תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני מעוניין לקנות את NERO 7 ורציתי לדעת בקצרה מה היא טובה יותר מקודמיה והאם גיבוי סרטים בדולבי דיגיטל נשמר שלא כמו הקודמים שמעברים לאיכות דחגחטל בלבד או פרו לוגיק
-
- 1 תגובה
- 934 צפיות
-
-
כדוגמת תוכנת where is it כלומר אני מעוניין, לקטלג את כל הקבצים שיש לי על דיסקים (שירים, משחקים, תוכנות וכו') בכל אופן, יש לי תוכנה - Where Is It V.3.26 אבל היא מאפשרת ליצור קטלוג של רק עד 2 גי'גה.. (זה גירסת הדגמה כאמור, הגירסה המלאה, אם למישהו יש שווה ביותר) מישהו מכיר תוכנה דומה ? או גירסה קודמת של התוכנה הזו (3.24) ?
-
- 3 תגובות
- 934 צפיות
-
-
כאשר אני מנסה להפעיל את התוכנה אני מקבלת את ההודעה http://www.myg.co.il/index.php?loc=see&pic=php7veN0Y.JPG האם יש פתרון לכזה דבר?
-
- 0 תגובות
- 934 צפיות
-
-
היי המלצת היום לתוכנה נחמדה (אחרי Meedio Essentials ל-HTPC) היא תוכנת MoodLogic. התוכנה משתמשת במאגר נתונים ענק שהיא הקימה ע"י בחירות המשתמשים ויוצרת רשימות שירים לפי "מצב הרוח" שלכם. מה זה אומר? זה אומר שאתם יכולים לסמן שיר מסויים שיש לכם, ללחוץ על Create instant mix, ולקבל רשימה של שירים "דומים", שנוצרת בצורה איכותית (אני הייתי מופתע מאוד מהתוצאות) ע"י הצבעות המשתמשים, זיהוי ה tempo של השיר, וכו'. תוכנה נחמדה, שווה לבדוק..
-
- 6 תגובות
- 934 צפיות
-
-
שלום אני מחפש תוכנה שמאפשרת לגבות כונן שלם, נגיד לאחר התקנת WINDOWS ואח"כ לשחזר אותו ממעין דיסק הפעלה (ללא התקנת מערכת הפעלה מחדש), אני לא מחפש תוכנה שתיצור לי העתק על דיסק קשיח נוסף אלא לקובץ שיהיה ניתן לצרוב ולהפעיל מדוס. תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 933 צפיות
-
-
יש תוכנות מקסימות כמו של MOZY אבל הן מגבות רק לשירותים המקוונים של החברה, ויש לי שרת FTP שאני יכול להעמיס עליו בלי בעיה. רציתי לדעת אם יש תוכנת גיבוי פשוטה ואלגנטית שמסוגלת לטפל במשימה. בזמנו עבדתי עם Genie Backup Manager, אבל לא עדכנו אותה הרבה זמן והיא קצת מקרטעת על חלונות 7.
-
- 2 תגובות
- 933 צפיות
-
-
אני צריך אימיול שמוריד ממש מהר בסביבת ה150 200.. כי היה לי אחד כזה ונמחק לי ואני לא זוכר מה היה לי ..
-
- 8 תגובות
- 933 צפיות
-
-
יש לי סרטים ותרגום בנפרד אני רוצה לחבר בנייהם שיהיו מחוברים לתמיד אבל אין לי תוכנה אני צריך שמות של תוכנות שמחברות תרגום לסרט תודה לכל מי שמגיב
-
- 5 תגובות
- 933 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני שואל בשביל חבר טוב שלי שגם חבר בפורום אבל הוא בלי אינטרנט בימים אלו. בכל מקרה, סרטים של HD ב X264 רצים לו בקרטועים על המחשב הנייד (למעשה על שני הניידים שלו). הקודקים היחידים שיש לו זה ה CCCP והנגנים הם MEDIA PLAYER ו- BS-PLAYER (בשניהם זה אותו דבר) הקודקים האלו מעולים וכוללים בתוכם את ה FFDSHOW אם אני לא טועה. הם עובדים לי ולכל מי שאני מכיר חלק על המחשבים הנייחים אך משום מה לא טוב על הניידים. הנייד הוא חדש של MSI עם איזה כפול ליבה של אינטל (לא זוכר את הדגם) ו 4GB זכרון. המערכת היא ויסטה 32. למישהו יש רעיון מה עושים עם זה ?
