עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. או קיי אני למדתי בבי"ס לעבוד קצת עם מסדי נתונים עם התוכנה pws הבעיה עם זה היא שזה לא עובד על שרת אחרי שאני מעלה את זה כי בתוכנה הזו אתה צריך להגדיר כל מיני דברים בלוח בקרה בווינדווס כמו לממל שם dsn עכשיו אני צריך פשוט דוגמאות (או קישור לדוגמא) איך אני בונה מסד נתונים שיעבוד ברשת דוגמא לעמוד asp שיכניס נתונים באופן אוטומטי מטופס ודוגמא לעמוד שיציג ב - html טבלה מתעדכנת מהנתונים שבמסד הנתונים את כל הדברים האלה אני יודע לעשות ב - pws על המחשב שלי אבל אני לא יודע איך לעשות שזה יפעל ברשת (מה צריך לשנות כדי שזה יפעל)

    • 2 תגובות
    • 901 צפיות
  2. התקנתי Explorer 7 בעברית ובאו איתו כמה בעיות שלא אהבתי אז ככה: שאני לוחץ CTRL +ENTER הוא עושה לי www.com במקום www.co.il ניסיתי הכל לא הצלחתי לשנות עכשיו למעלה יש לי אפשרות חיפוש אצל מנוע חיפוש אז בא ברירת מחדל חיפוש אצל google.com ואני לא מצליח לשנות לgoogle.co.il נגיד אני עושה update מהדפדפן הוא שולח אותי לmicrosoft.com מוזר הוא מתנהג כאילו האו באנגלית רק השפה בעברית זה מה זה מציק לי אני התרגלתי לכל הקיצורים האלו חייב שתעזרו לי בזה תודה לכולם!!!

    • 6 תגובות
    • 901 צפיות
  3. ובכלליות אם יש איזה spyware remover מומלץ... בעבר השתמשתי בspybot s&d, אבל נראה שהשרת שלהם קרס ולא ניתן להוריד אותו בשום מקום.. תודה!

  4. שלום לכולם , אני לא יודע אם פה זה המקום לרשום את ההודעה הזאת , אם לא אז נא להעביר למקום הנחוץ כי אני חדש בפורום הזה , בכל אופן אני מחפש תוכנה שאפשר יהיה באמצעותה לשלוט על המחשב באמצעות פקודות קוליות אם אפשר שהתוכנה תהיה תוכנה חינמית לשימוש פעם הייתה לי תוכנה כזאת שהייתי יכול לשלוט על המחשב שלי ולפתוח אפליקציות מסויימות ע"י פקודות קוליות שהייתי מקליט מראש על המחשב עצמו אם מישהו מכיר או יודע על תוכנה חינמית כזאת או אחרת שיודע תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 901 צפיות
  5. Started by jety,

    כרטיס מסך Radeon X1950XT דרייברים מעודכנים (ניסיתי גם להתקין מחדש) DX מעודכן. כשאני נכנס למשחק לא משנה איזה שהרזולוציה שלו גבוהה יותר משל שולחן העבודה, המסך שלי נדלק ונכבה הרבה פעמים ובסוך יוצא בכלל מהמשחק בלי שום הודעת שגיאה. הוא לא מצליח לשנות את הרזולוציה מ 1024x768 (הרזולוציה של שולחן העבודה). אחרי שאני עושה ריסט הבעיה נפתרת לכמה שעות. כאשר אני מצליח להיכנס למשחק והרזולוציה כן משתנה, כשאני ממזער את המשחק הוא לא משנה את הרזולוציה חזרה ל 1024x768. כשאני מנסה לשנות ידנית הוא אומר לי שאני חייב לעשות ריסטרט למחשב כדי שזה ייכנס לתוקף (מה שאף פעם זה לא אמר). אני לא יודע מה לעשות כבר. ושאלה קטנה לא קשורה אבל אם כבר: איך אני מפעיל בביוס את ההגדרות המתקדמות? ב GA-965P-S3.. CTRL…

  6. אני לא מצליח לראות את אותו היסטורית צפייה במחשב הנייח ובסלולר ב YOUTUBE למרות ששניהם על אותו משתמש. יש למישהו פתרון לעניין המוזר הזה?

    • 0 תגובות
    • 901 צפיות
  7. 1. אני מנסה למצא דרך שבה אוכל לבצע רקונסטרוקציה של עצם שנע במרחב (נאמר בוכנה שנעה) כאשר הוא מצולם מכל מיני זוויות (התנועתיות של העצם חוזרת על עצמה כל שניה לערך), QT-VR עושה את זה בסטילס אבל אני מחפש תוכנה שתדע לעשות את זה לעצם שנע במחזוריות . האם יש תוכנה שיכולה לצרף סרטונים שצולמו מכל מני זויות של אותו אוביקט נע (האוביקט נע ב LOOP) ולקבל אפשרות לראות את זה מכל מיני זויות צילום שונות. 2. עם איזה תוכנה אפשר ליצור סרטים ל QUICK TIME VR , האם יש תוכנות חינם שיכולות לעשות את זה . תודה.

