עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by yos1978,

    אהלן ! אני קונה מחשב חדש ורציתי לדעת אלו קבצים אני צריך להעתיק מהמחשב הישן כדי שלא לאבד את הקרדיט שצברתי באימיול תודה.

    • 3 תגובות
    • 893 צפיות
  2. Started by Michelle,

    היי...יש לי בעיה עם קבצי AVI, אני לא יכולה לראות אותם, רק לשמוע. זה קורה גם ב- windows media player וגם ב- real one player, ניסיתי להמיר את הקבצים ל- mpeg בכמה תוכנות אבל הסתבכתי... ??? יש פתרון לבעיה מבלי להמיר את הקבצים? ואם לא איך ממירים ? תודה

    • 4 תגובות
    • 893 צפיות
  3. הי, אני רוצה לצרוב כמה וכמה דיסקי DATA של DVD, ובכולם חסר לי 20-30Mb. הענייו הוא שעכשיו יש לי ויסטה, ונרו 6 שיש לי (עתיק,אני יודע) לא נתמך. אני משתמש ב BurnAware, אבל שם אין פונקצית overburn. ניסיתי לחפש, אבל ב download.com יש רק 2 תוכנות,ובשניהם overburn מצויין כפיצר, אבל לא עובד בפועל. אז, מישהו מכיר משהו אחר מנרו ? ואם בכל זאת רק נרו, החל מאיזה גרסה מתאימה לויסטה ? כי ראיתי אצלהם באתר שגרסה 9 זה 383MB רק להורדה ... מפלצתי משהו ... וחוצמזה אני גם מנסה לעבוד עם תוכנות חוקיות ככל האפשר ... תודה לכל העונים, גולן.

    • 2 תגובות
    • 893 צפיות
  4. Started by VooDoo3,

    היי אנשים , כבר הרבה זמן אני מחפש תוכנה לכיבוי המחשב בשעה מסויימת ... רצוי שהיא תהיה מאוד קלה ופשוטה , ותעבוד על Windows 98 . נ.ב. השתמשתי בחיפוש , ולא מצאתי כלום שיכול לעזור לי . :-\

    • 2 תגובות
    • 893 צפיות
  5. Started by Kitt0s,

    היי, טוב אז אני משתמש במנהל ההורדת FlashGet, ומשום מה הוא כל כמה זמן קורס (לא הצלחתי למצוא דפוס) והוא משאיר אחריו הרבה קבצי flashget-21E19020.rpt שבהן: הException בכולם זהה.. ניסיתי להסיר לחלוטין ולהתקין אך ללא הצלחה, למישהו זה אומר משהו (גוגל לא עזר..)

    • 0 תגובות
    • 893 צפיות
  6. השאלה בכותרת. תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 893 צפיות
  7. יש לי מחשב נייד ישן ואני רוצה להשתמש במסך שלו אני מחפש תוכנה כמו מקסיויסטה רק חינמית

    • 1 תגובה
    • 893 צפיות
  8. Started by BoA,

    שלום. אני מחפש תוכנה למצלמת מחשב שתעבוד ב"שקט" וללא ידעת הבן האדם שישב מול המחשב או יסתובב בחדר. שתקליט ללא הפסקה וללא סימנים שיעלו אליה. הכל כמובן מתוך רצון לעשות מן מצלמת אבטחה ולא שום דבר אחר שיעלה לכם בראש... תודה.

    • 6 תגובות
    • 893 צפיות
  9. Started by MasterOr,

    השגתי כבל לפלאפון הזה, סתם קבל פשוט כזה לא כתוב עליו חברה או משהו הוא מתחבר לUSB עכשיו אני מחפש תוכנה שאני יכול להשתמש בה..ניסיתי את הOxygen לא הלך לי טוב יש תוכנה אחרת אולי יותר טובה?

