עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by gkman,

    יש לי בעיה עם ה- Apache server שלי שלא רומה להתחיל יש לי גירסה 2.0.52 אין לי שום מושג מהי הבעיה רק שהאייקון בשורת המשימות מופיע אבל שהשרות עצמו לא עובד יכול להיות שזה קשור לבעיה אחרת שלי הודעה על AIRGCFG ו- WZCSLDRZ שלא נמצאו בקובץ בשם WLANAPI.DLL או לזה שהתקנתי את ה-SP3? אני מאוד צריך בשביל זה לעבוד לי...

    • 1 תגובה
    • 890 צפיות
  2. Started by MisterL,

    אני מעוניין לשים חתימה שלי שעשיתי בפוטושופ בפלאש ולשים שיר עם זה ביחד שכשהעכבר שלי יהיה על התמונה השיר ינגן ושאני יוציא את העכבר מהתמונה השיר יפסיק... רציתי לשאול אם יש מדריך כזה (עברית\אנגלית לא משנה) ועוד שאלה אם מישהו יודע את הקוד לזה בפלאש...(השמעה\עצירה) תודה.

    • 4 תגובות
    • 890 צפיות
  3. Started by ShahafH,

    שלום. ביצעתי פירמוט למחשב לפני כמה ימים והורדתי את הדרייברים התואמים דרך האתר הרשמי של LENOVO אבל כשאני מסתכל בדרייברים המותקנים אני רואה 4 סימני שאלה שאני לא יודע מה הם מבקשים. http://img42.imageshack.us/my.php?image=31562170.jpg עזרה תתקבל בברכה (:

    • 1 תגובה
    • 890 צפיות
  4. אורח ztos--
    Started by אורח ztos--,

    התוכנה שהורסת מחשבים, נשארה אותו הדבר גם היום? תודה.

    • 11 תגובות
    • 890 צפיות
  5. התקנתי תוכנה שנקראת Milkshape 3D גירסה 1.6.6a, התוכנה היא TRAIL VERSION ל30 יום, לאחרונה יצאה גירסה חדשה יותר 1.7b וכשאני מתקין אותה הTRAIL מהגירסה הקודמת קופץ לגירסה החדשה ולמרות שעוד לא השתמשתי בה אפילו יום כבר עבר כל ה TRAIL. מה שאני רוצה זה להעיף כל זכר מ Milkshape מהמחשב, כמובן שUNISTALL פשוט לא עזר, השאלה היא איפה לחפש בREGISTRY ואיפה עוד ?

    • 1 תגובה
    • 890 צפיות
  6. Started by Galbal,

    שמתי לב שאני לא יכול לחלץ שום דבר קובץ RAR שחולק לחלקים, חוץ מחלקים קטנים. שאני עושה את זה הWINRAR מראה שהקובץ כביכול פגום, אבל העברתי את זה למחשב אחר וזה חילץ את זה בלי בעיה אני לא יודע מה לעשות! תעזרו לי

    • 12 תגובות
    • 890 צפיות
  7. Started by avigdo,

    שלום לכולם, תקף אותי סוס טרויאני שמציג לי מדי פעם הודעות של IE עם הצעות שונות של תרופות ושל המלצות לאנטי וירוס. שמתי לב שאחת התוכנות שרצות ברקע ב processes היא popuper.exe מחקתי אותה ב safemode. לא האדאוויר ולא נורטון 2005 גילו אותה. בעת העלאת המחשב אני מקבל מסך כחול עם הודעת fatal-error על איזה סוס טרויאני: Error caused by Trojan-Spy.HTML.Smithfraud.c אודה על עזרתכם.

    • 8 תגובות
    • 890 צפיות
  8. אם מדובר בתכנה ישנה שכבר לא בייצור ולא ניתן לרכוש אותה בחנויות בתור מוצר חדש, האם זה חוקי להשתמש בעותק שלה? במידה והיצרן עדיין קיים אך כבר מזמן לא נותן שום תמיכה והפסיק לשחרר עדכונים לתכנה. לדוגמה Doom 2 או Windows 98.

