עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by maormark,

    פירמטתי את המחשב, והתקנתי את הווינדוס ואת האוטלוק אקספרסס מחדש, עם הסיסמא של אינטרנט זהב והיוזר של אינטרנט זהב כל הדואר הנכנס והיוצא נמחקו לי, יש דרך להחזיר אותם?? תודה.

    • 7 תגובות
    • 914 צפיות
  2. שלום לאחר שאתמול פירמטתי את המחשב והתחלתי להתקין את הכל כרגיל כשהגעתי לשלב התקנת הדרייברים של הכרטיס קול (realtek high definition audio driver) הוא התחיל לתת לי הודעת שגיאה ! ניסיתי למחוק את מה שהתקין ולהתקין מחדש, ניסיתי להוריד גירסא יותר חדשה של דרייברים אך לא הועיל הדבר ! האם למישהו יש הצעה לפתרון ? בתודה מראש

    • 2 תגובות
    • 914 צפיות
  3. Started by Gnome,

    איך אני עושה את זה והאם יש בזה סיכון כלשהו? אני רוצה להתקין שוב את ה 9 הרגיל (בלי ה B) כי אני חושב שזה הוריד לי את איכות הוידאו...

    • 5 תגובות
    • 914 צפיות
  4. Started by urilotan,

    שלום לכולם אני חבר די שקט בפורום בענייני חומרה הרבה זמן, תמיד בא להתייעץ, מעולם לא ידעתי שיש כאן פורום גרפיקה, ומכוון שאני רואה שתחום ה-תלת די חלש, החלטתי להעלות נוכחות ולהראות קצת דברים שלי. בכל מקרה, מדובר בפרוייקט שאני עובד עליו כבר חודש ומשהו, בהפסקות (רק סופי שבוע.. אני חייל). פרוייקט אנימציה קצרצרה (משהו כמו 10-15 שניות) עם דגש על למידת תהליך העבודה מהתחלה ועד הסוף ממידול,טקסטור,ריגגינג,רינדור ו-פוסט פרודקטיון. לגבי תוכנות אני עובד עם XSI 5.1, Mudbox 1.0 ,Photoshop CS2, DIgital Fusion 5.0 XSI - תוכנת תלת ראשית. מאדבוקס - פיסול. פוטושופ - טקסטורות. Fusion - לפוסט. רקע קצת אליי - מתעסק בתלת כבר די הרבה זמן כמה שנים כבר.. חייל, בקרוב מאוד משתחרר (3 חודשים).…

    • 7 תגובות
    • 914 צפיות
  5. במשחק הזכרון הצפצוף אמור לחזור על עצמו כל פעם מחדש אחרי שהמשתמש הצליח לזכור את הצפצופים http://www.siz.co.il/my.php?i=zmoldlaztfyw.swf אני צריך פקודה מסוימת שתפעיל לי כל פעם את המצגת פלאש מחדש והכוונה היא לא ל- GO TO AND PLAY אלא פקודה שתדלג על פריים מסוים בשביל שהסרט ימשיך לנגן ולא יחזור כל פעם להתחלה אם המשתמש הצליח לזכור אני חושב שזו פקודת תנאי.. אם משתמש הצליח לזכור צפצופים אז חזור מההתחלה על השלב אך דלג על פריים על מנת לעבור לשלב הבא מקווה שהבנתם

    • 2 תגובות
    • 914 צפיות
  6. Started by eyal00,

    שלום, אני מחפש תוכנה לצפיה בתמונות שלא תהיה כבדה כמו ACDSEE. תודה

  7. Started by genia,

    אני מחפש איזה תוכנה(אם יש FREE SOURCE) אז מעולה שלא תהיה כבדה מידי שתאפשר לי להראות ולראות שולחן עבודה של מחשב אחר,אני לא צריך את אופצית ההשתלטות,אך אם היא מובנית זה כמובן לא יפריע. תודה מראש.

    • 8 תגובות
    • 914 צפיות
  8. Started by gal,

    היי לכם בעיה נורא מוזרה יש לי התקנתי CLONE CD הגרסא החדשה ביותר והוא מזהה את הכל כמו שצריך (כונן CD ROM LG X52 וצורב חדש מהיום!!! LITE ON X52) וכשאני מנסה לצרוב CD COPY אחד לאחד של דיסק מוגן הוא בקושי מצליח לקרוא מהסידי רום 2 KB או משהו כזה ולאורך זמן הוא פשוט לא קורא את הדיסק ולא מכין לו image. האם זה אמור להיות ככה? אולי זה שגם יש לי נרו מותקן מפריע לקלון סידי? בבקשה עזרה אני פשוט לא יכול לצרוב את הדיסק הזה תודה גל

    • 4 תגובות
    • 914 צפיות
  9. Started by holy_cows,

    אני כרגע אחריי פורמט,עם norton internet security 2004 האינטרנט מוריד לי מאתרים שהורדתי על 80-90 פתאום מוריד לי על 10 יכול להיות שזה בגלל הנורטון? עשיתי סריקה מלאה ולא נמצאו וירוסים או ואני משתמש ב windows 2000 pro

    • 1 תגובה
    • 913 צפיות
  10. לאחר התקנת הרידר אין אפשרות לפתוח אותו ואז גם האקספלןרר נסגר. מה עושים?

