עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שלום לכולם יש לי 2 דיסקים דיוידי של אירוע משפחתי ואני מעוניין לצרוב את שניהם על דיסק 1 של 8.5 גיגה דיסק דו שכבתי יש לי נרו 7 מישהו יכול להסביר לי איך עושים זאת תודה

    • 2 תגובות
    • 883 צפיות
  2. Started by The Ball,

    תוכנה כבדה שלדעתי לא עושה הרבה.. על איזה תוכנות אתם ממליצים? מנסיון אישי ו/או מביקורות שקראתם?

    • 11 תגובות
    • 883 צפיות
  3. שלום לכולם! סאפ, ביצ'ז? לאחר ששמתי לב שאפשרי להשתמש בתוכנת outlook עם שרתי הדואר של גוגל ע"י הזנת פרטיהם אל התוכנה, תהיתי אם אפשר לעשות אותו הדבר עם שרתי הדואר של וואלה. אם כן, מהם שמות השרתים השונים (פופ3 ו-סמתפ) תודה!111

    • 4 תגובות
    • 883 צפיות
  4. Started by kobi_sion,

    אני מחפש תוכנה שתדע לפתוח קבצי WINRA מרובים אחד אחרי השנייה ותוכל בסופו של תהליך למחוק את הקבצים ממנה היא פתחה לדוגמא: אני מוריד מספר סרטים כ"א לספריה שונה - התוכנה אמורה להכנס כל פעם לספריה אחרת - ע"י סימון מראש לפתוח את הקבצים ואם היא מצליחה למחוק את הקבצים ממנה היא פתחה . אני יודע שיש תוכנות שעושות את זה בילד אין אל אני לא מכיר תוכנה/ מנהל קבצים שיודע לעשות את זה

    • 1 תגובה
    • 883 צפיות
  5. Started by rosesr,

    יש לי AOPEN 16/48A ואני לא מצליח לעשות DVDRIP לסרטים שלי (חוקי לגמרי!) אני עושה לפי המדריך בDOOM9.ORG לXVID וזה זה לא עובר את השלב של הRIPPING זה אומר שאין לו מקודד לזה! זה בגלל שהDVD לא פתוח? תודה על התגובות! ROSESR

    • 2 תגובות
    • 883 צפיות
  6. Started by viper_sb,

    יש לי תמונה שמורכבת מקבצי CUE וBIN איך אני מאחד אותם ככה שאני יוכל להתקין ת'תוכנה

    • 2 תגובות
    • 883 צפיות
  7. Started by tgen,

    יש לי מסמך PDF של Acrobat Reader אני רוצה לסובב אותו ולשמור אותו ככה אבל כתוב לי שבגרסא החינמית אי אפשר לשמור מסמכים... התקנתי את הגרסא המלאה ומשום מה גם שם האפשרות SAVE מבוטלת ולא ניתן לשמור מסמכים... בדקתי את אותו מסמך והוא לא "קריאה בלבד"! מה יכולה להיות הבעיה? למה אני לא מצליח לשמור את המסמך?

    • 3 תגובות
    • 883 צפיות
  8. Started by robertok,

    ברור לי שרובכם יגחכו, אבל כל התוכנות אצלי חוקיות וקנויות, וכך גם האנטיוירוס. לאחרונה החלטתי לעבור מהנורטון הכבד והבלתי נסבל לקספרסקי (המדהים יש לציין). התקנתי גרסאת נסיון ואין מה להשוות! השאלה באיזה גירסא יש לבחור (ההבדל הו 40$ בפרסונל מול 60$ בפרו). שתיהן עובדות טוב, השאלה אם יש הבדל מהותי באופן הסריקה או רק קצת יותר אופציות ב Setting. תודה מראש, רוברטו

    • 5 תגובות
    • 883 צפיות
  9. לפני מספר שעות שחררה מיקרוסופט גרסת Preview למפתחים של דפדפן אינטרנט אקספלורר 9. על פי תוצאות המבחנים השונים, נראה שמדובר בדפדפן שיוביל את מיקרוסופט לתחרות צמודה עם הדפדפנים האחרים. http://www.newsgeek.co.il/first-ie9-platform-preview-available/

    • 4 תגובות
    • 883 צפיות
  10. יש לי 3 מחשבים את אותה תוכנה התקנתי על שלושת המחשבים על המחשב השלישי ( WIN XP ) התוכנה מותקנת בספרדית החלפתי תוכנה וגם התוכנה השניה מותקנת בספרדית , מה אפשר לעשות ?

