תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום לכם, האם יש לכם פה תוכנה כלשהי להחלפת אייפי? או תוכנה יותר טובה כאשר נכנסת ללינק מסוים שאני רוצה כמה פעמים שאני רוצה? {כמובן באייפי אחר} אני צריך את זה בשביל להכנס ללינק מסוים כמה פעמים שאני רוצה יענו, מקווה שהבנתם אותי.. תודה מראש (: פורום סוס אגב.. אהבתי..
-
- 5 תגובות
- 908 צפיות
-
-
חייב שתעזרו לי אם זה זה משגע אותי כבר ... כל פעם הסאונד של המחשב שלי פתאום נופל ושאני לוחץ על התקני שמע , זה רושם לי "אין התקני ערבול פעילים זמינים. כדי להתקין התקני ערבול, פתח את לוח הבקרה , לחץ על מדפסות וחומרה אחרת, ולבסוף לחץ על הוספת חומרה חדשה". ושאני עושה את זה זה לא מוצא כלום בכלל.... וכשאני עושה ריסטרט הסאונד חוזר לי למחשב ועוד פעם אחרי כמה דקות נעלם. בבקשה תעזרו לי אם אתם יודעים מזה.
-
- 0 תגובות
- 908 צפיות
-
-
שלום פורום תוכנות גרפיות אני מחר מתחיל קורס השתלמות שלא ממש קשור למחשב אבל קשור לתוכנות גרפיות מקצועיות ועל כן יש לי כמה שאלות. הקורס הוא מפעיל כוון CNC בבית ספר להנדסאים בטכניון (לא ממש גרנדיוזי כמו שנשמע) ואני מניסיון של חברים יודע שסולידוורקס וסימטרון הן יחסית מובילות בשוק.אולם היום דיברתי עם הרכז שלי ואני הולך ללמוד תוכנה שכלל לא מוכרת לי (לא ממש משנה כי אני לא ממש בתחום ואם זאת את השתים הראשונות אני יחסית מכיר בשם ) שם התוכנה הוא inventor שאלתי היא כזו האם התוכנה הזו אכן טובה לשימוש בתעשיה והאם היא אכן כמו שתי הראשונות?? הפקידת השמה שהפנתה אותי לקורס הזה אמרה שהוא נבנה לפי דרישת התעשיה אולם אני מעדיף דעה של חברי\מנהלי פורום ולא פקידה שיש לה אינטרס סמוי.אשמח מאד לי…
-
- 5 תגובות
- 908 צפיות
-
-
נראה לי די תמוה שלאנטיוירוס 'מכובד' לוקח 3 ימים שלמים לסרוק את המחשב מוירוסים...... על הדרך לא למצוא כלום בעוד שבתוכנות ספייוואר ואד-אוור מוצאים כל מיני באקדור וטרויאנים...... אני אומר, חבל על המשאבים, הזיכרון והמחיר של האנטי-וירוס הזה אם הוא לא עושה את העבודה שלו בכלל..... בלי קשר לזה שביומיים האחרונים הוא האט לי בצורה דראסטית את כל הדפדפן (מבלי שעשיתי סריקת וירוסים, עצם העובדה שהוא על מצב פעיל מאיטה את מערכת האקספלורר), וגם העובדה שלוקח לו 3 ימים לסרוק וירוסים במחשב עם בקושי 300 ג'יגה קבצים ממש ביזיון..... יש למישהו הארות לגבי הקספרסקי הזה לפני שאני מוחק אותו לצמיתות מהמחשב שלי ? יש סיבה להשאיר אותו בכלל ? הרי את העבודה שלו בפועל הוא לא עשה...תוכנות פשוטות יותר וחינמיות…
-
- 6 תגובות
- 907 צפיות
-
-
-
יש לי חשבון ג'ימייל. מסתבר שבאיזה שהוא שלב הוגדר לחשבון להעביר את המיילים גם לג'ימייל שמותקן בנייד שלי (לא זכור לי שאני עשיתי את זה). בכל אופן, המצב כעת הוא שאם אני פותח את הג'ימייל בנייד, אני רואה את כל המיילים שנשלחו אלי. איך אני משנה את ההגדרות כך שהמיילים (שממילא מגיעים למחשב הנייח) לא יעברו לנייד (לך תדע, אולי גם עוברים למכשירים אחרים). האם ישנה דרך לעשות זאת או רק להסיר את הג'ימייל בנייח ולהתקין אותו מחדש?
