תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
הבעיה התחילה אתמול שלא משנה איפה בדף אני לוחץ על העכבר ואז יש את הסימן המהבב של הכתיבה, זה מחרפן כי למשל בפייסבוק אני לוחץ סתם כזה בצד של הפרופיל שלי ויש לי את הסימן המהבב הזה בגודל ענק (לכתוב אני לא יכול אבל הוא פשוט מהבב) גם על כל אתר לא משנה איזה על כל טקסט שיש אני סתם לוחץ בין כמה אותיות ויש את הסימן הזה.. מישהו מכיר\יודע איך מטפלים בזה?
-
- 0 תגובות
- 918 צפיות
-
-
שלום אני רוצה לעצב דף אינטרנט שהורדתי HTM לא תמונה של דף איזה תוכנה פותחת וניתן לעצב , למחוק , לצייר ועוד ..
-
- 1 תגובה
- 918 צפיות
-
-
שלום לכולם, כאשר אני פותח קובץ אופיס - וורד\אקסל\פאואר פוינט, הוא נפתח באקספלורר עצמו ותוקע לי את המחשב - אם מחכים שהוא יסתדר אחרי זמן של כדקה באקספלורר עדיין מופיע הTOOLBAR של תוכנת ה-OFFICE שנפתחה. העליתי תמונה של הבעיה [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 918 צפיות
-
-
בעיה חמורה services.exe כל הזמן על 100% במנהל המסימות.. P D 2.8 1 GB RAM DDR1 250HD למה הוא כל כך איטי יש סיבה מסוימת??
-
- 7 תגובות
- 918 צפיות
-
-
היי אנשים אני צריך תוכנה שיכולה לעתיק שידורים מהSKYPE או מה MSN ... אני מדבר על שידורי שיחה עם מצלמה ... שפשוט יהיה דרך לתעד את הכל ... האם קיים כזה דבר ?
-
- 6 תגובות
- 918 צפיות
-
-
לאחר זמן מה עם החבילה של קספרסקי "בתשלום", מחפש אלטרנטיבה חינמית (אם קיימת) שלא תיפול ממנו. אני מניח שאין חבילה של אנטי-וירוס ופיירוול ביחד, אך אין לי בעיה לתוכנות נפרדות. תודה.[br]פורסם בתאריך: 20.08.2010 בשעה 16:15:29 ?
-
- 2 תגובות
- 918 צפיות
-
-
יש לי קבצי תמונה של תשחצים ואני מעוניין ליצור קובץ תמונה עם פתרון שיהיו עליו אותיות, ואז אוכל להציג את תמונה אחת על השניה ויהיה לי את הפתרון כשאני מעוניין. כיצד עושים זאת? תודה.
-
- 6 תגובות
- 918 צפיות
-
-
היי אייך בבקשה אני פותח קובץ NRG. מה זה הקובץ הזה בכלל?פעם ראשנה שאני ניתקל בו. בתודה איציק
-
- 2 תגובות
- 918 צפיות
-
-
אתמול גיליתי שהעומס שתמיד יש לי בפארמוויל בא מהחיות שעובדות עם ג'אווהסקריפט ואז נהיה עומס על הדפדפן עד שהוא נתקע והיום חשבתי על זה שכרום הוא הדפדפן המהיר ביותר כי הוא עושה את הדברים האלה של הג'אווהסקריפט הכי מהר ובאמת התקנתי אותו והיה טיפה עומס אבל הוא לא נתקע והוא מתמודד יפה מאוד יחסית, וזה עוד אחרי שחשבתי שפיירפוקס הוא דפדפן מהיר מאוד בכל מקרה את כרום אני לא רוצה בגלל העיצוב המעפן שלו ובגלל שהוא ממש נטול אפשרויות וכל הזמן שואל אותי שאלות מפגרות כמו אם לתרגם את הדף כאילו אני אידיוט שאתמול קנה מחשב מחברת DELL בפעם הראשונה אז למה יש איטיות כזאת בפיירפוקס האחרון ואם יש איזה תיקון שאני יכול בעזרתו לפתור את הבעיה?