-
- 1 תגובה
- 933 צפיות
-
-
שלום חברים, עזרה דחופה אני לא מצליח להכנס לווינדוס אקספי בנייח. היתה לי מדפסת HP והבאתי חדשה של אפסון. הסרתי את הדרייברים של HP והתקנתי את הדרייברים של אפסון. מאז התחילה הבעיה שהוא לא נותן לי להכנס ונותן לי להזין שם משתמש וססמה מה שמעולם לא היה. ניסיתי הכל לא מצליח כלום. כתבתי בשם משתמש administrator וססמה ריקה הוא כאילו נכנס אבל נתקע על מסך כחול. מה עושים?? די דחוף תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 933 צפיות
-
-
קניתי מחשב חדש ואני לא יודע מה אני צריך להתקין קודם.. להכניס את הדיסק שקיבלתי עם הלוח אם או את הדיסק של הwindows ?
-
- 6 תגובות
- 933 צפיות
-
-
שלום. אני משתמש ביאהו מסנג'ר וברצוני לשמור שיחות ווידאו שאני מנהל למחשב - איך מבצעים זאת?
-
- 6 תגובות
- 933 צפיות
-
-
יש לי בעיה מרגיזה בפיירפוקס אם אני כותב לדוג' WALLA בשורת הכתובות(בלי WWW וco.il) אז הוא כותב לי את ההודעה הבאה(מצורפת תמונה) בעצם במקום לחפש בגוגל,(או בכל מנוע חיפוש שמוגדר כברירת מחדל) או פשוט אומר שהקובץ חסר. ניסיתי להתקין מחדש, את הFF ולנסות את ה3.5 אבל עדיין לא עוזר. אשמח לעזרה! אריאל [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 933 צפיות
-
-
שלום לכולם! רציתי לדעת אם יש כזה דבר- דרייבר לעכברים... אם כן, אז הדגם שלי הוא של לוג'יטק- Logitech : CORDLESS LASER VX REVOLUTION תמונה- תודה לעוזרים, ערן
-
- 1 תגובה
- 933 צפיות
-
-
שלום לכולם כשאני מקליד כתובת בפיירפוקס מופיע בתפריט שנפתח משורת הכתובת דפים שמופיעים אצלי במעודפים אליהם לא גלשתי בחודש האחרון (זה מופיע גם כשאני מוחק את ההיסטוריה של הגלישה) איך אני מונע מפיירפוקס להציג את הדפים השמורים אצלי במועדפים? תודה
-
- 1 תגובה
- 933 צפיות
-
-
היי אני לא בטוח למה הנושא הזה יותר שייך ל WINDOWS או תוכנה אם זה לא שייך לכאן אז תעבירו ניסיתי להתקין את גירסת הניסון של קספרסקי 5.0 לראות איך היא.. אני כרגע משתמש בAVAST גירסת הHOME ורציתי לראות אם הגירסה של קספרסקי תגלה לי וירוסים שהAVAST לא גילה.. בכול אופן אחרי ההתקנה הוא רושם לי שקובץ DLL מסוים חסר העלתי תמונה.. מישהו יודע איך אני יכול להשלים את אותו קובץ DLL ? ובנוסף זה קובץ ששייך לWINDOWS אם לאנטי וירוס קספרסקי? [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 933 צפיות
-
-
הורדתי סרט עם תרגום מובנה והכתוביות ממש ממש קטנות רציתי לדעת האם אפשר איכשהו להגדיל אותם ואם כן איך?
