תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני עובד במקביל עם XP ו W7. התקנתי תוכנה מסויימת (לקריאת גרפים), על XP והיא עובדת ללא דופי. ניסיתי להתקין על W7, ואני מקבל את ההודעה שבתמונה המצורפת. אתר מסויים שעלה בחיפוש בגוגל טען שזאת שגיאת רג'יסטרי, והמליץ להתקין את התוכנה שלו:Registry Convoy 2009 אחרי התקנה, סריקה, ומחיקה של כמה מאות קבצים הבעיה לא נעלמה. אשמח לפתרונות. עריכה: הפעלתי את התוכנה כאדמינסטרטור ועכשיו היא עובדת! [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 884 צפיות
-
-
האם עדיין diskeeper הכי טובה?
-
- 9 תגובות
- 884 צפיות
-
-
האם יש אפשרות לערוך קבצי EBOOK כך שיתאימו למסך מסויים (מכשיר סלולרי), לשנות גודל פונט, רזולוציות, וכו' ? אם כן, איזה תוכנה הכי טובה לכך ?
-
- 1 תגובה
- 884 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שמקליטה אודיו ומוסיקה ממשחקים (מוסיקה ואודיו בלבד! ללא תמונה) יש כזאת?
-
- 0 תגובות
- 884 צפיות
-
-
בימים האחרונים התחילו המשחקים במחשב שלי לקרטע, כלומר המשחקים(למשל:generals) עובדים בקצב של 1פריים בשניה(ואפילו פחות) עד פריימים בודדים בשניה. ניסיתי להריץ 3d mark 2001se אבל קיבלתי הודעת שגיאה שיש בעיה בדרייברים ושהתוכנה זקוקה לdirectx 8.1 ומעלה. הורדתי והתקנתי את הדרייברים העדכניים ביותר של nvidia 56.72 אבל ללא הואיל. במחשב שלי מותקן win xp pro כולל sp1 וכמו כן מותקן direct x האחרון(נכנסתי לאתר העדכונים של microsoft) ואין צורך בעדכונים לwindows. מה עושים?
-
- 2 תגובות
- 884 צפיות
-
-
היי יש לי סרטון באורך של 4 שניות ואני רוצה לעשות ממנו קובץ gif , איך אני עושה את זה , באיזה תוכנה אני יכול להשתמש ? תודה
-
- 0 תגובות
- 884 צפיות
-
-
נראה לכם שיהיה אפשר להשתמש בווינדוס וויסטה פיראטי? שאפשר להתקין אותו כשהו יצא
-
- 9 תגובות
- 884 צפיות
-
-
לא כמו folder lock. אני צריך תוכנה שתנעל תיקיות מסויימות שאבחר, בלי להעביר אותן מקום. כשמישהו מנסה לפתוח תיקיה, יופיע איזה חלון של סיסמא. יש המלצות?
-
- 2 תגובות
- 884 צפיות
-
-
שלום, יש לי חתימה ב GMAIL אבל היא מופיעה רק כאשר אני שולח הודעה חדשה. איך ניתן לעשות שהחתימה תהייה גם כאשר אני משיב להודעה? כמו שיש ב outlook כלומר שאני לוחץ "השב" אז החתימה שלי גם מופיעה. תודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 884 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני עובד עם Windows XP SP3 יש לי לוח אם של GIGABYTE ועליו REALTEK ALC888 אני מצליח לשמוע 5.1 דרך כל התוכנות (winamp, wmp, VLC player, BSPLAYER וכו') אך כאשר גולש באתרים דרך כל BROWSER (IE, FIREFOX, CHROME ) אני שומע אך ורק סטריאו !!! כל ההגדרות ב WINDOWS וב REALTEK מוגדרות ל 5.1. האם מישהו מכיר את הבעיה הזאת ? תודה מראש, דימה
-
- 2 תגובות
- 884 צפיות
-
-
שלום, מחר אני מפרמט את המחשב ומתקין לראשונה חלונות 7 אולטימייט 64 ביט שרכשתי. זו פעם ראשונה שלי עם חלונות 7 ועם 64 ביט, אז רציתי להתייעץ אתכם איזה אנטי וירוס (חינמי) כדאי לי להתקין. קראתי הרבה ברשת, וכל פעם ממליצים על משהו אחר, הרבה אנשים אוהבים את Avira, יש כאלה שאת AVG ויש שדווקא את Avast. שמתי לב שלאף אחת מהתוכנות אין גרסת 64 ביט...חבל. איזה אנטי וירוס כדאי להתקין ואם אפשר לדעת למה ? המון תודה !
-
- 4 תגובות
- 884 צפיות
-
-
הביטורונט של אזוארוס דורש ג'אווה של סאן אבל בהתקנת הג'אווה של סאן (מילניום) אני מקבל הודעת שגיאה כל הזמן יש פתרונות?
-
- 1 תגובה
- 884 צפיות
-
-
האם אפשר להתקין גירסה עברית (MV) לחבילת התוכנה design standard 6 adobe creative suite שברשותי (חבילת התוכנה חוקית )?
