עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. אהלן כטולם! שמעו יש לי נרו 6.6.0.16 אבל אני לא יכול לצרוב איתו דיסק של שירים על דיסק של דיוידי - אני יגיד לכם מה הבעיה שלי יש כמה דיסקים שנאי אוהב אבל הם קצרים - הם נגמרים תוך חצי שעה אז רציתי לאחד את כולם לדיסק מוזיקה אחד של דיוידי, אבל הנרו לא נותן לי- הוא נותן לי לצרוב דיסקים של מוזיקה של דיוידי רק מפורמטים ספציפיים של מוזיקה כגון MP3 וכו' ולא שירים מדיסקים שבאים בפורמט CDA* עכשיו בקשר להמרה נאי לא בטוח כי אני חושב שהמערכת שלי לא קוראת MP3 יכול להיות?? צריך עזרה!! זה חשוב!= תודה =)

    • 5 תגובות
    • 905 צפיות
  2. Started by casio222,

    החליפו לי את הלוח אם אתמול, ומאז הסאונד לא עובד. ניסיתי גם להוריד דרייבר מתאים ללוח, וזה לא עזר... גם הדרייבר שהוינדוס התקין גם לא עזר... אני פשוט לא שומע כלום ברמקולים (ניסיתי שניים) הלוח אם שלי הוא GIGABYTE 945P-S3 מה לעשות? אני כבר משתגע! :@ תודה לעוזרים מראש נ"ב מחקתי את כל הדרייברים גם מה שהוינדוס התקין וגם מה שהורדתי מהאינטרנט... אני בויסטה והוא אומר לי שNO AUDIO OUTPUT DEVICE IS INSTALLED, עשיתי את זה כי אני רוצה לדעת מה הדרייבר שאני צריך להתקין.

    • 2 תגובות
    • 905 צפיות
  3. יש לי בעיה כל פעם שאני רוצה לצפות בסרט שהוא באינטרנט במקום שיהיה על הדף את המסך של מדייה פלייר 10 יש משהו אחר תראו : מה עושים? איך אני מגדיר שרק מדיה פלייר 10 בלבד ינגן סרטים על הדפדפן? תודה לעוזרים

    • 6 תגובות
    • 905 צפיות
  4. Started by jfkk,

    שלום רב מחפש תוכנה Norton Ghos2003 ההתקנה תתבצע על dok. אם ניתן גם מדריך תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 904 צפיות
  5. Started by yoav23,

    פורום יקר... נתקלתי בבעיה מעצבנת, כאשר אני צופה דרך הטלוויזיה במחשב כמעט ולא ניתן לראות את הכתב ולכן כאשר אני בא לבחור סרט מתוך רשימה שלמה אני לא מצליח לדעת באיזה סרט אני בוחר האם מישהו מכיר תוכנה שתאפשר לי לראות את השמות של הסרטים בצורה ברורה בטלוויזיה? משהו כמו מערכת מדיה סנטר אבל שלא תהיה מערכת הפעלה שלמה יואב

    • 3 תגובות
    • 904 צפיות
  6. Started by Idan06,

    שלום, אני רושם כאן בקשה לעזרה רק בגלל שאני כבר נואש לגמרי. לפני כמה ימים נכנסתי לאינטרנט לאתר מסוים והוא לא נכנס לי, חשבתי שזה בעיה באתר אבל אחרי שהיו עוד הרבה אתרים שקשורים לJava שגם הם לא פעלו לי כולל משחקי Java כמו Pogo.com , וגם האתר igoogle.com דורש java כנראה ובגלל זה הוא לא פועל כראוי ( אני לא יכול להזיז את הריבועים ממקום למקום). אז הבנתי שהבעיה היא אצלי. הקטע שזה לא רק באינטרנט, גם ב-ICQ למשל מישהו רוצה לשלוח לי קובץ, אז אני לא רואה כלום בהודעה, אני לא רואה שום בקשה ל Accept כאילו שלא שלחו לי כלום אבל בעצם כן שלחו. ניסיתי לעשות הרבה דברים בנידון ובגלל זה רשמתי בהתחלה שאני התייאשתי כבר לגמרי. ניסיתי להיכנס לאתר Java.com ולהתקין מחדש את Java, והקטע שכשאני לוחץ על Ve…

    • 6 תגובות
    • 904 צפיות
  7. שלום חבר'ה,אני מחפש כבר הרבה זמן בנרות, תוכנה לחיתוך קבצי בלו ריי,אשמח להמלצות. תודה.

    • 2 תגובות
    • 904 צפיות
  8. רציתי לדעת איזו תוכנה אתם משתמשים כדי לקרוא POSTSCRIPT (אם בכלל).... אני לא מרוצה מה GHOST SCRIPT, וה ADOBE DISTILLER לפעמים לא מצליח להמיר לי את קבצי ה PS ל PDF (זה קרה למישהו פה גם ?).

