תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום hw מה קורה אנשים? אני מחפש תוכנה פשוטה לעשיית חתימות בשביל פורומים וכאלה. אני מעדיף להתנזר מהphotoshop וכל התוכנות האלה (מהסיבה הפשוטה שאני לא מתעסק איתם ואין לי כוח לשבור את הראש איך עושים שם דברים כאלה). אם מישהו מכיר תוכנה פשוטה לעשיית חתימות שכאלה בבקשה תשלחו לי את השם ו... אני כבר יידע מאיפה "לקנות" אותה תודה
-
- 1 תגובה
- 917 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מנסה כבר כמה ימים לחפש מידע על הבעיה אך לא מצליח ... הנה תמונה שממחישה את הבעיה... [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 917 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה כזו שאני איתן לה כתובת של אתר והיא תדע להוריד ממנו קבצים למשל עם סיומת מיוחדת גם אם אין איזה קישור להורדה של הקובץ אבל הוא נמצא על מחשב האתר אבל אל תתנו לי את webzip כי היא לא מתאימה לי
-
-
היה לי קזאה כחול לבן המגעילה, שעבדה סבבה. מחקתי אותה והורדתי את הקיי++ הישנות, ואף גרסא לא מתברת. אז הורדתי שוב את הכחול לבן, וגם היא לא מתחברת יותר. התוכנה עולה ופשוט נשארת עלconnecting. מה עושים? הפיירוואל מוגדר לאפשר לה גישה חופשית, ובכלל, אף הגדרה לא השתנתה במחשב מאז שהקזאה עבדה בסדר.
-
- 4 תגובות
- 917 צפיות
-
-
שלום. אני מנסה להתקין אנטי וירוס, אך הוא מזהה אנטי וירוס שכביכול מותקן לי במחשב למרות שהסרתי אותו!... (panda) (דרך הסרה/התקנה). חיפשתי ב regedit מה שקשור ב panda ומחקתי כל מה שאפשר, עד שנהיה ריסט פתאומי למחשב... בכל מקרה השאלה שלי היא איך להסיר באמת את התוכנה, כדי שבהתקנות למיניהם היא לא תזוהה ותמנע את המשך ההתקנה... (האנטי וירוס שאני מנסה להתקין הוא Kaspersky.Anti-Virus.6.0.2 ) תודה מראש..
-
- 3 תגובות
- 917 צפיות
-
-
שלום רב , רכשתי נייד מדגם Z60M ובו איני מסוגל לחלוץ את קבצים אלו. מה ניתן לעשות ? נ.ב אני מכיר מישהי שלה יש דגם T15 ובו אותה הבעיה ( כך שלא ניתן לומר שהבעיה היא במחשב הנייד שלי או בקובץ הספציפי) .
-
- 3 תגובות
- 917 צפיות
-
-
כבר הופיעה פה שאלה כזאת אבל לא ענו עליה.... בתוכנה AVISubtitler גרסה 0.25 כשאני בוחרת סרט וקובץ כתוביות ורוצה לצרף מופיעה לי ההודעה NO VIDEO STREAM IN INPUT AVI איך אפשר לפתור את הבעיה בתוכנה הזאת? כי אני לא רוצה להוריד תוכנות אחרות.... TNX...
-
- 1 תגובה
- 917 צפיות
-
-
שלום היה לי לוח שמת עם ציפסט ישן על מערכת הפעלה SP2 לאחר שהחלפתי לוח חדש בעל ציפסט חדש(P41 הוינדוס עלה כרגיל ובמסך הפתיחה הוא התחיל לזהות את הרכיבים אחד אחד. לאחר שהוא סיים התקנתי את כל הדריבריים מהדיסק העשיתי איתחול לאחר שהמחשב עלה הוא התחיל לזהות את הרכיבים אחד אחד כאילו לא התקנתי כלום במחשב שאלתי.איך זה יכול להיות שלאחר שהתקנתי את כל הדריבריים בהפעלת המחשב מחדש הוא מזהה שוב את כל החומרה מחדש נ.ב טכנית אני יודע שלא ניתן להעלות את הוינדוס הישן על הלוח החדש אם יש למשהו רעיונות אשמח.כי אני לא מעוניין לפרמט את המחשב
-
- 2 תגובות
- 917 צפיות
-
-
אבל הבעייה רק עם האתר הזה ספציפית... EXPLORER מראה: "The page cannot be displayed" מה הקטע? אני משתמש ב - XP PRO, IE6 ו- KERIO FIREWALL
-
- 5 תגובות
- 917 צפיות
-
-
למסמך WORD אני רוצה להכניס טבלה עם לוח שנה. איך אני עשוה את זה?