    • 6 תגובות
    • 893 צפיות
  10. Started by SyPhEx,

    http://www.arcmedia.co.il/View/Users/Idan/guide/index.html יצירת קונטור וצל עדין מסביב לטקסט... משחקים עם נפח בפלאש.. תמיד מתאים כשרוצים לשבור חדגווניות של טקסט תהנו כל הזכויות שמורות©

    • 9 תגובות
    • 893 צפיות
  11. שלום לכולם, במשך השבועות האחרונים התנסתי בכמה תוכנות - תוספות,תוכנות עזר ועוד... יום אחד החלטתי!,אני יודע שיש סיכוי שאולי בעוד חודש אני אתקין את אותה תוכנה שכבר התקנתי והסתבר שהיא: דופקת את המחשב - מכל הבחינות! - מעיקה עליו,גורמת לנזקים שבלתי ניתנים להחזרה (חוץ משיחזור כמובן אך אם אתה משחזר זה גם מבטל לך את כל השמירות של אותו היום - וזה מעצבן!!!),בלתי ניתנות להסרה ועוד... אז מה החלטתי? - החלטתי שאני העשה רשימה,של כל התוכנות שהשתמשתי ונאלצתי להסיר אותם מכל סיבה שהיא. וכעט אני מעוניין לשתף אותכם בתוכנות שגרמו לנזקים או שסתם תוכנות שלא עושות כלום. התוכנות: Windows Media Encoder - לא באמת עושה תחנת טלוויזיה. Voice Changer Diamond - סתם מעוותת את הקל (למרות שזו תוכנה לשינוי ק…

    • 7 תגובות
    • 893 צפיות
  12. תראו ככה אני בונה אתר עכשיו הכנתי לו תפריט בפוטושופ והעברתי לאימג רדי בשביל להכניס לתוכו את הלינקים בעזרת הSlice על ידי סימון החלקים הרצויים ובחלק של הSlice להכניס את הקישור לתמונות שבחרתי על ידי כלי Slice אבל עכשיו נוצרה בעיה אני לא מסוגל לבחור חלקים מהתמונה אני מסמן עם הכלי ושום דבר לא נבחר לי וזה ממש מעצבן אני שוב בוחר ושוב זה לא נבחר מישהו יכול לעזור לי?? למה זה לא נבחר לי? ולמישהו יש כח לנסות לעשות את זה אם כן אני יעלה את הקישורים לפה כדי שתעזרו לי.. ועוד משהו אחרי שאני חילקתי לחלקים ובחרתי וכל זה אני מעלה את זה כתמונה אחת לאינטנרנט לא כחלקים נכון?? ולמי שרוצה הנה זה... [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 893 צפיות
  13. Started by -AKEL-,

    שלום לכל מי שקורא את ההודעה שלי והבעיה היא כזאת: אין לי מושג איך... או למה זה עושה את זה... הוא פיתאום לא רוצה לפתוח שום תיקיה או... שנגיד אני לוחץ על Start הוא פותח לי משם רק שלוש דברים והדברים מגיבים אחרי שנגיד אני סוגר איזה תיקיה אבל אחרי כמה זמן זה חוזר שוב עד לזה שאני עושה ריסט וכרגיל אחרי כמה זמן זה חוזר שוב... וזה לא רק זה... יש עוד כל מני תופעות מוזרות כמו שתיארתי... * עשיתי סריקת ווירוסים עם האנטי ווירוס Symantec Norton Antivirus Corporate v10.1.0.238 וזה לא זיהה כלום... * זה לא נראה לי הגירסא של הווינדווס מסיבה שתמיד הייתי משתמש בה ופיתאום זה הופיעה.. בבקשה משהו יכול להגיד לי מה זה התופע הזאתי??? אולי זה חוסר בזיכרון??? (למרות שיש 1GB) או שזה יכול להיות Internet…

    • 8 תגובות
    • 893 צפיות
  14. שלום לכולם. אני מחפש תוכנת Remote Control אשר תיהיה יעילה וציבה מהירה ובטוחה! מטרותי הם להתחבר למחשב שלי ממקומות מרוחקים ולתפעל אותו, לעיטים מדובר גם על עבודות שדורשות משאבים כגון קימפול רינדור הרצת מספר תוכנה דיאגנוסטיקה בו זמנית ודברים מהסוג הזה.. איני רוצה שהתוכנה תעשה בעיות בזמן שהמחשב שנימצא בשליטה עובד במאמץ. בנוסף אנוכי ירצה מידי פעם להפעיל סרט על המחשב שלי (שנמצא במקום מרוחק מהבית) ולגרום למחשב בבית להראות את אותו הסרט באיכות טובה ובלי "תקיעות וריצודים" - בישביל אחי הקטן האם קיים שד כזה? בתודה מראש

  15. היי חברה, יש לי בבית 2 מחשבים אחד נייד שיש לו 3.11 ו- מחשב רגיל שיש לו XP אני צריך תוכנה פשוטה שבה אני יוכל להעביר קבצים עם חיבור כבל מדפסת...(אתם יודעים למה אני מיתכוון) תודה לעונים!