-
- 3 תגובות
- 918 צפיות
-
-
היי, האם יש תוכנה כמו core-temp שמחשבת את סה"כ כמות צריכת החשמל של המחשב והמסך?
-
- 1 תגובה
- 918 צפיות
-
-
שלום,עם איזה תוכנה אני מריץ בדיקת מערכת בעומס למחשב חדש בדיקה כללית כזאת לזיכרון מעבד והארדיסק ? תודה מראש ויום טוב!
-
- 5 תגובות
- 918 צפיות
-
-
שלום, אשמח מאוד לעזרה, בערך בכל תוכנה שאני פותח במחשב, כשאני רוצה לפתוח רשימה נגללת (לדוגמה אם אני רוצה לשנות סוג קובץ כשאני רוצה לשמור) אז הרשימה נפתחת ונסגרת ברגע ואין לי אפשרות ללחוץ על משהו אחר. כדי להסביר יותר טוב צירפתי תמונה שסימנתי בה למה אני מתכוון כשאני אומר רשימה נגללת: מוקף בעיגול השחור, אם אני לוחץ על החץ הקטן מצד ימין. בנוסף, בסרטון שנמצא כאן: http://www.askesis.com/swf/dropdown/drop%20down%20issue.html ניתן לראות בדיוק את הבעיה, לוחצים על הרשימה הנגללת והיא נעלמת, שימו לב גם על הtaskbar למטה, איפה שרואים אילו תוכנות פתוחות, איך התוכנה שבה לוחצים קופצת ימינה וחוזרת. אשמח מאוד לעזרה כי זה ממש מפריע לי. תודה רבה!
-
- 0 תגובות
- 918 צפיות
-
-
היה פה אחד שכתב את התוכנה המושקעת HWzone Monitor כנראה yousux האתר התחדש והעם דורש עידכון לתוכנה HWzone Monitor המצויינת שלך! ונראה לי שככול שיהיו יותר תגובות לנושא כך הבחור יעדכן יותר מהר...
-
- 3 תגובות
- 918 צפיות
-
-
אחרי הרבה זמן.. לוגו לפורטל ספורט (טאצ'דאון): http://artista67.deviantart.com/art/touchdown-130950079 עיצוב אתר אחסון: http://artista67.deviantart.com/art/SprintServ-131220137
-
- 4 תגובות
- 918 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש תוכנה או אתר או כל דבר אחר שיכולה להעתיק לי רשימה של שמות קבצים, לדוגמא אם יש לי רשימה של 500 קבצים שאני אוכל להעתיק רק את השמות של כל קובץ... אודה לכם מאוד אם תעזרו לי למצוא משהו כזה. תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 918 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני משתמש לפעמים בFIREFOX, אך יש לי בעיה אחת: אני משתמש בFLASHGET, אך כאשר אני לוחץ על הקובץ בעזרת הלחצן הימיני של העכבר, אין לי אפשרות של "DOWNLOAD WITH FLASHGET" מישהו יודע איך אני יכול לגרום שתופיע השורה הזו ? או דרך אחרת שאני יוכל להוריד דרך FASHGET ? (להעתיק את הכתובת של הקובץ לFLASHGET לא נחשב ) תודה.
-
- 4 תגובות
- 918 צפיות
-
-
היה לי אנטי וירוס נורטון הוא עיצבן אותי אז מחקתי אותו והחלפתי לאחד אחר או קי עכשיו כנראה שלא מחקתי אותו טוב וכל פעם שאני מנסה לפתוח מסמך של WORD אני משתמש בזה בעיקר לפתוח מסמכים באינטרנט זה רושם WINDOWS INSTALLER ומעלה חלון חדש שכתוב RE INSTALL NORTON ANTI VIRUS ואני לוחץ או קי ווינדוס ינסטולר על ביטול אבל זה ממש מציק איך אני יכול לסדר את זה? אולי למחוק את מה שנשאר מהנורטון...
