עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by Goat17,

    שלום לכולם! הבוס שלי בעבודה רוצה למנוע מהפקידות לגלוש באינטרנט חוץ מלמספר אתרים שקשורים בעבודה.. ממה שאני זוכר מלימודי הMCITP שלי ניתן לעשות את זה באמצעות שרת פרוקסי שישב בין המחשבים של הפקידות לראוטר - רק שאני לא בדיוק זוכר איך.. יש לנו שרת WINDOWS SBS 2003 בעבודה אם מישהו יכול לעזור לי אני ממש אודה לו.. בתודה מראש!

    • 1 תגובה
    • 925 צפיות
  2. Started by yot,

    אהלן, התקנתי במחשב הנייד גרסת נסיון של אופיס 2010 כדי שיהייה עם מה לעבוד עד שיגיע לי האופיס שהזמנתי (אופיס 2010 פרופשיונל פלוס לעובדי מערכת החינוך). כשהגיע האופיס ניסיתי לעשות אקטיבציה עם הקוד, מה שלא הלך אז במקום הורדתי אופיס דומה למה שהגיע על הדיסק (למחשב הנייד אין כונן דיסקים) והתקנתי. מאז כל פעם שאני מנסה לפתוח קובץ וורד האופיס קורס (Word has stopped working) מיד. ניסיתי למחוק הכל ולהתקין מ-0, למחוק קבצי רג'יסטרי ולעשות Repair להתקנה. שם דבר לא עבד.. למישהו יש רעיון מה יפתור את הבעיה? אשמח לעזרה

  3. בזמן האחרון אני רואה הרבה מאמארים על כך שיש אפשרות לעדכן את ה-BIOS ולשנות כל מיני אופציות וכך לשפר את הביצועים של המחשב ואף לייצב יותר את המערכת... רציתי לדעת איך עושים את זה והאם זה שווה? תודה מראש!

    • 2 תגובות
    • 925 צפיות
  4. Started by boss,

    אני מוריד אתר IE7 מקור אחרי התקנתי תוכנה IE7 וריסט..אני פותח את דפדפן נתקע וגם מחשב נתקע...הסרתי IE7 וריסט..שוב התקן IE7 אותו דבר קודם נתקע..מה לעשות..אני מת רואה דפדפן חדש בבקשה תעזרו לי

  5. Started by ofergpr,

    שלום, אני פתאום התחלתי לקבל הודעת שגיאה חוזרת : יש לכם מושג מה גורם לזה ואיך אפשר להפסיק את זה? תודה לעונים :xyxthumbs:

    • 0 תגובות
    • 925 צפיות
  6. Started by yonii,

    יש לכם את התוכנה אבל בגרסא החדשהביותר(נראה לי זה 0.22)

    • 6 תגובות
    • 925 צפיות
  7. Started by Griffin,

    ערב טוב אני משתמש חדש יחסית בכרום של גוגל והיום תפסה אותי כתבה מעניינת בכלכליסט. בכתבה מציין בכיר בפרוייקט האינטרנט אקספלורר במייקרוסופט כי כל אות שאנו מקלידים בדפדפן,בין אם זה בשורת הכתובות לבין אם זה בשורת החיפוש נשלחת לגוגל גם אם לא ביצענו אנטר (לאישור החיפוש כביכול). החלטתי לבדוק את העניין בעצמי והורדתי את הFiddler ומסתמן שהאשמותיו של בכיר במייקרוסופט נכונות. בכתבה נאמר שניתן לבטל את האפשרות הזאת בכרום אך לא פורסם איך,גם בגוגל לא מצאתי תשובה. אז השאלה שלי - איך ניתן לכבות את זה? עריכה: מצאתי פתרון. אני רוצה רק לציין שזה מבטל שליחת מידע אוטומטית רק בכתיבה בשורת הכתובות ולא במנוע החיפוש.

    • 0 תגובות
    • 925 צפיות
  8. האנטי וירוס שלי, AVG FREE התחיל לזהות את כל הקבצים במחשב כוירוסים ומקפיץ הודעות כל פעם. כמובן שהקבצים הללו לא וירוסים מדובר בכמעט כל קובץ במחשב שבטוח מגיע ממקור מהימן (תוכנות Office, Winrar מקוריים וכו') קיצר, מישהו שמע על זה? האם זה וירוס ששיגע לי את ה-AVG?

    • 1 תגובה
    • 925 צפיות
  9. יש חשבון פרימיום חדש בראפידשר אני צריך בבקשה המלצה לתוכנת הורדת מומלצת לנהל את כל ההורדת.. על מה אתם ממליצים?

