תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
-
-
אני צריך להוציא קבצים שנמצאים בתוך קובץ EXE. ניסיתי לשנות את השם לזיפ או לראר, ולפתוח עם התוכנות, אבל לא עובד. מישהו יודע איך אפשר להוציא את הקבצים משם?
-
- 7 תגובות
- 914 צפיות
-
-
אם יש לי סרט על המחשב וגם את הכתוביות שלו... אני רוצה לצרוב אותו בפורמט VCD כדי לראות אותו ב- DVD אז איך אני מלביש על הסרט את הכתוביות? אה ובכלל באיזה פורמט הכי כדאי לצרוב אותו כדי לראות אותו ב- DVD? עוד שאלה- מה ההבדל בין פורמט VCD ל- SVCD ? ועוד אחת - אם הסרט מתנגן לי לאט על ה-DVD יש משהו שאני יכול לעשות בנידון? לצרוב אחרת או משהו?
-
- 2 תגובות
- 914 צפיות
-
-
שאני מוריד משהו ופתאום הוא מפסיק אבל הוא לא סיים והוא נותן לי אפשרות לפתוח את התקייה של מה שהורדתי אבל הקובץ כמובן דפוק כי זה הוריד נגיד 200 מגה מה-700. איך עושים שזה לא יפסיק באמצע או להמשיך את זה? והוא רושם שיש לי אפשרות רסיום אבל אין לי מושג איך לממש אותה..
-
- 1 תגובה
- 914 צפיות
-
-
רציתי לדעת איזה מגן עדיף לי בכך שאתם תגידו לי במה אתם משתמשים..... ;D ואם שחכתי משהו תזכירו לי ואני ישים! (ולא מצאתי כלום בחיפוש)
-
- 9 תגובות
- 914 צפיות
-
-
שלום בעיה פשוטה למראית עין אבל לא הצלחתי לפתור אותה איך מוסיפים מספור לעמוד במסמך word כאשר קיים לוגו בראש ו/או תחתית העמוד, מבלי לדרוס את הלוגו. כמובן שאפשר לשתול את הלוגו ידנית לאחר המספור אבל זה לא יעיל מבחינתנו, מדובר על מסמכים מוכנים מראש, ולהעתיק ולהדביק את הלוגו כל פעם זה פתרון איטי (זה מה שאנחנו עושים עכשיו). תודה רבה למי שיגיב.
-
- 3 תגובות
- 914 צפיות
-
-
שלום יש לי בעיה עם המחשב מעלה סירטון לבעיה בנוסף אני מוריד קבצים כדומא Malwarebytes' Anti-Malware/HijackThis-הקבצים לא נפתחים לי מופעי לי רק שעון החול והקובץ לא נפתח. בדיקת דיסק קשיח לא נמצא שגיאות mhdd הרצתי בדיקה זכרונות כ-20 סיבבובים אין שגיאות נא לשים לב על הסימו המהבב בצד שמאל ועל פרק הזמן עד שהמחשב עולה=בmconfig הורדתי את כל מה שעולה לפעמים המחשב נתקע על המסך ברוך הבא http://www.youtube.com/watch?v=Rx7PkLNXGJg xp pro sp3 זיכרון 2x256 תודה מראש
-
- 7 תגובות
- 914 צפיות
-
-
שלום לכולם וסופש נעים. מותקן אצלי במחשב נייד FIRE FOX 3.5.1 על WINDOWS ויסטה. ברגע שאני מפעיל את ה FF לוקח לו זמן עד שהוא מגיב , רשום לי למעלה NO RESPONSE. ועוד בעיה שנתקלתי בה שבפייסבוק הדפדפן עובד איתו ממש לאט, לעומת ה IE. לפעמיים ב FF מפסיק להגיב בכלל אני סוגר אותו דרך TASK MANAGER ב PROCESS אבל זה לא מגיב ונשאר שם ללא שום שינוי. אשמח לעזרה מכם
-
- 4 תגובות
- 914 צפיות
-
-
התקנתי ווינדוס ויסטה במחשב ואני לא מצליח לעשות שיהיה אינטרנט שם(יש לי בבית רשת אלחוטית ואני צריך איכשהו להתקין בויסטה ) תעזרו לי בבקשה...!
-
- 2 תגובות
- 914 צפיות
-
-
-
שלום התקנתי לפני חצי את פנדה אנטי וירוס 2004 ואני מנשא להסיר אותה וזה לא נותן לי תודה מראש
-
- 8 תגובות
- 914 צפיות
-
-
שלום לכולם. יש לי WIN XP SP2 PRO הבעיה היא שאני לא מצליח לעשות שימוש בקובצי MP3 ולא משנה עם איזה תוכנה. למשל רציתי לחתוך קטע משיר לפלאפון וזה מה שיצא: http://www.upfree.net/5299025 ככה זה נישמע לאחר החיתוך. אם אני מנסה לצרוב שירים מMP3 ל cd audio אני מקבל את השגיאה הבאה NERO 7: יש שירים MP3 מסויימים שכן אפשר להוסיף אותם לרשימת צריבה, וחלק אי אפשר וזה מציג את ההודעה שהעלתי. ניסתי להתקין מלא תוכנות,מקודדים כלום לא עוזר, אפילו עכשיו התקנתי ווינדוס מחדש ולא עזר! לא יודע מה קרה למחשב... אגב זה רק סקין של וויסטה. מישהו יכול לעזור לי בבקשה? תודה.
-
- 6 תגובות
- 914 צפיות
-
-
-
אני רוצה להקליט שיר מהרדיו של המדייה פלייר. איך אני עושה את זה? תודה.
