונים (משרד ובית) ושניהם מריצים outlook 2003 הייתי רוצה לדעת אם יש דרך לסנכרן את לוחות השנה על הoutlook-ים של המחשבים אני יודע שמיקרוסופט הציעו פעם איזשהו שירות שמאפשר לראות מידע לוח שנה של משתמשים אחרים אבל השירות הזה בוטל. יש דרך לסנכרן אותם דרך האינטרנט?

    • 0 תגובות
    • 882 צפיות
  6. שלום לכם, אני מעוניין להעביר/לשתף קבצים בין המחשב המערכת המארחת - win 7 pro x64 למערכת OS x שמותקנת על vmware worksation. סימנתי קבצים משותפים בהגדרות של המכונה הוירטואלית אבל אני לא יודע איך למצוא את הקבצים האלו בתוך ה-OS x . אשמח לעזרה. תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 882 צפיות
  7. Started by lopp,

    שלום לכולם, כמעט כל גלישה לפורום הזה גורמת להודעת שגיאה בדפדפן , מה שגורם לסגירת הדפדפן. יצויין שאני נכנס כל יום לעשרות אתרים ולא ניתקלתי בתופעה דומה באף אתר. במקרה של הודעת שגיאה אני מבצע ניקוי של כל קבצי הגלישה (Cookies וכדומה ) ואז אני מצליח להכנס לאתר. האם מישהו ניתקל או שמע על תופעה דומה או יש לו רעיון לפתרון התופעה ?. אני גולש עם תוכנת הפעלה WIN2000SP1. תודה מראש על התגובה. lopp

    • 1 תגובה
    • 882 צפיות
  8. Started by eliranl,

    זה מוריד לי לאט ואני צריך איזה מדריך שיסדר לי את זה תודה מראש

    • 7 תגובות
    • 882 צפיות
  9. Started by mekaya,

    כשיש לי שורת כתיבה קירה בתוך החלון דיבור ואני לוחץ על הכפתור BACKSPACE, מקווה שאני לא טועה, זה שמוחק אחורה אז אני שומע את הצליל האיום שהמחשבים היו מוציאים מהתקופה שעוד לא היו מחשבים חחחח... אני לא חושב שהייתי שקוע בעצמי או במשהו שלא שמתי לב אבל זה תקין ותמיד היה... אשמח לתשובה ועזרה בהקדם כי זה מחרפן אותי !!!! תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 882 צפיות
  10. Started by matizami,

    ראיתי את המדריך בפורום וקודם אציין כי הקישור הוא לגירסה ישנה. שנית, האם ניתן להפעיל את התוכנה דרך USB או שחייבים לצרוב?

    • 0 תגובות
    • 882 צפיות
  11. Started by N82,

    מדיה פליאר 11 כוללת בתוכה מקודדים?

    • 4 תגובות
    • 882 צפיות
  12. Started by lee.,

    אולי אתם יודעים אם קיימת איזושהי תכונה שמאפשרת להשתמש בתכונה הזו עם XP? readyboost מדובר על אפשרות להגדיל את הזכרון הפנימי עם זיכרון USB דוגמת disc on key

    • 2 תגובות
    • 882 צפיות
  13. Started by Raz20,

    אני מנסה להתקין את התוכנה Microsoft Visual C++ 2008 Express Edition ( תוכנה חינמית מבית מייקרוסופט) לאחר שהתוכנה יורדת מהאתר ועושה את ההתקנה , קופצת לי הודעה (מצורפת תמונה 1 ) ולאחר מכן שאני עדיין מנסה להפעיל את התוכנה יש לי את הודעה אחרת (מצורפת תמונה 2 ) * אני לא יודע אם זה קשור , אבל מותקנת אצלי תוכנת Visual C++ 2005 Express Edition . תודה לעוזרים ! [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 882 צפיות
  14. אני אשמור את הפוסט הזה מעודכן עד כמה שאני יכול בעיקר להשראה וטכניקות מיוחדות, זוויות אחרות לעיצוב....לינקים הישר מה'מחבוא' הפרטי שלי קבלו את הראשון: http://www.neostream.com שווה לחכות רק כדי לראות איך עושים loading מענין + הניווט והשקעה באתר כולו(לא בטוח שרץ על ff) להגביר את הרמקולים! השני: http://www.designchapel.com קחו את הזמן שווה לעבור על הכל 3. http://www.asterikstudio.com סטודיו לעיצוב 4. http://www.celiacalle.com/ אילוסטריטור מוכשר מאוד שווה לעבור על הכל(אגב עד לא מזמן התמונות היו בגודל ענק אבל לא הפסיקו לגנוב ממנו אז הם מוקטנות יחסית) 5. http://www.hoogerbrugge.com הזוי 6. http://www.idonline.com/ מגזין עיצוב איכותי -תרגישו חופשי להגיב (מה …

    • 5 תגובות
    • 882 צפיות
  15. Started by avivlevy,

    נגיד שיש לי תמונה של חוף ים ובעמצעה פח זבל איך אני מוציא אותו מהתמונה?

