עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by likantrop,

    אתמול הורדתי את NETLIMITER,התקנתי אותה, ויש משהו שאני לא מבין. אני מגדיר אצלה מהירות הורדה או העלאה מקסימלית,עוזב אותה בשקט לחמש דקות,מסתכל בפלט שלה של כמה מידע מועבר והיא מראה לי מספר אחד.לעומת זאת כאשר אני בודק בתוכנה שהיא הגבילה(קאזא) מהי כמות המידע המועבר,אני מקבל מספר אחר. מה קורה? [attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 888 צפיות
  2. שלום, ברצוני לדעת איך ממירים קובץ PDF לקובץ WORD

    • 2 תגובות
    • 888 צפיות
  3. האם יש תוכנה שיכולה להראות לי מה רמת הקרינה בסביבה או מיפוי של אזורי הקרינה החזקים?

    • 2 תגובות
    • 888 צפיות
  4. Started by silky,

    שלום, בעקבות קריסת מערך ה RAID שהיה לי, התקנתי XP על ה 103UJ שהיה לי. בינתיים חיברתי עוד 1.5TB מהסדרת LP של סיגייט. המערכת הפעלה מזהה את הכונן של מערכת ההפעלה(ה 103UJ חולק ל2 מחיצות) כ :E ולא כ :C. האם יש דרך, שלא כוללת פרמוט והתקנה מחדש, לשנות את :E ל - :C? תודה לעוזרים וחג שמח!

    • 3 תגובות
    • 888 צפיות
  5. Started by eitan69,

    שלום לכם יש לי מלא תמונות שפיתאום הם לא נפתחות לי אני לא יודע למה. יש מערכת הפעלה WIN 7 PRO. יש לי אנטי וירוס חוקי NOD32 עשיתי סריקה והוא לא מצא כלום!!! צרפתי תמונת מסך! אני שם לב שכל הסיומות של הקבצים שונו ונוסף להם ENCODED. תודה מראש על העזרה. [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 888 צפיות
  6. Started by icebreak,

    http://www.tutorialized.com/

    • 3 תגובות
    • 888 צפיות
  7. שם התוכנה : Purchase x3Player מערכת הפעלה : win 7 64 bit תאור : נגן סרטים או מקודד ( לא יודע ) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ שלום לכולם ! הורדתי ת'סרט Robin Hood 2010 [Eng.] Telesync Ac3 XviD-MAXSPEED מותקן לי במחשב מקודדים וכול מה שטוב ל WIN 7 וכשלוחצים להפעיל ת'סרט הוא מראה תקציר כזה מהסרט ואומר שאתה צריך לראות ת'סרט בתוכנה x3Player אפשר בבקשה תתוכנה הזאת כי מכול החיטוטים הגעתי לאתר התוכנה וזה עולה כסף :s05:

    • 1 תגובה
    • 888 צפיות
  8. יש של שדומה לקספלורר שאני אוכל לטעון אותו בתהחלת המחשב (במקום EXPLORER.EXE) והוא יהיה מעין EXPLORER LITE? אבל לא תוכנה כמו ASTON SHELL או DESKTOPX שבכלל לא דומים לEXPLORER המקורי

    • 7 תגובות
    • 888 צפיות
  9. טוב זאת עדיין לא תוצאה סופית כן אבל זה המראה הכללי... זהו אין הרבה מה להגיד חוץ מזה שהוא למכירה.. נעשו כמה שינויים זאת לא הגירסה הסופית סלחו לי אבל לא היה לי כח להעלות.. זהו תגובות?

    • 7 תגובות
    • 888 צפיות
  10. כל התוכנות מראות לי שיש לי istbar במחשב אבל לא מצליחות למחוק אותו השתמתי עם ספייבוט עם ad-aware עם קספרקסי ועם פנדה איך אני מעיף אותו?