    • 5 תגובות
    • 883 צפיות
  11. Started by viper_sb,

    אני מחפש תוכנה FTP מקצועית כדי לנהל אתר הFTP שלי תודה.

    • 1 תגובה
    • 883 צפיות
  12. Started by langa,

    שלום לכולם. יש לי לפטופ שאני מחבר לטלוויזיה בסלון, ואני רוצה לנגן סרטים מהמחשב הנייח. המחשבים מחוברים על ידי ראוטר אלחוטי. משום מה לא ניתן להוסיף לרשימת הנגינה של VLC קבצים מהרשת המשותפת. מה אני מפספס?

    • 0 תגובות
    • 883 צפיות
  13. Started by borg,

    אני מעוניין בתוכנה חינמית (רצוי בלי התקנה) המיועדת ל-Windows 2000\XP, ומציגה סיסמאות המיוצגות בתיבות טקסט ככוכביות. פשוט, סימנתי שהסיסמא תיזכר, אבל שכחתי אותה. בעיקרון, אין עם זה בעיה כרגע, אבל כן תהיה לי בעיה אם אני אפרמט את המחשב.

    • 7 תגובות
    • 883 צפיות
  14. Started by aldema,

    מישהו יכול להעלות או לכתוב מדריך לתוכנה SAMURUZE 1.63....??? בבקשה יש לי אותה כבר יומיים ואין לי מושג מה עושים בה...

    • 10 תגובות
    • 883 צפיות
  15. Started by jonatan1989,

    הורדתי את התוכנה אני רוצה להתקדם מתחום של עריכת וידאו קיצר שאני מנסה לעשות משהו זה מראה לי יענו סתם לפני שבועיים הורדתי את פרמייר וסוני ועוד שאלה התוכנה הזאת שיש לי בעיה איתה היא תוכנה שעושה\עושים איתה אפקטים לוידאו? ועוד שאלה שלא קשור איך אני מעביר משהו שעשיתי מהפוטושופ לפרמייר כמו שאני מעביר דברים מהפוטושופ לאימג' רדי? תודה

    • 2 תגובות
    • 883 צפיות
  16. Started by Alexkmr,

    אני מחפש תוסף בסגנון TAB MIX PLUS. ותוסף תרגום, שיפתח חלון קטן עם תרגום המילה. בפיירפוקס אני משתמש בבילון.

    • 0 תגובות
    • 883 צפיות
  17. כמה שאלות קניתי מחשב חדש (DELL V131) והתקנתי WIN 8 dev preview יש שתי אפשרויות לגבי דריברים אחת לתת ל WIN למצוא השניה להוריד מ DELL אני חשבתי שהשניה עדיפה אבל שבאתי להתיקן דריבר לכ. גרפי של אינטל מהאתר של DELL WIN התריע ושאל אם אני בטוח - כי יש כבר דריבר יותר חדש מותקן (שWIN מצא בעצמו) האם יכול להיות שהדריבר באתר מיושן, או שDELL יודעים מה הם עושים ובאמת עדיף לי להתקין גרסא ישנה יותר (מכל מני סיבות...)? שפתחתי את הכרטיס רשת הופתעתי לגלות שאי אפשר לשנות דרכו את ה MAC - כרטיס 1030 של אינטל (זה די מוזר כי בקודם שלי היה אפשר וזה היה דגם פחות מקצועי) יש סיכוי שזה קשור לדריבר או שזה מובנה בכרטיס? אם זה אבוד אז אשמח להמצלמה לתוכנה שאוכל לשנות דרכה MAC דבר אחרון אפשר המלצה לתוכנה …

