תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום יש לי בעיה קטנה באי סי קיו, על המחשב שלי יש לי WIN2000 ובאי סי קיו מי שהניק ניים שלו רשום בעברית אני רואה את זה או באותיות מוזרות או סימני שאלה, עכשיו אני יכול לרשום בעברית בהודעה, כלומר עם אני רוצה לדבר עם מישהו, אבל עם אני רוצה לרשום הודעת AWAY אני חייב לרשום באנגלית כי עם אני רושם בעברית אני רואה אותיות מוזרות כאלו. וגם כשאני נכנס ל IFNO של אנשים גם שמה אני רואה הכל בגי'בריש ורק מה שבאנגלית ומספרים אני רואה נורמלי. מישהו יכול לעזור לי?!?!? מה לעשות??? תודה מראש Some Thing...
-
- 8 תגובות
- 886 צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין לקבל מיילים, שימויינו ע"י GMAIL (זה אפשרי אני יודע) ושאוטומטית ימלאו לי טבלת אקסל ב V. כלומר, על כל מייל שמגיע מאיש מסויים, האיש הזה יסומן ב V בטבלת אקסל שלי. האם אפשרי לעשות דבר כזה? תודה.
-
- 0 תגובות
- 886 צפיות
-
-
שלום, הבוקר בסביבות 05:30 כל הבית התעורר עקב קול קצר שבקע מהרמקולים של המחשב שלי. לא יצאתי מהמיטה לבדוק מה זה ויותר מאוחר שניגשתי למחשב לא ראיתי שום דבר שמרמז על מה זה יכול להיות. דבר דומה קרה שבוע שעבר, בשעה יותר מוקדמת. הקול נדמה לי שהיה דומה לקול קלאסי של ווינדוס. אני בווינדוס 10, ובקולות מערכת אני מוגר כללא קולות בכלל. כמעט ואין לי תוכנות פתוחות. קרום, סקייפ, טלגרם וזהו. נכנסתי ללוגים של המערכת לנסות לראות אם קרה משהו מעניין בשעה הייעודה, ולא זיהיתי משהו יוצא דופן. בינתיים אשתדל לעשות מיוט כל ערב, אבל למען שלום בית, אודה לעזרה.
-
- 0 תגובות
- 886 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי מצגת שנבנתה בXP עם אופיס XP שהוכנסו בה סרטים בפורמטים AVI וMPG שניהם נראו מצויין במצגת במחשב הישן. המצגת הועברה למחשב חדש עם חלונות 7 ואופיס 10 (נייד, אני צריך להציג את המצגת איתו) . הבעייה: הסרטים עם סיומת AVI נראים טוב לעומת MPG הנראים קצת מטושטשים. יש לי את הסרטים המקוריים (הקיימים באותם פורמטים בלבד) שניסיתי להכניס אותם מחדש והתקבלה אותה תופעה. אגב, סרט ה-MPG נראה בסדר גמור כאשר אני מריץ אותו במדיה פלייר במחשב החדש. מוזר ביותר! אשמח לנסות כל רעיון.. תודה.
-
- 3 תגובות
- 885 צפיות
-
-
אהלן חברים. רציתי לשתף אותכם בעבודה שסיימתי כרגע (לקח לי כ-4 שעות ). ה- htc TRIBAL החדש: http://up36.siz.co.il/up3/oyg4tbdmczz2.jpg במידה ויהיה שינויים/עדכונים/תיקונים, אשנה את הלינק. אשמח לקבל ביקורות ותגובות. עודד ב.
-
- 4 תגובות
- 885 צפיות
-
-
-
טוב אז ככה יש לי פרק של וויג'ר בקובץ עם סיומת AVI , הDIVX לא רוצה לפתוח אותו וה WMP פותח אותו ומנגן אותו במהירות גבוהה כך שלא ניתן לראות אותו , משהו נתקל בזה פעם או יותר חשוב יודע איך לפתור את זה?
-
- 2 תגובות
- 885 צפיות
-
-
-
לפעמים בכלל לא. איפה נעלמו השרתים וכל הבלגן? יש כאלה שרתים מוזרים בקושי מתחבר אליהם ובקושי מוריד. אבל כשזה מגיע לשלב של החיפוש הוא לא מוצא כלום, רק כל מיני קבצים מזוייפים. ?
-
- 1 תגובה
- 885 צפיות
-
-
מחשב נייד מסוג MSI איתי כבר כשנה וחצי בלי בעיות, עברתי לוינדואס חדש ( 7 ) הורדתי דרייבר מאתר של NVIDIA וכלום לא מצליח להתקין כל דרייבר זה מקפיץ לי שגיאה זאת ! http://img121.imageshack.us/img121/7622/225n.jpg עזרה מה לעשות?!?
-
- 2 תגובות
- 885 צפיות
-
-
כשאני מנסה להכנס לכמה צ'אטים, אני מקבל הודעה שאי אפשר להכנס ואני צריך לנסות דרך אקספלורר. זה קורה לי גם בגוגל כרום דרך אגב. פתרונות?