    • 3 תגובות
    • 882 צפיות
  16. האם אפשר באמצאות תוכנות מסויימות להריץ קיבצי HD על מסך שהוא לא תומך ב HD??? תודה מראש למגיבים

    • 7 תגובות
    • 881 צפיות
  17. הכתובת של הבלוג שלי: http://www.captioned-pics.blogspot.com/ אשמח לקבל ביקורת גם על העיצוב בכולל של הבלוג תודה [attachment deleted by admin]

  18. תשמעו יש לי בעיה באי מיול יש לי כבר highID אבל זה לא מספיק .. עדיין ההורדות שלי איטיות מאוד..! למישהו יש רעיון איך אני יוכל להעיץ את האימיול??? נ.ב אם יש לכם זמן אתם יכולים בקשה לדבר איתי באי סי קיו ולהסביר לי?? 270840777

    • 4 תגובות
    • 881 צפיות
  19. Started by alex_2007,

    תיאור התוכנה: בבילון הינה תוכנות תרגום מובילה,אשר מאפשרת לתרגם מילים לשפות רבות בקליק. בנוסף לאפשרויות תרגום השפות בבילון מאפשרת גם לגשת למאגרי מידע (בינהם גם בריטניקה), להמיר מידות ומטבעות ולגשת ללמעלה מ 1600 מילונים בשפות שונות במגוון רחב של נושאים. אתר בית: http://www.babylon.com הורדה: קובץ ההתקנה עם מילון אנגלי-עברי-אנגלי: http://www.babylon.com/redirects/download.cgi?type=2207 תמונת מסך: _____________________________________

    • 2 תגובות
    • 881 צפיות
  20. יש לי בעיה בפוטושופ CS6: כשאני מנסה להשתמש בפילטר Lightning Effects הפוטושופ טוען שנייה אבל הפילטר לא נפתח.. יש לי כרטיס מסך GT440 של Gigabyte ככה שיש ליבות CUDA, אבל עדיין יש בעיה שלאחר שאני מנסה להפעיל את הפילטר הפוטושופ לא מזהה כרטיס גרפי מתאים. לפני שאני מנסה להפעיל את הפילטר הפוטושופ כן מזהה. דרייבר מעודכן, 301.42. עכשיו גיליתי שכשאני לוחץ על הפילטר מה שקורה זה שהשכבה פשוט משתכפלת ומקבלת את השם "Light Effect".. יש למישהו מושג מה אפשר לעשות? ._. ------------------------------------------- טוב, איפסתי הגדרות וזה עבד.. החזרתי את ההגדרות של הCache למקסימום וזה שוב לא עבד.. מסתבר שמשהו בהגדרות של זה הפריע לזה (הן היו על מקסימום).. Cache Tile Size חייב להיות על 128K משום …

    • 0 תגובות
    • 881 צפיות
  21. Started by Guarding angel,

    היי לאחרונה אני שומע המון על התוכנה הזאת (כן כן אני יודע שהיא ותיקה) בעיקרון אני מתחיל ללמוד CISCO בינואר ולא אכפת לי להתעסק עם התוכנה הזאת קצת לפני הלימודים. למנוסים שבינכם עם התוכנה הזאת איזו גרסה להוריד? עם מה להתחיל? אשמח להמלצה בתודה מראש, ישראל

    • 9 תגובות
    • 881 צפיות
  22. שפשוט יגן על המחשב מפני מכל הזבל הזה שהמצא ברשת ומאט את המחשב שזקוק לפירמוט כל חודש והכי חשוב לא כבד תודה ..

    • 7 תגובות
    • 881 צפיות
  23. מה שקרה,היה לי IE7 ואז רציתי לנסות IE8 BETA התקנתי,לא אהבתי אז מחקתי,והתקנתי בחזרה IE7. כתוצאה מזה,היה לי את הקטע הזה,שהוא נכנס לאתר הזה: http://runonce.msn.com/runonce2.aspx הגדרתי מה שצריך...הדברים איכשהו התגלגלו,והמצב הוא,שדף הבית שלי עכשיו הוא: http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&clcid=0x809&pver=6.0&ar=home (שאחרי שזה טוען את הדף הURL משתנה אוטומטית וניהיה: http://uk.msn.com/?ocid=iehp) ואני לא יכול לשנות אותו (כלומר אני קובע דף בית אחר,אבל הוא מחזיר לי אוטומטית). מה ניסיתי לעשות בשביל לפתור א הבעיה: 1.מחקתי והתקני מחדש את הIE. 2.התנקתי עוד פעם IE8 BETA ואז חזרתי לIE7. 3.ניסיתי להדגיר REG באופן ידני. 4.ניסיתי את קובץ -REG הבא: Windows Registr…

    • 8 תגובות
    • 881 צפיות
  24. Started by WarNet,

    לאט לאט מיקרוסופט משחררת את IE9 http://www.microsoft.com/israel/promotionalMail/TechNet9/art2.html

    • 0 תגובות
    • 881 צפיות

דיונים חדשים בפורומים