עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by Dante_9,

    הרבה פעמים אני מוריד מ- deviantART אייקונים ואז אני נוכח לדעת שהם בפורמט PNG. לא מצאתי אף תוכנה שיודעת לעבוד עם הקבצים האלו. BTW שמתי לב שבדרך כלל האייקונים שבקבצי ה- PNG יותר יפים ואיכותיים.

    • 5 תגובות
    • 892 צפיות
  2. Started by benor,

    יש לי כבר 2 תוכנות מצויינות: Ad-aware ו Spybot - Search & Destroy אתם יכולים לתת לי רשימה של עוד תוכנות איכותיות כאלה שמבצעות את העבודה כהלכה?

    • 5 תגובות
    • 892 צפיות
  3. אני מעוניין בתוכנת מסרים מיידיים עם GUI פשוט ונוח לשימוש שיודעת לדבר עם כל תוכנות המסרים המיידיים האחרות בשקיפות. התוכנה צריכה להיות עם ממשק באנגלית ותמיכה מלאה בעברית (כולל יישור לימין ולשמאל). אני צריך שהתוכנה תתמוך ביותר ממשתמש אחד עם אפשרות מעבר פשוטה בין ה-Users השונים. התוכנה מיועדת למחשב ישן (פנטיום 2 350MHz), כך שחשוב מאוד שהיא לא תכביד על המעבד בשימוש שוטף ושתשתמש בכמה שפחות זיכרון. לגבי ממשק משתמש, אני מעדיף ממשק פשוט בעל מראה מקצועי, ולא ממשק עמוס בפיצ'רים בעל מראה מצועצע. יש המלצות? נ.ב. הרגישו חופשיים להשוות בין היתרונות והחסרונות של תוכנות המסרים המיידיים השונות שאתם מכירים.

    • 8 תגובות
    • 892 צפיות
  4. Started by טאז,

    שלום, כאשר אני מנסה להתקין אוטוקד 2009 על windows 7 מופיעה לי שגיאה שאי אפשר להתקין את המוצר על מערכת ההפעלה הנוכחית.(תרגום מאנגלית) אשמח לקבל עזרה בנושא בתודה טאז

    • 3 תגובות
    • 892 צפיות
  5. Started by DXT,

    כי אני מקבל אימיילים של פרסומות מעצבנות (כמו הרבה אנשים) מכל מיני מקומות ופשוט אין דרך להפסיק את זה (הunsubscribe לא עושה כלום..). אז איך אפשר לעשות שהאאוטלוק ישר ימחוק הודעות שמגיעות מכתובת מסויימת?

    • 3 תגובות
    • 892 צפיות
  6. Started by Jules Winnfield,

    אני צריך תוכנה שהיא אקולייזר שמשפיעה על כל התוכנות במחשב, אם זה BSplayer / WMP /WINAMP וכו' כי אני לא מרוצה מהאקולייזר שיש בתוכנות הנ"ל במיוחד של BS ומדיה פלייר. האקולייזר הכי טוב שיצא לי להשתמש בו הוא של foobar2000 אבל אני לא הכי אוהב את הממשק שלו וגם אני צריך את האקולייזר לסרטים. תודה.

    • 4 תגובות
    • 891 צפיות
  7. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    אז ככה: אני מפעיל אותה ולא קורה כלום, אני ניכנס ל START-->All Programs-->ATI Catalyst Control Center--Wizard וזה נותן לי ארור: אז אני הולך ל: START-->All Programs-->ATI Catalyst Control Center-->Advanced-->Restart Runtime וזה לא עושה כלום... התקנתי תדרייברים החדשים של ATI 5.9 אבל זה היה בכול הקודמים [5.8 ,5.7]. [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 891 צפיות
  8. Started by goldzvi,