-
- 0 תגובות
- 884 צפיות
-
-
האם מישהו מכיר תוכנה טיימר, שמדליקה ת'מחשב בזמן שנקבע לה ומפעילה ת-WINAMP או כל נגן אחר, אוטומטית??
-
- 3 תגובות
- 884 צפיות
-
-
-
אהלן, יש לי פול התקני USB בבית ואפחד לא עשה לי את הבעיה הזאת.. כבר חצי שנה אחרי הפירמוט האחרון, ופתאום MP4 וכרטיס זיכרון חדש (עם מתאם) לא נותנים לי. לא מקדימה ולא מאחורה.. ניסיתי את הupload driver והuninstell וכל זה לא עובד.. למישהו יש פיתרון הגיוני? ויכול בבקשה להסביר לי כמו נכה למה למשל למצב בטוח אין לי מושג איך עוברים.. תוןדה!!!
-
- 5 תגובות
- 884 צפיות
-
-
-
-
קיים ברשותי מחשב מסוג HP PAVILION DV6 1120EJ. אמש שידרגתי אותו מויסטה 32 סיביות לוינדווס 64 סיביות. משום מה לאחר ההתקנה נמצאו מס' התקנים שהמערכת לא הצליחה להתקין/למצוא להם באינטרנט DRIVER. א. התקן KEYBOARD FILTER ב. מופיע גם התקן לא מוכר שרשום שהוא: מסוג מזהה חומרה הרשום כ- ב- Microsoft ACPI-Compliant System אבקש את עזרכתם בהכוונה , מה ההתקנים הללו והיכן ניתן למצוא להם DRIVER. לוינדווס 7. תודה
-
- 1 תגובה
- 884 צפיות
-
-
היי, אני מקבל SPAM מכתובת noreplay@badoo.com חיפשתי קצת באינטרנט ראיתי שיש אתר כזה אבל בחיים שלי לא נרשמתי אליו. עשיתי סינון לכתובת הזאת דרך אנטי spam אבל המיילים ממשיכים להגיע, חשבתי שזה אולי וירוס שיושב לי במחשב ומפיץ את הSPAM אבל הוא יורד מהשרת לאוטלוק אז זה לא הגיוני וגם עשיתי סריקה ב safe mode עם malwarebayte ו combofix אבל זה גם לא עזר. כרגע אני חושב שהכתובת היא פשוט בדויה וזה לא הכתובת האמיתית, השאלה היא איך אני מגיע לכתובת המקורית וחוסם אותה ? תודה מראש
-
- 7 תגובות
- 884 צפיות
-
-
יש לי שאלה בקשר לאנטי וירוסים אני יקח כדוגמא את נורטון (למרות שאני משתמש בקפרסקי) יש גירסת 2005 ואם אתה קונה אותה עכשיו אז היא תקפה לשנה עם עידכונים.. אבל עכשיו יצא גירסת 2006,אז השאלה היא למה לקנות 2006 אם 2005 יותר זול בהרבה ומתעדכן לך עם הוירוסים החדשים שכבר ב 06? לא מובן לי הקטע הזה
-
- 5 תגובות
- 884 צפיות
-
-
אני כבר הרבה זמן לא מעודכן לגבי זה. אני צריך שהתוכנה תהייה פשוטה לתפעול ותשלב הרבה מידע וגם טמפ' המעבד. Easy tune 6 ו- ClockGen לא עובדים אצלי משום מה. נועד לוינדוס 7.
-
- 4 תגובות
- 883 צפיות
-
-
אהלן חג שמח לכולם אני מחפש תוכנה שתעשה לי קובץ ISO מכל הכונן החיצוני שלי (גיבוי לקובץ ISO ) תודה מראש אליאור
-
- 2 תגובות
- 883 צפיות
-
-
אהלן אנשים, יש לי בעיה עצומה! הורדתי את הדרייבר החדש של Elsa דגם 3100 והתקנתי אותו, הוא לא עבד טוב אז עשיתי ROLL BACK DRIVER ב XP. עכשיו כשחזרתי לדרייבר הקודם אין שום בעיות (דגם 2942), אבל אני בטעות מחקתי את הדרייבר הישן מהמחשב שלי בלי לבדוק עם החדש עובד, ככה שאני נמצא עכשיו עם הדרייבר הישן אבל אין לי גיבוי אליו. מה אני אוכל לעשות? נ.ב. ל XP עם האפשרות של ה ROLL BACK DRIVER כנראה יש אפשרות לשמור את הדרייבר האחרון בו היא השתמשה, מישהוא יודע עם זה יכול לעזור לי?
-
- 2 תגובות
- 883 צפיות
-
-
היי ניתקלתי בתופעה הזאת אתמול, כל קובץ אודיו שהורדתי, הEmule הוריד רק 10-20KB, וסימן כאילו ההורדה הסתיימה. כמובן שהקבצים לא עובדים... ניסיתי להתקין מחדש את האימיול, אבל זה לא עזר... הינה תמונה: אז מה הבעיה!? תודה מראש Install
-
- 0 תגובות
- 883 צפיות
-