    • 1 תגובה
    • 893 צפיות
  16. שלום לכולם הבעיה שלי היא כאשר אני מוריד עם תוכנה של טורנטים כעבור מספר דקות, בערך7 דקות התוכנה עולה למאמץ של 50% וההורדה עצמה פשוט קופאת. אם אני לוחץ על הטורנט STOP ואז RESUME הוא פשוט ממשיך מאותה נקודה שהוא הפסיק אבל מתחבר לטראקרים מחדש ומתחיל ממהירות של 0. חשבתי שהבעיה היא בספק תקשורת שלי, בדקתי עם יוזר אחר של ספקית אחרת של גיסי ועדיין זה פעל אותו דבר. אמרתי אולי זה הראוטר שלי, נתקתי אותו והתחברתי רק עם המודם ועדיין אותה הבעיה. ואז אמרתי נראה לי הבעיה אצלי במחשב, בדקתי במחשב של אחותי את ההורדה וזה הוריד בכיף בלי בעיה. אז הבנתי שזה יכול להיות בעיית דרייברים. פירמטתי את המחשב ואז בדקתי את ההורדה בלי התקנה של דרייברים וזה פעל מצויין. אחרי כל התקנת דרייברים בדקתי את…

    • 0 תגובות
    • 892 צפיות
  17. Started by xtract1,

    אני מאסתי בNERO. אני צריך תוכנת צריבה פשוטה יחסית וקלה אבל הכי הכי חשוב לא כבדה! אני לא רוצה משו שמכביד על המחשב כשהוא פועל... לא כמו נרו.. אם יש הצעות אני אשמח..

    • 3 תגובות
    • 892 צפיות
  18. הבעיה שלי היא שאני עורך הרבה סרטים לפורמטים הנ"ל (בד"כ בתוכנה Ulead DVD Workshop 2 ו-Ulead DVD MovieFactory 3 Disc Creator) אבל מה שקורה זה למשל בפורמטים VCD\SVCD שהסרט יכול להיכנס לדיסק של 700 מגה (בנרו שאני צורב אותו) אם אני רוצה ליצור תפריט בעזרת התוכנות הנ"ל הוא כבר עובר את הג'יגה וזה בלתי אפשרי אלא רק בפורמט DVD כי הדיסק כמובן גדול מאוד אבל זה לא משתלם לקנות הרבה דיסקים כאלו ועדיף דיסק רגיל. השאלה שלי היא למה שסרט ששוקל קצת פחות מ-700 מגה התוכנות ליצירות תפריטים מזהות אותו כגדול יותר והנרו לא ואם יש איזו תוכנה שאוכל להכניס את הקובץ לדיסק אחד כמו שהוא שוקל באמת.

    • 2 תגובות
    • 892 צפיות
  19. די מיואש מהפיירפוקס לכן אני שואל איזה דפדפן הכי יעיל קיים היום בשוק. חשוב לי שלא יגנוב לי זיכרון RAM (הפיירפוקס גונב לי 100) שיהיה מאובטח וזריז. למישהו יש רעיונות?

    • 9 תגובות
    • 892 צפיות
  20. לעיתים ישנם שירים שצרבתי על תקליטורים או העברתי לנגן ה MP3 והם פשוט נשמעים חלש יותר משירים אחרים,לא יודע למה אבל תמיד יש צורך להגביר את הווליום ברכב למרות שאיכות השיר הינה באותה איכות של שיר אחר שמתנגן טוב ( 192kbs ). רציתי לדעת האם ישנה תוכנה שיכולה לסדר את זה?