-
- 0 תגובות
- 917 צפיות
-
-
שלום רב, אני מחפש תוכנת צריבה פשוטה לשימושים: צריבת דיסקים של מוזיקה, סרטים, מידע, העתקת דיסקים. החשיבות היא לפשטות ההפעלה והשימוש. התוכנה לא חייבת להיות חינמית. תודה מראש לכל הממליצים
-
- 4 תגובות
- 917 צפיות
-
-
אני מנסה ליצור קובץ image,אבל מכיוון שהצורב DVD שלי הוא גם הכונן DVD בגמר הכנת הimage ,הnero מנסה לצרוב אוטומטית את image לדיסק בצורב, הבעיה שבצורב נמצא באותו הרגע הדיסק המקורי ואז כל התהליך נכשל. ולכן אני צריך להכין image שישמר בדיסק הקשיח עד שאני יחליט שאני מעונין לצרוב אותו, איך עושים את זה?
-
- 3 תגובות
- 917 צפיות
-
-
מחפש תוכנה שתוכל לעבוד עם GMAIL ןYAHOO לא צריך שתראה לי ת'מייל , רק שתתן לי התראה שיש מייל וזהו משהו בסגנון הINCREDIMAIL
-
- 11 תגובות
- 917 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני לא מצליח לראות וידאו במחשב אני מכניס דיסק DVD ויש לי קונן DVD מערכת הפעלה בעברית XP בבקשה תעזרו לי פליז... תמונה: http://up201.siz.co.il/up3/mzeh3ncjzymx.jpg
-
- 4 תגובות
- 917 צפיות
-
-
שלום לכולם, קניתי מחשב לא מזמן על פי מפרט שנתתם לי, ואני ממש מרוצה, יש לי בעייה קטנה שקשורה להורדות HTTP, כל קובץ שאני מוריד דרך התוכנה שלי Download Accelerator Plus 8.555 , לא ניתן להמשיך את ההורדה אם היא נתקעה, או שמישהו נגע במחשב. ניסיתי את כל מנהלי ההורדה, אני אוהב את DAP אך ניסיתי גם את Getright , FlashGet ועוד.... ובכולם אותה הבעייה לא ניתן להמשיך את ההורדה, נתונים שאני חושב שיעזרו... נתב של Simens SL2-141 Windows Vista 32 bit אינטרנט מגה וחצי אם אתם רוצים עוד פרטים שיעזרו לכם להבין את מקור הבעייה תגידו. תודה לכולם.!
-
- 2 תגובות
- 917 צפיות
-
-
שלום לכולם! לאחרונה השתמשתי בנגן FOOBAR2K עם סקין שכולל המון פלאגינים, אחד מהם הוא הצגת מילות השיר עם גלילה אוטומטית וסימון השורה הנוכחית בשיר... עכשיו, לאחר הפרמוט, אני מנסה להשאר עם כמה שפחות תוכנות צד-שלישי... עכשיו השתמשתי קצת ב WMP11 של ויסטה והבנתי ששכחתי כמה הוא גאוני ונוח(כמו כל ויסטה...) אבל אני חייב LYRICS ואין לי כוח כל הזמן לחפש באינטרנט... אני רוצה את זה מובנה בחלון של המדיה פלייר כמו LYRICS PLUGIN הבעיה שלו היא שאין לו גלילה אוטומטית וסימון השורה, זה פשוט מן דפדפן אינטרנט פשוט שכל הזמן מחפש לייריקס... חשבתי על MINILYRICS אז הורדתי אותו, אך יש לי בעיה קטנה בהתקנה... בהתקנה יש כמה תוכנות שאפשר להתקין בהן את הפלאגין כמו: WINAMP FOOBAR אך לא ראיתי שם מדיה פלייר.…
-
- 6 תגובות
- 916 צפיות
-
-
אין לי מושג למה, אבל כשאני לוחץ על הכפתור הקטן בצד ימין של ה FULL SCREEN בזמן שאני צופה בסרטים, הוא נלחץ אך אינו נכנס לFULL SCREEN. ניסתי מספר סרטים, ובכולם כאשר אני לוחץ על תפריט ה VIEW, האפשרות FULL SCREEN אינה ניתנת לבחירה (DISABLED). לא שיניתי שום דבר, ובקאזזה למשל אני מצליח להגדיל לFULL SCREEN. הלכתי גם לתפריט ה OPTIONS ב TOOLS, ושם שיחקתי עם ההגדרות ב VIDEO ACCELERATION תחת ה PERFORMANCE TAB, וגם ניסתי לשנות לDEFAULT, אך שום דבר לא עוזר... למישהו יש מושג מה לעשות?