    • 6 תגובות
    • 888 צפיות
  11. Started by lipa,

    אומרים שזה משפר את המהירות של HD זה נכון יש למשיהו נסיון עם זה? תודה

    • 5 תגובות
    • 888 צפיות
  12. Started by pyro_man,

    טוב אז זה עיצוב חדש שלי לאתר מדריכים הוסטול או משהו כזה אין לי כח לבדוק בעיצוב חח עצלן.. קיצר זה העיצוב סורי על הווטרמארק נסו לדמיין בלי חח.. וזהו העיצוב:

    • 4 תגובות
    • 888 צפיות
  13. המחשב שלי זה HP PAVILION A6450.is ואני רוצה להתקין עליו את מערכת הפעלה Windows XP Service Pack 3 אני לא מוצא באתר של HP דרייברים לXP , אם אפשר בבקשה שמישהו יתן לי קישורים לדרייברים כדי שאני אוכל להתקין אחרי המעבר לXP . תודה רבה רבה , שבוע טוב :]

    • 5 תגובות
    • 888 צפיות
  14. Started by Wolf90,

    בוקר טוב וגח שמח לכולם, לפני חודשיים התקלקל לי הכרטיס מסך כך שהייתי צריך להחליף לכרטיס מסך אחר. הכרטיס מסך שהיה לי Geforce 8800 והחלפתי ל HD 5770 ושכחתי למחוק את הדרייברים של הכרטיס הקודם. ועכשיו כשאני מנסה למחוק אותם תמיד מופיעה לי הודעת: ניסיתי למחוק גם דרך Safe Mode אבל גם לא הלך... איך אני מוחק אותם? תודה לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 888 צפיות
  15. מה נשמע אנשים? תשמעו יש לי כרטיס רשת של EDIMAX וחיפשתי בכל מקום ולא מצאתי דרייבר .. הכרטיס רשת הוא : EDIMAX IEEE 802.11G TURBO MODE EW-7128G WIRELESS LAN PCI CARD אם מצאתם דרייבר, בבקשה תוודאו שהוא בהתקנה תודה רבה, דרך אגב אני חדש :]

    • 3 תגובות
    • 888 צפיות
  16. Started by Vega,

    יש לי את כל המצרכים הדרושים, חוץ מהידע. כונן די וי די, סרט די וי די, צורב, דיסקים ריקים והרבה מאוד מקום פנוי על הקשיח. איזה תוכנות עליי להוריד? עשיתי חיפוש, והבנתי שעליי להוריד את התוכנה DVD2SVCD, וכך עשיתי. אך לצערי, אני מקבל הודעת שגיעה שאומרת כי המקודד של Cinema Craft לא נמצא. מה עליי לעשות? בתודה, --Vega.

    • 1 תגובה
    • 887 צפיות
  17. Started by matityahoo,

    אני מחפש דרך להפוך אימג צרוב של דמות לפסל מאבן וקצת מתפורר עם מישהו יודע, או שיש איזה תתוריאל אני ממש אשמח תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 887 צפיות
  18. לאחר פירמוט, לא שומעים קול, ברגע שמשמיעים קובץ קול כלשהו עולה הודעת שגיאה כלשהי (אם אתם רוצים אותה אז תגידו, אבל רשום שם משהו על דריברים). לפני הפירמוט עם עבדו בסדר גמור . . . מתי שאני ניכנס ללוח הבקרה, התקני שמע ושם אני ניכנס לטאב "שמע", איפה שרשום "התקן ברירת מחדל" לא מופיע כלום ברשימה . . . אולי זה המקודדים, אני יתקין ויראה עם הבעיה נפתרה |: על איזה מקודדים אתם ממליצים ? נ.ב: לאחר התקנת המקודדים עדיין לא עובד, מופיעה לי השגיאה הבאה: BAD DIRECTSOUND DRIVER .Please install proper drivers or select another device in configuration . Error code : 88780078 עייני בפתרונות שהיו פה אבל לא מצאתי מענה . . . אין לי מושג איזה דריבר אני צריך, או מאיפה אני מוריד אותם. מישהו?? נ.ב הר…

