עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. טוב אז שהדלקתי את המחשב, הEXPLORER.EXE לא עולה, אלר רק הרקע שלי והתיקיה "המסמכים שלי". אני חושב שיש לי וירוס אבל עשיתי סריקה עם AVIRA וmalwarebytes ומחקתי מה שהיה אבל הבעיה לא נפטרה וזה עדיין לא פותח לי את הEXPLORER.EXE רגיל. בבקשה עזרה דחוף אני לא יודע מה לעשות...!?!

    • 5 תגובות
    • 905 צפיות
  2. Started by zzroni,

    ב - virus definitions כתוב error . כשאני מנסה לעדכן הוא אומר לי שהכל מעודכן. מה הבעייה?

    • 5 תגובות
    • 905 צפיות
  3. Started by dvido,

    לעיתים קרובות קורה לי שאני לא מצליח למחוק סרטים שהורדתי דרך אימיול. רק סרטים כאלה. בהתחלה מחקתי אותם דרך תוכנת System Mechanic. אח"כ זה לא הצליח למחוק אותם ומחקתי דרך האימיול (יש שם אופציה כזאת) אבל עשכו אני לא מצליח למחוק את הסרט בכל דרך שהיא. הוא רושם לי: It is being used by another program or person. מישהו יודע למה זה קורה ואיך אני מוחק את זה? תודה מראש

    • 7 תגובות
    • 905 צפיות
  4. שלום לכולם! הבעייה אצלי בקול היא כזאת: 1. יש לי מערכת רמקולים למחשב של Logitech X-530. 2. כרטיס קול Realtech AC'97 On-Board (ידוע שזה גרוע אבל מספק..) 3. אני עובד עם Windows Vista Hebrew. 4. הורדתי את העדכונים האחרונים + עדכון לכרטיס קול. 5. לא התקנתי אף מקודד במחשב (חשבתי שמשם הבעיה אז הסרתי הכל בשלב זה) תיאור הבעיה: *** חשוב לציין, שהיה לי Windows XP הקול עבד מצויין ושמעו בכל הרמקולים!!!*** לפני שהורדתי את העדכון לכרטיס קול מאתר Microsoft Update, נכסנתי למאפיינים של "חומרה וקול -> צליל" מ "לוח הבקרה" ושם יש "קביעת תצורה", רציתי לקבוע תצורה של 5.1 אבל אין שם! (יש רק Stereo), אז התקנתי את העדכון של הכרטיס קול מאתר Microsoft Update ואז היה לי. הגדרתי את התצורה…

    • 6 תגובות
    • 905 צפיות
  5. שלום חברה. אני לא יודע לאן בדיוק זה שייך,יש לי בעיה בהצגת תמונות באתר.. במקום להראות לי את התמונה זה מראה לי X ואאין לי מושג מה עושים..

    • 3 תגובות
    • 905 צפיות
  6. Started by idofr,

    הייי כולם... אחרי שנים אבל באמת שנים שלא הייתי פה וקצת הפסקתי עם פוטושופ ו3ds max בגלל לימודים, מבחנים וכל השטויות בשעה טובה סיימתי בצפר וחזרתי לאהבתי הגדולה כבר הרבה שנים רציתי להכנס ל"אומנות החלל" בפוטושופ אבל שפרוייקט לוקח שבוע בערך ויש עוד מבחנים באמצע זה לא ממש עובד עכשיו סופסוף הצלחתי לסיים עבודה ראשונה. לקח לי בערך שבוע (מיום שלישי) אבל זה עם עבודה של משהו כמו שעה שעתיים ביום... בקיצר יש עבודה אבל לא המון תהנו תגובות והערות ביותר מברכה יתקבלו שבת שלום

    • 4 תגובות
    • 905 צפיות
  7. Started by Mingi,

    אני צריך להתקין מחדש ווינדוס, אבל איבדתי את הקופסא של הדיסק אני יודע שיש דרך למצוא את המידע הזה על המחשב כשהווינדוס מותקן. אבל לא זוכר איך עושים את זה... מקווה שמישהו יוכל לרענן את זיכרוני...? תודה

    • 7 תגובות
    • 905 צפיות
  8. Started by tialk,

    יש לי מערכת חזקה אם פנטיום 2.4/512/800 בidle צריכת מהמעבדים הווירטואלים קרובה ל אפס אך ברגע שאני מאפשר את בבילון כלומר שרק ישב בפנל למטה ויחכה לשימוש, אחד מהמעבדים הוורטואלים מתחיל לעבוד ב 50% כש babylon.exe צורך ממנו 50% ואגב כך גם מתחילה לעלות הטמפרטורה . איך כיצד ולמה???