-
- 0 תגובות
- 907 צפיות
-
-
התקנתי את winxp על win98 . winxp יצר כונן חדש כונן m שהוא כונן שגודל שווה ל-0 מה תפקידו של הכונן הזה ואים אין לו משמעות איך אני מסיר אותו
-
- 1 תגובה
- 907 צפיות
-
-
מצגת מה - SIGGRAPH האחרון שמדגימה יצירת מודלים מקטעי וידאו. (לינק)
-
- 3 תגובות
- 907 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה ליצירת תפריטי DVD, משהו מקצועי? אני משתמש ב 4.0 MovieFactory DVD Ulead אבל אני מחפש משהו יותר מקצועי, יש הצעות?
-
- 3 תגובות
- 907 צפיות
-
-
יש ברשותי אימול בעל קובץ קרטיד של 17 MB אוטוטו 18 שצברתי במשך שנים על ידי מהירות העלאה העלאה מטורפת ! מוריד מינימום 100 בתמורה אני רוצה הזמנה לטראקר פרטי של אתר טורנט. אימייל- JHONLEV@GMAIL.COM
-
- 9 תגובות
- 907 צפיות
-
-
איזו תוכנה יכולה לחלק קובץ DIVX לשניים כדי שיהיה אפשר לצרוב אותו ב-VCD הבעיה שלי היא שיש לי סרט שהוא 760 מגה בערך ואני פשוט לא יכול לצרוב אותו ב-VCD כי הוא גדול מדי............ ??? ???
-
- 3 תגובות
- 907 צפיות
-
-
שלום לכולם! לאחרונה התחלתי לעסוק בכתיבת ספרי מתמטיקה ולצורך כך אני מחפש תוכנה שדרכה אני אוכל לצייר פונקציות שיהיו גם נוחות אח"כ להעתקה לWORD. חיפשתי ברשת כמה תוכנות אך אף אחת לא באמת ענתה על הדרישות שלי.. כמו שאתם יודעים בספרים התרשימים הם סכמתיים, כלומר משקפים רק את הרעיון ולא את הערכים המספריים באמת- וזה מה שאני מחפש. אם אתם מכירים כאלו תוכנות שגם אפשר לצייר עליהן ישרים של OR ו AND זה גם יעזור. ואני זקוק גם להמלצות לתוכנה פשוטה וטובה לשרטוטים גאומטרים וגם תלת מימדיים. תודה לכולם!!
-
- 0 תגובות
- 907 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שאני יוכל ליצור איתה קבצי gif ברזולוציה שאני רוצה, מישהו מכיר?
-
- 4 תגובות
- 907 צפיות
-
-
אני לא מתעסק הרבה עם התוכנה, אבל אם כבר אני פותח אותה פעם ביומיים אז נראה לי עדיף שתיהיה תוכנה טובה ומתוחכמת * אני לא מעוניין להחליף לגירסא כבדה יותר, יש לי רק 512מגה ראם, ואני לא רוצה שפעולות ימשכו יותר זמן. * אני ממש לא רוצה להחליף לגירסא שאני לא אמצא את הידיים והרגליים בה, בקיצור אם נוספו אפשרויות אז שהאפשרויות הרגילות ישארו במיקום הנוכחי. הפוטושופ שלי לא כזה ענתיקה (7.0.1) האם יש לי סיבה להחליף לאחד חדש יותר? ואם כן, לאיזה גירסא.
-
- 10 תגובות
- 907 צפיות
-
-
אוקיי אז ככה, יש לי לינק שברגע שלוחצים עליו הוא פותח את המדיה פלייר וסטרים של וידיאו נטען. הלינק עצמו הוא לינק ASP. אני מתכנת קצת ב PHP וברור לי שאין אפשרות להוציא מהלינק הזה את הלינק לסטרים. אבל! למדיה פלייר חייב באיזשהו שלב להגיע הלינק הסופי שממנו הוא לוקח את הסטרים ואת זה אני רוצה למצוא. כשאני עושה properties הוא נותן לי את הלינק שעליו לחצתי...
-
- 2 תגובות
- 907 צפיות
-
-
בתור טכנאי אני זקוק לדיסק BOOT עם המון המון כלים אנא תמליצו לי על משהו...