    שלום רב, מבקש סיוע לפתור בעיה שנתקלתי בה בימים אחרונים! יש במחשב שלי מערכת הפעלה של windows xp וגולש באמצעות דפדפן internet explorer 6 כאשר דף הבית שלי הינו אתר WALLA.co.il . כאשר אני מתחבר לדפדפן, במקום דף הבית שבחרתי מופיע אתר של Microsoft עם שידרוג של internet explorer 7 . כל הניסיונות לקבל את דף הבית שלי בפתיחת של הדפדפן ע"י שינויים במאפייני אינטרנט נכשלו. איני מעונין לשדרג את internet explorer 6 ל- internet explorer 7 מה עלי לעשות על מנת להתפטר מההצקה של Microsoft. ברצוני לציין שאני לא מבצע עדכונים אוטומטיים של החלונות. בבקשה תעזרו לי . תודה

    • 3 תגובות
    • 891 צפיות
  9. Started by Amit BL,

    אני צריך תוכנה שלדוגמא אני אוכל לסמן קהוצה מסוימת של שירים ולשנות לה artist או album, בבאת אחת ככה. כמובן שלווינדוס (: תודה

    • 2 תגובות
    • 891 צפיות
  10. יש לי שאלה. האם שאני סוגר את הEXPLORER.EXE דרך "סגירת תהליך" , האם זה יכול לגרום לבעיה כלשהי? בבקשה תשובה. ואם אפשר מהר. תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 891 צפיות
  11. Started by ofer_mat,

    יש למישהו המלצות לתוכנה שיוצרת CD LABELS ?

    • 3 תגובות
    • 891 צפיות
  12. מחפש את התוכנה הכי טובה לפעולה שציינתי. יש לי בעיה,אני מנסה להתקין משחק,ומשום מה המחשב טוען שהמשחק מותקן כבר והוא לא נותן לי להתקין אותו. (המשחק היה פעם מותקן על המחשב,וכנראה הוא הוסר לא נכון..) ניסיתי לחפש כל רשומה(ידנית) ברגי'סטרי על המשחק ולמחוק,לא עזר,כנ"ל ספריות שלו על הכונן הקשיח,גם לא עזר. בבקשה,המליצו לי על תוכנה לניקוי רגי'סטרי הכי טובה שאתם מכירים. (אני בטוח שהבעיה שוכנת לה אי שם ברגי'סטרי) תודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 891 צפיות
  13. Started by someone,

    למשל בפורום של רוטר.. אני מכניס שם וסיסמא, וברגע שאני מכבה את החלון אינטרנט ומדליק מחדש זה לא שומר לי את הסיסמא והשם ואני צריך להכניס אותם מחדש עוד הפעם... ויש לי כבלים וIP קבוע... מה אפשר לעשות?

    • 3 תגובות
    • 891 צפיות
  14. אני רוצה להציג בפניכם את SysTrayRSS, תוכנה בעלת שם מסובך אבל רעיון פשוט. מדובר בקורא RSS קטן ש"מתחבא" ב-System Tray. הקורא תומך בעברית מיושרת לימין. אני אישית משתמש בו יומיומית בעבודה ונהנה מכל רגע. בכל זמן נתון יש לי עדכוני חדשות ובלוגים שאני יכול לראות בקליק אחד. יתרון נוסף הוא שהתוכנה משתמשת בתפריט פשוט ולא מושכת תשומת לב מיותרת (חשוב למי שעובד במשרד פתוח כאשר הרבה אנשים מסתובבים באזור). קישור להורדה, צילומי מסך והסברים אשמח לשמוע תגובות.

    • 10 תגובות
    • 891 צפיות
  15. Started by BlackBird71,

    שלום אני צריך תוכנה לשליחת מיילים הבנתי שיש הרבה אבל לא כולם יכולות לשלוח בלי הגבלה אני צריך כאלה שיוכלו לעבור את ה100K מיילים ביום מבלי שיעשו לי בעיות ואם יש כזאת אם תוכלו בבקשה לתת לי עליה הסבר קצר או סרטון ביוטיוב תודה רבה!