    • 8 תגובות
    • 905 צפיות
  9. אני לא צריך את כל הסרגל הצדדי כמו שיש בויסטה. זה מיותר עבורי. אם אתם מכירים תוכנה או תוספת יעילה אשמח שתשתפו אותי

  10. אם למישהו יש המלצות לאיזה תוכנת צריבה לווינדוס Vista SP1 x64 אז שיתן שם של תוכנה שתומכת תודה.

    • 8 תגובות
    • 905 צפיות
  11. Started by amitaiz,

    שלום אני רוצה ליצור קובץ IMAGE בסיומת ISO. בד"כ מה שהייתי עושה, הייתי צורב בנרו לIMAGE והייתה לי אפשרות לבחור בין ISO לNRG. עכשיו הוא נותן לי רק NRG ואני צריך ISO. מה יכולה להיות הסיבה? תודה

    • 1 תגובה
    • 905 צפיות
  12. Started by אנדי,

    שלום לכם חברות וחברים, כדי להאיץ את את מהירות העבודה של 'פיירפוקס' החלטתי שאני מעביר את המטמון שלו ל- RAM. לצורך כך נכנסתי להגדרות המתקדמות שלו (about:config) וביצעתי כמה שינויים עפ"י הנחיות שמצאתי ברשת. אחת מהן היתה שינוי הערך של ההגדרה - browser.cache.memory.capacity, שכברירת מחדל הוא 65536KB. ניסיתי להגדיל את הערך הזה אלא שפיירפוקס משום מה מתעקש להשאר תקוע עם הערך הנוכחי (אחרי כל נסיון הפעלתי מחדש את הדפדפן). נפח ה- RAM הכולל המחשב שלי הוא 16GB. האם עשיתי משהו לא נכון? תודה מראש לכולכם!

    • 0 תגובות
    • 905 צפיות
  13. Started by A.Iniesta,

    ^ איזה תוכנה הכי מומלצת? פעולה כזו כרוכה בסיכון מסויים של ההארד דיסק? תודה רבה.

    • 8 תגובות
    • 905 צפיות
  14. Started by Sweet_Tooth,

    הורדתי את הגרסה האחרונה אבל הבעיה היא החיישנים ואיך לעזאזל אני יודע שהחיישן שאני שבחרתי הוא ללוח ולא למעבד או ההפך?

    • 5 תגובות
    • 905 צפיות
  15. Started by DF30,

    אני משתמש, (ומרוצה מאד) ב Music Match גירסה 7.0 הכל עבד מצויין עד שבוקר אחד בהיר התחילה בעייה מוזרה...(שאגב, לא נפתרה ע"י התקנה חדשה). מי שמכיר את התוכנה יודע שהיא מורכבת מכמה חלונות שונים ש"מחוברים" בד"כ ביניהם (חלון מוסיקה שמתנגנת, חלון הפעלה וכו'). בכל מקרה, בהפעלה של התוכנה הם היו תמיד נמצאים במצב האחרון בו סגרת אותה, או מחוברים יחדיו. מאותו בוקר בהיר, כאשר אני מפעיל את התוכנה, כל חלון נפתח במיקום שונה על המסך...(ניתן עדיין לחבר אותם ע"י הזזה שלהם). בקיצור, זו לא בעייה קריטית, או בעייה שמונעת עבודה עם התוכנה, אבל היא מרגיזה... (ניסיתי שדרוג לגירסאות מתקדמות יותר וזה לא עזר.) איך מגדירים את זה? איפה הקובץ הדפוק??? מה לעשות?? ??? ??? ??? דרור

    • 4 תגובות
    • 905 צפיות
  16. Started by za-david,

    מישהו מכיר תוכנה טובה לבדיקת ביצועי המחשב?[br]פורסם בתאריך: 12.03.2008 בשעה 22:30:56 מישהו מכיר תוכנה לבדיקת טמפרטורת המעבדתוכנה שפועלת ברקע וניתן יהיה לראות גרף של ההתחממות לאחר שיצאתי מהמשחק

