תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
יש לי מחשב שלא עובד. (Win XP) הדיסק הקשיח תקין לחלוטין. הרכבתי מחשב חדש Win 7. ואני רוצה להעביר את הדואר וההגדרות מהOutlook 2003. איך עושים את זה?
-
- 2 תגובות
- 903 צפיות
-
-
שלום! מישהו יכול לעזור לי ולהביא לי דרייבר ל XP 32 ביט לכרטיס הבא: PINNACLE Media Center 100i אני חיפשתי בכל האתרים וכל מה שמוצאים זה רק עדכוני דרייברים(מ 2.10 ל 2.11 ) תודה רבה מראש לכל העוזרים וזה דיי דחוף
-
- 8 תגובות
- 903 צפיות
-
-
יש לי מצלמת רשת trution TWC-3500 ואני לא מצליח למצוא לה דרייבר לויסטה בכלל ו64 בפרט.. האתר של החברה כבר לא רלוונטי ולמרות שזה מותג של סמסונג אני לא הצלחתי למצוא לאן לפנות.. למישהו יש מושג?
-
- 1 תגובה
- 903 צפיות
-
-
אני משתמש בקאזה לייט ואני לא מצליח להתחבר... אני כמעט בטוח שזה קשור בפתיחת פורטים רק שאני לא יודע איזה פורט ואיך לפתוח אותו אצלי בראוטר הראוטר שאני משתמש בו הוא של 2WIRE דגם 1800HG
-
- 6 תגובות
- 903 צפיות
-
-
שלום! אני לא יודע איך נקרא האפקט אבל זה האפקט שלוקחים הרבה תמונות ומרכיבים תמונה אחת... למישהו יש מושג איך עושים את זה...? ואני זוכר שיש תוכנה שמבצעת תהליך זה כי הוא ארוך ומסובך אך שכחתי איך קוראים לה אז אם מישהו יכול לעזור לי זה דיי דחוף!!! תודה לעוזרים!
-
- 6 תגובות
- 903 צפיות
-
-
כן כן יצא BETA 2!! שינויים שמצאתי: + ADRESS BAR חדש ומשופר +שיפור אזור BOOKMARKS להורדה (אנגלית): ftp://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/nightly/3.0b2-candidates/rc1/firefox-3.0b2.en-US.win32.installer.exe עיברית: ftp://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/nightly/3.0b2-candidates/rc1/firefox-3.0b2.he.win32.installer.exe
-
- 7 תגובות
- 903 צפיות
-
-
-
שלום אני רוצה אם ניתן, באותה תוכנה שני דברים: 1.לחתוך קטעים בflac מקטעי מוסיקה שגם הם flac.כוונתי לחתוך חלק מהשיר 2.ממירה וידאו לflac אם אין חינמית אני מוכן עד 20 דולר אם היא מאד טובה
-
- 2 תגובות
- 903 צפיות
-
-
יש במחשב של אבא שלי בעייה עם סקייפ שאין במחשב שלי: סקייפ מבקשת ממני בכל הפעלה להקליד את שם המשתמש והסיסמה שלי, ולא מאפשרת לי לשמור אותם, כך שבהפעלה הבאה, לא אצטרך להקליד אותם. ניסיתי לבצע הסרה עם Revo Uninstaller והתקנה מחדש, וזה לא עזר. איך פותרים את הבעייה?
-
- 0 תגובות
- 903 צפיות
-
-
אני יודע שזאת שאלה די טיפשית אבל עכשיו התקנתי מחדש את הדריבר\תוכנה של המקלדת ועכשיו כשאני לוחץ על הלחצן media נפתח לי התוכנה שאיתה אני מעביר שירים לMP3 שהיא גם נגן (musicmatch jukebox), אז איך אני עושה שהלחצן הזה יפתח לי את ה winamp? מקווה שהבנתם .