    • 0 תגובות
    • 887 צפיות
  19. שלום אני מחפש תוכנה שעולהן CD Boot שנראה כמו חלונות...ובתוך חלון אני יכול לעשות עתקה קבצים ושינויי קבצים לימחוק קבצים...לפרמט דיסק קשיח...להפוך FAT32 ל- NTFS וגם ההפך FAT32....לחלק מחיצות נפרדות ובלי ליפגוע בקבצים בלי מחיקה. התוכנה הזאת היא כלי חזק מאוד...איך קוראים לתוכנה הזאת? ובאיזה האתר נימצא התוכנה? מיכאל

    • 3 תגובות
    • 887 צפיות
  20. Started by KermitShor,

    נראה לי זה קשור לפורום הזה.. נראה לי יש לי בעייה עם הזכרון (או שהשמשחק דפוק!! - Serious Sam 2( אני צריך שם של תוכנה שעושה דיאגנוזה לזכרון -RAM ובודקת אם הוא תקין ועובד כמו שצריך אני שכחתי איך קוראים לתוכנה .. תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 887 צפיות
  21. Started by r.b.y,

    שלום הורדתי שירים מאתר מסוים אך הם נמצאים בפורמט WMA והרדיו דיסק שלי לא קורא את הפורמט הזה אנא עיזרו לי כיצד אוכל להפוך את השירים הללו אלו שירים עיראקים נדירים אנא עזרו לי תודה

    • 9 תגובות
    • 887 צפיות
  22. Started by realmagic,

    אהלן, היום עשינו סקירת מערכות (שזו בדיקת אולטרה-סאונד שבה רואים את העובר בבטן בצורה נורמלית בפעם הראשונה) וקיבלנו בסוף הבדיקה DVD עם סרטון של הבדיקה. כל הסרטון הוא בערך 15 דקות. אני מחפש תוכנה נורמלית (וחינמית) שתהפוך את ה-DVD הזה לקובץ בגדול שאפשר יהיה לשלוח אותו דרך האינטרנט (או לעלות אותו כסרטון לפיקאסה) - כלומר קטן ככל האפשר אבל עדיין שיהיה באיכות כזו שניתן יהיה לראות אותו. תוכנה אחת שניסיתי יצרה קובץ של 350 מגה לרבע שעה של סרטון והעלימה את הקול (ומה זה שווה אם אי אפשר לשמוע את הרופא מסביר מה זה כל דבר ואת פעימות הלב של העובר?) מישהו יכול לעזור ולכוון אותי איך עושים את זה? בשמי ובשם המשפחה, תודה!

    • 2 תגובות
    • 887 צפיות
  23. Started by rjjb7,

    לאחרונה אני מקבל הודעה ע"י האנטי-וירוס שלי שישנו קובץ הממוקם בספריית WINDOWS תחת system32 בשם winxp המזוהה כוירוס. האנטי-וירוס (AVG) ככל הנראה לא מסוגל למחוק אותו למרות שניסיתי את האפשרות. ולא רק זה אלא בכל פעם שאני מנסה להכנס ידנית לכונן של הווינדוס, האנטי-וירוס לא מאפשר זאת ומקפיץ את התראת הוירוס הנ"ל. כיצד ניתן להתגבר על העניין ולמחוק את הקובץ המציק?

    • 5 תגובות
    • 887 צפיות
  24. Started by vk,

    אין לי מושג לאיזה פורום זה מתאים אז כתבתי פה. בשבוע האחרון כל דבר שקצת מעמיס על המחשב יוצר תקיעות והפרעות בקול זה קורה אפילו בגלילה מטה או מעלה בYNET או קבצי PDF ובמשחקים שעבדו חלק קודם יש FPS נמוך. בדקתי אם יש וירוסים, עידכנתי דרייברים אבל כלום לא עזר, אפילו פירמטתי את המחשב.

    • 2 תגובות
    • 887 צפיות
  25. היי, המטרה, להסיר את כל התמונות המוטבעות בכל קבצי ה MP3 בספריית המוזיקה שלי בבת אחת. מדובר בהמון קבצים. תודה, אופיר

דיונים חדשים בפורומים