-
- 13 תגובות
- 918 צפיות
-
-
כרגע זו הבעיה היחידה שבגללה אני נשאר עדיין עם 2.0.0.16 ,כל התחליפים שהוצאו פה בפורום נמצאו לא נוחים לי. עם מישהו יודע על עידכון או דרך כלשהי לגרום להם להפסיק להיות ברוגז אשמח עם ישתף את כל הכתה....
-
- 8 תגובות
- 918 צפיות
-
-
-
שלום אני משתמש בלוח גרפית עם עט אלחוטי wacom. אני אוהב לצייר בתוכנה פוטושופ. אני לא כל כך יכול להבין איך מתחילים לצייר נכון בתוכנה פוטושופ. אני מבין קצת בפוטושופ. העניין הוא איך בוחרים קו ישר שמציירים או איך להוסיף שכבה ציור וכל מיני סוגים. מישהו יודע איפה יש אתר מדריכים בנושא ציור גרפיקה וגם אולי אם יש האתר שרואים מדריך וידאו? בתודה מראש מיקי חג שמח
-
- 3 תגובות
- 918 צפיות
-
-
נמאס לי כבר מהתוכנה הזאת שבועות שאני מנסה להבין אותה היא עבדה טוב עד לפני כמה שבועות ומאז השתגעה. באמצע העברת שירים נכבה לי המחשב, נכנסתי שוב לIriverPlus וכשלחצתי על כפתור הSYNC התוכנה התחרפנה והתחילה להעביר את כול השירים שהיו ברשימה מחדש. אמרתי טוב אולי זה משהו חד פעמי כי נכבה המחשב אני יודע, אבל זה קורה כול הזמן! בכול פעם שאני לוחץ על כפתור הSYNC היא מעבירה את כול השירים ומחליפה בעצם את אותם שירים שבנגן. ניסיתי למחוק את הפלייליסטים והצלחתי, אבל את מה שנמצא בALLMUSIC אני לא מצליח למחוק! אני מסמן את השירים לוחץ Clear זה מראה תיבה כזאת שכתוב בה "Please wait IriverPlus deleting database" זה מוחק אבל חוזר לשם אוטומטית ברגע שאני מכניס שיר אני פשוט משתגע! איך אני מעיף את כול ה…
-
- 13 תגובות
- 918 צפיות
-
-
היי אני מחפש תוכנה טובה שממירה פורמט רחב16:9 לפורמט הרגיל 4:3 מכירים ?
-
- 8 תגובות
- 918 צפיות
-
-
שלום, נתקלתי בתופעה בה כאשר DELEGATE מאשר פגישה (והודעת האישור נשלחת) הפגישה ביומן לא מתעדכנת. הורץ כבר outlook /cleanfreebusy אך עדיין הבעיה ממשיכה אשמח לעצות - כל טוב, גבריאל
-
- 1 תגובה
- 918 צפיות
-
-
שלום לכולם, היום החלטתי שאני רוצה לפרמט את המחשב. יש לי דיסק עם WIN7 (אמנם לא מקורי, אבל אני יודע בוודאות שהוא עובד). הכנסתי את הדיסק, עשיתי ריסטרט, שיניתי את ה FIRST BOOT DEVICE ל CDROM ושמרתי. המחשב עשה ריסט, אך הווינדוס עלה ולא זיהה את הדיסק. זאת לא הפעם הראשונה שאני מפרמט את המחשב הזה והבעיה לא הייתה בעבר. אשמח לעזרה.
-
- 6 תגובות
- 918 צפיות
-
-
אני אמור לכתוב מסמך ב- Word שיהיה בעל סיומת Html? איך אני כותב את המסמך? איך אני מעלה אותו לרשת? ???
-
- 2 תגובות
- 918 צפיות
-