-
- 4 תגובות
- 933 צפיות
-
-
השאלה בכותרת יש לי את 2 התוכנות שמופיעות למעלה השאלה האם הם גם מספיקות בשביל לסדר,לנקות ולתקן בעיות רגיסטרי או שיש צורך בעוד תוכנה נפרדת במידה וכן אשמח לקבל המלצות בעדיפות שיהיהו חינמיות.
-
- 7 תגובות
- 933 צפיות
-
-
שלום יש לי iriver e150 4gb והמחשב (וינ 7) לא מזהה את הנגן. מה עלי לעשות כדי שהמחשב יזהה את הנגן ואוכל להעביר קבצים מהמחשב לנגן ולהיפך? תודה אסף
-
- 1 תגובה
- 933 צפיות
-
-
כל 2 דקות מנסים לפרוץ לי (בגלל זה פירמטתי ופתחתי חשבון חדש בICQ) אני כבר לא יודע איזה FIREWELL להשתמש פרצו לי כשהשתמשתי עם ZA וכשאני משתמש הפיירוול של נורטון אז כל 5 שניות יש לי הודעה של להסכים או לא (הודעות בסגנון) וזה מעצבן אז אני לא משתמש בו (לגים במשחקים בשתי התוכנות ) נו אנשים תעזרו לי לפני הפירמוט הבאה? תודה
-
- 5 תגובות
- 933 צפיות
-
-
טוב הגעתי הבייתה מהקור שבחוץ וכדי להעביר ת'זמן התחלתי לבנות סצנה ללוח שח הבסיסי שיש במדריכים של התוכנה אמ....זה לא הכי מושקע אבל יצא יפה דווקא צריך לשפר קצת את החומרים כי ממש לא היה לי כוח להשקיע בהם אז זה החומרים הראשונים שמצאתי בסיפריות שלי כמו תמיד תגובות יתקבלו בברכה! תהנו!!
-
- 9 תגובות
- 933 צפיות
-
-
חשוב שלתוכנה תהיה תמיכה בעיברית (יציג טקסט בעיברית) אפשרות לחלק לקטגוריות, צריבה, וכו... תודה
-
- 0 תגובות
- 933 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי בעיה בעיה במירק כשאני מנסה להתחבר לסרבר כלשהו [לא משנה איזה זה בכולם אותו דבר] זה כותב לי: «10:57:15» * Connecting to 72.20.48.95 (6667) - «10:57:36» * Unable to connect to server (Connection timed out) אין לי פירוול או אינטרנט סקיוריטי או משהו דומה ניסיתי להתקין מחדש את המירק ואפילו ניסיתי כמה סקריפטים שונים עשיתי ריסטרט וניתקתי את המודם ואפילו ניסיתי סיסטם ריסטור עשיתי סריקת וירוסים וספיוורים והכל אין לי מושג מה לעשות עזרה
-
- 8 תגובות
- 933 צפיות
-
-
שלומות פורום תוכנה יש לי אל פסק e-com של ADVICE, 700VA , ורציתי להוריד לו את תוכנת ההורדה שלו, אבל לא מצאתי באתר את התוכנה לXP. מישהו יכול להביא לי קישור מדוייק להורדה? תודה
-
- 2 תגובות
- 933 צפיות
-
-
כפי שהבנתם, ה-CD שלי עושה רעש כשהוא קורא מדיסק... אני משתמש בו בד"כ ע"מ לצפות בסרטים במחשב ומפריע לי מאוד רעשי הרקע שהוא עושה. רציתי לדעת האם קיימת תוכנה שאוכל להגדיר למשל שהכונן יקרא למשל רק במהירות של x4 וכך אוכל לצפות בסרט ללא בעיות והרעשים יפחתו.
-
- 6 תגובות
- 933 צפיות
-