-
- 0 תגובות
- 914 צפיות
-
-
יש אתר שניקרא http://www.sounddogs.com/ יש שם הרבה סמפלים לפי קטגוריות ומסובך להיכנס לכל קטגוריה בתוך קטגוריה כדיי להוריד אותם אחד אחד. עכשיו כל הסמפלים נימצאים בספרייה http://www.sounddogs.com/mp3 מדובר בהמון המון סמפלים עכשיו איך אני יכול להוריד את כולם במכה? בשביל זה אני צריך תוכנה שמציגה את הקבצים של האתר ניסיתי עם ELITFTP .....היא ניתקעת באמצע הטעינה כי היא כניראה לא יכולה לטעון כזאת כמות עצומה של קבצים, אותו דבר קרה לי גם FLASHGET . אוליי מישהו מכיר תוכנה טובה?
-
- 3 תגובות
- 914 צפיות
-
-
אחרי שהתקנתי את הSP2 (למה?..) הפייר פוקס מחק לי את כל המועדפים מהרשימה ("סימניות"). מישהו יודע איך אפשר לשחזר אותם אם אפשר?
-
- 4 תגובות
- 914 צפיות
-
-
-
שלום, אבא שלי ביקש ממני היום להתקין לו עברית בDOS של המחשב שלו, הוא אמר לי שהוא זקוק לזה לצורך תוכנת הנהלת חשבונות שלו, מישהו יכול לעזור לי אם הוא יודע איך מתקינים ומאיפה אני קונה/מוריד את זה? תודה מראש, אביר.
-
- 3 תגובות
- 914 צפיות
-
-
ניסיתי לצור מחיצה חדשה בעזרת PARTITION MAGIC, העברתי 16 GB מכונן C למחיצה החדשה ע''י האפשרות Create a new partition לבסוף עשיתי APPLY והמחשב ביצע ריסט, אח''כ הופיע חלון עם כל הפעולות של של יצירת המחיצה: http://img444.imageshack.us/img444/7491/261120073594ph1.jpg ושם מופיע הERROR... כמובן שאחרי שהמחשב עלה לא הייתה שום מחיצה חדשה.. איך לסדר את זה? /: רציתי לאחר יצירת המחיצה החדשה לעשות MERGE לכונן D.. אז יש אפשרות לעשות את זה בלי לצור מחיצה חדשה ? ד''א מופיע לי בPARTITION MAGIC מן מחיצה בשם EXTENDED שלוקחת 200 מגה מהדיסק.. צריך אותה בכלל ? תודה
-
- 7 תגובות
- 914 צפיות
-
-
-
שלום לכולם. יש לי בעיה ב SECURITY CENTER. הוא לא עובד. כשאני מפעיל אותו באופן ידני דרך SERVICES , הוא עובד לכמה שניות (אולי דקה) ואז שוב נכבה. סרקתי את המחשב לרוגלות ולא מצאתי כלום. התקנתי SPYBOT, MALWAREBYTES,NOD32,WEBROOT ADAWARE ועוד כלמיני תוכנות נגד רוגלות, וסרקתי שוב כל הלילה על מקסימום סריקה. בבוקר ראיתי שנמצא משהו והוא נמחק. הכל טוב ויפה אבל עדיין אני לא מצליח להפעיל את ה SECURITY CENTER. וד.א. אני לא יודע אם זה קשור, ה WINDOWS DEFENDER לא עולה. ואי אפשר להתקינו מחדש. חפרתי באינטרנט וניסיתי הכל (שינוי ברג'יסטירי, סריקה של COMBOFIX ועוד כלמיני תיקונים לבעיה הזו. היום גם ביצעתי עדכון לWINDOWS וכלום לא עוזר). בעיה שטותית שאין לי אליה פתרון. אשמח לעזרה כלשה…
-
- 0 תגובות
- 914 צפיות
-
-
נגיד אם אני שולח הודעה למישהו בחו"ל אז היא היא מועברת?בלוין? ואם הרבה אנשים עושים ככה אז זה לא מעמיס עליו?
-
- 5 תגובות
- 914 צפיות
-
-
אנני יודע מה כבר לעשות, יש תופעה כזאת כשאני מגדיל תמונה בצפיית סרט , קורה דבר שע"ג מסך אני מקבל עוד שתי תמונות כמו בטלוויזיה (PIP(Picture in Picture . יש לי כרטיס מסך VOODO 3,P2, זיכרון 64,WIN98SE. יש פתרון לבעיה או ??? שאפשר לאשפז את החולה לתקופה ארוכה!!! ;D
-
- 1 תגובה
- 914 צפיות
-
-
שלום לכל המעוניינים (לא בטוח שאני כותב בפורום הנכון מאחר וזה שייך למיליארד נושאים בערך, מקסימום אני סומך על המודרים) אתמול המחשב שלי התחיל לעשות ריסט בערך דקה אחרי שהוא עלה כל פעם. אחרי שעשיתי לו shutdown -a ואחרי שני system restore החלטתי שזה כנראה משהו אחר ומאחר ובכל מקרה פרמטתי לפני יומיים, העתקתי בsafe mode את כל הדברים החשובים ופרמטתי שוב (רק את כונן C). פרמוט הלך די חלק, עד הקטע שבו הוא מסיים להתקין דרייברים/הגדרות ראשונות (בערך 10 דקות לתוך ההתקנה), שאז הוא כל פעם עושה ריסט או נתקע. ניסיתי כבר עם שתי גרסאות של ווינדוז (XP), בשתיהן קורה אותו דבר. בדקתי את ההרדיסק מהביוס, הוא מדווח שהוא בסדר. לא מדובר בבעיית קירור, כך מוסרים דובי הקוטב שהתחילו לגור לי על המחשב (…
-
- 4 תגובות
- 914 צפיות
-