    • 2 תגובות
    • 904 צפיות
  9. Started by kinduv,

    שלום! יש לי מחשב שכנראה פגע בו וירוס רציני והוא לא נדלק, הוא מגיע עד הרשימה של כל המצבים מצב בטוח וכו' ואני ניסיתי את כל המצבים אז הוא כאילו מנסה להיטען ועושה ריסט ומפעיל מחדש לבד! לקחתי את הדיסק קשיח למחשב אחר והוא לא מוצא וירוס. האם יש תוכנה טובה ופשוטה שאפשר לשחזר איתה ת-windows דרך ה-boot?

    • 1 תגובה
    • 904 צפיות
  10. לאחרונה התחלתי להשתמש בטאבלט מבוסס Windows 8 (גרסא מלא של מערכת ההפעלה, לא הגרסא שמיועדת לניידים). אחד השימושים העיקריים שלי הוא קריאה של ספרים\מאמרים שהמון פעמים מצריכים מירקור של דברים חשובים או הוספת הערות. לצערי לא הצלחתי למצוא שום תוכנה נורמאלית שעושה את זה, ה-reader של הווינדוס על הפנים, והחלופות היחידות שמצאתי עולות כסף (PDFill, PDF Annotator, PDF Touch) והן או מקבלות ביקורות גרועות, או מהגרסא החינמית שבדקתי הן פשוט על הפנים. מישהו מכיר במקרה תוכנה שתעשה זאת בצורה טובה?

    • 0 תגובות
    • 904 צפיות
  11. Started by jj516,

    יש לי בעיה לצפות ב Streaming Videos. אבל לא בכולם, בכאלה של Windows Media Player, וגם זה רק באותם אתרים אשר לא נותנים את התמיכה לראות את הסרטים בנגן המדייה אלה רק דרך האתר שלהם, (גם לא דרך המדיה הפרטית של ה EXPLORER ). העניין הוא שכשהסרט נטען הוא מראה מסך שחור בניגון שלו, וזהוא. וכשאני מנסה לעשות MINIMIZE או להפעיל משהוא אחר, או אפילו לסגור את ה explorer כול המחשב נתקע לתקופה ארוכה, ולוקח הרבה כאב!!! לכבות את ה explorer התקוע. למה זה קורה לי? ומה אני יכול לעשות?

    • 0 תגובות
    • 904 צפיות
  12. Started by matizami,

    משום מה אני לא מוצא אופציה להוסיף כתוביות. רק כאשר שם הסרט ושם הכתוביות זהים אז יש את הVOB SUB שמפעיל את הכתוביות. אין אופציה בתוכנה עצמה?

    • 2 תגובות
    • 904 צפיות
  13. יש לי קובץ וידאו שחתכתי בעזרת תוכנת mp4 cutter אבל כל חיתוך מגדיל בעשרות אחוזים את גודל הקובץ המתקבל. דוגמא: מקובץ של חצי שעה חתכתי וקיבלתי קובץ של 3 דקות אבל הוא שוקל 250 מגה!!! כלומר כמעט רבע מהמשקל, בעוד שחתכתי 10% מהאורך!!! זה לא הגיוני ואני רוצה לצמצם משמעותית את הקובץ (זה אמור להיות מגה בודדים). יש לכם מושג עם איזה תוכנה עושים את זה ואיזה הגדרות בקובץ צריך לשנות?

    • 6 תגובות
    • 904 צפיות
  14. שלום כפי הנראה אחרי שפתחתי קובץ רע בטעות אחרי שהורדתי מהאינטרנט . האנטי וירוס יצא מכלל פעולה. לא מצליח להתקין אנטי וירוס אחרים. לא מצליח לעשות סריקה מאתרים חיצוניים. כמו כן במעבר ל safe mode לא מצליח להתקין בגלל ש windows installer לא עובד שם. גם במצב רגיל מקבל הודעות של זהו יישום לא חוקי של win32 כאשר אני מנסה להפעיל התקנה שכן הצליחה. כמו כן ללא יכול לעשות שחזור מערכת כי כל השחזורים נמחקו.

    • 9 תגובות
    • 904 צפיות
  15. Started by Crazy Bigi,

    שלום לכולם איך אני יכול לשחזר קובץ שמחקתי ע"י לחיצה של shift del ? הוא היה בתקיה ... הקובץ דיי חשוב לי :'( איך זה אפשרי תודה לכולם

    • 1 תגובה
    • 904 צפיות
  16. Started by naorai,

    אני צריך תוכנה כזאת, אני יודע שכבר היו ת'רדים כאלו אבל עשיתי חיפוש ומצאתי דברים לא ממש קשורים וחלק קצת בכל מקרה אני מבקש קישור לתוכנה\שם התוכנה (שכמובן אזמין ממיטב כספי ) או ת'רד רלוונטי ששם כבר ענו על השאלה

    • 4 תגובות
    • 904 צפיות
  17. המהירות הקודמת היתה מגה וחצי ומהירות ההורדה בביטורנט (ABC) היתה 187 הורדה ו 10 העלאה. יש צורך לשנות למשהו אחר?