    • 1 תגובה
    • 890 צפיות
  9. הי. אני בטוח שהנושא כבר נידון אך לא מצאתי התייחסות לבעיה הספציפית. יש לי xp sp2 עם office 2003. כאשר אני מקבל דואר מאחת מתיבות הדואר של yahoo או Gmail הנושא והתוכן מגיע בג'יבריש. בדקתי זאת מהמחשב שלי (שלחתי מיאהוו וג'ימייל הביתה לבזק) והגיע ג'יבריש אז חשבתי שהבעיה אצלי(בדקתי את כל הגדרות העברית וכן הגדרות בינ"ל של דואר יוצא באאוטלוק והכל תקין). ידידה שלי ששולחת לי כבר שנים מיאהוו והכל בסדר שלחה לי כמה הודעות והן הגיעו בג'יבריש. המחשב שלי עבר פירמוט לפני חודש ועד אז לא היתה בעיה בכלל עם העברית אולם מאז הפירמוט יש בעיות עם הדואר. אשמח לתשובה אל אף טחינות הנושא. יום טוב א

    • 0 תגובות
    • 890 צפיות
  10. Started by pain_killer12,

    שלום חברים, אני מנסה לצרוב Data cd בנרו כבר כמה וכמה פעמים וכל פעם הוא נעצר ב8% ואז רושם Burn process failed. ניסיתי גם דיסקים של DVD, ניסיתי מהירויות צריבה שונות וזה לא עוזר. רשום לי בחלון של התוכנה משהו כזה: could not perform sixation מה ההודעה הזאת אומרת? איך פותרים את הבעיה? תודה מראש לעוזרים.

    • 5 תגובות
    • 890 צפיות
  11. שלום קניתי מצלמת רשת של חברת chicony דגם icam 6185- מצלמה+מיקרופון מובנה המחשב שלי עונה לדרישות מערכת מינימום שלהם. התקנתי את הדרייבר שקיבלתי עם המצלמה- מזהה וידאו אך לא קול במיקרופון המובנה. במנהל התקנים רשום תחת התקנים אחרים: usb2.0 audio device בסימן שאלה צהוב (כשאני מוציא את הכבל הוא כמובן נעלם) במחשב אחר זה תקין- ז"א הבעיה לא במצלמה. ניסיתי להחליף ל- usb אחרים- לא תקין התקנתי sp3 – לא תקין ניסיתי להוריד דרייברים אחרים דרך האינטרנט- ללא הצלחה. אני כבר מיואש ולא מוצא פיתרונות..... יש הצעות??? תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 890 צפיות
  12. כשאני מוריד מהאינטרנט קובץ גדול (כמה מאות MB) עם IE7 בXP, אז אני אומר לו לאיפה להוריד (לדוגמה, מחיצה D). אבל, הוא מעתיק את הקובץ לתיקייה זמנית במחיצה C, ואח"כ מעתיק אותו לתיקיית יעד. זה די מעצבן, והייתי רוצה שהוא לא יעשה את זה. מישהו יודע אולי מה צריך לעשות?

    • 9 תגובות
    • 890 צפיות
  13. אני רוצה להתחיל להתעסק עם פוטושופ , ואין לי ממש מושג בתוכנה הזאת והייתי אוצה ללמוד , יש מדריך בעברית?

    • 4 תגובות
    • 890 צפיות
  14. Started by shayzaguri,

    יש לי כרטיס רשת Dynamode NC-100TX-R 10/100Mbps Ethernet Card פיזית הוא מחובר למחשב ואני לא מוצא דרייבר שלו בשום מקום כולל באתר החברה, את הדיסק אין לי. איפה אני יכול למצוא דרייבר שלו? תודה!

    • 2 תגובות
    • 890 צפיות
  15. Started by Nurit2005,

    אני צריכה עזרה בליצר תמונה המשמשת מפה למי שלא הבין את הכונה שלי הנה דוגמא לאחר בניית התמונה יהיה יכול המבקר ללחוץ על כול צעד בתמונה ולעבור לדף אחר האם יש כן משהו שאוכל לעזור לי?

