תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שנו חלון שקופץ ומטריד שמבקש ממני להתחבר או להירשם לMSNUSERS.COM ואני לא יכול למחוק אותו מהמחשב. ניסיתי דרך ה-REGEDIT למחוק כל זכר אבל הוא עדיין כאן, ניסיתי גם למחוק כל מה שקשור לMSN במחשב-כי אולי ישנה COCKIS איפוהשהוא. בקיצור מישהוא יודע איך אני פותר את זה
-
- 6 תגובות
- 895 צפיות
-
-
שלום, פעם שאלתי כאן כבר מה עשוים בעניין וענו לי מעולה :-) אבל היום בבוקר משום מה, זה חזר להיות בדיוק אותו דבר. האייקונים בשולחן העבודה עם צבע מאחורה למרות שסימנתי את ה-use drop.... למישהו יש רעיון מה עושים? אדם
-
- 8 תגובות
- 895 צפיות
-
-
למישהו יש לינק או לפחות שם של תוכנה לחלוקה וחיבור של קיבצי mpeg. רצוי גם שתהיה פשוטה להפעלה. תודה.
-
- 3 תגובות
- 895 צפיות
-
-
מבקש ממני משהו (כנראה סריאל) בהתקנה מאיפה אני משיג את הסריאל הזה או מה שהוא רוצה?
-
- 8 תגובות
- 895 צפיות
-
-
שלום האם יש תחליף לרובופורם שיעבוד טוב על firefox יש לי רובופורם אבל זה מוגבל במס הרישומים
-
- 1 תגובה
- 895 צפיות
-
-
יש לי explorer7 והוא לא מצליח להעלות את www.auto.co.il הוא נותן הודעת שגיאה שהוא לא יכול לפתוח את האתר, בנוסף לכך יש המון אתרים שלא עולות לי הפרסומות אולי חסרה לי איזושהי תוכנה?
-
- 4 תגובות
- 895 צפיות
-
-
מקווה שזה הפורום הנכון. יש לי בעבודה כמה מחשבים ישנים, פנטיום 3 כאלה, שאני רוצה לעשות להם הסבה ל"לקוחות רזים". כל הייעוד שלהם בחיים זה לעלות ולהתחבר ב RDP לטרמינל, חוץ מזה לא צריך כלום. יש עדיפות למשהו שאפשר להתקין על ה HD ולא למשהו שעושה בוט מ PXE. מישהו מכיר פתרונות יצירתיים כאלה? תודה על העזרה.
-
- 5 תגובות
- 895 צפיות
-
-
-
אהלן, רציתי לדעת אם יש למישהו מושג איפה (לא בטוח איך להסביר את זה) נשמרים התמונות\פרצופים שאני שומר מהשיחה במסנג'ר (Add)? יאיר.
-
- 3 תגובות
- 895 צפיות
-
-
מישהו יכול לחשוב על סיבה? גם נגן ה-FLASH וגם הדפדפן מעודכנים.
-
- 2 תגובות
- 895 צפיות
-
-
הורדתי מספר סרטונים עם תרגום מובנה בפורמט AVI שכל אחד מהם שוקל 350MB... [חשוב לציין שכולם עבדו מצויין] את כולם העברתי בעזרת WINAVI לפורמט DVD... עכשיו כדי להכניס את כולם לדיסק DVD אחד השתמשתי בתוכנה המדהימה DVD SHRINK כולם הוכנסו לדיסק אחד ובדיקה הראתה שהכל מצויין פתחתי את נרו, העברתי את כל הקבצים וצרבתי... [נק 3450A] הבדיקה של נרו בסוף הראתה שהכל נמרב כמו שצריך לקחתי את דיסק למכשיר הDVD בבית - יש תמונה איכותית מאוד... יש קול מצויין... ו...רק חצי תרגום! הכוונה בזה היא שרק רואים את השורה העליונה בתרגום!!! כל מה שעשיתי לא נתן לי לראות את השורה השנייה... צרבתי סרט אחר על מדיה אחרת ושוב - רק שורה אחת רואים! לקחתי את הדיסק על כל הסרטונים למחשב וניסיתי להפעיל... הווינדוס מזהה א…
-
- 8 תגובות
- 895 צפיות
-
-
שמעתי על התוכנה Micro Pc-Cillin Internet Security 2006 ,האם מישהו יכול לתת לי חוות דעת לגביה ,חסרונתיה והתרונתיה ?