    • 3 תגובות
    • 905 צפיות
  17. יש לי כרטיס טלוויזיה ועד היום הקלטתי דרך תוכנה ממש נוחה ופשוטה - InterVideo WinDVR 3. לא יודע מה קרה, פתאום שאני מפעיל את התוכנה ולוחץ על הכפתור של ההקלטה - זה רושם לי הודעה שהתוכנית הולכת להיסגר.. וככה אלפי ניסיונות (לא מגזים) ופשוט סוגר וסוגר.. וזה עבד עד תחילת השבוע. לא ביצעתי שום שינוי במחשב, לא התקנתי משהו חדש.. פשוט הכל כרגיל ושגרתי. מחקתי את התוכנה לגמרי מהמחשב והתקנתי מחדש ועדיין זה לא עזר. ובנוסף בהמשך השבוע היו פעמים שלחצתי על שיר בתוך הרשימה שלי ב-Winamp וזה גם היה כותב לי התוכנית הולכת להיסגר.. ופשוט עכשיו שאני חושב על זה - זה קצת מוזר והזוי שפתאום... מה עליי לעשות...? Windows 7 Ultimate 64 Bit, הגירסא חוקית לגמרי לא פרוצה, רצה אצלי כבר כמה חודשים טובים ופתאום…

    • 0 תגובות
    • 905 צפיות
  18. Started by Cyron,

    יש לי 2 כוננים, 80, 40, כשאני מעביר דרך כבל DV מהמצלמה למחשב, אני נתקל בהודעת שגיאה שקוראת רק באחד הכוננים, ה-80 GB וכשאני מנסה להעביר לכונן ה-40 GB אין שום בעייה והכול הולך פיקס. הודעת שגיאה מצורפת, בתודה

    • 2 תגובות
    • 905 צפיות
  19. Started by k_700,

    אני משתגע, יש לי כרגע נורטון אנטי וירוס 2007, לפני זה היה לי נורטון סיקיוריטי 2006, אך משום מה אני לא מצליח להסיר לגמרי תתוכנה. עכשיו כל שניה קופצים לי מלא חלונות של Symantec Email Proxy איך אני מבטל את זה????

    • 3 תגובות
    • 905 צפיות
  20. Started by Green,

    שלום לכולם. עשיתי שהמיילים ששולחים לי למייל של האוניברסיטה עוברים אוטומטי לGMAIL שלי, רציתי לדעת אם יש אפשרות שהם יגיעו ישר לתוך label משלהם. השאלה שלי נוגעת גם למיילים שנשלחים לי מEBAY ו PAYPAL היתי רוצה שהם יגיעו ישר לתוךlabel משלהם. יש דרך לעשות את זה? (מקווה שהבנתם אותי)

    • 5 תגובות
    • 905 צפיות
  21. Started by Sweet_Tooth,

    אני צריך משהו עם הרבה אפשריות ושלא ינצל יותר מדי מכוחו של המעבד!

    • 4 תגובות
    • 905 צפיות
  22. Started by T-Flash,

    מה זה SUPER SEED בביטורנט? בשביל מה?

    • 5 תגובות
    • 905 צפיות
  23. Started by hagay21,

    היה לי ערכת הגנה של פנדה bitdefender ועכשיו התקנתי נורטון סקיורטי. שאני פותח דפי אינטרנט לפעמים הוא מסרב לפתוח לי חלונות וזה קורא רק באינטרנט סיקיורטי של נורטון מישהוא מכיר את התופעה?

    • 4 תגובות
    • 905 צפיות
  24. Started by shoval,

    אני מחפש רשימת רינדורים מסודרת לאפטר, ז"א, איזה מקודד מתאים למה, ומה מתאים לפי סוג קובץ רצוי, לדוגמא, איך אני מרנדר לסלולרי, לHD, לDVD וכו' וכו' תודה

    • 1 תגובה
    • 905 צפיות
  25. Started by omri_ro,

    מישהו מכיר איזה PLUGIN ל'WINAMP שעושה AUTOSAVE לPLAYLIST שהוא מזהה שיש שיר(ים) חדש(ים) ברשימה

    • 2 תגובות
    • 905 צפיות

דיונים חדשים בפורומים