-
- 6 תגובות
- 907 צפיות
-
-
יש בעיה שאני מגיע לשולחן עבודה משהו של הווינדווס ו"סיריוס ארור" למה הבעיה לא נפתרה אחרי פירמוט ? (לפעמים הבעיה הזאת , כנראה , עושה ריסטרט)
-
- 10 תגובות
- 907 צפיות
-
-
היי, הזמנתי לפטופ חדש lenovo ideapad gaming 3 ואני מחפש המלצות של must have לתוכנות תחזוקה, אנטי וירוס, ניקוי וכו'. לא חייבות להיות חינמיות וכאלה שאפשר להגדיר תזמון לפעולה שלהם יהיה טוב. תודה!
-
- 1 תגובה
- 907 צפיות
-
-
איך אני מגדיר ב-eMule את ה-WebCache? אני צריך את ההגדרות של ה-ISP Proxyserver Settings.
-
- 6 תגובות
- 907 צפיות
-
-
תוכלו להמליץ לי בבקשה על תוכנות שבעזרתן ניתן לבדוק את תצורת המחשב?.. יש לי מחשב חדש ואני לא רוצה לקחת שו סיכונים בעניין..
-
- 2 תגובות
- 907 צפיות
-
-
היי מישהו מכיר דרך להכניס סמן/תג בלתי נראה לעין בתמונה ?? לא כדי למנוע העתקות אלא יותר כדי להוכיח מקור למי שעשה את התמונה והכוננה היא לא לwatermark תודה
-
- 7 תגובות
- 907 צפיות
-
-
אני נכנס לקטגוריות כאשר אני מנסה להיכנס לנושא מסויים הדפדפן עושה כאילו הוא חושב, אני ממתין וממתין אבל הוא לא ניכנס לנושא כאשר אני מתנתק וניכנס כ"אורח" אני מצליח להיכנס לנושאים, מה זה יכול להיות?
-
- 2 תגובות
- 907 צפיות
-
-
החלטתי לשחזר את ה PC לאימג ששמרתי בעבר בעזרת Ghost 2003 (לא דיסקט). לאחר ה-Restart הראשון הוא עולה עם שגיאה Error loading operating system יש לי שני הארד דיסקים. בכל אחד שני partitions הגיבוי יושב לי על אותו כונן של מערכת ההפעלה ב-partition אחר. אני יכול לעלות דרך ה-CDROM אבל אין לי משם גישה לשום כונן אחר. לדעתי מה שקרה, קשור לזה שהNorton Ghost יצר Partition נוסף כדי לעלות משם את האפליקציה שלו איך פותרים את זה? ??? Pentium 4, XP SP2
-
- 0 תגובות
- 907 צפיות
-
-
1)כשאני מציג סרטים שהם לא ברזולוציה של המסך יש לי שוליים שחורים בצדדים, זה טבעי או שיש דרך לסדר את זה? 2)בפיירפוקס זה מציג דפי אינטרנט כאילו זה מסך רגיל ושיחקתי עם ההגדרת עמוד. יש בזבוז גדול של שטח.
-
- 5 תגובות
- 907 צפיות
-
-
עד היום עבדתי עם XP ואני מעוניין להתחיל לעבוד עם WINDOWS 7 - מכיוון שהמעבר הזה קשה לי החלטתי להתקין מערכת הפעלה נוספת ולהתחיל לעבוד על WINDOWS 7 במקביל לעבודה עם XP . אני יודע שיש שני אופציות לעשות זאת. האופציה הראשונה היא ע"י יצירת כונן נוסף והתקנת מערכת הפעלה שניה במחיצה הזו והאופציה השניה היא ע"י התקנת מערכת ההפעלה השניה במערכת וירטואלית ע"י שימוש בתוכנה VirtualBox. אני מעוניין לעשות זאת ע"י האופציה הראשונה. השאלה שלי היא כזו: כאשר מדליקים את המחשב אמור להופיע לי חלון DOS שבו אני אמור לנתב או ל-XP או ל-WINDOWS 7 כמו בתמונה הזו. http://www.up2me.co.il/v.php?file=89707093.jpg השאלה שלי היא כזו - מאיפה מגיעה התמונה הזו? מי גורם לכך שתוצג התמונה הזו? האם זו תוכנה נוספת שאנ…
-
- 9 תגובות
- 907 צפיות
-


