תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
-
-
יש לי במחשב כמה תמונות וכאשר לוחצים על סוג קובץ כלשהו (מקש ימני) שמתאים לתוכנה זה נותן כל מיני אופציות נוחות... אך כאשר אני לוחץ על אותה האופציה שום דבר פשוט לא קורה... מישהו יכול לעזור לי... איך אפשר לגרום לזה לעבוד? תמונה:
-
- 3 תגובות
- 882 צפיות
-
-
מאז שהתקנתי את ה-Norton Internet Security 2003 יש לי קובץ שרץ ברקע שנקרא ccApp.exe והוא לוקח 15 מ"ב זיכרון פנימי! זה הכתובת שלו: C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared התיאור שלו זה Common Client CC App. מישהו יודע מה הוא עושה ולמה אני צריך אותו ברקע??? עריכה: אין לי מוסג איך הת'רד התחיל בפורום של החדשות...
-
- 1 תגובה
- 882 צפיות
-
-
יש לי שני מחשבים שנמצאים במיקומים שונים (משרד ובית) ושניהם מריצים outlook 2003 הייתי רוצה לדעת אם יש דרך לסנכרן את לוחות השנה על הoutlook-ים של המחשבים אני יודע שמיקרוסופט הציעו פעם איזשהו שירות שמאפשר לראות מידע לוח שנה של משתמשים אחרים אבל השירות הזה בוטל. יש דרך לסנכרן אותם דרך האינטרנט?
-
- 0 תגובות
- 882 צפיות
-
-
שלום לכם, אני מעוניין להעביר/לשתף קבצים בין המחשב המערכת המארחת - win 7 pro x64 למערכת OS x שמותקנת על vmware worksation. סימנתי קבצים משותפים בהגדרות של המכונה הוירטואלית אבל אני לא יודע איך למצוא את הקבצים האלו בתוך ה-OS x . אשמח לעזרה. תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 882 צפיות
-
-
שלום לכולם, כמעט כל גלישה לפורום הזה גורמת להודעת שגיאה בדפדפן , מה שגורם לסגירת הדפדפן. יצויין שאני נכנס כל יום לעשרות אתרים ולא ניתקלתי בתופעה דומה באף אתר. במקרה של הודעת שגיאה אני מבצע ניקוי של כל קבצי הגלישה (Cookies וכדומה ) ואז אני מצליח להכנס לאתר. האם מישהו ניתקל או שמע על תופעה דומה או יש לו רעיון לפתרון התופעה ?. אני גולש עם תוכנת הפעלה WIN2000SP1. תודה מראש על התגובה. lopp
-
- 1 תגובה
- 882 צפיות
-
-
זה מוריד לי לאט ואני צריך איזה מדריך שיסדר לי את זה תודה מראש
-
- 7 תגובות
- 882 צפיות
-
-
כשיש לי שורת כתיבה קירה בתוך החלון דיבור ואני לוחץ על הכפתור BACKSPACE, מקווה שאני לא טועה, זה שמוחק אחורה אז אני שומע את הצליל האיום שהמחשבים היו מוציאים מהתקופה שעוד לא היו מחשבים חחחח... אני לא חושב שהייתי שקוע בעצמי או במשהו שלא שמתי לב אבל זה תקין ותמיד היה... אשמח לתשובה ועזרה בהקדם כי זה מחרפן אותי !!!! תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 882 צפיות
-
-
-
-
-
אולי אתם יודעים אם קיימת איזושהי תכונה שמאפשרת להשתמש בתכונה הזו עם XP? readyboost מדובר על אפשרות להגדיל את הזכרון הפנימי עם זיכרון USB דוגמת disc on key
-
- 2 תגובות
- 882 צפיות
-
-
אני מנסה להתקין את התוכנה Microsoft Visual C++ 2008 Express Edition ( תוכנה חינמית מבית מייקרוסופט) לאחר שהתוכנה יורדת מהאתר ועושה את ההתקנה , קופצת לי הודעה (מצורפת תמונה 1 ) ולאחר מכן שאני עדיין מנסה להפעיל את התוכנה יש לי את הודעה אחרת (מצורפת תמונה 2 ) * אני לא יודע אם זה קשור , אבל מותקנת אצלי תוכנת Visual C++ 2005 Express Edition . תודה לעוזרים ! [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 882 צפיות
-
-
אני אשמור את הפוסט הזה מעודכן עד כמה שאני יכול בעיקר להשראה וטכניקות מיוחדות, זוויות אחרות לעיצוב....לינקים הישר מה'מחבוא' הפרטי שלי קבלו את הראשון: http://www.neostream.com שווה לחכות רק כדי לראות איך עושים loading מענין + הניווט והשקעה באתר כולו(לא בטוח שרץ על ff) להגביר את הרמקולים! השני: http://www.designchapel.com קחו את הזמן שווה לעבור על הכל 3. http://www.asterikstudio.com סטודיו לעיצוב 4. http://www.celiacalle.com/ אילוסטריטור מוכשר מאוד שווה לעבור על הכל(אגב עד לא מזמן התמונות היו בגודל ענק אבל לא הפסיקו לגנוב ממנו אז הם מוקטנות יחסית) 5. http://www.hoogerbrugge.com הזוי 6. http://www.idonline.com/ מגזין עיצוב איכותי -תרגישו חופשי להגיב (מה …
-
- 5 תגובות
- 882 צפיות
-
-
נגיד שיש לי תמונה של חוף ים ובעמצעה פח זבל איך אני מוציא אותו מהתמונה?