-
- 9 תגובות
- 895 צפיות
-
-
יש לי איזה קליפ שהוא לא קיים בצורה של שיר ואני רוצה להפוך אותו לשיר כדיי לשים אותו בנגן שלי (שלא תומך בוידאו) ולכן עליי להמיר אותו לאחד מהפורמטים של המוזיקה (לא משנה אם זה OGG או כול דבר אחר....) האם יש תוכנה כזות? ואם כן איזה? (ומאיפה אפשר להוריד?) תודה
-
- 1 תגובה
- 895 צפיות
-
-
שלום אני מקווה שאני שואלת את שאלתי בפורום הנכון, אינני בקיאה בזה. אני מקבלת את ההודעה הזו שוב ושוב וזה משתק לי את WORD ואת OUTLOOK תודה על עזרתכם חג שמח אילנה
-
- 1 תגובה
- 895 צפיות
-
-
כבר זמן מה אני לא מצליח לראות קטעי וידאו בוואלה, SPORT5, YNET וכו' איך מתקנים את המצב?
-
- 7 תגובות
- 895 צפיות
-
-
לפני כחודש המחשב(של חבר שלי) הפסיק להיכנס לשומר מסך, אחרי עדכון דרייברים הבעיה נפתרה באופן חלקי. המחשב ניכנס לשומר מסך אך לא ניכבה אחרי הזמן המוגדר. ניסיתי לעשות הכל ואני לא מצליח לסדר את הבעיה. (אם זה לא הפורום המתאים, אז תעבירו את הת'רד. אני לא כל כך הבנתי כי זה קשור לתוכנה ואולי גם לחומרה). אם זה משנה, המפרט: Intel Pentium E2200 Gigabyte G31M-S2L Qimonda DDR2 2GB NVIDIA GeForce 9400GT 1GB אם צריך גם את הספק, אז תגידו ואני יבדוק. תודה לעוזרים.
-
- 3 תגובות
- 895 צפיות
-
-
שלום! אני מחפש תוכנה שבה אני יוכל לצרוב פלאפונים (של חברת פלאפון) אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי תודה!
-
- 1 תגובה
- 895 צפיות
-
-
התוכנה הכי טובה ופשוטה שיש לדעתכם. אני רוצה לשחק עם האודיו, להכניס אפקטים והכוונה העיקרית היא לחבר חלקים של קבצי MP3 ביחד, ליצור מיקסים.
-
- 1 תגובה
- 895 צפיות
-
-
היה לי מערכת WIN7 והתקנתי בדיסק קשיח אחר את המערכת הפעלה אבנטו 11 ניתקתי מהמחשב את הדיסק של אבנטו ופרמטתי את מערכת הפעלה WIN 7 עכשיו כשאני מפעיל את המחשב מחדש מופיע לי אפשרות בחירה של WIN 7 למעלה ואבנטו למטה (למרות שהדיסק קשיח בכלל מנותק) איך אני מנטרל את האפשרות של בחירה מערכת הפעלה (ב WINDOWS 7) (פעם היה ניתן לערוך את זה ידנית אבל הפעם אין אופציה כזאת ( ב - מחשב - מאפיינים - הגדרות מערכת מתקדמות - הפעלה ושחזור - הגדרות - אתחול המערכת ) תודה
-
- 0 תגובות
- 895 צפיות
-
-
חברים שלי צילמו סרטון בפלאפון אבל במחשב הוא לא עובד בשום תוכנה. ניסינו תוכנה שנקראת MP4PLAYER, הוא הוריד קודק באופן אוטומטי אבל רואים רק סרטון ובלי קול. אם הקובץ היה קטן יותר הייתי שם אותו כאן, אבל אולי יש איזה קודקים מומלצים שיכולים לעזור?
-
- 2 תגובות
- 895 צפיות
-
-
יש לי office 2010 באנגלית. אפשר איכשהו לשנות את זה לעבירית?? תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 895 צפיות
-
-
אני לא מצליח לקבל קובץ מצורף באאוטלוק XP הוא כותב שהוא חסם את הגישה לקובץ... איך אני מבטל את זה לכל ההודעות שאני מקבל כי אני משתמש די הרבה בהעברת קבצים כבדים...
-
- 5 תגובות
- 894 צפיות
-
-
מצאתי בגוגל רק תוכנה עם השם הזה אבל היא לא עובד (יצאה ב2000) ככה שאני צריך משהו פשוט ועדכני שעובד על ויסטה. תודה.
-
- 6 תגובות
- 894 צפיות
-
-
שלום יש לי קובץ בגודל 4GB ואין לי צורב DVD , אז עשיתי לי כונן וירטואלי Daemon ואני לא יודע איך ניתן להתקין שם את הקובץ (ISO). ניסיתי עם NERO אבל הוא כותב שאין לי דיסק :-[ . תודה.
-
- 2 תגובות
- 894 צפיות
-
-
אני מתחבר לאינטרנט, ואז פותח אינטרנט אקספלורר הוא נפתח, אבל במקום שיהיה את ה-homepage זה ריק (כלומר רואים את הרקע) והמחשב נתקע כל זה לוקח בערך 15 שניות, ואז הכל עובד. איך אפשר לפתור את זה?!
-
- 4 תגובות
- 894 צפיות
-