  18. Started by itayshar,

    שלום, אני מחפש תוכנת שיתוף קבצים .. עד עכשיו היה לי את morpheus וגם יש לי את emule, את אימיול אני לא ממש אוהב כי הוא איטי רצח, בקשר לmorpheus עד עכשיו היה אחלה תוכנה אבל בגרסה החדשה הם הפכו פתאום לתוכנה שצריכה את האישורים של היצרנים - ועכשיו קיצר חרא של תוכנה, השתמשתי ב limewire פעם , היא טובה ומהירה אבל הבעיה שלה היא שהיא לוקחת המון משאבים, יענו מאיטה את המחשב.. רציתי להוריד את ares אבל היא כבר לא חינמית .. ואני גם לא ממש מסתדר עם ה תוכנות של ה bittorent - הם תמיד עושים בעיות .. קיצר במה אתם ממליצים לי להשתמש? תודה לעוזרים..

    • 8 תגובות
    • 883 צפיות
  19. Started by yotam360,

    איך הופכים שיר בפורמט MP3 ל-WNA??? תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 883 צפיות
  20. היי אני מחפש תוכנת text 2 speech (או בקיצור, TTS) שתישמע אנושית ככל היותר. http://en.wikipedia.org/wiki/Speech_synthesis כל התוכנות שניסיתי לא נשמעו אמינות מספיק.. אם יש למישהו ניסיון עם תוכנה כלשהיא שנשמעת טוב, אני אשמח לשמוע עליה. חינמית או בתשלום, הכל הולך. תודה

    • 4 תגובות
    • 883 צפיות
  21. Started by gshhar,

    איך ה-EMULE? שמעתי שזו תוכנה ממש טובה אבל ממש מסובכת,איך המבחר?

    • 4 תגובות
    • 883 צפיות
  22. שלום, יש לי מחשב שכרגע יש עליו ווינדוס 7 עם מעבד של אינטל דואל קור, 8 גיג'ה ראם ולוח אם של אסרוק. האם אני יכול לפרמט את המחשב ולהתקין במקום הווינדוס את הגירסה החדשה של מק LION 10.7.2? אם זה אפשרי, מישהו יכול לעשות סדר בדברים ולהסביר איזה בעיות עלולות לצוץ? בנוסף, האם תוכלו להגיד לי מה קורה אם אני ממשיך להשתמש במקלדת הרגילה של ווינדוס? האם הALT וCTRL יתפקדו כפקודות רגילות כאילו אני בעצם על ווינדוס? תודה

    • 0 תגובות
    • 883 צפיות
  23. Started by darkman,

    קראתי לפני שבועים בעיתון מעריב שיש תוכנה במתלבשת על ה LINUX ומשמשת את המחשב בתור VIVO(כמו YES MAX) התוכנה הופכת את הלינוס לסביבת עבודה מאוד נוחה אם תפריט שבעזרתו את משתלט על המחשב בקלות, כדי לשלוט במחשב כמו VIVO השאלה האם מישהו מכיר תוכנה שעושה את זה בווינודס ואם אפשר את השם של התוכנה שאיזה שנתתי תדוגמא (אני אידיוט לא שמרתי את העיתון)

    • 5 תגובות
    • 883 צפיות
  24. Started by shiranbi,

    קניתי לפטופ Lenovo N100 עם ויסטה פרימיום הtouchpad משגע אותי, כאשר החץ נמצא בנקודה כלשהי ואני מנסה להזיז אותו לפעמים הוא חושב שביצעתי לחיצה ומבצע לחיצה. איך אפשר להוריד מהרגישות של הclicks על הpad או איך מבטלים לחלוטין של ביצוע לחיצה על ה pad?

    • 4 תגובות
    • 883 צפיות
  25. שבת שלום מאחר ופירמטתי את המחשב והתקנתי מחדש את win xp, אני מקבל הצעות להרבה עדכונים ל-internet explorer והשאלה אם זה נחוץ אם אני משתמש ב-google chrome. תודה

    • 9 תגובות
    • 883 צפיות

דיונים חדשים בפורומים