    • 5 תגובות
    • 892 צפיות
  21. Started by sivanxyz,

    מחקתי תיקייה ואחרי כן עשיתי איחוי דיסק. ידה ידה ידה... מסתבר שלא היה גיבוי... אז בעצם אני שואל, אם יש תוכנות שגורסות קבצים (דורסות אותם 7-35 פעמים) - נגד מה הן גורסות כל כך הרבה פעמים? במילים אחרות, האם יש אפשרות לשחזר חלק של הכונן שנכתב מחדש רק פעם אחת? ואם צריך ציוד מיוחד - למי הולכים וכמה זה עולה? (מדובר בכונן של נייד קטן וישן בגודל 10GB) תודה למשיבים

    • 3 תגובות
    • 892 צפיות
  22. Started by nehmia,

    אני רוצה לשמוע תחנות ישראליות...בלי להוריד יותר מידי שטויות...יש דרך ב WMP?

    • 2 תגובות
    • 892 צפיות
  23. Started by Kenny,

    היי , יש לי בעיה מוזרה , המסנגר לא מצליח להתחבר. ניסיתי להתקין מחדש , לא עזר הורדתי את כל תוכנות הפיירוול וכל תוכנה ש יכולה להשפיע , ועדיין הוא אומר שהוא לא מצליח להכניס אותי. בצעד נואש , עשיתי אתחול מלא למחשב , התקנתי מחדש מערכת הפעלה , דרייבר של לוח אם + כרטיס מסך , וזהו. ואז התקנתי את המסנגר ושוב לא עובד. (הפייוול של Nvidia שמובנה על הלוח , לא הותקן כלל) כשאני מקיש לו סיסמא שגוייה בכוונה ,הוא אומר שהסיסמא לא נכונה , זאת אומרת שהוא כן מנסה להתחבר. אבל כשאני מקיש סיסמא נכונה , כרגיל , לא מתחבר. (התאריך של המחשב מעודכן , הבנתי שאם התאריך לא מעדוכן , אז הוא לא מתחבר...) מה שמוזר , שממחשב אחר , בעבודה , אני כן מצליח להתחבר. יש למישהו מושג? מה זה יכול להיות? המסנגר עבד כל הז…

    • 7 תגובות
    • 892 צפיות
  24. ככה זה המחשב שלי QuadCore Q6600 (ללא OC) 2GB Ram מעל 750GB דיסק קשיח HD4870 ספק חדש לוח אם P5K SE אני לא יודע מה לעשות כבר, לפעמים משחקים, גם כשמחשב שלי מעל הדרישות המומלצות נתקעים לי, ופתאום הם קורסים (נתקעים והמחשב נתקע איתם) או שהמשחק עובד אבל לא חלק, יש קטעים עמוסים של יריות וזה שפתאום הכל קטוע כזה ואני משחק המשחק תקוע אבל זז כל שניה-שתיים בתמונות וזה עושה סחרחורות.. אין לי מושג מה לעשות, מה צריך לעשותלשדרג במחיר הכי זול שאפשר... כמה נקודות לציון: כל הדרייברים מעודכנים יש לי ווינדוס XP מקורי אין בעיית חימום (כרטיס מסך יושב על 50 , במאמץ על 55-60) ספק Enermax Pro+ 525w ואני מריץ תוכנות אנטי וירוס כל הזמן ותוכנות נגד קבצי ריגול ואת התוכנה TuneUp(מסדרת את המחשב מבחינת די…

    • 8 תגובות
    • 892 צפיות
  25. Started by askys,

    שלום, ברשותי מחשב חדש עם מערכת הפעלה XP sp2 חוקי . שדרגתי ל - WMP 11 . כאשר נסיתי לצרוב דיסק שירים התוכנה ביצעה את כל תהליך ההמרות וההכנות לגבי כל השירים. לאחר מכן החל לבצע כתיבה לדיסק לשיר הראשון. מיד לאחר מכן ביצע "finalizing disk" על השיר הראשון. לאחר מכן .....ממתין עד 100% צריבה ו- "complete" מופיע על השיר הראשון בלבד. ראה תמונה מצורפת. בעצם הדיסק נהרס ולא מוקלט עליו שום שיר. ביצעתי את כל האמור בהודעת שגיאה: אף הורדתי את מהירות הצריבה ל"slow" המערכות במחשב לדעתי תקינות בגלל שאני מצליח לצרוב עם Nero 7. תודה על הסיוע. אריה [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 892 צפיות

דיונים חדשים בפורומים