    • 5 תגובות
    • 925 צפיות
  10. Started by AviadF,

    כבר שאלתי את השאלה הזאת בעבר, וענו לי עליה, עשיתי חיפוש ולא מצאתי את אותה הודעה, אז אני באמת מצטער שאני לא כותב הודעה נוספת. הבעיה שלי היא שכשאני רואה סרטים, הקול והסרט לא עובדים במקביל זאת אומרת שקודם שומעים, ואחרי זה רואים את אותה תנועה שמתאימה לקול. בעבר מישהו ענה לי ונתן לי כתובת שמשם הורדתי קובץ שפתר את הבעיה, אבל מאז פירמטתי את המחשב, ואת הקובץ הזה לא גיביתי. אשמח לקבל אותו שוב.

    • 2 תגובות
    • 925 צפיות
  11. Started by INFERNO,

    כמה קיבלתם? אני יתחיל קיבלתי 1160 המחשב שלי דיי עייף.

    • 2 תגובות
    • 925 צפיות
  12. שלום קטע הזוי במיוחד קורה במחשב שלי לאחרונה אני לא מצליח לגלוש לאתר one לא באקספלורר 8 לא בפלשפיק הפיירפוקס לא נפתח לי בכלל (יכול להיות בגלל שהוא קרס מהאתר הזה) אז ככה.. אני נכנס לאתר מספיק לראות בקושי כותרת ראשית ואז האקספלורר קורס הפלשפיק מודיע לי שהוא הולך לקרוס ונותן לי עוד 2 שניות באתר בערך והפיירפוקס ..כנ"ל אשמח לקבל מידע על התופעה המוזרה הזו ומה אפשר לעשות.. במיוחד לדעת איך להחזיר לחיים את הפיירפוקס. תודה מראש !

    • 6 תגובות
    • 925 צפיות
  13. Started by iem,

    מתאריך (כותרת) האנטי וירוס לא מתעדכן... כל הנסיונות לבדוק הרשאות בפיירוול וכו' נמצאו כמותרות, לא נעשה שינוי זה או אחר באף הגדרה, העדכונים של התוכנה בעבר היו יומיומים ומשום מה כעת (מיום תחילת השנה הנוכחית) ,הוא לא מתעדכן כלל ! נתתי לו אופציה לבחור server אוטומטית, ולמרות זאת הוא מראה לי כאילו העדכון האחרון הוא העדכני אבל בפועל הוא לא מעדכן... מה עושים ?

    • 12 תגובות
    • 925 צפיות
  14. כל תוכנה שיש לה UPDATE? ואיך אני יודע שחומת האש חוסמת לי אותה או לא? תמיד מסתובבים ברשת מדרכים איך לפתוח פורטים עבור אמיול אבל מה עם: ICQ, מסנגר, אנטי וירוס, קאזה, תוכנות לסריקת רוגלות, ווכו'? גם עבורם צריך לפתוח?

    • 6 תגובות
    • 925 צפיות
  15. תוכנה פשוטה שאפשר גם לשלב במצגות שהכין חלקים מסרטים או מוזיקת רקע. תודה.

    • 0 תגובות
    • 925 צפיות
  16. אם אני רוצה למחוק את אקספלורר 7 ולחזור ל6 איך אני עושה את זה?

    • 4 תגובות
    • 925 צפיות
  17. Started by Raz20,

    ברגע שאני לוחץ על התחברות זה מראה לי כאילו זה מנסה להתחבר ואז זה מראה לי את השגיאה הבאה (*המסנג'ר דרש ממני לעדכן אותו ולאחר העידכון זה קרה ) ניסיתי להסיר ולהתקין מחדש וזה לא עזר מה אפשר לעשות ? [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 925 צפיות
  18. פעם הייתה תוכנה קטנה חינמית כזאת שמסירה דברים מה STARTUP השם שלה היה משהו כזה...DETONATE IT או ש DESTROY IT משהו עם IT מישהו זוכר?

    • 3 תגובות
    • 925 צפיות
  19. Started by Vidati,

    http://vi9ati.deviantart.com/#/d2r04a9

    • 1 תגובה
    • 924 צפיות
  20. Started by or_cohen,

    אני צריך שמישהו יעשה לי מודעה למספרה חדשה נתחיל בקטן ממש ואני יוסיף טיפה פה ופה ויהיה קטלני אני חייב בקטנה עזרה שמעו: שמישהו יכין כזה דף צבעוני(גודל של מודעה דף שלם כמו וורד{WORD}) שיהיה רשום ככה: NeW HeaD אהד כאילו ראש או איך שלא רושמים שיעשה כזה שהאות הראשונה והאחרונה אותו גדולה השער קטן ויהיה מספרים כזה אפקט חותך שיער (אם ראש יפה כזה (אנימציה) חותך) בהמשך אני יביא תפרטים הבאים כגון טל' וכול המחירים וחרטא אני רק צריך תבסיס ולאט לאט נוסיף פה ושם עד שנסיים ! אני מאוד יודה ויעזור במה שצריך ויביא למי שעוזר מה שרוצה! ומהמודעה הגדולה נקח בסיס(טל' כותרת קצת מחירים תמונה) ונעשה פלייר קטן (חצי מהמודעה בגודל) תודה!!!