-
- 4 תגובות
- 916 צפיות
-
-
יש לי קובץ אנימציה GIF והגודל שלו (הרזולוציה) 176X120 ואני צריך שהוא יהיה ברזולוציה של 320X240 אני צריך תוכנה שמשנה את הרזולוציה של אנימציות (קבצי GIF), אפשר בבקשה את השמות של התוכנות המאפשרות את זה?
-
- 8 תגובות
- 916 צפיות
-
-
א. תמחור - כמה נהוג לקחת על כל העיסק? זה כולל פירמוט, התקנה מחדש עם כל הדרייברים ו... זהו, בעצם. ב. אם כבר - יש תוכנת זיהוי חומרה לדוס? כלומר, כמו Everest רק שעובדת בדוס? כדי לדעת אילו דרייברים אני צריך בכלל..
-
- 3 תגובות
- 916 צפיות
-
-
בעיקר דרייבר קול ושל הוואיפיי hp g7000 נסתי את האתר הרשמי
-
- 3 תגובות
- 916 צפיות
-
-
אהלן, אני מעונין להכניס את התמונה הבאה לסוג של קולאג' שאני מכין. התמונה צולמה (לא על ידי) דרך זכוכית מלוכלכת מאוד של חלון אחורי באוטו ולכן הרכבים בה נראים מאוד עמומים ומטושטשים. ביצאתי מעט חידודים וליטושים מסויימים אך עדיין יחסית לשאר הפריטים שנגזרו מתמונות איכותיות הם נראים בעיתיים. אודה אם מישהו יוכל להמליץ לי על דרכים לשפץ את התמונה *** יש לציין שבסופו של דבר כל החלק השל קבוצת הרכבים יודפס כחלק של 8X8 סנטימטר ככה שהגרעיניות לא כ"כ משמעותית תודה מקור שיפוץ וגזירה ראשוניים
-
- 1 תגובה
- 916 צפיות
-
-
לפני הוירוס השתמשתי בAVG והוא לא יכל כ"כ להתמודד איתו כמו שצריך, ככה או ככה במילא רציתי לעבור לNOD. אחרי סריקה קצרה במחשב הנוד גילה וירוס שלא מסכים להימחק. יש לי את ההתרעה של הAMON הזה אבל כול פעם שאני עושה DELETE (ואז מאשר או.קייי שהוא אומר שהוירוס יימחק בריסטרט הבא) ההתרעה קופצת וחוזרת גם אחרי ריסטרט. [attachment deleted by admin]
-
- 13 תגובות
- 916 צפיות
-
-
אני מעוניין להתחיל ללמוד פוטושופ בעזרת ספר. עכשיו אני צריך לדעת איזה גירסה של פוטושופ כדאי לי לקנות, את הגירסה הכי חדשה שיצאה ב2005? חשבתי שלא כדאי לי את הגירסה האחרונה בגלל שאולי עוד לא יצאו לה ספרים. או שזה לא משנה שהספרים נכונים לכל הגירסאות? בקשר לספר, מישהו יכול להמליץ לי על ספר שהכי כדאי להתחיל ללמוד אותו? אני לא רוצה ללכת לסטימצקי וסתם לקנות את הספר עם העתיפה הכי יפה.. תנו המלצות לספרים למתחילים בבקשה + גירסה שמתאימה לספר. תודה רבה מראש, נמרוד.
-
- 5 תגובות
- 916 צפיות
-
-
שלום, יש תוכנה בשם EVEREST שבא ניתן לראות את המפרט הטכני של המחשב, אני יודע שיש ב WIN אפשרות דומה ע"י פקודה שכותבים ב RUN. רק אני לא זוכר את שם הפקודה, זאת מילה אחת משהו עם X משהו.
-
- 1 תגובה
- 916 צפיות
-