    • 6 תגובות
    • 890 צפיות
  16. Started by hadarK,

    סליחה אם אני לא רושם את זה במקום הנכון, אבל השתמשתי בתוכנה ccleaner וזה מחק לי קבצי cookies וביניהם גם של הפייסבוק. בזמנו הפעלתי בפייסבוק ככה שאני יקבל SMS עם קוד כל פעם שמנסים להתחבר. ניסיתי להתחבר כרגיל אבל כהם שישלחו לי SMS אני לא מקבל אותו בטלפון (כדי לוודא שהטלפון לא השתנה התחברתי עם מס' טלפון וסיסמא במקום אימייל וסיסמא) וככה נוצר שאני לא יכול להתחבר לפייסבוק יותר חוץ המאייפוד שלי ששם זה עדיין מחובר. רציתי לדעת אם יש לכם דרך לעזור לי. בתודה מראש הדר.

    • 0 תגובות
    • 890 צפיות
  17. אני שוקל להשתמש בסקייפ לחיוג לטלפונים קוויים בארץ (עולה כ-5$ בחודש), איני רוצה לקנות טלפון המתחבר למחשב ב-USB, אלא להפעיל אותה במקביל על המחשבים בבית. 1. האם ניתן להריץ אותו יוזר ב-skype על יותר ממחשב אחד בו זמנית? (בהנחה ויש להם אותו IP חיצוני ובהנחה ולא). במידה וכן, אם יש שיחה נכסת איפה הסקייפ יצלצל? האם ניתן להוציא יותר משיחה אחת בו זמנית? האם בזמן שיחה במחשב אחד, ניתן לשמוע אותה גם ממחשב אחר? 2. האם ניתן להריץ יותר מיוזר סקייפ אחד על אותו מחשב? 3. (לא קשור) - במידה והסקייפ מאחורי ראוטר ויש שיחה נכנסת, איך הסקייפ יודע לזהות זאת, והראוטר לא "זורק" את המידע הנ"ל? תודה.

    • 1 תגובה
    • 890 צפיות
  18. Started by ravenclock,

    שלום רב. חברתי פלאפון נוקייה דרך היואסבי, ברגע החיבור ויינדוס כתב שהוא מתקין דרייבר של נוקיה. לאחר מכן הצלחתי לגשת אל המכשיר דרך המחשב. ברצוני למחוק את הדרייבר מהמחשב אך הוא לא נמצא בהוספת / הסרת תוכנות. ברשותי ווינדוס 7 ועשיתי את מה שרשום בסטיקי, הכוונה שאינני יודע איך קורואים לדרייבר עצמו, איך אני יכול לגלות את שם הדרייבר? תודה! תודה לכל העוזרים

    • 4 תגובות
    • 890 צפיות
  19. Started by xBlAdE,

    איך פותחים חשבון בGMAIL?

    • 3 תגובות
    • 890 צפיות
  20. טוב, יש לי חבר שלא ממש מבין במחשבים/אנגלית והוא ביקש שאמצא לו תוכנה שתשלב תרגום (מקובץ חיצוני) לתוך הסרט כך שהוא "יוטבע" על הפריימים של הסרט. אני לא מתעסק בדברים כאלה אבל אני בטוח שיש פה אנשים שיודעים להמליץ על משהו טוב ונוח. תודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 890 צפיות
  21. Started by naor56,

    חשבתי להכניס את הבעיה לבעיות תוכנה אבל לדעתי זה בעית חומרה. אני מנסה לצרוב שירים AUDIO CD זה מגיע ל-5 אחוז או 18 אחוז ושם נתקע , נראה כאילו מעביר נתונים אבל האחוזים לא עולים ואז פתאום או שהצריבה נכשלת והנרו כותב את זה או שאפילו פעם אחת המחשב עשה לעצמו ריסטרט מחדש מה שמצחיק שזה רק בצריבת AUDIO CD ואין לי מושג למה אני צורב קבצים כבדים וזה לא ככה. מה לעשות?? נ.ב ניסיתי 2 מדיות שונות ושירים שונים כל פעם וזה לא עזר[br]פורסם בתאריך: 7.12.2008 בשעה 14:11:29 ניסיתי עכשיו תוכנה אחרת לצריבת שירים נטו ולא הצלחתי המחשב שוב נפל ועשה RESTART.הנה קובץ DUMP http://www.fileflyer.com/view/HBmOKAZ אשמח אם מישהו יוכל להגיד לי מה הבעיה