    • 4 תגובות
    • 904 צפיות
  18. Started by 1_Nike_1,

    כשאני מפעיל דרך הMSN Messenger את האתר של Hotmail בשביל לראות את תיבת הדואר הנכנס שלי, היא מופעלת דרך הIE ולא דרך הFIREFOX. כיצד ניתן לפתור זאת? עוד משהו.. שמתי לב שהוא הרבה פחות מהיר מהINTERNET EXPLORER, לא רק בטעינה הכללית של האתרים אלא במיוחד בטעינת קבצים של תמונות. איך אפשר לפתור את זה? כי זה באמת אחלה דפדפן אבל דברים קטנים כאלו יגמרו לי לחזור לEXPLORER של MICROSOFT.

    • 4 תגובות
    • 904 צפיות
  19. Started by NaNdoS,

    כבר כמה שבועות שהmessenger נפתח לי יחד עם ווינדוס בצורה "בלתי נראית לעין", זה אומר שהmessenger שלי כל הזמן היה אונליין אבל לא ידעתי כי התוכנה פועלת בזיכרון אבל היא לא מופיעה בtesk bar ורק ששלחו לי הודעה הבנתי שהmessenger פועל כי ההודעה צצה משום מקום. בכל מקרה מה שיותר מוזר זה שאפילו שאני סוגר אותה (דרך הwindows task manager) אחרי כמה דקות היא נפתחת עוד פעם בצורה בלתי נראת. אני לא יודע מה לעשות... אני לא מצליח להסיר אותה ורק אם אני חוסם לה את הגישה לאינטרנט עם הפייראוול אני לא יהיה מחובר לmessenger כל הזמן. מה עושים???

    • 3 תגובות
    • 904 צפיות
  20. Started by alonf29,

    אני רוצה למחוק מהספרית מוזיקה את כל האלבומים והשירים שמופיעים שם. איך ניתן לעשות זאת? *ניסיתי להוריד את התיקיה מה"ניהול ספרייה" וזה לא עזר.

    • 2 תגובות
    • 904 צפיות
  21. Started by IlyaN,

    שלום, הבעייה היא שלאחר הורדת הקובץ ההתחלתי ואישור ההרצה (RUN), ההתקנה לא יוצאת לפועל אבל הprocess אכן מופיע בtask manager. ניסיתי כבוי של האנטיוירוס והפיירוול שלו, אפילו ניסיתי התקנה ללא דפדפן פעיל ושינוי הרשאות מSYSTEM למשתמש שלי, אך זה לא עוזר. אני עם ויסטה, משתמש בIE9 ובFF22. תודה לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 904 צפיות
  22. Started by omrit,

    כיוון שה Bs Player עושה בעיות בויסטה (ועדיין לא תומך), אני מחפש נגן וידאו חדש, חשוב שתהיה תמיכה מלאה בתרגומים (שינויי גודל, פונט וכו...) תודה לעוזרים!

    • 5 תגובות
    • 904 צפיות
  23. Started by tzahi16,

    שלום לכולם.... יש לי בעיה עם בייבילון שקורס ולא ברור לי למה. ניסיתי להתקין אותו מחדש אך זה לא עזר. הודעת השגיאה נתנה לי את המיקום של קובץ הלוג של הקריסות אבל לא ממש הצלחתי להבין מזה משהו. להלן תוכן הקובץ: EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION at 0x004C5D65 (r00000000) { dump created } WinProc(...,1273,0,985004) MODULE-END => Babylon v8.0.0.24 : 58672049 : WinXP {Mod:Captlib.dll=>0x01690000}{Mod:BContentServer.dll=>0x01940000}{Mod:BabyServices.dll=>0x10000000}{Mod:BESExtension.dll=>0x00000000} 25/11/2009 09:49:11 EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION at 0x004C5D65 (r00000000) { dump created } WinProc(...,1273,0,985004) MODULE-END => Babylon v8.0.0.24 : 58672049 : WinXP {Mod:…

    • 0 תגובות
    • 904 צפיות
  24. Started by tamiri,

    שלום! כשאני מנסה לפתוח את תוכנת ה-SOUNDMAX מלוח הבקרה מתקבלת ההודעה הבאה: midiIO.dll not found. ראשית הבעיה התחילה כשהיו לי רעשים ב-SOUND ולכן ניסיתי להוריד SOUNDMAX עדכני יותר שמא זה יפתור את בעיית הרעשים. לאחר ההורדה של התוכנה לא היה יותר SOUND. עשיתי שיחזור מערכת למועד מוקדם יותר ולא פתר את הבעיה. ע"י תוכנת EVERST ביררתי את דגם לוח אם, והלכתי לאתר החברה להוריד את הדרייבר של כרטיס הקול- שהוא מובנה בלוח, וגם לא עזר. נתונים על המחשב שלי:WINDOWS XP HOME service pack 3 מחשב lenovo ThinkCenter דגם MT-M 8343 CTO במנהל ההתקנים,תחת בקרי קול וידאו ומשחק, מופיע ה- soundmax integrated digital audio וכל ההתקני קול עובדים כראוי.המחשב קצת ישן ולכן אין את הדרייברים של הלוח אם. אשמח מא…

    • 0 תגובות
    • 904 צפיות

דיונים חדשים בפורומים