  16. Started by elyaz,

    יש לי את הגירסת ניסוי של WIN7 על המחשב, צרבתי אותה על דיסק עם תוכנת burnawarefree, ובחרתי באפשרות create boot DVD אבל כשהכנסתי את הדיסק והתחלתי מחדש, ה windows התחיל כרגיל מההרד דיסק, למרות שהגדרתי את ה boot sequence לעדיפות לcd איפה טעיתי?

    • 7 תגובות
    • 891 צפיות
  17. ודרך אגב אני חייב לפרוץ רק עם אישור מהמשתמש שאליו אני רוצה לפרוץ ??????????????

    • 4 תגובות
    • 891 צפיות
  18. Started by duk4u,

    לאחר פירמוט מחשב, התקנתי את מדייה פלייאר 10 . וכל סרט שאני מנסה לטעון אני מקבל סאונד, אולם ללא תמונה. מה שמוזר שגם בנגן Divx קורה אותו דבר. למישהו יש רעיון?.

    • 6 תגובות
    • 891 צפיות
  19. שלום, יש לי כמה בעיות עם המעודפים .. היתה מיתמש פעם באקספלורר ואז עברתי בלי בעיה לספארי עכשיו החלטתי לנסות מוזילה . אני לא מצליח להעביר את המועדפים מהספארי למוזילה ניסיתי דרך הקובץ>יבוא מופיע לי רק האקספלורר.. עשיתי שהוא ייבא דרך האקספלורר והוא מייבא רק 120 ומשו מועדפים מתוך יותר מ600 שיש לי ורק 2 תקיות מתוך 20 אני חושב שיש לי .. מה לעשות ?

    • 3 תגובות
    • 891 צפיות
  20. וגם לצ'יפ וגם ל usb 2.0 המידע מצ"ב [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 891 צפיות
  21. Started by tzahi16,

    לקוראי הפורום שלום האם מישהו יכול להמליץ לי על תוכנת מסד נתונים חינמית ונוחה.

    • 8 תגובות
    • 891 צפיות
  22. שלום, אני עובד עם תוכנת Norton AntiVirus SystemWork 2005, התוכנה מבחנתי אמינה ומאד מספקת מבחינת היכולות שלה.. אך שמתי לב כשהסרתי את התוכנה לא מזמן, ביצועי המערכת עלו מאד.. וגם רבים אמרו לי שהיא גוזלת הרבה משאווי מערכת .. עכשיו, מכייון שאני חייב לפחות הגנה מנימלית במחשב של תוכנת AntiVirus אשמח לשמוע ממכם המלצה על תוכנה אמינה (אם היא לא מזהה וירוסים אז מבחנתי עדיף להיות בלי תוכנת AntiVirus) ושגוזלת מעט מעט משאבי מערכת.. שלא ירגישו בהפעלתה.. תודה רבה, לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 891 צפיות
  23. Started by Zaks Sharon,

    היי חברה, יש לי בעיה קטנה פה... פירמטטתי ת'מחשב, התקנתי והכל אחלה - חוץ מדבר אחד - הסאונד. המחשב לא מזהה את הרמקולים שלי, ליד השעון אין שום סמל של סאונד ובלוח הבקרה (בהתקני סאונד), בתיקיית Volume רשום No Audio Device. הרמקולים מחוברים נכון למחשב, ואין לי מושג למה הוא לא מזהה אותו. מה אני עושה?? תודה!

    • 3 תגובות
    • 891 צפיות
  24. אני מנסה להתקין את התוכנה: http://mirillis.com/en/products/splashpro.html אבל מקבל שגיאה בקובץ לוג "Process exited with code 1603". מה לעזאזל?? התקנתי כבר 2005/2008/2010 Microsoft Visual C++ Redistributable Package (x86) בבקשה עזרה *אני משתמש בווינדאוס 7, 64 ביט

    • 0 תגובות
    • 891 צפיות
  25. לי יש Plextor 40\12\40 וNero 5573 מה זה משנה מה תיהיה הגירסא יותר גבוהה או יותר נמוכה?

    • 2 תגובות
    • 891 צפיות

דיונים חדשים בפורומים