    • 1 תגובה
    • 913 צפיות
  11. צהריים טובים, כבר כמה ימים שאני מחפשב תוכנת מיקסוס ועריכת שירים עם התכונות הבאות: -אפשרות הרצת 2 שירים שונים ביחד ומיקסוס ביניהם. -יצירת מקצבים חדשים ושילובם בשירים קיימים. -תמיכה בכמות כמה שיותר גדולה של פורמטי מוזיקה (MP3, WMA, AAC וכו). תודה לכל מי שיעזור

    • 0 תגובות
    • 913 צפיות
  12. Started by gman18,

    יש לי wacom bamboo והוא עבד ממש טוב עד לפני יומיים. עכשיו כשאני מקרב את העט ללוח (בערך 2 ס"מ) הוא מצייר/בוחר במקום שהוא יתחיל לעבוד רק כשהעט ממש נוגע בלוח. ניסיתי לשנות את ההגדרות רגישות שלו והסרתי את כל מה שקשור ל-tablet מהמחשב והתקנתי את הדרייבר מחדש וכלום לא עוזר.

    • 1 תגובה
    • 913 צפיות
  13. Started by rony_s1,

    שלום רב אני משתמש ב- Office 2007 אך איני מסתדר עם הגדרת ברירת המחדל של עיצוב הגופן והפיסקה ביחידות המערכת Word, PowerPoint, Excel, Outlook אשמח מאוד לקבל סיוע בנושא זה. תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 913 צפיות
  14. אני מחפש תוכנה שמחליפה את הרקע כל כמה זמן תלוי איך אני מגדיר. היה לי פעם משו כזה אני רק לא זוכר את השם, מי שמכיר שיכתוב את השם ואם יש לינק עוד יותר טוב

    • 8 תגובות
    • 913 צפיות
  15. Started by qwerty1987,

    נמאס מה-NERO שמתנפחת ללא פרופורציה כל גרסא חדשה. מחפש אלטרנטיבה ל-Win 7 64bit. אם יש חינמית שלא נחותה מאחרות - מה טוב.

  16. Started by kobipk,

    רציתי ךדעת באיזו תוכנה ניתן לבנות ספריית פלאש כזאת כמו באתר הזה http://www.globusmax.co.il/Hebrew/

    • 4 תגובות
    • 913 צפיות
  17. Started by omri_ro,

    יש לי מחשב בסלון והתקנתי עליו את תוכנת MEDIA PORTAL אבל אני לא מצליך להקליט מהממיר של הכבלים למרות שהגדרתי שם את התקן ליכדת הווידאו (מדובר בהתקן של AVERMEDIA USB2 http://www.avermedia.com/cgi-bin/products_capture_ezmakerusb2.asp ) אגב, לכידת VIDEO דרך תוכנות כמו MOVIEMAKER עובדת כמו שצריך רק ששמה הוא לא מקודד את ההקלטה לDIVX אז אני לא רוצה להשתמש בזה

    • 0 תגובות
    • 913 צפיות
  18. Started by Alex1980,

    שלום! אני מחפש פונקציהה או דרך לצבוא באקסל את כל המספרים הכי גדולים/קטנים עבור כל עמודה בנפרד. (אבל לא לעבור ידנית עמודה עמודה....) תודה!

    • 8 תגובות
    • 913 צפיות
  19. Started by the garbgeman,

    איזה תוכנת דחיסה הכי טובה? ??? ??? ??? ??? ??? ?

    • 3 תגובות
    • 913 צפיות
  20. Started by BlackJackH,

    הורדתי את התוכנה והיא לא מורידה לי בכלל.... מישהו יכול להגיד לי מה לכתוב בהגדרות?......קראתי איזה מדריך באנגלית שאומר שאפשרי להוריד על 450..... זה נכון?....

    • 7 תגובות
    • 913 צפיות
  21. Started by ~שירה,

    אני רוצה להגדיר לי ברירת מחדל למספור העמודים כך: העמוד הראשון לא ימוספר. מספר העמוד יראה כך: -2- (בין שני מקפים) במרכז הכותרת העליונה. יש דרך לשמור את זה בקובץ NORMAL.DOTM? שברגע שאוסיף עמוד למסמך יתווסף לו מספר לפי ההגדרות שלי ??

    • 0 תגובות
    • 913 צפיות
  22. Started by nore0,

    איך אפשר לסדר את זה התקנתי מחדש לא עזר

    • 1 תגובה
    • 913 צפיות
  23. Started by lotanam,

    שלום לכולם, שמי אמיר, אני מנהל פרויקט בצוות פיתוח מקומי, העובד בימים אלה על פיתוח משחק אקשן רב-משתתפים. המשחק בשלב אבטיפוס, ואנחנו מחפשים כמה ספצים בתלת-ממד, בעלי היכרות וניסיון באנימציית דמויות - עדיפות לעובדים ב-max. לפרטים נוספים על המשחק ותיאום פגישה אתם מוזמנים לפנות אליי במייל lum@vgames.co.il אמיר [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 913 צפיות
  24. אהלן, אני צריך שמישהו שיש לו פיירפוקס 3.6.8 ישלח לי ערך מסויים מהגדרות התוכנה שיכתוב באזור הכתובת : about:config לאחר מכן שילחץ על I'll be careful בשורת הפילטר שירשום : general.useragent.override יעמוד על השורה של הערך ילחץ מקש ימני modify ויעתיק את הערך בנוסף אני צריך גם את הערך של general.useragent.extra.firefox תודה מראש לכל מי שיעזור..

    • 8 תגובות
    • 913 צפיות

דיונים חדשים בפורומים