    • 11 תגובות
    • 901 צפיות
  8. Started by IlanF,

    http://ilanf.deviantart.com/art/Portal-turret-wip-95122609 אני עדיין עובד על זה.. צריך לתקן כמה דברים, להוסיף עוד פרטים קטנים וכו'... אבל לפני הכל, צריך להתקין שוב את אילוסטרייטור אז מה אתם אומרים?

    • 4 תגובות
    • 901 צפיות
  9. לא מצאתי שום דבר נורמאלי. אם מישהו מכיר אודה לו מאוד. תודה!

    • 2 תגובות
    • 901 צפיות
  10. Started by hagay21,

    יש לי מסך hp a4331d 20 אינץ ניסיתי להוריד לו דרייבר אבל קיבלתי קבצי inf שאין לי מושג לאן מעתיקים אותם מישהוא יודע אולי?

    • 6 תגובות
    • 901 צפיות
  11. שלום לכולם, ובכן - השאלה בכותרת. אני רק אפרט מה אני רוצה לעשות ומה ניסיתי כבר: יש לי סרטון בפורמט AVI, והייתי מעוניין להפריד ממנו את את הסאונד ולשמור אותו כקובץ אודיו (WAV/MP3 וכד') ניסיתי לעשות את זה ב-Movie Maker של ה-Windows, והצלחתי. הבעיה היחידה היא, כשאני מפעיל את הקובץ - התדרים הגבוהים(/Treble אם אתם רוצים) בסאונד בולטים בצורה חדה מדיי וזה ממש נשמע צורם באוזן. ניסיתי "לשחק" בין האיכויות השונות לשמירת הקובץ, אך ללא הועיל. אם יש לכם איזה תוכנה מומלצת שתעשה את זה, ובצורה טובה - אני אשמח אם תמליצו על אחת (עם עדיפות שתהיה חינמית, אבל אם אין חיה כזאת - זה גם בסדר) או לחילופין - אם יש לכם דרך כלשהיא לתקן את הבעיה ב-WMM: עוד יותר טוב תודה רבה.

    • 2 תגובות
    • 901 צפיות
  12. Started by wow,

    ???

    • 6 תגובות
    • 901 צפיות
  13. זה לא נותן לי להתקין את הפריימוורק , הupdate מתחיל תהתקנה ואז אומר Failed ככה כבר שלושה ימים , הורדתי ידנית תהתקנה וזה מה שזה רושם לי : (אחרי שאני בא להתקין ידנית). נכנסתי גם לאתר של מיקרוסופט ואמרו לי להסיר אותו מהמחשב ואז להתקין ידנית מחדש אבל זה לא מוכן למחוק , מה לעשות ?!

    • 11 תגובות
    • 901 צפיות
  14. התקנתי XP ויש לי רק כונן C עם 160 גיגה ואני רוצה לחלק את זה לחצי ולייצור כונן D. אפשר לעשות את זה בתוך הוינדוס? אם כן אז איך? ואם איאפשר בטינדוס עצמו אז איפה? בדוס או בביוס? ואיך?

    • 5 תגובות
    • 901 צפיות
  15. Started by sirotag,

    אני לא בטוח שזה המקום הנכון לשאול אבל אני מקווה שמישהו יתן לי תשובה יש לי רשימת שירים (PLAYLIST) של 250 שירים מובחרים שיש במחשב שלי אני רוצה לצרוב רק את ה 250 שירים לדיסק אחד הבעיה היא שהשירים מובחרים מתוך 1000 שירים שנמצאים בספריות שונות השאלה שלי אם יש לי תוכנה אשר לוקחת את ה PLAYLIST וצורבת את השירים מה PLAYLIST? מקווה שמישהו יעזור לי

    • 3 תגובות
    • 901 צפיות
  16. Started by avivmizrahi,

    משומה היום כשאני ניסתי להוריד משהו הדפדפן לא נותן לי להוריד בטענה ש: unable to open this internet site. the requested site is either unavailable or cannot be found. please try again. אין לי מושג למה זה קורה.ראיתי באינטרנט שאומרים לנסות להוריד אז מדפדפן אחר,אבל אין לי ואי אפשר להוריד מאותה סיבה שאי אפשר להוריד כלום. אין מצב שזה קשור לאנטיוירוס או משהו כזה למה אין לי בכלל(פירמטתי תמחשב לפני איזה שבועיים-שלוש ולא יצא לי.אין לי גם וירוס ב100%). אני אודה מאוד למי שיעזור.תודה מראש גם כן.