-
- 0 תגובות
- 903 צפיות
-
-
שלום אני צריך דרייבר למצלמת אינטרנט Teac MX7 בתודה מראש רזיאל
-
- 0 תגובות
- 903 צפיות
-
-
לחברי הפורום היקרים שלום! לאחרונה (לפני שלושה ימים) נתקלתי בבעייה מרגיזה , החלו להופיע לי מסכים כחולים באופן רנדומלי (לפחות כך אני חושב) , ביצעתי סריקת וירוסים מקיפה במחשב (NOD32) , וניסיתי מספר אפשרויות בדיקה שונות שהמליצו עליהם בכל הפורומים (הישראלים ולא הישראלים) שדובר בהם על הנושא להלן הפעולות שניסיתי: -צריבת הביוס (כיוון שהבנתי שרוב המסכים הכחולים הללו נגרמים עקב בעיות אי תאימות זיכרון, לאחרונה החלפתי לוח אם [ASUS P5G41T-M LX] הלוח תומך זיכרונות עד תדר של 1333 MH/s לוחות הזיכרון שלי הם 1666 MH/s ושיארתי שצריבת הביוס תביא לפתרון הבעייה- כידוע התבדתי. - קראתי בפורום מסויים בחול שהבעייה עלולה להיווצר בגלל דרייברים דפוקים הרצתי בדיקה ב Everest המחשב נמצא תקין. -בדקתי את …
-
- 0 תגובות
- 903 צפיות
-
-
שלום יש לי נגן מדיה Western Digital WD TV Mini אני צריך עזרה בחיבור למחשב עם כבל רשת...שיהיה לי שיתוף קבצים עם המחשב יש לי מחשב מיני לפטופ עם ווינדוס 7 מקווה שתוכלו לעזור לי.. תודה מראש!! מתן
-
- 0 תגובות
- 903 צפיות
-
-
אני רוצה להדפיס משהו ושיבינו מה כתוב (או תמונה) רק אם יסתכלו במראה.
-
- 2 תגובות
- 903 צפיות
-
-
-
פרצו לי לאיי סי קיו ושינו לי את הסיסמה. אין לי אימייל בפרטים אז אני לא יכולה לשחזר את הסיסמה. לא שלחו לי שום קבצים למחשב ככה שאני לא יודעת איך ומי פרץ לי. מישהו הסביר לי שדבר כזה אפשרי עם תוכנות מסוג:"brute force" אם מישהו מכיר תוכנה שאיתה אני יכולה לגלות את הסיסמה החדשה של המספר שלי בבקשה תגידו לי את שמה. ליוזר הפרוץ עוד יכולתי להיכנס אך להיות במצב אוף ליין בלבד ואז עשיתי שמירה של רשימת המשתמשים, פתחתי יוזר חדש וניסיתי לטעון את רשימת השמתמשים ממה ששמרתי ואז הוא טען אך רק חלק מהמשתמשים (140) וכשניסיתי לצרף ידנית עוד אנשים זה כתב לי שאי אפשר ולנסות אח"כ...וזה כבר מאתמול ככה. מישהו יודע מה אני יכולה לעשות? תודה רבה לעוזרים שמעתי שזה פורום ממש טוב למחשבים! ועכשיו אני גם לא…
-
- 13 תגובות
- 903 צפיות
-
-
היי רציתי לדעת איזה שפת תיכנות כדי יותר ללמוד אם אני יכבר ++c וhtml אז איזה ספר לקנות
-
- 2 תגובות
- 903 צפיות
-
-
1-ראשית הבעיה בTM היא שהוא פשוט ניהיה כאילו מין גירסת קומפקט ואני לא מוצא דרך להחזיר לו את הלשוניות כמו תהליכים למשל. http://imageshack.us/f/703/39637411.png 2- אני עובד עם הרבה טאבים פתוחים בכרום. העניין הוא כזה כשאני מקליק על טאב שבא אחרי הטאב הנוכחי הוא מחליף מקומות עם הטאב הקודם במיקומים שלו. כלומר עם אני עכשיו עם הטאב הלפני האחרון ומקליק על האחרון אז האחרון מדלג להיות הלפני האחרון. לעומת זאת עם אני זז לכיוון הפוך מהקצה להתחלה לרוב זה לא עושה כלום חוץ מפעם ב... שהוא מדלג פשוט כמה טאבים אחורה. מיקרה ראשון תמיד דילוג אחד אחורה. http://imageshack.us/f/811/tab1sr.jpg מיקרה שני אחת ל-5 פעמים בערך דילוג כמה מקומות אחורה כעוברים לטאב קודם כלשהו http://imageshack.us/f/6/tab2…