-
- 3 תגובות
- 882 צפיות
-
-
האם אפשר באמצאות תוכנות מסויימות להריץ קיבצי HD על מסך שהוא לא תומך ב HD??? תודה מראש למגיבים
-
- 7 תגובות
- 881 צפיות
-
-
הכתובת של הבלוג שלי: http://www.captioned-pics.blogspot.com/ אשמח לקבל ביקורת גם על העיצוב בכולל של הבלוג תודה [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 881 צפיות
-
-
תשמעו יש לי בעיה באי מיול יש לי כבר highID אבל זה לא מספיק .. עדיין ההורדות שלי איטיות מאוד..! למישהו יש רעיון איך אני יוכל להעיץ את האימיול??? נ.ב אם יש לכם זמן אתם יכולים בקשה לדבר איתי באי סי קיו ולהסביר לי?? 270840777
-
- 4 תגובות
- 881 צפיות
-
-
תיאור התוכנה: בבילון הינה תוכנות תרגום מובילה,אשר מאפשרת לתרגם מילים לשפות רבות בקליק. בנוסף לאפשרויות תרגום השפות בבילון מאפשרת גם לגשת למאגרי מידע (בינהם גם בריטניקה), להמיר מידות ומטבעות ולגשת ללמעלה מ 1600 מילונים בשפות שונות במגוון רחב של נושאים. אתר בית: http://www.babylon.com הורדה: קובץ ההתקנה עם מילון אנגלי-עברי-אנגלי: http://www.babylon.com/redirects/download.cgi?type=2207 תמונת מסך: _____________________________________
-
- 2 תגובות
- 881 צפיות
-
-
יש לי בעיה בפוטושופ CS6: כשאני מנסה להשתמש בפילטר Lightning Effects הפוטושופ טוען שנייה אבל הפילטר לא נפתח.. יש לי כרטיס מסך GT440 של Gigabyte ככה שיש ליבות CUDA, אבל עדיין יש בעיה שלאחר שאני מנסה להפעיל את הפילטר הפוטושופ לא מזהה כרטיס גרפי מתאים. לפני שאני מנסה להפעיל את הפילטר הפוטושופ כן מזהה. דרייבר מעודכן, 301.42. עכשיו גיליתי שכשאני לוחץ על הפילטר מה שקורה זה שהשכבה פשוט משתכפלת ומקבלת את השם "Light Effect".. יש למישהו מושג מה אפשר לעשות? ._. ------------------------------------------- טוב, איפסתי הגדרות וזה עבד.. החזרתי את ההגדרות של הCache למקסימום וזה שוב לא עבד.. מסתבר שמשהו בהגדרות של זה הפריע לזה (הן היו על מקסימום).. Cache Tile Size חייב להיות על 128K משום …
-
- 0 תגובות
- 881 צפיות
-
-
היי לאחרונה אני שומע המון על התוכנה הזאת (כן כן אני יודע שהיא ותיקה) בעיקרון אני מתחיל ללמוד CISCO בינואר ולא אכפת לי להתעסק עם התוכנה הזאת קצת לפני הלימודים. למנוסים שבינכם עם התוכנה הזאת איזו גרסה להוריד? עם מה להתחיל? אשמח להמלצה בתודה מראש, ישראל
-
- 9 תגובות
- 881 צפיות
-
-
שפשוט יגן על המחשב מפני מכל הזבל הזה שהמצא ברשת ומאט את המחשב שזקוק לפירמוט כל חודש והכי חשוב לא כבד תודה ..
-
- 7 תגובות
- 881 צפיות
-
-
מה שקרה,היה לי IE7 ואז רציתי לנסות IE8 BETA התקנתי,לא אהבתי אז מחקתי,והתקנתי בחזרה IE7. כתוצאה מזה,היה לי את הקטע הזה,שהוא נכנס לאתר הזה: http://runonce.msn.com/runonce2.aspx הגדרתי מה שצריך...הדברים איכשהו התגלגלו,והמצב הוא,שדף הבית שלי עכשיו הוא: http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&clcid=0x809&pver=6.0&ar=home (שאחרי שזה טוען את הדף הURL משתנה אוטומטית וניהיה: http://uk.msn.com/?ocid=iehp) ואני לא יכול לשנות אותו (כלומר אני קובע דף בית אחר,אבל הוא מחזיר לי אוטומטית). מה ניסיתי לעשות בשביל לפתור א הבעיה: 1.מחקתי והתקני מחדש את הIE. 2.התנקתי עוד פעם IE8 BETA ואז חזרתי לIE7. 3.ניסיתי להדגיר REG באופן ידני. 4.ניסיתי את קובץ -REG הבא: Windows Registr…
-
- 8 תגובות
- 881 צפיות
-
-
לאט לאט מיקרוסופט משחררת את IE9 http://www.microsoft.com/israel/promotionalMail/TechNet9/art2.html
-
- 0 תגובות
- 881 צפיות
-