-
- 3 תגובות
- 885 צפיות
-
-
אני מעוניין לצרוב חומרים שונים לאיחסון לטווח ארוך ולשם כך אני מחפש תוכנת כיווץ {מעבר לZIP} שתאפשר לי לאחסן מקסימום מידע בדיסק צרוב אחד. האם מישהו מכיר תוכנה כזו? :-\
-
- 4 תגובות
- 885 צפיות
-
-
לאחרונה, יותר מדי פעמים הוינאנמפ תוקע לי את המחשב. שאני מפעיל אותו יש את הנורה שהמחשב "חושב" והיא לא נכבת גם שאני סוגר את הוינאמפ. במצב כזה עדיין מופיע לי וינאמפ במנהל משימות->תהליכים. אם אני מנסה לפתוח תיקייה, אקספלורר, כלום לא עובד. רק ריסט מהכפתור. התקנתי גירסה חדשה יותר של וינאמפ וזה עדיין קורה. תודה לעוזרים
-
- 8 תגובות
- 885 צפיות
-
-
-
אחד מהמודלים שלי לקורס מאיה שאני עושה. גמרתי את רוב המידול שלו (נראה לי שאני אוסיף לשון), ואני צריך לסדר קצת את השיניים (הן נראות קצת שבורות) התחלתי טיפה עם הטקסטורה, אבל בינתיים לא יצא ממש מה שרציתי (צריך להיראות יותר כמו כתם שמן) (כמובן שגם לעיניים הולכת להיות טקסטורה נורמאלית) [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 885 צפיות
-
-
Mood Logic, תוכנה הסורקת את רשימת השירים שלכם ולאחר Activate מהאינטרנט בודקת שיר שיר ולאחר מיון כל השירים (במקרה של הדמו אפשר רק 26 ) מאפשרת לכם לבחור בסוג מוסיקה, לא לפי מה שרשום ב-ID TAG, אלא לפי השיר עצמו, כן כן, היא עוברת על התופים ועל הצלילים של השיר וע"י זה מתאימה את סגנוני המוסיקה לפי מה שתבחרו!!! פשוט המצאה גאונית, רק חבל שהדמו מוגבל ל-26 שירים... לא מספק אותי במיוחד. רציתי לדעת אם מישהו מכיר תוכנה דומה שלא מוגבלת כל כך, ולקבל תגובות מה דעתכם על תוכנה זו. תודה.
-
- 1 תגובה
- 885 צפיות
-
-
שלום! יש לי וירוס במחשב בשם: W32.SPYBOT.WORM יש לי את נורטון אנטיוירוס2002! ווינדוס XP-PRO מה אפשר לעשות?עשיתי בדיקת וירוסים מחיקה ולא נימחק... תודה לעוזרים! ואני חדש דרך אגב ופורום תותח.
-
- 3 תגובות
- 885 צפיות
-
-
-
איפה אני מוצא את התוכנה שמגנה עלי(אתם יודעים מה RIAA הזה) בזמן שאני מוריד בביטורנט? או לפחות את השם שלה... תודה מראש.
-
- 6 תגובות
- 885 צפיות
-
-
אני רוצה לפרמט את המחשב ולא מוצא את הסיריאלים של ה xp והנורטון בעיקר וקיימות מספר תוכנות נוספות עם סיריאלים חוקים (מחשב נייד מהעבודה) מחפש תוכנה טובה למציאת הסיריאלים במחשב תודה מראש !!!
-
- 1 תגובה
- 885 צפיות
-
-
טוב אז עידקנתי קצת כו.. אז הסקיצה הראשונה זאת: http://img372.imageshack.us/my.php?image=untitled2copy4ba.jpg הסקיצה השניה: יש הבדל באיש החלפתי אותו גם הוספתי כפתור ראשי וכל מני שטיות שלא ממש רואים.. וכן אני יודע שהסימפל מפריע אבל אין מה לעשות.. האתר בכללי דוגמה לדף... אז מה יש להוסיף לפי דעתכם? ואיזה סקיצה יותר טובה?
-
- 5 תגובות
- 885 צפיות
-
-
(זה הולך להיות סיפור ארוך, אז מי שהסיפור לא מעניין אותו, מזומן לדלג ל-5 שורות האחרונות, שם מובאת השאלה בקיצור. אתם בכל זאת מוזמנים לקרוא ת'סיפור..) פייווו. זה נס שאני עוד בכלל יכול לכתוב פה בפורום. לפני שניה הייתי בקריסת מערכות מוחלטת. בנס, הצלחתי להציל את מה שנשאר. אבל עדיין יש בעיה, ולכן אני פה. ובכן, הסיפור הולך ככה: בעיקרון, יש לי Windows XP Proffesional עם SP2. יש לי גם נגן iPod. עד עכשיו השתמשתי בנגן דרך חיבור USB, והכל התנהל למישרין. היום שכחתי ת'כבל USB, ונסיתי להתחיל להתשמש ב FireWire (קניתי כרטיס FW בחיבור PCI). הבעיות החלו כשהמחשב פשוט קרס, כל פעם בערך דקה אחרי שחיברתי ת- iPod. ניסיתי כמה פעמים, בכמה וריאציות, לא הלך כלום. התחלתי לחפש חומר בנט, והתברר שצריך …
-
- 2 תגובות
- 885 צפיות
-
-
אם מישהו יכול לשלוח אותו לכיווני או לומר לי איזה תוכנה מתקינה אותו.
-
- 2 תגובות
- 885 צפיות
-
-
שלום, קבלתי מחשב חדש והתקנתי עליו אנטי ווירוס שהיה לי בבית (קספרסקי) גרסה 5.0 ואחרי ההתקנה וסריקה אחת כתוב לי שהאנטי ווירוס לא מעודכן... אני עושה update ואחר כך זה עדיין עושה לי לא מעודכן..(כאילו זה אומר שהוא ישן כבר) מה צריך לעשות??? תודה, דניאל.
-
- 12 תגובות
- 885 צפיות
-
-
אהלן חברים, מישהו מכיר החרבת RSS לכרום כמו של פיירפוקס? כלומר שאפשר לשמור הזנה בסרגל הסימניות לכל אתר? תודה
-
- 5 תגובות
- 885 צפיות
-