-
- 2 תגובות
- 903 צפיות
-
-
שלום, הבעיה שלי כזו, אני הורדתי כמה דיסקים שלי למחשב באמצעות התוכנה Windows media player ועכשיו אני מעוניין לצרוב את השירים הללו לדיסק אודיו ואני לא יכול כי אין לי תוכנה מתאימה, אני משתמש ב NERO לצריבת דיסקים, ואין שם את האפשרות לצרוב קובץ של WMP מישהו יכול לעזור לי??? תודה מראש Some THing... נ.ב - אני מקווה שאני במקום הנכון, לא ידעתי איפה בדיוק לשאול את השאלה הזאת. :-\
-
- 3 תגובות
- 903 צפיות
-
-
איזו תוכנה יכולה לעשות את זה בפשטות ובקלות ? תודה, בני.
-
- 1 תגובה
- 903 צפיות
-
-
אז זהו המחשב : http://www.zap.co.il/compmodels.aspx?modelid=803269 מעבד I3 , 4 ג'יגה ראם . מהשניה שקיבלתי אותו , ואני פותח מעל 5 לשוניות בדפדפן ה"כרום" הCPU קופץ לשמים ( 85% במינימום ) והשימוש בזכרון גם כן (80% ) שומעים גם כן מהמאווררים שהמחשב מתאמץ בטירוף , האם יש דרך לסדר את העניין לבד או שאני אשלח להם אותו שיסדרו לי אותו ? ( או שגם זאת לא אופציה וזה מה שהמחשב יכול לספק וזהו ?! ) . תודה לעוזרים .
-
- 3 תגובות
- 903 צפיות
-
-
^^ כפי שרשום בכותרת.. ** חשוב לי ערוצים ישראלים..(במיוחד ספורט...) בבקשה תגיבו..
-
- 0 תגובות
- 903 צפיות
-
-
שלום! אני צריך המלצה לתוכנה שתפריד לי כמה שניות של סרטון וידאו לקבצי תמונות עבור כל פריים BSplayer לא עוזר
-
- 0 תגובות
- 903 צפיות
-
-
יש לי אופיס 2007 בעברית.. הוא ננעל לי ולא נותן לי לעבוד בשום תוכנה (WORD, PP...) בגלל שהוא עבר את המגבלה של ה 30 יום. אני מנסה להסיר את התוכנה, ומקבל הודעה כזו " לתוכנית ההתקנה אין אפשרות להמשיך מפני שקובץ נדרש אינו זמין או פגום. הפעל את תוכנית ההתקנה שוב מהדיסק המקורי או ממיקום ההורדה ". דרך אגב, ניסיתי גם להפעיל את ההתקנה וקיבלתי את אותה ההודעה. מה לעשות??
-
- 2 תגובות
- 903 צפיות
-
-
יש לי מצלמה ישנה של לוג'יטק שאני מעוניין לעשות איתה מולטיטאץ' פאד לניסיון וראות איך זה מגיב אבל הדרייברים המצורפים לא מתאימים לויסטה 64 שלי. אין באתר של לוג'יטק דרייברים. המצלמה היא הכדורית הישנה של לוג'יטק, מהלבנות שעוד לא היה בהן מיקרופון, זה כל מה שאני יודע על המצלמה, קיבלתי אותה ב2003 אני חושב, וזהו, לא יודע לי יותר מזה. אם למישהו יש את הדרייברים הרגילים אפילו ולא ל64 ביט שסביר להניח שאין ויכול לתת לי אני אודה מאוד!
-
- 1 תגובה
- 903 צפיות
-