    • 3 תגובות
    • 901 צפיות
  17. Started by oz12,

    בעיה כשאני מחבה את המחשב יש כזה צליל של error וזה DWWIN.exe מה אני יכול לעשות הבנתי שהדבר הזה קשור למיקרוסופט אבל זה עושה לי errorכשני מחבה את המחשב עזרה

    • 1 תגובה
    • 901 צפיות
  18. Started by eliezer,

    השאלה מוצגת בפורום זה כי נראה לי שאאוטלוק הינו חלק אינטגרלי ממערכת חלונות. זה היה כ"כ קל בגירסת 2003, אולם בגירסת 2007 איני מצליח למצוא היכן ניתן לצפות בהדר של מייל נכנס כדי לראות את כתובת ה- IP של השולח. מי יודע איך עושים, פליז?

    • 3 תגובות
    • 901 צפיות
  19. המטרה היא להריץ לוגו מסויים מעל סירטוני וידאו שרצים ברקע במסך מלא. מישהו מכיר?

    • 0 תגובות
    • 901 צפיות
  20. Started by IG,

    שלום לכולם, יש לי מחשב פרובוק 4530S של HP, ובזמן האחרון יש לי בעיה מעצבנת: המסך נכבה לי (רק המסך) אחרי דקה שאני לא נוגע במקלדת... חיפשתי בכול האופציות של צריכת החשמל שאני מכיר ובדקתי שזה מוגדר ללפחות חצי שעה, אבל לא מצאתי פיתרון. יש למישהו הצעות ללמה זה קורה? איזה תוכנה אחראית על שכתוב ההגדרות מהתוכנות של HP והווינדוס לכיבוי המסך?! תודה לעוזרים!

    • 0 תגובות
    • 901 צפיות
  21. Started by gabig12,

    שלום ;D הורדתי לאחרונה 5 אלבומים של שירים והבעיה שאני לא יכול לפתוח את הקבצים כי הקבצים הם בסוג ape cue log ניסיתי כבר לפתוח את הקבצים בוינראר 3.30 בוינזיפ 7.0 וwiniso 5.3 המלא ולא הצליח לפתוח את הקבצים האלו מה אני עושה איך אני יכול לפתוח את הקבצים האלו אולי יש עוד תוכנה של פתיחה וקיווץ? :'(

    • 1 תגובה
    • 901 צפיות
  22. עברתי על רשימת התוכנות המומלצות מהנעוץ והגעתי לזה, השאלה שלי אם אפשר להריץ איתם 1080 ? ואם יש לי coreavc pro על המחשב מה אני צריך להתקין ?

    • 2 תגובות
    • 901 צפיות
  23. Started by Lethal_Acid,

    שלום רב! אני צריך תוכנה כידי להקטין גודל של תמונות מ מגה ומשהו ל חצי מגה ואף פחות. אני יודע שזה יפגע באיכותן אבל בכל זאת אני צריך תוכנה כזאת. תודה מראש L.A

    • 3 תגובות
    • 901 צפיות
  24. הורדתי את הסרט של הנסיך הפרסי, הסרט בקובץ AVI 1.בWMP 12 מופיע מסך"USE MEDIA PLAYER" ואז מפנה אותי לאתר הנ"ל: http://microsoftmediaplayer.net/pluginerror/ שאני מוריד את הקודק זה אומר שזה וירוס טרויין, פעם ראשונה עשיתי IGONRE אבל זה בכלל לא מתקין אותו. 2.בVLS מופיע מסך "USE MEDIA PLAYER" וזהו. 3.בוינאמפ סרטים לא עובדים אצלי משום מה. הורדתי אוסף קודקים שמתאימים לWIN 7 מהאתר הבא: http://shark007.net/win7codecs.html התקנתי ועדיין לא עובד. מה לעשות?כל שאר הסרטים עובדים. את הסרט הורדתי בכמה חלקים בהורדה ישירה ואפילו פעמיים עשייתי חילוץ מחדש.

    • 1 תגובה
    • 901 צפיות
  25. מישהו מכיר תוכנה שנועלת את המחשב, אבך היא נועלת אותו עם שם משתמש וסיסמה. המחשב מבקש שם משתמש וסיסמה לפני שהמסך הזה של טעינת הוינדוס עולה .. מישהו מכיר את זה אולי ?

    • 7 תגובות
    • 900 צפיות

דיונים חדשים בפורומים