    • 3 תגובות
    • 924 צפיות
  21. מחפש תוכנה שתראה לי קבצי תמונות מה CACHE כרגע יש לי מספר פתרונות עובדים אבל הם פשוט מסורבלים ועל פניו אני לא רואה את הבעיתיות הגדולה לספק פתרון יעיל ויפה כרגע יש לי תוסף בפיירפוקס שמראה את כל ה CACHE אבל אתה צריך ללחוץ לינק לינק ידנית ואז מופיע לך תמונת פריביו ואז אתה יכול להעתיק את הלינק ולפתוח בדפדפן ולגשת לתוכן המקורי אפילו אם הוא כבר נמחק בעזרת מניפולציה של הכתובת קיים אתר אחד שבפועל לא מוחק את התוכן שהעלו אליו אלא רק מוחק את היצוג שלו אבל במידה ויש לך את הכתובת של ה CACHE ואז אתה פותח אותה בדפדפן ומשנה כמה מילים בכתובת אז יש לך גישה לחומר המקורי שהועלה אני לא רואה בעיה ליצור תוכנה עם אינטרפייס יותר ידידותי שתקרא את כל ה CACHE ופשוט תבנה גלרייה גדולה ולחיצה שאני לא…

    • 0 תגובות
    • 924 צפיות
  22. חבר שלח לי לינק כזה: http://myscreensavers.inf/lindsay.scr (שיניתי את הסיומת של הכתובת כדי שלא תכנסו בטעות) בקיצור, זה עשה לי סיים משימה לאיזה קובץ ואפילו לא שאל אותי עם להפסיק את המשימה. ביטל את המשימה ומאז (לפני שעה הכל התחיל) המחשב נכבה לי אחרי 2 שניות שהוא מראה את השולחן עבודה. איך אני מוחק את הוירוס? מישהו יכול להביא לי פתרון לבעיה? הסיומת בכתובת היא .info למי שרוצה לבדוק את סוג הוירוס. תודה רבה וענקית למי שיעזור.

    • 11 תגובות
    • 924 צפיות
  23. אני מחפש אנטי וירוס שיעבוד על מחשב בינוני (פנטיום 4 1.4 128 ראם XP) בקיצור כרגע יש את נורטון 2004 וזה פשוט כבד מאוד המליצו לי על האנטיוירוס FPORT אבל שמעתי עליו פעם ראשונה הוא מומלץ? איזה אנטי וירוס אחר מומלץ? אני רוצה שהאנטיוירוס יהיה כמה שפחות כבד, אבל בכל זאת שיציג ביצועים טובים

    • 10 תגובות
    • 924 צפיות
  24. היי לכולם, ראשית לפני שתפנו אותי לפורום של utorrent אומר שפרסמתי שם את השאלה ולא ממש נענתי. מקווה שאולי במקרה כאן. לבעיה עצמה, לאחר שימוש ב- utorrent 1.85, החלטתי (בעיקר עקב נוחות בפירמוט מחיצת המערכת) להתקין את הגרסה הפורטבלית. התקנתי אותה ועבדתי אתה (תחת 7) זמן מסויים בהצלחה (כלומר עיתים המהירות לא היתה משהו אבל איני יודעת מי האשם בכך). עד שיום אחר, לאחר הפעלה מחדש של המחשב נראה היה שמידע רב אבד ולמעשה נראה היה שהתוכנה חזרה לזמן כלשהו בעבר (טורנטים שהוטענו-נעלמו, כך גם תגיות חדשות, שינויי מקום ועוד) היות וחשבתי שעשיתי משהו, וזו אשמתי קינפגתי מחדש והמשכתי לעבוד. בימים האחרונים הדבר קרה שוב ומאז אני מנסה להבין מדוע זה קרה, האם ניתן לתקן את העניין וכיצד אוכל למנוע מהדבר לק…

    • 0 תגובות
    • 924 צפיות
  25. Started by Burned,

    בזמן האחרון התוכנה פשוט לא עובדת טוב.. אני מוריד מראפידשייר פרימיום ולפעמים היא נותנת לי קצבים ממש נמוכים, לפעמים ההורדות מתנתקות.. לא יודע מה קורה כאן.. יש תוכנה אחרת מומלצת במקומה?

    • 8 תגובות
    • 924 צפיות

דיונים חדשים בפורומים