    • 5 תגובות
    • 890 צפיות
  22. אהלן אנשים לאחרונה אני מאוד סקרן בעיניין תוכנות ההפעלה של MAC הייתי מעוניין להתנסות באחת מהם על המחשב האישי שלי. הבנתי שזה אפשרי להתקין מערכת הפעלה של MAC על PC רגיל בתנאי שקיימת חומרה איכותית במחשב. זהו המחשב שלי: מעבד: intel i7 920 לוח אם: gigabyte ex58-ud5 כרטיס מסך: gigabyte gtx295 זיכרון: CORSAIR DOMINATOR 6GB 3x 2GB DDR3 1600MHZ 12800 MEMORY ספק: TAGAN TG1100-BZ PIPEROCK 1100W הארד דיסק יש מספיק מקום פנוי לכל דבר כמעט. כמובן שלמערכת זו עשיתי OC של: מעבד 3.2G וזיכרונות על- 1600 או קי זו החומרה שלי. מערכות ההפעלה של MAC המצויות ביידי הן Mac OS X Leopard 10.5.8 ו- Mac OS X 10.6 Snow Leopard אז ככה, האם המחשב שלי בכלל יוכל להריץ מערכת הפעלה של MAC ? איזו מערכת הפעלה ע…

    • 1 תגובה
    • 890 צפיות
  23. אני מחפש תוכנת סריקה, (עדיף חינמית קוד פתוח, אבל מוכן להתפשר על אחרות) שמאפשרת אחרי PREVIEW לסמן ידנית (לא אוטומטית לפי זיהוי של התוכנה, אלא ממש ידנית) כמה ריבועים על המסך, כולל להטות אותם בזווית במידת הצורך, ואחרי לחיצה על "SCAN" תסרוק לבד את כל החיתוכים שהגדרתי לה ותטה את הריבועים שבזווית למצב ישר, כל זה במעבר סריקה בודד. מישהו מכיר חיה כזאת ? יש לי זיהוי וחיתוך אוטומטי בדרייבר של הסורק שלי (מפרט) אבל הוא לפעמים מאוד מקרטע, ואני מעוניין למתוח ידנית ריבועים לסריקה. תודה.

    • 3 תגובות
    • 890 צפיות
  24. עברתי דירה לפני יומיים ורק היום סידרתי את האינטרנט (בקושי רב מאוד), כשהמודם (כבלים) מחובר למחשב בכבל רשת. הגדרתי אותו דרך: Network Connections--> Network Tasks--> Set up a home or... בסופו של דבר זה הסתדר ולעת עתה האינטרנט פועל. הפעלתי את ה- ICQ פעם אחת והכל הלך בסדר. יצאתי ממנו, ולאחר זמן מה ניסיתי להיכנס עוד פעם. אבל הוא כתב לי את ההודעה הבאה: "ICQ Lite failed to initialize". עשתי ריסט וזה לא עזר. מה לעשות? תודה לעוזרים מראש. הביעה עם האיי סי קיו הסתדרה. יש בעיה אחרת בהמשך העמוד (כמובן =/)..

    • 8 תגובות
    • 890 צפיות
  25. אמרו שמסנג'ר פלוס תומך בגרסא 9 של מסנג'ר. השאלה שלי היא כזאת, האם תהייה לי אפשרות להתחבר על שתי משתמשים בו זמנית על מסנג'ר 9 כשמותקן עליו מסנג'ר פלוס? בתוכנה הישנה של המסנג'ר, מסנג'ר 8, היה לי מותקן עליו מסנג'ר פלוס והייתי יכול להתחבר דרך שתי משתמשי מסנג'ר. זה מה שאני גם רוצה שיהיה לי במסנג'ר 9. השאלה אם זה אפשרי. תודה לעונים.

    • 0 תגובות
    • 890 צפיות

דיונים חדשים בפורומים